Noclegi

Najnowsze opinie użytkowników

Zakątek pod Smrekami

Kościelisko

wrocław: "Spędziliśmy w tym ośrodku tydzień i wszystko nam się podobało. Przepiękna lokalizacja. Jechaliśmy z duszą na ramieniu, bo pierwszy raz się tam wybieraliśmy ale okazało się, że niepotrzebnie się obawialiśmy. Naprawdę fajne miejsce, a..."

Rezydencja Pod Ochorowiczówką

Wisła

Joanna: "Mieliśmy okazję być tam na Sylwestra. Super, jesteśmy bardzo zadowoleni, wypoczęliśmy jak nigdzie wcześnie, a często podróżujemy... Śniadania były porostu pyszne i świeże. Widać pasję gospodarzy w tym co robią:) Gorąco polecam!..."

Wynajem pokoi AGA Elżbieta Chowańska

Pobierowo

Olga: " Wiem, że dobrze zrobiłam wybierając właśnie ten pensjonat. Jest on rewelacyjnie usytuowany. Do tego pokoje są świetnie wyposażone. Ze znajomymi mogliśmy spokojnie wypoczywać, ponieważ na plaży nie było tłoku. ..."

My na Facebooku My na Twitterze My na Google+

© 2004-2015
Noclegi-Online to katalog obiektów noclegowych z całego kraju. W naszym serwisie zamieszczono oferty pensjonatów, apartamentów, kwater prywatnych, domków letniskowych, domków całorocznych, ośrodków agroturystycznych, campingów, pól namiotowych, schronisk, akademików, internatów, hosteli, hoteli, moteli, obiektów kolonijnych, ośrodków wypoczynkowych, domów wczasowych, SPA, uzdrowisk, willi czy dworków. Trzeba pamiętać o tym, że jeżeli chcemy spędzić bardzo dobre wakacje, to najpierw powinniśmy zapoznać się uważnie z miejscem, gdzie chcielibyśmy się zatrzymać. W przeciwnym wypadku, może zdarzyć się tak, że najzwyczajniej w świecie nie będziemy zadowoleni ze swojego wyjazdu. A przecież w naszym serwisie można zapoznać się ze szczegółami ofert noclegowych, obejrzeć zdjęcia obiektów, a także zapoznać się z zawsze obiektywnymi opiniami internautów na temat hoteli, pensjonatów, kwater prywatnych i innych miejsc noclegowych. Ogłoszenia na stronie są regularne sprawdzane, także można mieć pewność, że wszystkie są aktualne.