Ośrodek MAXIM

Region: Pomorze Wschodnie
5867... pokaż numer telefonu

Szczegóły oferty

JASTRZĘBIA GÓRA jest najdalej na północ wysuniętą miejscowością w Polsce (N54°, E50°11'') dodatkowo może pochwalić się tym, że leży na klifie na wysokości 33 m. Klifowe wybrzeże oddziela Jastrzębią Górę od przepięknej plaży, zachęcającej do słonecznych i morskich kąpieli. Miejscowość ta jest jednym z najbardziej znanych kąpielisk morskich wybrzeża pomorskiego i przyciąga corocznie tysiące turystów.

Serdecznie zapraszamy do nowo wybudowanego domu wypoczynkowego MAXIM znajdującego się w cichej części Jastrzębiej Góry, w odległości około 700m od piaszczystej i czystej plaży.

W cenie turnusu zapewniamy:

- zakwaterowanie w pokojach 2,3 osobowych oraz studiach 2+2 z pełnym węzłem sanitarnym;

- wyżywienie: 3 posiłki dziennie oraz zamiennie prowiant na drogę powrotną;

- badania lekarskie i opiekę medyczną;

- 20 zabiegów rehabilitacyjnych wg wskazań lekarza na podstawie informacji o stanie zdrowia;

- Zabawy dla dzieci i dorosłych, ognisko z pieczeniem kiełbasek;

- Turnus rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu, a kończy się śniadaniem.

Szczegółowy cennik

28.09.-12.10. 2014 990 zł
12.10.-26.10. 2014 890 zł

W cenie turnusu zapewniamy:

Zakwaterowanie w pokojach 2, 3 osobowych oraz studiach 2+2 z pełnym węzłem sanitarnym;
Wyżywienie: 3 posiłki dziennie oraz zamiennie prowiant na drogę powrotną;
Badania lekarskie i opiekę medyczną;
Zabawy dla dzieci i dorosłych, ognisko z pieczeniem kiełbasek;
Turnus rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu, a kończy śniadaniem lub suchy prowiant;
Dowozimy Busem na plażę w ruchu ciągłym.

Informacje dodatkowe

Lokalizacja obiektu: w centrum miasta, nad morzem

Słowa kluczowe: nad morzem, blisko morza, przy morzu

Oferta noclegowa odwiedzana 84 razy w ciągu ostatnich 14 dni (dane aktualizowane raz dziennie) oraz 6740 razy od 01.01.2013

Serwis www.noclegi-online.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych ogłoszeń.

Komentarze i opinie

Byłam na Turnusie Rehabilitacyjnym 18.VII-01.VIII 20r. Pobyt bardzo udany. Pokoje czyste z balkonami, wyżywienie WSPANIAŁE !, miła zawsze uśmiechnięta obsługa, zabiegi dobre choć mało, atmosfera miła, prawie domowa. Wszystkim, co o Nas dbali bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam Mirka "wierszokletka"z Poznania Mirosława Sadowska Poznań
Mirosława SAdowska Poznań kod : 7136 (08.08.2020)

Spędziliśmy z mężem w Maximie tydzień; pobyt udany. Wyżywienie bardzo dobre. Zadowoleni jesteśmy z przydzielonego nam pokoju, bo był w nim parawan i dwa leżaki [nowe i sprawne]; balkon od strony południowej z widokiem na ulicę. Na balkonie jedno krzesło ogrodowe na pokój. Balkony nie są oddzielone żadnym przepierzeniem; dzieci biegające po balkonie zaglądają do cudzych pokoi [proszę pamiętać, aby zamykać drzwi balkonowe przy każdym wyjściu z pokoju]. Brak placu zabaw ; 1 ...
Basia (19.06.2019)

Właśnie wróciłam z turnusu i nie zbyt mi się podobało chyba że pogoda pokoje maleńkie nawet nie ma jak się ruszyć czy usiąść i wypić kawę jest tylko biurko gdzie stoi telewizor i czajnik którego strach było włańczać bo kabel jest zaizolowany wszystko na kupie co do zabiegów to też dużo do życzenia sprzęt nie jest dezynfekcjonowany chodzi mi o ultradźwięki i laser na borowinie lub polu magnetycznym leży się na tych samych ręcznikach co do posiłków to mogło być le...
Beata (07.06.2017)

Wróciłem dzisiaj z turnusu rehabilitacyjnego i jestem zadowolony, po wypadku mam niedowład lewostronny i nie nadaję się na rehabilitacje wysiłkową dlatego lekarka kierująca na rehabilitacje zaleciła dla mnie pole magnetyczne na nogi i laser. Powiem szczerze że nie liczyłem na cuda, ale stwierdzę z czystym sumieniem o poprawie i mniejszym bólu w kolanach. Jeżeli chodzi o jedzenie to dla mnie było rewelacyjne, smaczne i syte, obiady były donoszone do stolika, a na śniadania i kola...
Mirek (10.05.2015)

Witam wszystkich zainteresowanych tym obiektem gorąco polecam osobom lubiącym spokój i długie spacery. Właśnie wróciłem z turnusu rehabilitacyjnego,zabiegi codziennie rano do 10 ,baza zabiegowa skromna ale zabiegi ok,na minus to cena 10 min. masażu 30 zł?,to zabieg dodatkowy .Ośrodek zadbany czysty,przemiły i sympatyczny personel, jeśli traficie na pokój od strony zachodniej to przy pobycie niewychowanych młodych rodziców pozwalających swoim pociechom i sobie pod wpływem drzeć...
mężczyzna (05.08.2014)

Podobne w okolicy

Apart-Hostel Kapitański Apart-Hostel Kapitański, Jastrzębia Góra
Rezerwuj online

Apartamenty Apartinfo Rozewie SPA Apartamenty Apartinfo Rozewie SPA, Jastrzębia Góra