Pokoje i Apartamenty U Prezesa

7576... pokaż numer telefonu

Oferty specjalne

Szczegóły oferty

Akceptujemy pobyt ze zwierzętami domowymi

Zapraszamy Państwa na wyjątkowy urlop w wyjątkowym miejscu - zaciszna okolica, piękne widoki, czyste, górskie powietrze i niewielka odległość od centrum miasta.

W najbliższej okolicy wiele wyciągów oraz basen.

Nasz obiekt zlokalizowany jest na ulicy Dolnej, położonej równolegle do głównej ulicy miasta, co sprawia, że do sklepów, barów, restauracji, biur podróży czy chociażby stoków narciarskich mamy bardzo blisko.

Naszym Gościom zapewniamy zamknięty parking, miejsce na grilla, a dzieciom miejsce do zabawy.

Oczywiście w cenę wliczana jest cisza, spokój, miła i profesjonalna obsługa, pomoc w zaplanowaniu ciekawych krajobrazowo tras turystycznych Karpacza i okolic oraz wspaniałe widoki na piękno naszych gór ze Śnieżką w roli głównej.

Do zaoferowania mamy przestronny apartament z osobnym wejściem, łazienką, aneksem kuchennym, Wi-Fi, parking.

Dysponujemy także przytulnymi pokojami z łazienkami oraz ogólnodostępną kuchnią z pełnym wyposażeniem.

Przykładowe odległości:

40 zł osoba/doba pokój z łazienką

Apartamenty:

45 zł osoba/doba

W miesiącach marzec, kwiecień, październik i listopad - ceny promocyjne - rabat 10% !

Do ceny dolicza się opłatę klimatyczną 2,18 zł. dziennie od osoby.

Ostateczny koszt pobytu zależy od terminu i ilości osób.

Informacje dodatkowe

Obsługa w językach: Niemiecki

Wyposażenie (obiekt, pokoje, w okolicy): Czajnik, Garaż, Internet WiFi, Kuchenka, Lodówka, Ogród, Parking, Prysznic, Radio, Suszarka do włosów, Telewizja satelitarna, Telewizor, WC, Łazienka

Rozrywka (obiekt, najbliższa okolica): Basen kryty, Grill/ognisko, Plac zabaw

Lokalizacja obiektu: Góry, blisko lasu, w centrum miasta, Nad rzeką, Park krajobrazowy, Park narodowy

Słowa kluczowe: karkonosze, sudety, kotlina jeleniogórska, śnieżka, willa

Oferta noclegowa odwiedzana 1 razy w ciągu ostatnich 14 dni (dane aktualizowane raz dziennie) oraz 7338 razy od 01.01.2013

Serwis www.noclegi-online.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych ogłoszeń.

Komentarze i opinie

To były nasze pierwsze wspólne wakacje i mieliśmy problem z wyborem noclegu. Dzięki tej stronie i po telefonicznej rozmowie zdecydowaliśmy się na wybór państwa oferty. Mieszkanie w którym mieszkaliśmy było bardzo zadbane i wyposażone w wszystkie niezbędne przedmioty. Jesteśmy oboje zadowoleni ze wynajęliśmy właśnie u Państwa apartament. Pozdrawiamy...
Paulina i Mati (29.10.2011)

Specjalnie odszukałam Państwa oferte aby dodać swoją opinię. Uważam że oferują Państwo bardzo ładny i dobrze wyposażony apartament. Spędziliśmy kilka miłych dni, bardzo nam odpowiadały oferowane warunki. Domowy wystrój, czysto, jeśli Bóg da w przyszłym roku pojawimy się ponownie. pozdrawaim Danusia z rodziną
Danusia (22.03.2011)

Podobne w okolicy

Pokoje Gościnne Mirena Pokoje Gościnne Mirena, Karpacz
Rezerwuj online

Willa Farma Willa Farma, Karpacz

Willa Anna Willa Anna, Karpacz

Pokoje Gościnne WILLAWIL Pokoje Gościnne WILLAWIL, Karpacz

Pensjonat KARNAT Pensjonat KARNAT, Karpacz

W naszym serwisie zamieszczono ponad 45 000 ofert, a co za tym idzie, na pewno znajdziemy takie miejsce noclegowe, które spełni nasze wszelkie wymagania. Warto pamiętać o tym, że udostępniliśmy wyszukiwarkę noclegów, dzięki której znajdziemy takie miejsce noclegowe, które spełnia wszystkie nasze warunki - również te cenowe. Każdy obiekt, który jest dodany do naszego serwisu, jest oczywiście bardzo dobrze opisany, a także sfotografowany. Dzięki temu właśnie, będziemy mogli dowiedzieć się tego, które miejsca noclegowe powinny sprostać naszym wymaganiom. Powinniśmy również mieć na uwadze to, że przecież istnieje możliwość zapoznania się z opiniami ludzi, którzy już wcześniej wypoczywali w określonym miejscu - dzięki opiniom będziemy bardzo dobrze poinformowanymi turystami. Istnieje naturalnie możliwość zamieszczenia własnej opinii, dzięki temu nasz katalog będzie pełniejszy.