Kostrzyca agroturystyka

Stacja Wolimierz

Pobiedna, Dworcowa 73 (ok. 38km od Kostrzyca)

Chata Mikołaja

Podgórzyn, Bujwida 22a (ok. 9km od Kostrzyca)

Jesteśmy młodym małżeństwem, które uważa, że agroturystyka to nie tylko pokoje do wynajęcia. Dla nas równie ważne jest, żeby nasi Goście znaleźli tu atmosferę, która pozwoli im wypocząć. Nasze pokoje gościnne są oczywiście wyposażone we własne łazienki. Staraliśmy się ta... [więcej]

Rancho

Podgórzyn, Pułaskiego 7a (ok. 9km od Kostrzyca)

W Podgórzynie zakochaliśmy się 20 lat temu i ta miłość trwa nadal... (mam nadzieję, że ze wzajemnością). Postanowiliśmy uciec od zgiełku miasta więc osiedliliśmy się w tej pięknej podgórskiej miejscowości. Wybudowaliśmy dom u podnóża wzgórza Studnik. Nasz dom zawsze był ot... [więcej]

Pensjonat SAD

Podgórzyn, Słoneczna 14 (ok. 9km od Kostrzyca)

Nowo wybudowany obiekt zaprojektowany z myślą o usługach agroturystycznych, oferuje 5 pokoi 2-osobowych. Każdy pokój wyposażono w łazienkę. Nasze gospodarstwo jest przyjazne dla osób niepełnosprawnych dzięki zabudowie parterowej i wygodnym wnętrzom. Łatwo do nas dojechać. Gospodarstwo... [więcej]

Dom nad polami

Wleń, Tarczyn 12 (ok. 24km od Kostrzyca)

Jesteśmy ludźmi w wieku największych możliwości ;-), czyli po pięćdziesiątce. Ten wiek Andrzej Poniedzielski nazywa „stanem młodości stabilnej”. Życzliwym okiem spoglądamy jednak także na tych, którzy ten stan mają dopiero przed sobą. Przed pięcioma laty uciekliśmy z Wi... [więcej]

Agroturystyka DoWoli

Świeradów Zdrój, Wolimierz 51 (ok. 34km od Kostrzyca)

Wolimierz to spokojna wieś pod Górami Izerskimi z dala od ruchliwych dróg i wielkomiejskiego zgiełku. Z okien i tarasu naszego domu rozciąga się przepiękny widok na pogórze i pobliskie łąki. Jest to znakomita baza wypadowa na piesze, rowerowe lub samochodowe wycieczki po okolicy. Obok ... [więcej]

Gospodarstwo Agroturystyczne KUROSIÓWKA

Przesieka, Brzozowe Wzgórze 8 (ok. 10km od Kostrzyca)

Kurosiówka położona jest w Przesiece, 600 m n.p.m. u podnóża Karkonoszy. Dom jest otoczony ogrodem-parkiem z bogatym zbiorem roślin ozdobnych. Naszą chlubą jest duża kolekcja różaneczników , a także roślin iglastych i bylin. W ogrodzie każdy znajdzie kącik dla siebie a dzieci miej... [więcej]

borsuk

Rzeczka, rzeczka 15 (ok. 49km od Kostrzyca)

* 15 miejsc noclegowych, pokoje 2- , 3- osobowe o różnym standardzie (stąd różne ceny). Na wyposażeniu: umywalki, natryski, WC i inne, dodatkowo na korytarzach sanitariaty. * świetlica z telewizorem * kuchnia dla gości * dla zmotoryzowanych parking * miejsce do zorga... [więcej]

Austeria Krokus

Rzeczka, Rzeczka 33 (ok. 49km od Kostrzyca)

AUSTERIA KROKUS Nasza posiadłość to wspaniale położone gospodarstwo agroturystyczne w Górach Sowich. Duże doświadczenie zdobyte w ciągu kilkunastu lat pracy, pozwala nam na organizację szeroko rozumianego wypoczynku tak, żeby spełnić Państwa oczekiwania i potrzeby. Aust... [więcej]

SOWIA GRAPA

Rzeczka, Rzeczka 38 (ok. 49km od Kostrzyca)

Oferujemy noclegi z całodziennym wyżywieniem w Rzeczce, malowniczej górskiej wsi u podnóża Wielkiej Sowy, najwyższego szczytu Gór Sowich. W naszej ofercie całorocznej znajdują się: - imprezy okolicznościowe, bankiety, szkolenia, eventy, - chrzciny, wesela, komunie, imieniny, przyję... [więcej]

AGRO 102 (1km od Karpacza)

Ścięgny, Ścięgny 102 (ok. 3km od Kostrzyca)

GOSPODARSTWO AGROTURYSTYCZNE W ŚCIEGNACH 1 KM OD KARPACZA.2 POKOJE 4-OSOBOWE+SALON Z TELEWIZOREM+ŁAZIENKA+BALKON.MOŻLIWOŚĆ WYŻYWIENIA LUB MOŻLIWOŚĆ KORZYSTANIA Z KUCHNI.W POKOJU CZAJNIKI. AUTO NA TERENIE OGRODZONYM.HALA TENISOWA-300M.MIASTECZKO 'WESTERN CITY'-500M.BLISKO STADNINA KONI (BRY... [więcej]

BIAŁY KIEŁ

Ścięgny, Ścięgny 144 f (k. Karpacza) (ok. 3km od Kostrzyca)

Nasz dom położony jest u podnóża Księżej Góry z cudownym widokiem na Karkonosze.Gospodarstwo nasze specjalizuje sie w hodowli owczarka niemieckiego,dlatego zapraszamy wszystkich kochających zwierzęta do odwiedzenia naszego domu.Zastaniesz u nas wygodnie urżądzone pokoje z łazienkami lub ... [więcej]

BIOTOP

Ściegny, Ściegny 103 g k/Karpacza (ok. 3km od Kostrzyca)

Pod Kozią Skałą

Ścięgny, Ściegny 174 A (ok. 3km od Kostrzyca)

Zapraszamy Państwa na spędzenie urlopu w naszym domu, w przemiłej atmosferze, blisko przyrody, wśród przepięknych krajobrazów Karkonoszy. Nasz dom jest położony w zacisznej okolicy, z dala od zgiełku miasta, z okien rozpościera się malowniczy widok na góry – każdego oczaruje pię... [więcej]

Gospodarstwo Agroturystyczne Pod Wilczą Górą

Wojcieszyce, Wojcieszyce 192 (ok. 14km od Kostrzyca)

Gospodarstwo Agroturystyczne "Pod Wilczą Górą" oferuje Państwu pokoje 2-osobowe, a także pokój 4-osobowy "pokój rodzinny", bezprzewodowy dostęp do internetu. Każdy pokój posiada łazienkę, a niektóre z pokoi tarasy. Pomieszczenia są wyposażone w telewizory z dost... [więcej]

„Sokołówka“

Sierpnica, Świerkowa 56 (ok. 47km od Kostrzyca)

Finezja Gospodarstwo Agroturystyczne

Sierpnica, Świerkowa 9 (ok. 47km od Kostrzyca)

przygotowaliśmy dla Państwa 45 miejsc noclegowych w pokojach 1, 2, 3, 4 i 5 osobowych z ogólnodostępnym węzłem sanitarnym. Na terenie obiektu znajdują się dwie sale: jedna kominkowa (ok. 100m2) służąca jako sala konsumpcyjna druga (ok. 80m2) używana jako sala taneczna. Przy sali jada... [więcej]

Agroturystyka  U  Macieja

Agroturystyka U Macieja

Sosnówka, Ogrodowa 22 (koło Karpacza) (ok. 6km od Kostrzyca)

Dom leży u podnóża Karkonoszy,pod lasem,blisko zalewu. Na terenie gospodarstwa, stawy rybne hodowlane, ryby-karp, pstrag, okoń, karaś tołpyga, amur i inne. Oprócz noclegu w budynku,przyczepa campingowa nad stawem-trzyosobowa. Kuchnia-jadalnia do samodzielnego sporządzania posiłków. Teren... [więcej]

Ekofarm

Sosnówka, Tyrolska 9 (ok. 6km od Kostrzyca)

Agroturystyka U RONALDA

Stankowice, Stankowice 111 (ok. 41km od Kostrzyca)

Agroturystyka u Ronalda w Stankowicach zaprasza Gospodarstwo zlokalizowane w zacisznym miejscu, 200 m od Jeziora Czocha. Posiadamy do wynajęcia 4 pokoje położone na 1 piętrze. W każdy pokoju duże łóżko podwójne. Do dyspozycji Gości salon z jadalnią,kuchnia i łazienka. Miejsce ... [więcej]