Lubań agroturystyka

Dom nad polami

Wleń, Tarczyn 12 (ok. 29km od Lubań)

Jesteśmy ludźmi w wieku największych możliwości ;-), czyli po pięćdziesiątce. Ten wiek Andrzej Poniedzielski nazywa „stanem młodości stabilnej”. Życzliwym okiem spoglądamy jednak także na tych, którzy ten stan mają dopiero przed sobą. Przed pięcioma laty uciekliśmy z Wi... [więcej]

*Stara Chata*

Mysłakowice, Starowiejska 11 (ok. 46km od Lubań)

Villa Greta

Świerzawa, Dobków 59 (ok. 44km od Lubań)

Pensjonat SAD

Podgórzyn, Słoneczna 14 (ok. 42km od Lubań)

Nowo wybudowany obiekt zaprojektowany z myślą o usługach agroturystycznych, oferuje 5 pokoi 2-osobowych. Każdy pokój wyposażono w łazienkę. Nasze gospodarstwo jest przyjazne dla osób niepełnosprawnych dzięki zabudowie parterowej i wygodnym wnętrzom. Łatwo do nas dojechać. Gospodarstwo... [więcej]

Rancho

Podgórzyn, Pułaskiego 7a (ok. 42km od Lubań)

W Podgórzynie zakochaliśmy się 20 lat temu i ta miłość trwa nadal... (mam nadzieję, że ze wzajemnością). Postanowiliśmy uciec od zgiełku miasta więc osiedliliśmy się w tej pięknej podgórskiej miejscowości. Wybudowaliśmy dom u podnóża wzgórza Studnik. Nasz dom zawsze był ot... [więcej]

Gospodarstwo Agroturystyczne FARMA 69

Szklarska Poręba, Kopaniec 69 (ok. 36km od Lubań)

Farma 69 to gospodarstwo agroturystyczne położone 1 km od wsi Kopaniec, w Górach Izerskich, niedaleko Szklarskiej Poręby. Usytuowane wśród lasów, na słonecznym stoku, skąd rozciąga się wspaniały widok na Góry Kaczawskie i Kotlinę Jeleniogórską. Nieskażona przyroda oraz niepowtar... [więcej]

Krystyna Bembenik  „Oskar”

Krystyna Bembenik „Oskar”

Świerzawa, Złotoryjska 20a Nowy Kościół (ok. 44km od Lubań)

Gospodarstwo Agroturystyczne "OSKAR" znajduje się przy trasie Jelenia Góra - Legnica i oferuje Państwu wypoczynek w miłej atmosferze. Wolno stojący budynek przeznaczony jest wyłącznie dla naszych gości. Posiadamy 2 pokoje na parterze z łazienkami i 3 pokoje na piętrze (3,3 i ... [więcej]

Agroturystyka Przylesie

Pobiedna, Wolimierz 2 (ok. 20km od Lubań)

Zapraszamy Państwa do naszego domu we wsi Wolimierz w okolicy Świeradowa-Zdroju położonego u podnóża Gór Izerskich, otoczonego lasem i łąkami. Do dyspozycji Państwa (oprócz pokoi) pozostawiamy duży salon - 50 m2 - z TV i kominkiem oraz kuchnię. Ciekawie zagospodarowany ogród umożli... [więcej]

Agroturystyka KRAINA CZARÓW

Mysłakowice, Łąkowa 14 (ok. 46km od Lubań)

Zapraszamy do naszej Agroturystyki „Kraina Czarów”(www.kraina-czarow.pl), gdzie w ciszy i spokoju, u podnóża Śnieżki – z dala od miejskiego zgiełku, wśród czarodziejskich krajobrazów Karkonoszy, znajdziecie Państwo noclegi, wyżywienie i możliwość zorganizowania swojeg... [więcej]

Noclegi Pod Dębem

Bolesławiec, Łaziska 33 b (ok. 25km od Lubań)

Oferujemy Państwu noclegi w komfortowych, przytulnych pokojach za przystępną cenę. Posiadamy do dyspozycji 4 pokoje z łazienkami i TV, aneks kuchenny oraz własny parking. Idealne położenie stanowi doskonałą bazę wypadową dla gości pragnących poznać ten region. Bolesławiec i okolice ... [więcej]

Karkonoska Chatka

Kostrzyca, Jeleniogórska 21 (ok. 49km od Lubań)

Nasz dom w całości wykonany z drewna o powierzchni 70mk składa się z: Piętro: - 2 sypialnie - łazienka wyposażona w wannę z hydromasażem Parter - wygodny, przestronny salon z aneksem kuchennym - łazienką - TV Aneks kuchenny wyposażony w nowoczesny sprzęt i wszystko, co niez... [więcej]

BIAŁY KIEŁ

Ścięgny, Ścięgny 144 f (k. Karpacza) (ok. 50km od Lubań)

Nasz dom położony jest u podnóża Księżej Góry z cudownym widokiem na Karkonosze.Gospodarstwo nasze specjalizuje sie w hodowli owczarka niemieckiego,dlatego zapraszamy wszystkich kochających zwierzęta do odwiedzenia naszego domu.Zastaniesz u nas wygodnie urżądzone pokoje z łazienkami lub ... [więcej]

Chata Mikołaja

Podgórzyn, Bujwida 22a (ok. 42km od Lubań)

Jesteśmy młodym małżeństwem, które uważa, że agroturystyka to nie tylko pokoje do wynajęcia. Dla nas równie ważne jest, żeby nasi Goście znaleźli tu atmosferę, która pozwoli im wypocząć. Nasze pokoje gościnne są oczywiście wyposażone we własne łazienki. Staraliśmy się ta... [więcej]

Gospodarstwo Agroturystyczne AGRO-RELAX

Kruszyn, Leszczynowa 6 (ok. 28km od Lubań)

Położenie gospodarstwa. Gospodarstwo nasze pod nazwą „AGRO-RELAX” leży w malowniczym powiecie bolesławieckim w miejscowości kruszyn pod Bolesławcem przy trasie A-4. Atrakcyjne położenie w pobliżu granicy z Niemcami i Czechami umożliwia naszym gościom kontakt z sąsiadami z... [więcej]

Agroturystyka U RONALDA

Stankowice, Stankowice 111 (ok. 11km od Lubań)

Agroturystyka u Ronalda w Stankowicach zaprasza Gospodarstwo zlokalizowane w zacisznym miejscu, 200 m od Jeziora Czocha. Posiadamy do wynajęcia 4 pokoje położone na 1 piętrze. W każdy pokoju duże łóżko podwójne. Do dyspozycji Gości salon z jadalnią,kuchnia i łazienka. Miejsce ... [więcej]

Agroturystyka Dom Pracy Twórczej

Pobiedna, Wolimierz 54 (ok. 20km od Lubań)

Witamy w naszym Domu położonym w malowniczej wsi Wolimierz na Pogórzu Izerskim (okolice Świeradowa-Zdroju) - miejscu magicznym, niezwykłym pod względem przyrodniczym i kulturowym. Agroturystyka Dom Pracy Twórczej to ogromny teren z przepięknym widokiem na pasmo Gór Izerskich, idealne mie... [więcej]

Kwatera agroturystyczna  Alicja Wyszyńska

Kwatera agroturystyczna Alicja Wyszyńska

Osiecznica, Bronowiec 19 (ok. 25km od Lubań)

AGRO 102 (1km od Karpacza)

Ścięgny, Ścięgny 102 (ok. 50km od Lubań)

GOSPODARSTWO AGROTURYSTYCZNE W ŚCIEGNACH 1 KM OD KARPACZA.2 POKOJE 4-OSOBOWE+SALON Z TELEWIZOREM+ŁAZIENKA+BALKON.MOŻLIWOŚĆ WYŻYWIENIA LUB MOŻLIWOŚĆ KORZYSTANIA Z KUCHNI.W POKOJU CZAJNIKI. AUTO NA TERENIE OGRODZONYM.HALA TENISOWA-300M.MIASTECZKO 'WESTERN CITY'-500M.BLISKO STADNINA KONI (BRY... [więcej]

Jaśmin

Lubomierz, Pławna Dolna 87 (ok. 19km od Lubań)

KAWAŁEK NIEBA

Lubomierz, Pławna Dolna 93 (ok. 19km od Lubań)