CHROSIÓWKA agroturystyka przy plaży

Region: Mazury
5015... pokaż numer telefonu

Szczegóły oferty

Dom Chrosiówka znajduje się w Zełwągach, 5 km od Mikołajek. Z domu roztacza się piękny widok na jezioro i okoliczne lasy.
Naprzeciwko domu znajduje się plaża wiejska – duży teren z pomostem, piaszczystą plażą, placem zabaw oraz boiskami do siatkówki plażowej.

Oferujemy Państwu dwa pokoje dwuosobowe i jeden trzyosobowy z łazienkami. W każdym pokoju jest duże łóżko małżeńskie, w pokoju nr 1 dodatkowo jedno łóżko pojedyncze. Oddzielne wejście do domu dla gości zapewnia niezależność i intymność.
Nie przygotowujemy posiłków, ale do Państwa dyspozycji jest w pełni wyposażona kuchnia. Ponadto w Zełwągach znajdują się 2 sklepy spożywcze (czynne przez cały rok również w niedzielę) i 3 restauracje/bary oferujące bogate menu. Można u nas też kupić nasz chleb żytni na zakwasie i sery podpuszczkowe.

Zapraszamy do spędzenia wieczorów przy ognisku lub pod wiatą przy grillu, bezpłatnie udostępniamy naszym gościom łódź wiosłową, kajak lub rowery.

Duże, ogrodzone podwórko umożliwia bezpieczne zaparkowanie samochodów.

Odległości:

Szczegółowy cennik

Cennik na rok 2020
Pokój 2-osobowy na 1-2 doby, w wakacje oraz długie weekendy/święta - 160zł/doba
Pokój 2-osobowy na min. 3 noce w sezonie średnim (maj, czerwiec, wrzesień) - 140zł/doba
Pokój 2-osobowy na min. 3 noce w pozostałych terminach - 120zł/doba
Dodatkowa osoba dorosła/dziecko (dostawka) - 50zł/doba

Doba rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy o 11:00 w dniu wyjazdu.
W wakacje (lipiec, sierpień) pokoje wynajmujemy tylko w turnusach tygodniowych od soboty do soboty.
Ilość pokoi 2-osobowych: 2
Cena za pokoje 2-osobowy: 140

Ilość pokoi 3-osobowych: 1
Cena za pokoje 3-osobowy: 190

Informacje dodatkowe

Obsługa w językach: Angielski, Niemiecki, Rosyjski

Wyposażenie (obiekt, pokoje, w okolicy): Czajnik, Kuchenka, Lodówka, Ogród, Parking, Prysznic, Radio, Suszarka do włosów, Taras, Telewizor, WC, Łazienka

Rozrywka (obiekt, najbliższa okolica): Boisko, Grill/ognisko, Kajaki, Lodowisko, Narty, Plac zabaw, Plaża, Rowery, Wędkarstwo, Windsurfing, Wyciąg narciarski, Wypożyczalnia nart, Wypożyczalnia rowerów, Wypożyczalnia łódek

Lokalizacja obiektu: nad jeziorem, blisko lasu, Park krajobrazowy, na wsi, Wyżyna

Słowa kluczowe: nad jeziorem, plaża, pokoje, mazury, plac zabaw

Oferta noclegowa odwiedzana 5231 razy w ciągu ostatnich 14 dni (dane aktualizowane raz dziennie) oraz 5231 razy od 01.01.2013

Serwis www.noclegi-online.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych ogłoszeń.

Nasz Facebook

Komentarze i opinie

Jesteśmy zadowoleni z pobytu w Chrosiówce mimo niezbyt sprzyjającej pogody. Bardzo dobra lokalizacja, wszędzie blisko, a zarazem cisza i spokój. Dom fajnie zorganizowany, jest czysto i przyjemnie. Gospodarze dają wiele możliwości na spędzenie czasu (grill, ognisko, rowery, kajaki, łódka). Polecamy.
Agata i Adam (21.08.2016)

Miejsce bardzo przyjemne, polecam. Spędziliśmy tam tydzień w maju, cicho, spokojnie bardzo kameralnie, za co pięknie dziękujemy gospodarzom.
Iwona (09.05.2016)

Spędziliśmy w Chrosiówce Sylwestra 2015. Zajmowaliśmy pokój biały, pokój wygląda znacznie ładniej niż na zdjęciach (mówiłam gospodarzom, żeby postarali się o lepsze zdjęcia ;)), w pokoju bardzo ładne i wygodne łóżko małżeńskie i pięęękny widok na jezioro. Obok kuchnia z pełnym wyposażeniem. Miło, czysto i kameralnie. Duże podwórko, parking, ognisko. Obiecaliśmy sobie że wrócimy tu latem. Wygląda na to że mają super ofertę dla rodzin z dziećmi, ale parom bez...
Marta Wojciechowska (10.01.2016)

Podobne w okolicy

Domki u Małgosi Domki u Małgosi, Mikołajki

AGRO-ADAM AGRO-ADAM, Mikołajki

Agroturystyka Martyna Agroturystyka Martyna, Mikołajki

Pokoje na Mazurach - Chata za wsią Pokoje na Mazurach - Chata za wsią, Mikołajki

Festina Lente Festina Lente, Mikołajki

W naszym serwisie zamieszczono ponad 45 000 ofert, a co za tym idzie, na pewno znajdziemy takie miejsce noclegowe, które spełni nasze wszelkie wymagania. Warto pamiętać o tym, że udostępniliśmy wyszukiwarkę noclegów, dzięki której znajdziemy takie miejsce noclegowe, które spełnia wszystkie nasze warunki - również te cenowe. Każdy obiekt, który jest dodany do naszego serwisu, jest oczywiście bardzo dobrze opisany, a także sfotografowany. Dzięki temu właśnie, będziemy mogli dowiedzieć się tego, które miejsca noclegowe powinny sprostać naszym wymaganiom. Powinniśmy również mieć na uwadze to, że przecież istnieje możliwość zapoznania się z opiniami ludzi, którzy już wcześniej wypoczywali w określonym miejscu - dzięki opiniom będziemy bardzo dobrze poinformowanymi turystami. Istnieje naturalnie możliwość zamieszczenia własnej opinii, dzięki temu nasz katalog będzie pełniejszy.