Ściegny agroturystyka

“Dom pod Topolami”

Pobiedna, Pogdgórna 23 (ok. 37km od Ściegny)

Agroturystyka Dom Pracy Twórczej

Pobiedna, Wolimierz 54 (ok. 37km od Ściegny)

Witamy w naszym Domu położonym w malowniczej wsi Wolimierz na Pogórzu Izerskim (okolice Świeradowa-Zdroju) - miejscu magicznym, niezwykłym pod względem przyrodniczym i kulturowym. Agroturystyka Dom Pracy Twórczej to ogromny teren z przepięknym widokiem na pasmo Gór Izerskich, idealne mie... [więcej]

Agroturystyka Przylesie

Pobiedna, Wolimierz 2 (ok. 37km od Ściegny)

Zapraszamy Państwa do naszego domu we wsi Wolimierz w okolicy Świeradowa-Zdroju położonego u podnóża Gór Izerskich, otoczonego lasem i łąkami. Do dyspozycji Państwa (oprócz pokoi) pozostawiamy duży salon - 50 m2 - z TV i kominkiem oraz kuchnię. Ciekawie zagospodarowany ogród umożli... [więcej]

Stacja Wolimierz

Pobiedna, Dworcowa 73 (ok. 37km od Ściegny)

Chata Mikołaja

Podgórzyn, Bujwida 22a (ok. 8km od Ściegny)

Jesteśmy młodym małżeństwem, które uważa, że agroturystyka to nie tylko pokoje do wynajęcia. Dla nas równie ważne jest, żeby nasi Goście znaleźli tu atmosferę, która pozwoli im wypocząć. Nasze pokoje gościnne są oczywiście wyposażone we własne łazienki. Staraliśmy się ta... [więcej]

Rancho

Podgórzyn, Pułaskiego 7a (ok. 8km od Ściegny)

W Podgórzynie zakochaliśmy się 20 lat temu i ta miłość trwa nadal... (mam nadzieję, że ze wzajemnością). Postanowiliśmy uciec od zgiełku miasta więc osiedliliśmy się w tej pięknej podgórskiej miejscowości. Wybudowaliśmy dom u podnóża wzgórza Studnik. Nasz dom zawsze był ot... [więcej]

Pensjonat SAD

Podgórzyn, Słoneczna 14 (ok. 8km od Ściegny)

Nowo wybudowany obiekt zaprojektowany z myślą o usługach agroturystycznych, oferuje 5 pokoi 2-osobowych. Każdy pokój wyposażono w łazienkę. Nasze gospodarstwo jest przyjazne dla osób niepełnosprawnych dzięki zabudowie parterowej i wygodnym wnętrzom. Łatwo do nas dojechać. Gospodarstwo... [więcej]

Dom nad polami

Wleń, Tarczyn 12 (ok. 26km od Ściegny)

Jesteśmy ludźmi w wieku największych możliwości ;-), czyli po pięćdziesiątce. Ten wiek Andrzej Poniedzielski nazywa „stanem młodości stabilnej”. Życzliwym okiem spoglądamy jednak także na tych, którzy ten stan mają dopiero przed sobą. Przed pięcioma laty uciekliśmy z Wi... [więcej]

Pokoje gościnne U MARIANA

Świeradów Zdrój, Rolnicza 2a (ok. 33km od Ściegny)

Zapraszamy serdecznie do naszego domu położonego w Świeradowie-Zdroju (os. Czerniawa) w malowniczej dolinie Czarnego Potoku, nieopodal lasu w odległości około 3 km od centrum, a 1500 m od Kolei Gondolowej. W okolicy znajduje się przejście graniczne Polsko-Czeskie. Świeradów-Zdrój jest ... [więcej]

Gospodarstwo Agroturystyczne KUROSIÓWKA

Przesieka, Brzozowe Wzgórze 8 (ok. 8km od Ściegny)

Kurosiówka położona jest w Przesiece, 600 m n.p.m. u podnóża Karkonoszy. Dom jest otoczony ogrodem-parkiem z bogatym zbiorem roślin ozdobnych. Naszą chlubą jest duża kolekcja różaneczników , a także roślin iglastych i bylin. W ogrodzie każdy znajdzie kącik dla siebie a dzieci miej... [więcej]

borsuk

Rzeczka, rzeczka 15 (ok. 50km od Ściegny)

* 15 miejsc noclegowych, pokoje 2- , 3- osobowe o różnym standardzie (stąd różne ceny). Na wyposażeniu: umywalki, natryski, WC i inne, dodatkowo na korytarzach sanitariaty. * świetlica z telewizorem * kuchnia dla gości * dla zmotoryzowanych parking * miejsce do zorga... [więcej]

Austeria Krokus

Rzeczka, Rzeczka 33 (ok. 50km od Ściegny)

AUSTERIA KROKUS Nasza posiadłość to wspaniale położone gospodarstwo agroturystyczne w Górach Sowich. Duże doświadczenie zdobyte w ciągu kilkunastu lat pracy, pozwala nam na organizację szeroko rozumianego wypoczynku tak, żeby spełnić Państwa oczekiwania i potrzeby. Aust... [więcej]

SOWIA GRAPA

Rzeczka, Rzeczka 38 (ok. 50km od Ściegny)

Oferujemy noclegi z całodziennym wyżywieniem w Rzeczce, malowniczej górskiej wsi u podnóża Wielkiej Sowy, najwyższego szczytu Gór Sowich. W naszej ofercie całorocznej znajdują się: - imprezy okolicznościowe, bankiety, szkolenia, eventy, - chrzciny, wesela, komunie, imieniny, przyję... [więcej]

„Sokołówka“

Sierpnica, Świerkowa 56 (ok. 48km od Ściegny)

Finezja Gospodarstwo Agroturystyczne

Sierpnica, Świerkowa 9 (ok. 48km od Ściegny)

przygotowaliśmy dla Państwa 45 miejsc noclegowych w pokojach 1, 2, 3, 4 i 5 osobowych z ogólnodostępnym węzłem sanitarnym. Na terenie obiektu znajdują się dwie sale: jedna kominkowa (ok. 100m2) służąca jako sala konsumpcyjna druga (ok. 80m2) używana jako sala taneczna. Przy sali jada... [więcej]

Agroturystyka  U  Macieja

Agroturystyka U Macieja

Sosnówka, Ogrodowa 22 (koło Karpacza) (ok. 5km od Ściegny)

Dom leży u podnóża Karkonoszy,pod lasem,blisko zalewu. Na terenie gospodarstwa, stawy rybne hodowlane, ryby-karp, pstrag, okoń, karaś tołpyga, amur i inne. Oprócz noclegu w budynku,przyczepa campingowa nad stawem-trzyosobowa. Kuchnia-jadalnia do samodzielnego sporządzania posiłków. Teren... [więcej]

Ekofarm

Sosnówka, Tyrolska 9 (ok. 5km od Ściegny)

Agroturystyka U RONALDA

Stankowice, Stankowice 111 (ok. 41km od Ściegny)

Agroturystyka u Ronalda w Stankowicach zaprasza Gospodarstwo zlokalizowane w zacisznym miejscu, 200 m od Jeziora Czocha. Posiadamy do wynajęcia 4 pokoje położone na 1 piętrze. W każdy pokoju duże łóżko podwójne. Do dyspozycji Gości salon z jadalnią,kuchnia i łazienka. Miejsce ... [więcej]

Agroturystyka Nad Strumykiem

Stankowice, Stankowice (ok. 41km od Ściegny)

Agroturystyka Nad Strumykiem to miejsce dla osób pragnących spędzić urlop w ciszy i spokoju, ograniczona ilość miejsc zapewnia Państwu stu procentowy niezmącony wypoczynek. Nasze gospodarstwo posiada dla swoich gości pokoje z łazienkami, każdym pokoju TV mini wieża dostęp do wi-fi , ko... [więcej]

Gospodarstwo Agroturystyczne Pod Wilczą Górą

Wojcieszyce, Wojcieszyce 192 (ok. 14km od Ściegny)

Gospodarstwo Agroturystyczne "Pod Wilczą Górą" oferuje Państwu pokoje 2-osobowe, a także pokój 4-osobowy "pokój rodzinny", bezprzewodowy dostęp do internetu. Każdy pokój posiada łazienkę, a niektóre z pokoi tarasy. Pomieszczenia są wyposażone w telewizory z dost... [więcej]