Oferty noclegowe dla hasła "Gorce"

Gościniec U TOMECKA

Ząb, Potoczki 175, (Agroturystyka)

Gościniec „ U Tomecka” to najlepszy wybór dla przyjezdnych w Tatry. Zlokalizowany jest w najwyżej położonej krainie w Polsce – Ząb – 1013 m. n.p.m., co pozwala na piękne widoki bez wychodzenia z domu, należy tu wymienić: Giewont, Gubałówkę, Tatry Wysokie, Gorce, B... [więcej]

Willa High Land

Białka Tatrzańska, Kobylarzówka 64, (Willa)

Pensjonat Willa HIGH LAND stwarza niepowtarzalną okazję do spędzenia wolnego czasu w komfortowych warunkach i w otoczeniu pełnym atrakcji. Willa HIGH LAND jest idealnym miejscem dla osób poszukujących ucieczki od zgiełku miasta, jak również firm, które chcą zapewnić swoim pracowniko... [więcej]

Bylina

Bańska Wyżna, Szlak Papieski 92, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy Państwa na wypoczynek do Bańskiej Wyżnej, w okolice Zakopanego. Bańska Wyżna to malownicza miejscowość położona na Pogórzu Gubałowskim. Najwyższe wzniesienie to Gubałówka 1126 m n.p.m. Sama Bańska Wyżna leży na wysokości 905 m n.p.m. W odróżnieniu od innych górskich... [więcej]

Pokoje gościnne PRZY SZLAKU

Żabnica, Żabnica 1, (Kwatery prywatne)

"Przy szlaku" dysponują trzema pokojami dwuosobowymi z możliwością dostawki. Każdy z pokoi posiada widok na góry. Kuchnia z wyposażeniem oraz łazienka. Zapraszamy rodziny z dziećmi, seniorów i małe grupy zorganizowane na komfortowy nocleg w dobrej cenie. Na życzenie gospo... [więcej]

Pokoje Gościnne Zofia Ślimak

Biały Dunajec, Miłośników Podhala 19, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Położenie Wieś gromadzka Biały Dunajec leży na wys. 660 -720 m npm., na Podhalu, nad potokiem Biały Dunajec, który rozdziela tutaj dwie części Pogórza Spisko-Gubałowskiego – Pogórze Gliczarowskie (na wsch. od Białego Dunajca) i Pogórze Gubałowskie (na zach.). Ma duże walory letn... [więcej]

Orle Gniazdo

Szczyrk, Wrzosowa 28a, (Hotel)

CKiR Orle Gniazdo usytuowane u stóp Klimczoka na wysokości 600 m.n.p.m, oferuje Gościom widok na pasmo Beskidu Śląskiego wraz z jego najwyższym szczytem - Skrzyczne. Wtopione w naturalny krajobraz pięknej beskidzkiej przyrody Orle Gniazdo tworzy doskonałe warunki do aktywnego spędzenia urlo... [więcej]

Całoroczne domki w górach

Niedzica, Św. Anny 7, (Domek całoroczny)

Oferujemy wypoczynek TANIE NOCOWANIE W CALOROCZNYCH DOMKACH W B.DOBRYCH WARUNKACH w jednym z najpiękniejszych regionów Polski ,PIENINACH,PODHALU Zapraszamy na ferie ,wakacje ,weekendy i świeta PRZYJMUJEMY WYCIECZKI,KOLONIE ,ZIELONE SZKOLY,GRUPY ZORGANIZOWANE ORAZ OSOBY INDYWIDUALNE Posi... [więcej]

Najnowsza opinia: Ode mnie ocena 10/10. Byliśmy tu ze znajomymi pod koniec sezonu na nartach. Dobra lokalizacja, niedaleko stoku, w samym domu niczego nie brakuje, łóżka wygodne, wszystko w miarę nowe i niezniszczone. Mnie kupiły te widoki, pierwszy raz w górach jednak robi wrażenie. (Grupa z Poznania)

Pokoje u Krzysztofa

Ząb, Bustryk 77h, (Kwatery prywatne)

Dom nasz znajduje się w miejscowości Ząb-Bustryk w pobliżu Zakopanego. Bustryk to malowniczo położona osada o dużych walorach krajobrazowych i turystycznych, rozrzucona na wzgórzach Pasma Gubalowskiego na wysokości 1012 m n.p.m. Są tu piękne widoki na Tatry, Beskidy i Gorce oraz doskon... [więcej]

Agrogospodarstwo *Dolina Warty*

Mstów, Cegielnia ul.Leśna 4, (Agroturystyka)

Zapraszamy Państwa do odwiedzenia naszego agrogospodarstwa, które oferuje noclegi w Mstowie i może stanowić doskonałą bazę wypadową do zwiedzania północnej części Jury. W naszym domu znajduje się trzy pokoje gościnne na poddaszu o wysokim standardzie - każdy posiada łazienkę i TV... [więcej]

Pokoje u Tosi i Czesia

Biały Dunajec, Gliczarów Górny 153, (Kwatery prywatne)

Serdecznie zapraszamy na wypoczynek do Gliczarowa Górnego. Miło nam będzie powitać Państwa w ciepłej, rodzinnej atmosferze naszego domu położonego w „Fiśkowej Dolinie”, z którego rozciągają się przepiękne widoki – od południa na panoramę Tatr, od północy – n... [więcej]

Najnowsza opinia: Pojechałam na wakacje z dziećmi do Białego Dunajca, zatrzymałam się w tym pensjonacie i jestem bardzo zadowolona, zadbane pokoje, cisza i spokój, wyżywienie było bardzo smaczne, dużo spacerowaliśmy po pięknej okolicy, wszyscy wypoczęliśmy i zrelaksowaliśmy się. Polecam to miejsce. (Paulina)

Zawrat Ski Resort & SPA ***

Białka Tatrzańska, Kaniówka 28 B, (Hotel)

Zawrat Ski Resort & SPA *** to nowoczesny obiekt noclegowy na Podhalu świadczący usługi w standardzie hotelu trzygwiazdkowego. Lokalizacja to nasz największy atut. Znajdujemy się bowiem w wyjątkowym i niepowtarzalnym miejscu, bezpośrednio przy stoku narciarskim w miejscowości Białka Tat... [więcej]

Najnowsza opinia: Popieram p.Monikę,pensjonat naprawdę super o wysokim standardzie.Bardzo smaczne i zróżnicowane jedzonko,obsługa i właściciele b.mili.Byliśmy tam w 5-osobowym składzie w zeszłym roku na sylwestra.Sama impreza sylwestrowa wymagała dopracowania,ale to jest do wybaczenia,dlatego,że to było 1-szy raz,tuż po otwarciu pensjonatu.Pewnie w tym roku będzie jeszcze fajniej!Szczerze polecam ten pensjonat (Alicja)

Dom Wczasowy Kazik

Maniowy, Kasprowicza 2A, (Dom wczasowy)

Dom wczasowy KAZIK położony jest w górach Gorce, w miejscowości Maniowy, tuż obok nas znajduje się Jezioro Czorsztyńskie. Dom wczasowy Kazik położony jest 20km od Szczawnicy. Z okien pokoi widać góry Tatry, Jezioro Czorsztyńskie oraz pasmo gór Gorców. W pobliżu naszego domu wczasow... [więcej]

REDYK Ski&Relax

Zakopane, Ząb 48E, (Hotel)

Redyk Ski&Relax znajduje się w najwyżej położonej miejscowości w Polsce, oddalonej zaledwie kilka kilometrów od centrum Zakopanego. Ząb to bardzo malownicza wioska na wysokości 1 023 m n.p.m., z której podziwiać można całą panoramę Tatr, od Hawrania w Tatrach Bielskich, aż po Giewont ... [więcej]

Najnowsza opinia: Spędziliśmy tutaj przepiękne wakacje stąd moja chęć wystawienia komentarza. Polecam serdecznie, atmosfera nie do opisania, przepiękne przytulne wnętrza. Do tego widoki wszystko to stwarza wspaniałą atmosferę, zaprzyjaźniliśmy się nawet z innymi gośćmi. Obiekt posiada plac zabaw dla dzieci, spędzalismy mnóstwo czasu w otoczeniu ośrodka, paliliśmy ognisko. (rodzina 4x4)

Osada Czorsztyn

Kluszkowce, Stylchyn 1, (Hotel)

Witamy w Osadzie Czorsztyn, miejscu ocalonym od potopu, a więc miejscu niezwykłym... ...gdzie najpiękniejsze zabytki architektury góralskiej zostały przeniesione na brzeg, by zawsze przypominać o tym, co stanowiło o młodopolskim pięknie tego regionu. Ze względu na historyczny charak... [więcej]

Najnowsza opinia: Daję 10/10. Przede wszystkim za bardzo miłą obsługę - w recepcji same miłe panie. Hotel ma już swoją dobrą reputację i w pełni na nią zasługuje. Położenie jest dużym plusem - dobry dojazd i niesamowity klimat pewnie dzięki typowemu góralskiemu wystrojowi wnętrz.. Zdjęcia nie oddają w pełni uroku tego miejsca. (Andrzej i Basia)

FreeDom

Rabka-Zdrój, Ponice 65, (Domek całoroczny)

Chcesz wyjechać na ferie? Zapraszamy rodziny z dziećmi, grupy przyjaciół, grupy zorganizowane. Tak jak i Ty cenimy sobie czystość i komfort. Razem z nami zakosztuj góralskiej gościny! Miejscowość Ponice jest usytuowana niedaleko gór (Gorce). Nieopodal uzdrowiskowej miejscowo... [więcej]

Willa Miś

Krynica Zdrój, Zielona 31, (Willa)

Wirtualny spacer po Willi Miś: http://www.youtube.com/watch?v=dAo_B95mI8Y Rodzinnie prowadzone prywatne kwatery w willowej dzielnicy Krynicy, - oferujemy przytulne pokoje z łazienkami i balkonami - do dyspozycji gości w pełni wyposażona kuchnia - cicho blisko lasu z ładnym wido... [więcej]

Pokoje gościnne U POLOKA

Ząb, Ząb 46, (Kwatery prywatne)

Nasz obiekt usytuowany jest w centrum Zębu- miejscowości najwyżej położonej w Polsce (1013 m n.p.m.), na północnym stoku Gubałówki. Od strony południowej Ząb graniczy z Zakopanem (dojazd- 10km). Wieś liczy ponad 300 lat. Chlubi się stylowym drewnianym kościołem z regionalnym wystroje... [więcej]

Willa Grywałd

Grywałd, Zamkowa, (Willa)

Willa Grywałd położona jest w spokojnej miejscowości Grywałd i oferuje widoki na Tatry, Trzy Korony i Gorce. Na terenie całego obiektu można bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu. Widne pokoje dysponują ścianami wyłożonymi belkami z jasnego drewna i wyposażone s... [więcej]

Słoneczna Osada - komfortowe domki

Krościenko, Słoneczna, (Domki letniskowe)

Obiekt Słoneczna Osada położony jest we wsi Krościenko nad Dunajcem. Oferuje on zakwaterowanie w całorocznych, kompletnie urządzonych domach wakacyjnych z malowniczym widokiem na Gorce i Pieniny. Szczawnica oddalona jest o 5 km. We wszystkich pomieszczeniach można bezpłatnie korzystać z Wi... [więcej]

Dom Wypoczynkowy WYSOKI WIERCH

Bukowina Tatrzańska, Leśna 26A, (Kwatery prywatne)

Szanowni Państwo! Zapraszamy do naszego Domu Wypoczynkowego turystów na wczasy indywidualne i rodzinne. Dom położony jest w zacisznym miejscu, z dala od hałasu i zgiełku miasta. Jest to najwyżej położony dom w Bukowinie Tatrzańskiej. W otoczeniu obiektu znajdują się lasy z bogactwe... [więcej]