Oferty noclegowe dla hasła "Gory Izerskie"

Gościniec Pod Zielonym Jajem

Lwówek Śląski, Płóczki Górne 102, (Pensjonat)

Pensjonat Gościniec Pod Zielonym Jajem mieści się w 200-letniej wiejskiej rezydencji, położonej w zalesionej dolinie u podnóża Sudetów. Obiekt szczyci się urokliwym wystrojem wnętrz, które urządzono w kamieniu i drewnie. Zapewnia on zakwaterowanie w przestronnych pokojach i bezpłatny b... [więcej]

Pensjonat Jural

Szklarska Poręba, Turystyczna 28, (Pensjonat)

Pensjonat Jural usytuowany jest w Szklarskiej Porębie i oferuje pokoje z pięknym widokiem na Karkonosze i Góry Izerskie. Stacja kolejowa oddalona jest od niego o 2,2 km, a na miejscu dostępny jest bezpłatny parking. Pokoje w pensjonacie Jural ozdobione zostały wzorzystymi dywanami i utrzymane... [więcej]

APARTAMENT LATTE

Świeradów Zdrój, Cicha 13A/10, (Apartamenty)

„Apartament Latte” ma powierzchnię 57 m2 i składa się z przestronnego korytarza, salonu z aneksem kuchennym, sypialni, łazienki i balkonu. Dbając o wysoki standard Państwa wypoczynku zapewniliśmy kompleksowe wyposażenie apartamentu. MIEJSCE Apartament zlokalizowany jest w Świerado... [więcej]

Gospodarstwo Agroturystyczne AGRO-RELAX

Kruszyn, Leszczynowa 6, (Agroturystyka)

Położenie gospodarstwa. Gospodarstwo nasze pod nazwą „AGRO-RELAX” leży w malowniczym powiecie bolesławieckim w miejscowości kruszyn pod Bolesławcem przy trasie A-4. Atrakcyjne położenie w pobliżu granicy z Niemcami i Czechami umożliwia naszym gościom kontakt z sąsiadami z... [więcej]

Noclegi Pod Dębem

Bolesławiec, Łaziska 33 b, (Agroturystyka)

Oferujemy Państwu noclegi w komfortowych, przytulnych pokojach za przystępną cenę. Posiadamy do dyspozycji 4 pokoje z łazienkami i TV, aneks kuchenny oraz własny parking. Idealne położenie stanowi doskonałą bazę wypadową dla gości pragnących poznać ten region. Bolesławiec i okolice ... [więcej]

Villa Chatka Puchatka

Michałowice, pl. Wczasowy 5, (Pensjonat)

ZAPRASZAMY DO NASZEJ UROCZEJ CHATKI PUCHATKA NA WEEKENDY, WAKACJE, FERIE I URLOPY W GÓRACH. PIĘKNY PENSJONAT, UROCZE MIEJSCE, SUPER CENY. - PRZYJEDZ I ZOBACZ, A ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, - CZEKAMY NA CIEBIE ! Zapraszamy w Karkonosze, gdzie w malowniczej, górskiej miejscowosci Michałowice (k.S... [więcej]

Agroturystyka Pensjonat W Cieniu Słońca

Wleń, Radomice 16, (Agroturystyka)

Radomice są malowniczo położoną wioską na Wzgórzach Radomickich, w centralnej części Parku Krajobrazowego Doliny Bobru. Stara, niemiecka nazwa tej wsi brzmi Wünschendorf, co w wolnym tłumaczeniu oznacza Wioskę Życzeń – brzmi zachęcająco, prawda? Z góry Kaczmarka w górnej czę�... [więcej]

Apartament MONIKA

Szklarska Poręba, 1-go Maja 35F/7, (Apartamenty)

Zapraszamy na udany wypoczynek do apartamentu Monika, usytuowanego w samym centrum Szklarskiej Poręby, w cichej i spokojnej dzielnicy. Apartament składa się z dwóch dwuosobowych sypialni, salonu (z możliwością spania dwóch osób), łazienki, WC, kuchni (w pełni wyposażona - lodówka, ku... [więcej]

Pod Srebrną Górą

Jeżów Sudecki, Długa 125, (Agroturystyka)

Nasze gospodarstwo leży u stóp Srebrnej Góry, na południowym zboczu Gór Kaczawskich w Jeżowie Sudeckim. Z łagodnego szczytu (491 m) rozciąga się wspaniały widok na całą Kotlinę Jeleniogórską, Karkonosze, Rudawy Janowickie, Góry Izerskie. Spokój i ciszę zawdzięczamy lokalizacji ... [więcej]

Arnica

Szklarska Poręba, 11 Listopada 24c, (Kwatery prywatne)

Pokoje gościnne Arnica oferują noclegi w Szklarskiej Porębie. Oferujemy Państwu nocleg w pokojach 2, 3 osobowych. Każdy z naszych pokoi jest wyposażony w: - łazienkę, - TV, - dostęp do aneksu jadalnego, gdzie znajduje się stół, lodówka, mikrofalówka, czajnik oraz zestaw sztucó... [więcej]

Pensjonat Reszyniec

Szklarska Poręba, Zielona 2, (Pensjonat)

Pensjonat położony jest w najstarszej i najbardziej kameralnej części Szklarskiej Poręby. Roztaczają się stąd wspaniałe widoki na całe pasmo Karkonoszy, Kotlinę Jeleniogórską, Rudawy Janowickie oraz Góry Izerskie. Informacje o pensjonacie Ilość miejsc: 25-30 Struktur... [więcej]

Pokoje Gościnne Dorota

Szklarska Poręba, Demokratów 18, (Kwatery prywatne)

Pokoje Gościnne "Dorota" położony w cichej, spokojnej dzielnicy - Biała Dolina, niedaleko centrum miasta przy niebieskim szlaku turystycznym wiodącym w Góry Izerskie. Dysponujemy kilkoma pokojami z pełnym węzłem sanitarnym oraz 2 - pokojami ze wspólną łazienką. Wszystkie pokoj... [więcej]

Pokoje Gościnne Boryna

Szklarska Poręba, Odrodzenia 13, (Kwatery prywatne)

Pokoje gościnne Boryna oferują noclegi w Szklarskiej Porębie. Pokoje gościnne Boryna położone są w największym centrum wypoczynkowym i turystycznym Sudetów - Szklarskiej Porębie. Oferujemy pokoje 2, 3 oraz 4 osobowe. Pokoje wyposażone są w: - TV, - łazienki, - internet wi... [więcej]

Najnowsza opinia: Dobra lokalizacja, jedzenie dobre, bardzo miła właścicielka, jedyny mały minus to małe pokoje i łazienki. (Marcin)

RANCHO POD STRUSIEM

Pielgrzymka, Wojcieszyn 80, (Agroturystyka)

W Krainie Wygasłych Wulkanów na Pogórzu Kaczawskim malowniczo położona jest wieś Wojcieszyn. Tutaj, w 1999 roku, znaleźliśmy swoje miejsce i tu, na własnej skórze, nauczyliśmy się pokory do przyrody. Wieś leży w powiecie złotoryjskim w dolinie złotonośnej Skory. To region ciekawy p... [więcej]

Leśniczówka Salamandra

Świeradów Zdrój, Myśliwska 13, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy do Leśniczówki Salamandra w Świeradowie Zdroju położonej na południowym stoku Gór Izerskich. Do dyspozycji naszych gości oddajemy trzy komfortowe apartamenty z tarasami, kominkiem w niskich cenach. Leśniczówka "Salamandra" jest odremontowanym obiektem pochodzącym z... [więcej]

Najnowsza opinia: Niesamowite miejsce.Apartament jak na zdjęciach,piękny taras.Gospodarze bardzo mili,uczynni-wspaniali ludzie.Piękny griil,zabezpieczony w drewno.POLECAM.Ciekawostka-darmowa komunikacja miejska-przystanek Tartak, naprzeciwko Salamandry,troszkę pod górkę.Pozdrawiam Pana Stanisława z małżonką. (stanisław)

Gościniec Leśniczówka Jakuszyce

Jakuszyce, Jakuszyce 1, (Kwatery prywatne)

Chcielibyśmy zaprosić Państwa w gości do naszego domu Gościńca Leśniczówka, Leśniczówki położonej na terenie leśnictwa Ruczaj w najwyższej części Szklarskiej Poręby. Proponujemy Państwu pięć pokoi w dowolnej konfiguracji 4, 3 lub 2 osobowych. Pokoje, jak Państwo zobaczycie, ... [więcej]

Stacja turystyczna ORLE

Jakuszyce, Jakuszyce, (Schronisko)

Strażnica po Wojskach Ochrony Pogranicza jest drewnianym budynkiem, przy drodze od schroniska na Halę Izerską. Jest tu łącznie 10 pokoi 2-7 osobowych. Łóżka drewniane z wygodnymi materacami, znaczna część łóżek piętrowych. Z klimatu surowej strażnicy wojskowej pozostało wspomnienie,... [więcej]

Tuskulum - Gospodarstwo agroturystyczne

Olszyna Lubańska, Zapusta 28, (Agroturystyka)

Aby umożliwić Wam wypoczynek połączony ze zdobywaniem wiedzy o dawnych zwyczajach i tradycjach, w zabytkowym regionalnym domu przysłupowym stworzyliśmy Gospodarstwo Agroturystyczne Tuskulum, którego częścią jest Muzeum Techniki i Rzemiosła Wiejskiego w Zapuście. Naszą pasją są zwierz�... [więcej]

Pensjonat ALEKSANDER

Świeradów Zdrój, Traugutta 17, (Pensjonat)

Zapraszamy Państwa do najwyżej położonego w Górach Izerskich, nietuzinkowego domu gościnnego, gdzie dosłownie z każdego okna można podziwiać malownicze, górskie pejzaże. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby nasza oferta zadowoliła przede wszystkim gości preferujących ciszę i odpo... [więcej]

Najnowsza opinia: Niesamowite miejsce z klimatem. Właściciele po chwili rozmowy stają się waszymi przyjaciółmi. Mają niesamowitą wręcz ułańską fantazję. Pokoje i apartamenty w najwyższym standardzie, podobnie jak usytuowanie haciendy, wśród najczystszych strumieni i potoków. Byliśmy tam 4 os. rodzinką z małymi dzieciakami 4 i 6,5 lat. Było rewelacyjnie. Wrócimy tam na Święta Bożej Nocy. Jeszcze żadnego miejsca tak nie polecałem, jak Pensjonatu Aleksander i jego Gospodarzy. (Marek z Tarnowa Podgórnego)

Pokoje Gościnne MAGDA

Szklarska Poręba, Makuszyńskiego 6, (Kwatery prywatne)

Pokoje Gościnne Magda oferują noclegi w Szklarskiej Porębie. Nasz nowo wybudowany pensjonacik o dobrym standardzie położony jest niedaleko centrum Szklarskiej Poręby Górnej, w spokojnej okolicy, blisko polany i lasu. Oferujemy 3 pokoje 2 osobowe, dla których na korytarzu znajdują się... [więcej]