Oferty noclegowe dla hasła "Janina"

Ośrodek Wypoczynkowy Janina Karolczak

Sorkwity, Maradzki Chojniak 10, (Hotel)

Witamy w mieście Sorkwity! Ośrodek Wypoczynkowy Janina Karolczak jest usytuowany w Sorkwitach w województwie warmińsko-mazurskim, 44 km od Olsztyna i oferuje sezonowy odkryty basen oraz prywatną plażę. Do dyspozycji Gości jest także sprzęt do grillowania, zaplecze do uprawiania sportów ... [więcej]

Janina

Pobierowo, Moniuszki 35, (Hotel)

Obiekt Janina zlokalizowany jest w Pobierowie. Wszystkie pokoje wyposażone są w czajnik oraz telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych i dysponują łazienką z wanną lub prysznicem. Recepcja czynna jest przez całą dobę. Kołobrzeg oddalony jest od obiektu Janina o 45 km, a Świnouj�... [więcej]

Mazury, Agroturystyka u Jasi i Darka Rybno, Domki nad jeziorem Hartowiec

Rybno, Górna 4, (Agroturystyka)

Poszukujący ciszy i bliskiego kontaktu z przyrodą odnajdą tutaj niepowtarzalny klimat. Rybno to wspaniałe miejsce na urlop we dwoje i pobyt z całą rodziną. Romantyczne spacery brzegiem jezior, łowienie ryb w jeziorach i łowiskach, spływ rzeką Wel, zbieranie grzybów, to niewątpliwe atuty... [więcej]

Ekoturystyka w Karkonoszach Janina i Franciszek Serniuk

Piechowice, Pakoszowska 69, (Agroturystyka)

Nasze gospodarstwo ekologiczne położone jest w malowniczym miejscu u podnóża Karkonoszy. Gospodarujemy na 23 ha. Od 2001 roku posiadamy certyfikat ekologiczny. W gospodarstwie hodujemy zwierzęta: krowy mleczne, cielęta, świnie, konie, kury, psy i koty oraz uprawiamy zboża, owoce i warzywa me... [więcej]

Willa Danusia

Szczawnica, Plac Dietla 6, (Willa)

Położenie: Willa Danusia mieści się na stoku góry Bryjarki, w samym sercu Szczawnicy, jednego z najbardziej malowniczych zakątków Małopolski. To górskie uzdrowisko usytuowane jest zaledwie 110 km od Krakowa. Budynek posiada świetną lokalizację, w najbliższym sąsiedztwie Placu Dietla. ... [więcej]

Gospodarstwo Ekologiczne Bolesław i Janina Bobak

Ząb, Ząb 175, (Agroturystyka)

WYRÓŻNIENIE na etapie krajowym w konkursie na najlepsze gospodarstwo ekologiczne w kategorii „ekologiczne gospodarstwo towarowe” w 2010 roku. I miejsce w województwie małopolskim w konkursie na najlepsze gospodarstwo ekologiczne w kategorii „ekologiczne gospodarstwo towarowe... [więcej]

Agroturystyka Janina Kochanowska

Goniądz, Szpitalna 39, (Agroturystyka)

Zapraszamy bardzo serdecznie koneserów Bagien Biebrzańskich oraz spragnionych odpoczynku na łonie natury Turystów do odwiedzenia jednego z najpiękniejszych zakątków Polski. Nasz dom znajduje się u podnóża wzniesienia, na którym jest Kapliczka św. Floriana, 300 m od plaży. Spokój or... [więcej]

Domek Letniskowy koło Olsztynka

Olsztynek, Selwa, (Domki letniskowe)

WAKAKCJE NA MAZURACH - Super atmosfera! Raj dla dzieci i psów! Gościnny gospodarz kresowianin, stary myśliwy i wędkarz! Od maja do pazdziernika! WARUNKI LOKALOWE - Domek - parter i piętro na 4 - 5 osób. Parter - kuchnia z pełnym wyposażeniem, wraz z jadalnią, łazienka z prysznicem. Pię... [więcej]

Pokoje U Janki

Ustka, Grota Roweckiego 6, (Dom wczasowy)

Pokoje Gościnne "U Janki" to obiekt turystyczny położony na osiedlu willowym, w cichej i bezpiecznej wschodniej części Ustki. Oddajemy do państwa dyspozycji pokoje z łazienkami wyposażone w m.in. TV, lodówkę, wi-fi. Dla naszych gości udostępniamy również w pełni wyposażon... [więcej]

Kwatery prywatne Janina Michalik

Bukowina Tatrzańska, Wierch Kurucowy 73, (Kwatery prywatne)

Jeżeli chcesz dobrze wypocząć, miło spędzić czas, odpocząć od zgiełku i hałasu codziennego życia, skorzystaj z atrakcyjnej propozycji wypoczynku w naszym obiekcie latem i zimą... Z przyjemnością pragniemy państwa zaprosić do spędzenia wolnego czasu w naszych kwaterach. Rodzaje po... [więcej]

Najnowsza opinia: To był bardzo dobry wybór, myślę ze willa się sprawdzi też doskonale w opkresie zimowym. My byliśmy na lato. "Obsluga" a raczej właścicielska bardzo mila, pokoje też mnie usatysfakcjonowaly. Wybrałam ten obiekt z posrod innych ze wzgledu na boisko do siatkówki ktore znajduje sie na terenie obieku. Do tego grill wieczorem ogolnie pobyt bardzo udany cieszę się że moge polecić. (Zadowolona rodizna z pomorza)

Pokoje gościnne Janina Bajorek

Polańczyk, Osiedle Na Górce 10, (Kwatery prywatne)

OFERUJEMY: 14 miejsc noclegowych, 3 pokoje 2 os. z łazienkami, lodówkami i TV, 2 zestawy rodzinne 2-pokojowe z łazienkami, lodówkami i TV, miejsce do grillowania możliwość przygotowywania śniadań i kolacji we własnym zakresie, miejsce do parkowania samoch... [więcej]

Pokoje Gościnne Janina i Ryszard Bocheńczak

Gliczarów Górny, Gliczarów Górny 94a, (Agroturystyka)

Serdecznie zapraszamy do Gliczarowa Górnego, wioski z której rozpościera się przepiękna panorama na Tatry Oferujemy Państwu: 17 miejsc noclegowych pokoje 2, 3, 4 oraz 5 osobowe pokoje posiadają indywidualne łazienki ogólnodostępna kuchnia z pełnym wyposażeniem (l... [więcej]

Najnowsza opinia: Mielismy przyjemność jak sie potem okazało pomieszkać własnie na tej kwaterze i szczerze jesteśmy pod wrażeniem i zadowoleni z pobytu. Bardzo fajnie urządzony pensjonat. Bardzo nam sie podobało, ze jest świetlica i kuchenka z jadalnią, jest tam spokojnie przytulnie naprawdę warto sie zainteresować obiektem i ceną. (goście)

Chata Olimpijczyka

Murzasichle, Sądelska 32A, (Kwatery prywatne)

"Chata Olimpijczyka" to drewniany dom, nawiązujący swoim stylem i architekturą do tradycji góralskiej. Położony jest w centrum Murzasichla, skąd możemy podziwiać piękną panoramę Tatr. Zapewniamy ciszę i relaks, z dala od hałasu i zgiełku miastowej codzienności, ale równie... [więcej]

Najnowsza opinia: Miejsce godne polecenia,miła atmosfera-domowa,bardzo życzliwi gospodarze polecamy to miejsce na nocleg jak i okolicę do wędrówek pieszych .Ceny bardzo przyzwoite a i wyżywienie super POLECAMY 13.07.2010 (Beata i Mirosław Maliccy)

Wynajem Pokoi, Janina Głód

Bukowina Tatrzańska, Długa 166, (Kwatery prywatne)

Gościom zapewniamy możliwość wyżywienia na miejscu. Na posesji znajduje się miejsce parkingowe, wokół domu duży ogród plac na grilla lub ognisko. Do dyspozycji gości udostępniamy świetlicę z TV Sat. Oferujemy noclegi w pokojach 2, 3, 4 i 5 osobowych, z łazienkami, do dyspozycji n... [więcej]

Willa Janina

Ustka, Klonowa 1, (Kwatery prywatne)

Wynajem kwater i pokoi gościnnych w Ustce prowadzimy nieprzerwanie od 1977 roku. W naszym domu gościliśmy wielu turystów, a niektórzy z nich przyjeżdżają do nas każdego roku od wielu już lat. Dobre warunki do wypoczynku, dużo zieleni, możliwość parkowania samochodu, możliwość ... [więcej]

Willa Janina

Szklarska Poręba, Obrońców Pokoju 3, (Willa)

Obiekt Willa Janina zlokalizowany jest 200 metrów od centrum Szklarskiej Poręby i rodzinnego parku rozrywki Esplanada oraz 500 metrów od wyciągu narciarskiego Dolina Szczęścia. Goście zatrzymujący się w tym oferującym gościnę w prywatnym budynku mieszkalnym obiekcie mogą bezpłatnie ko... [więcej]

NA UWIETRZU Janina i Daniel Juroszek

Jaworzynka, Jaworzynka 818, (Pensjonat)

Dlaczego warto nas odwiedzić? - oferujemy zdrową góralską kuchnię na bazie własnych produktów, - ogród wypoczynkowy z placem zabaw, ogniskiem i grillem, - miejsce parkingowe, - latem lasy pełne jagód i grzybów, - zimą białe szaleństwo na pobliskich stokach - zapewniamy ciszę, ... [więcej]

Najnowsza opinia: Dziś minął 10 dzień pobytu w Na Uwietrzu i z żalem musieliśmy pozostawić to wyjątkowe miejsce. Super warunki i atmosfera. Z uwagi na to, że urlop spędzaliśmy intensywnie i wracaliśmy ze szlaków o różnej porze nie korzystaliśmy z obiadów. Ale śniadania - pychota. Pięknie podane i pełne inwencji a ilości takie, że nie mieliśmy szans zjeść wszystkiego. Najpyszniejsze w niedzielę: świeżo upieczone chrupiące bułeczki i pełne smaku istebiańskie kiełbaski. Poezja. Polec... (Anna i Krzysztof)

Janina

Lądek Zdrój, Paderewskiego 3, (Willa)

Willa JANINA znajduje się w uzdrowiskowej części Lądka Zdroju, które specjalizuje się w leczeniu chorób reumatycznych, narządów ruchu, układu krążenia, układu nerwowego, chorób skóry, osteoporozy i innych. Nasi goście mogą korzystać z bazy zabiegowej uzdrowiska. W pobliżu znajd... [więcej]

Janina

Borkowo, Wrzosow 5, (Domek całoroczny)

Obiekt Janina położony jest w spokojnej okolicy, w otoczeniu 3 jezior – Karlikowskiego, Sitno i Głębokiego. W tym domu wakacyjnym do dyspozycji Gości jest 5 sypialni, taras oraz kompletnie wyposażona kuchnia z lodówką i przyborami kuchennymi. Wyposażenie obiektu obejmuje telewizor. W ka�... [więcej]

Kwatery Prywatne Janina Niechaj

Koniaków, Koniaków 623, (Kwatery prywatne)

Latem zapraszamy na wypoczynek do Koniakowa, jest to idealna baza wypadowa do wędrówki po górach oraz na trasy rowerowe z pięknymi widokami. Idealne miejsce na relaks z dala od miejskiego zgiełku. Przy obiekcie znajduje się grilowisko, a w odległości 50 m bar. Dysponujemy dwoma rowerami któ... [więcej]