Oferty noclegowe dla hasła "Kotlina Jeleniogorska"

O.W.K. Revita

Szklarska Poręba, Górna 33, (Dom wczasowy)

Posiadamy bogate oferty na Andrzejki, święta, Sylwestra i ferie zimowe. Dancingi z muzyką na żywo oraz ogniska to tylko niektóre z atrakcji. Dla grup zorganizowanych oferujemy indywidualne podejście i ustalenie planu pobytu - zachęcamy do kontaktu telefonicznego. Konkretne oferty będą si... [więcej]

Ośrodek wypoczynkowy ReVita

Szklarska Poręba, Górna 33, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Najnowsza opinia: Wszystko w jak najlepszym porządku, pokoje czyste, łazienki również. Wyżywienie bardzo dobre!!! Polecam (Monika)

Willa Dobry Dom

Jagniątków, Michałowicka 39, (Kwatery prywatne)

Willa Dobry Dom znajduje się w turystycznej dzielnicy Jeleniej Góry -Jagniątkowie, około 700m n.p.m. Jagniątków posiada wspaniałe warunki klimatyczne i turystyczne; stanowi doskonały punkt wyjścia na Karkonosze i Przedgórze. To magiczne miejsce. Szlaki turystyczne, trasy rowerowe, nartostr... [więcej]

Najnowsza opinia: Przemili gospodarze, świetne miejsce na wypoczynek, oraz miejsce wypadowe w góry! Szkoda, że nie udało się być dłużej. Ale przyjedziemy na pewno już niedługo ! Pozdrawiamy (Sebastian z rodziną )

Apartamenty Anet

Jelenia Góra, Mikołaja Kopernika, (Apartamenty)

Apartamenty i Studia Anet to przestronne mieszkania znajdujące się w zadbanych kamienicach na pierwszym i drugim piętrze,położone w samym centrum spokojnej części Jeleniej Góry ,oraz w Cieplicach Zdrój. Jedne w bliskim sąsiedztwie Uzdrowiska ,Parku Zdrojowego i Norweskiego i Pałacu Sc... [więcej]

Najnowsza opinia: Korzystaliśmy przez weekend z apartamentu w Cieplicach. Wszystko zgodnie z opisem na stronie internetowej możemy polecić. Ewa (Ewa)

WILLA DOBRY DOM

Jelenia Góra, Michałowicka 39, (Kwatery prywatne)

Pensjonat BOROWIK

Jagniątków, Wczasowa 6, (Pensjonat)

Pensjonat "Borowik" położony jest w Jagniątkowie malowniczej dolinie u stóp Karkonoszy.Od granicy Karkonoskiego Parku Narodowego dzieli go zaledwie kilkaset metrów. Ośrodek posiada w wersji wczasowej 90 miejsc w pokojach 1,2,3,4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TV, telefo... [więcej]

Pokoje gościnne Karina w Cieplicach Zdroju

Jelenia Góra, Cieplicka 22A, (Kwatery prywatne)

Dom leży w strefie sanatoryjnej "Uzdrowiska Cieplice". Można przyjechać tu na rehabilitację (leczenie ambulatoryjne), wypoczynek z dziećmi jak i spędzić aktywny wypoczynek w górach (wycieczki rowerowe, piesze oraz krajoznawcze). Bogactwem Cieplic są wody mineralne (możliwość ko... [więcej]

Pokoje i Apartamenty U Prezesa

Karpacz, Dolna 1a, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy Państwa na wyjątkowy urlop w wyjątkowym miejscu - zaciszna okolica, piękne widoki, czyste, górskie powietrze i niewielka odległość od centrum miasta. W najbliższej okolicy wiele wyciągów oraz basen. Nasz obiekt zlokalizowany jest na ulicy Dolnej, położonej równolegle d... [więcej]

Najnowsza opinia: To były nasze pierwsze wspólne wakacje i mieliśmy problem z wyborem noclegu. Dzięki tej stronie i po telefonicznej rozmowie zdecydowaliśmy się na wybór państwa oferty. Mieszkanie w którym mieszkaliśmy było bardzo zadbane i wyposażone w wszystkie niezbędne przedmioty. Jesteśmy oboje zadowoleni ze wynajęliśmy właśnie u Państwa apartament. Pozdrawiamy... (Paulina i Mati)

Osada Leśny Dwór

Janowice Wielkie, Robotnicza 12, (Domek całoroczny)

Osada Leśny Dwór to dziewięcio-hektarowy ośrodek z bogatym drzewostanem, licznymi strumieniami, trzema stawami, boiskiem do piłki nożnej. Przygotowaliśmy liczne zadaszone ławy biesiadne oraz stanowiska na ogniska,grille. Obiekt posiada parkingi, jest ogrodzony i oświetlony. ... [więcej]