Oferty noclegowe dla hasła "Kwatery Szczawnica"

Hotel Jan ***

Szczawnica, Szlachtowa 14, (Hotel)

Hotel Jan*** położony na skraju lasu stanowi idealne miejsce dla osób ceniących sobie spokój i ciszę . Oferujemy Państwu pokoje standardowe, premium oraz pokoje dla nowożeńców, w których cenie zawarta jest możliwość skorzystania z zaplecza rekreacyjnego. W skład obiektu wchodzą dwa... [więcej]

Pensjonat Aleksandrówka

Szczawnica, Park Dolny 14, (Pensjonat)

Willa "ALEKSANDRÓWKA" dawna Światkówka, znajduje się w Szczawnicy w malowniczym zakątku gór Pienin, na południowym stoku góry Bryjarki w Parku Dolnym. Obiekt znajduje się w centrum Szczawnicy i w bliskiej odległości do dworca autobusowego, zakładu przyrodoleczniczego oraz wyci�... [więcej]

Smile Pieniny ***

Szczawnica, Główna 234, (Hotel)

Położony w malowniczej Szczawnicy hotel Pieniny Smile oferuje zakwaterowanie w przestronnych pokojach urządzonych w górskim stylu z prywatną łazienką, telewizorem i lodówką. Niektóre pomieszczenia wychodzą na balkon. W pomieszczeniach ogólnodostępnych hotelu Smile Pieniny będą mogl... [więcej]

PIENINY Agroturystyka Noclegi "Na Ubocy"

Sromowce Wyżne, Bystra 11, (Agroturystyka)

Zapraszamy na wypoczynek w Pieniny - malownicze góry położone na południu Polski. Dom nasz znajduje się w miejscowości Sromowce Wyżne, położonej nad brzegiem Dunajca oraz nieopodal Jeziora Czorsztyńskiego. Tutaj rozpoczyna się Spływ Przełomem Dunajca na łódkach flisackich. Jest to wsp... [więcej]

Kwatery i pokoje Pieniński Zakątek

Szczawnica, Sopotnicka 28, (Kwatery prywatne)

JESTEŚMY KWATERĄ PRYWATNĄ POSIADAJĄCĄ MAŁĄ ILOŚĆ MIEJSC NOCLEGOWYCH I UMIEJSCOWIONĄ W SZCZAWNICY. PRZYSTĘPNE CENY, ESTETYCZNIE I PRZYTULNIE URZĄDZONE POKOJE Z ŁAZIENKAMI, CZYSTE POWIETRZE ORAZ PIĘKNE WIDOKI NA KRAJOBRAZ PIENIN JEST TYM CO PAŃSTWU ZE SWOJEJ STRONY PROPONUJEMY. JEŻELI ... [więcej]

Dom Goscinny Pieniny

Szczawnica, Główna 46, (Kwatery prywatne)

Serdecznie zapraszamy do naszego Domu Gościnnego położonego w centrum Szczawnicy u podnóża góry Bryjarka, nieopodal Parku Dolnego. Nasz Dom znajduje się w odległości 100m od Dworca PKS, 150m od Kolei linowej na Palenicę. W sąsiedztwie znajdują się sklepy spożywcze, restauracje oraz pla... [więcej]

Najnowsza opinia: Wszystko się zgadza z opisem Pokoje przytulne POLECAM :) (Natasza)

AMELIA - Domek nad Grajcarkiem

Szczawnica, Nad Grajcarkiem 10A, (Domek całoroczny)

Zapraszamy do wolno stojącego domu z dużym , zielonym ogrodem położonym nad rzeką Grajcarek, wzdłuż której biegnie ścieżka pieszo-rowerowa. Działka posiada dobry dojazd, jest ogrodzona. Na posesji miejsce postojowe dla każdego pokoju. Na działce możliwość grillowania. Wyjście z ... [więcej]

Najnowsza opinia: Tak patrząc na poprzednie wypowiedzi zastanawiam sie czy są aby prawdziwe, Dziwne podobieństwo budowania jednakowych zdań, z podobnymi błędami stylistycznymi. Tak czy siak moja opinia o tym obiekcie jest podobna :-D Nawet jeśli je napisał sam właściciel to moim zdaniem nie był w błędzie. Bardzo miło spędziliśmy tam czas, okolica jest niesamowita, warunki mieszkalne bardzo dobre. Nic kwaterze nie zarzucamy. (turyści z Warmii)

GÓRALSKIE DOMKI

Szczawnica, Sopotnicka 34, (Domek całoroczny)

Obiekt zamkniety położony na zboczu góry w malowniczym miejscu z bajecznymi widokami na Pieniny. Obiekt składa sie z 5 doków o pow.ok112m2 każdy w których dysponujemy 2 apartamentami dla 4/6 osób jak i 8 półapartamentami dwuosobowymi o pow 25m2 jak i 8 pokojami 3 osobowymi na piętrze.Tak ... [więcej]

Najnowsza opinia: Domki są bardzo dobrze wyposażone. Ładnie urządzone i jednocześnie wygodne. Mieszkaliśmy w apartamencie i bardzo się ciesze że właśnie tam trafiliśmy. Super miejsce. Położenie dosłownie zachwyca. Na pewno nie żałujemy wyboru, warto było. (turysta)

Apartamenty w Pieninach

Szczawnica, Cieśliska 39, (Apartamenty)

Posiadamy w ofercie apartamenty przeznaczone dla 2 - 4 osób, z możliwością spania 6 osób o podwyższonym standardzie z luksusową łazienką i balkonem. Wszystkie apartamenty składają się z salonu połączonego z całkowicie wyposażonym aneksem kuchennym, sypialni, łazienki i przedpokoju. ... [więcej]

Sielskie Apartamenty

Szczawnica, Sielska 82, (Apartamenty)

Do dyspozycji gości mamy dwa nowoczesne apartamenty z tarasami i osobnymi, niezależnymi wejściami z pełnym wyposażeniem (ekspres do kawy, zmywarka, piekarnik, piec elektryczny, duża lodówka, zastawa, czajnik, tv) dla maksymalnie 4-6 osób. Prz mniejszej ilości osób lub dłuższym pobycie ne... [więcej]

Willa Tulipan

Kamienica, Kamienica 282, (Willa)

Willa Tulipan znajduje się w Kamienicy przy trasie Mszana Dolna - Zabrzeż. Położona jest zaledwie 150 m od centrum Kamienicy. Obiekt jest atrakcyjny zarówno dla tych, którzy pragną spokoju, bliskości przyrody a także dla turystów, którzy chcą pozwiedzać urocze górskie tereny Polski Po�... [więcej]

Najnowsza opinia: w drodze na słowację całkiem przypadkowo dotarliśmy właśnie do tulipana. cieszę się, że akurat tam trafiliśmy, ponieważ spełnił on wszystkie nasze potrzeby. otrzymaliśmy ładny pokój z łazienką i malą kuchenką, świeżą pościel, ręczniki. pokój czysty i zadbany. w drodze powrotnej tez tam nocowalismy i po raz drugi sie nie zawiedlismy. bardzo ładne miejsce, sensowne ceny. w pobliżu smaczne jedzenie w karczmie, mieliśmy okazje wypróbować. (Basia)

Willa Safra

Szczawnica, Główna 82, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy do Willi położonej w centrum Szczawnicy blisko wyciągu na Palenicę, Parku Dolnego i dworca PKS . OFERUJEMY ZAKWATEROWANIE W POKOJACH 2,3,4,5 OSOBOWYCH, KAŻDY POKÓJ POSIADA WŁASNĄ ŁAZIENKĘ ORAZ WYPOSAŻONY JEST W CZAJNIK I TV. NIEKTÓRE POKOJE POSIADAJĄ TARAS LUB BALKON. ... [więcej]

Willa Podhalanka

Krościenko Nad dunajcem, Zdrojowa 64, (Kwatery prywatne)

Anna Gluc tel kom 535 262 335 Krosienko n/Dunajcem ul. Zdrojowa 64,4 pokoje dwu-osobowe z tv 80,00 zl za pokoj, 1 apartament dwupokojowy 150,00 zl,sala telewizyjna ,łazienki, parking zamknięty ,w ogrodzie duży grill, stol pingpongowy ,blisko rzeka Dunajec, źródła wód mineralnych Stefana ... [więcej]

Kwatery prywatne Krystyna Babiak

Kluszkowce, Słoneczna 22, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy w Pieniny nad Zalew Czorsztyński. Kluszkowce to idealne miejsce do wypadów w Pieniny i Gorce, również Zakopane i Szczawnica są łatwo osiągalne. Oferujemy miejsca noclegowe w słonecznych pokojach z łazienkami i RTV.Do dyspozycji Państwa oddajemy aneks kuchenny z lodówką i niezb... [więcej]

Pokoje u szlachty

Szczawnica, Szlachtowska 34 a, (Kwatery prywatne)

Pokoje z łazienkami, rtv, dostęp do internetu. Lokal wyposażony w aneks kuchenny, lodówkę, czajnik elektryczny, kuchnie gazową. Obok łowisko oraz smażalnia, Dostępny grill, oraz parking .... [więcej]