Oferty noclegowe dla hasła "Roller Coaster"

Willa Mario

Ustroń, Lipowczana 8, (Kwatery prywatne)

Oferujemy pokoje gościnne w Ustroniu koło Wisły! tel:501523204, 504120467, 666537819     Pokoje dwu i trzy i cztero osobowe z łazienkami i toaletą oraz aneksem kuchennym, każdy posiada TV. Możliwość wyżywienia (obiad dwudaniowy od  10 z�... [więcej]

Najnowsza opinia: Właśnie wróciliśmy z ,,majówkowego" wypadu i jesteśmy bardzo zadowoleni :) Pokoje bardzo przytulne, czyste i pachnące. Z balkonu widok na góry i piękną panoramę Ustronia. Mega wygodne łóżka - co jest dużym plusem :). Pościel czysta i świeża. Wspólna kuchnia dobrze wyposażona, jednym słowem - niczego nam nie brakowało. Właściciele to bardzo sympatyczni i kulturalni ludzie - czuliśmy się jak u rodziny. Korzystaliśmy również z posiłków na dowóz z pobliskich rest... (Ola i Mariusz)

Mileżówka

Ustroń, Sanatoryjna 52, (Pensjonat)

Aktualnie oferujemy cennik posezonowy. Zapraszamy do naszej strefy wellness. Mileżówka powstała na przełomie 2006/2007 roku w miejscowości Ustroń na południowym stoku góry Równicy, by zaoferować noclegi w szczególnym miejscu. We wnętrzu znajdziecie Państwo noclegi w wygodnych i pr... [więcej]

Najnowsza opinia: Wybraliśmy to urokliwe miejsce, aby świętować 5 rocznicę ślubu-było warto:) Polecamy wszystkim, którzy cenią sobie ciszę, piękne widoki i potrzebują odrobiny romantyzmu...spa na wyłączność rewelacja! Z pewnością tam wrócimy, pozdrawiamy Jola i Mariusz (Jola)

Villa Jelenica

Ustroń, Równica 22, (Willa)

Villa Jelenica wchodzi w skład Kompleksu Extreme Park. Kompleks nasz zlokalizowany jest w przepięknym zakątku Beskidu Śląskiego, w miejscu idealnym na piesze i rowerowe wycieczki. Obok naszego obiektu znajdującego się w podszczytowych partiach góry Równica przebiegają szlaki na szczyt ... [więcej]

Najnowsza opinia: Mieliśmy tą przyjemność, że mieszkaliśmy już dwa razy w willi jelenica. Bardzo nam się tam podobało, duże wygodne miejsce, idealne na wyjście w góry tuż przy szlakach. Pokoje w porządku, chwalimy tez wygodny bezproblemowy parking oraz miłą obsługę. (Rodzina z Torunia)

Karczma Góralska Jaszowianka

Ustroń, Wczasowa 22, (Kwatery prywatne)

Karczma Jaszowianka znajduje się w malowniczej dolinie Ustronia- Jaszowcu u podnóża góry Równicy, Palenicy i Czantorii. W pobliżu karczmy z pokojami gościnnymi znajduje się dużo zieleni. Do dyspozycji naszych klientów mamy duży taras, grilla oraz plac zabaw dla dzieci. W sąsiedztwie znaj... [więcej]

Najnowsza opinia: W Ustroniu w tym urokliwym miejscu, wyjątkowo słońce świeci, jestem wierzący, a w Karczmie Jaszowianka odniosłem wrażenie że pracują tam Boże dzieci. Dziękuję Pani Dominice - Magdzie - Juli- Sebastianowi - kucharzowi Adamowi i tych pozostałym których nie poznałem, powiem jedno " że skradliscie me serce ❤️ to Was pokocham. Może będzie mi kiedyś dane - abym do Was wrócił, teraz już dalej - więc tą melodię więzi i miłości będę nucił.Jeszcze raz dziękuję ... (Jurczyk Adam )