Oferty noclegowe dla hasła "Trasy Narciarskie"

Oberża Pod Różą

Nowy Targ, generała Władysława Sikorskiego 20, (Hotel)

Obiekt Oberża Pod Różą znajduje się w Nowym Targu, u podnóża Tatr. Na miejscu do dyspozycji Gości są pokoje z telewizorem z płaskim ekranem i dostępem do kanałów telewizji satelitarnej oraz bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu. Obiekt zapewnia też bezpłatny parking. Ober... [więcej]

Dom w Roczynach- 13 km od Wadowic

Wadowice, Polana, (Domek całoroczny)

Dom znajduje się w Roczynach, jest położony w cichym i spokojnym miejscu. Zaledwie 13 km od Wadowic Jest w pełni wyposażony, znajduje się tam: duża i przestronna kuchnia z lodówką, kuchenka czteropalnikowa, czajnik oraz wszelkie podstawowe akcesoria kuchenne łazienka z kabin�... [więcej]

Hotel Alpina

St. Johann, Alpendorf 8, St. Johann/ Pg. Austria, (Hotel)

Hotel Alpina ma świetną lokalizację – górskie szczyty zaraz za drzwiami oraz zaledwie pół godziny jazdy samochodem od miasta Mozarta- Salzburga. Ekskluzywnie wyposażone pokoje, hotelowy bar z kominkiem oferują najwyższy komfort. Poza tym hotel posiada własny kryty basen, sytrefe well... [więcej]

Ferienhotel Sonnenhof

Zell im Zillertal, Rohrerstraße 47, Zell im Zillertal Austria, (Hotel)

Nasz czterogwiazdkowy hotel położony jest w dolinie Zittertal, bezpośrednio przy regionie narciarskim Zittertal Arena. Oferujemy Państwu różnorodne możliwości spędzania czasu, w zależności od potrzeb: rodzinny urlop, wypad z przyjaciółmi, weekend wellness, urlop dla aktywnych. Cieszcie ... [więcej]

Willa Róż

Międzygórze, Śnieżna 14, (Willa)

Pięknie położona wśród kwiatów i gór Willa Róz oferuje: - Pokoje 2,3,4-osobowe z łazienkami i TV-sat, oraz komfortowy apartament. - Bezprzewodowy Internet w każdym pokoju* - GRATIS - aneks kuchenny - saunę fińską - basen letni z tarasem do opalania - basenik dla dzieci - grill ko... [więcej]

Najnowsza opinia: Miejsce pełne uroku. Zadbane, czyste, wygodny nocleg. Komfort. Korzystna cena za nocleg a wrażenia niezapomniane. Lokalizacja idealna, wspaniałe widoki. Okolica która sprzyja aktywnemu wypoczynkowi. Polecam (Zuzia)

Tanie noclegi w górach Zapraszamy w Beskidy

Zwardoń, Zwardoń 118a, (Kwatery prywatne)

WYPOCZYNEK W ZWARDONIU IDELANE MIEJSCE DLA WSZYSTKICH KTÓRZY KOCHAJĄ GÓRY KONIECZNIE ZOBACZ NASZĄ STRONĘ www.noclegi-relax.beskidy.pl Zwardoń, to miejscowość turystyczno-wypoczynkowa w górach Beskidu Żywieckiego. "NOCLEGI RELAX" to pokoje gościnne działające od 1998ro... [więcej]

Najnowsza opinia: Cieszę się że trafiliśmy na to miejsce na majówkę. Bardzo ładna pogoda dopisywała świetnym humorom i pozytywnemu nastawieniu. W tym miejscu nie da się nudzić, jest bardzo dużo atrakcji w okolicy które warto zaliczyć. Sama kwatera jest też niczego sobie, nic specjalnie złego nie mogę napisać. Wszystko w porządku. (polecam)

Stanica Ułańska

Piątkowa, Piątkowa 33D, (Inne)

Nasza misja brzmi „Przywracamy tradycję” a więc z pasją przywracamy tradycję Jazdy i Kawalerii Polskiej oraz stołu. W kuchni hołdujemy potrawom staropolskim, ziemiańskim i lokalnym ,zarówno co do jadła jak i napitków. W naszej Stanicy Ułańskiej w Piątkowej na Pogórzu Przemy... [więcej]

Willa Szarotka

Szczawnica, Szalaya 83, (Willa)

Willa Szarotka zaprasza na wypoczynek. Oferujemy Państwu pokoje 2- i 3-osobowe w okresie całorocznym w centrum miasta. Naszą ofertę kierujemy zarówno do gości indywidualnych jak również niewielkich grup zorganizowanych w okresie całorocznym. Naszą ofertę kierujemy zarówno do gości... [więcej]

Najnowsza opinia: Zaryzykowaliśmy po raz pierwszy wyjazd na Święta w góry i muszę powiedzieć że to bardzo ale to bardzo udana decyzja. Spędziliśmy aktywnie czas, niesamowita okolica, przepiękny szlak na Słowację. Włąściciele pomogli nam zorganizować spływ Dunajcem, co było przynajmniej dla mnie nieziemską przygodą. Dostaliśmy wspaniałe wielkanocne śniadanie, jeszcze raz dziękuję za te pyszne potrawy. Widać że w tym domu gość jest najważniejszy. Polecamy zdecydowanie, minusów tutaj p... (Maria)

Pensjonat Pod Wierchem

Białka Tatrzańska, Środkowa 90a, (Pensjonat)

Chcielibyśmy zachęcić Państwa do wypoczynku w naszy, Pensjonacie. Z naszej strony zapewniamy miłą obsługę, smaczne jedzenie, spokój oraz komfort podczas pobytu. Oraz atrakcję (na terenie Pensjonatu lub w jego okolicy). Dysponujemy 17 pokojami mieszcząc 50 osób. Pokoje: 2,3,4 osobowe... [więcej]

Najnowsza opinia: Byłem. Było fajnie, bo pokoik był z przepięknym widokiem na krajobraz. Za nocleg zapłaciłem konkurencyjnie mało. (Grzegorz)

Willa Kachna

Zawoja, Zawoja - Podryżowane 1381, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Gorąco zapraszamy do Ośrodka Wypoczynkowo-Szkoleniowego "Kachna", malowniczo położonego w Zawoi pod Babią Górą nad szumiącym potokiem Jaworzynka. Nasz obiekt to doskonałe miejsce dla rodzin z dziećmi, grup zorganizowanych, wycieczek i dla sportowców zarówno zawodowych jak ... [więcej]

Uzdrowsiko Cieplice Sp. z o.o. - Grupa PGU

Jelenia Góra, P. Ścięgiennego 9B, (Uzdrowisko)

Cieplice, uzdrowisko w górach założone w 1281 roku, są dziś uzdrowiskową częścią Jeleniej Góry na Dolnym Śląsku. Atutami naszego kurortu jest jego położenie u stóp Karkonoszy w sercu Kotliny Jeleniogórskiej oraz niepowtarzalny klimat. Lecznicze wody termalne - unikatowe w skali ... [więcej]

Uzdrowisko Cieplice Sp. z o.o. - Grupa PGU

Jelenia Góra, Pl. Piastowski 38 – Cieplice, (Uzdrowisko)

Apartameny La Gran Becca

Antey-Saint-André, Capoluogo 26, (Apartamenty)

Opis apartamentów Kompleks La Gran Becca oferuje apartamenty bez wyżywienia, zanurzone w zieleni, ze spektakularnym widokiem na Matterhorn (Monte Cervino), wykonanymi z tradycyjnych materiałów, takich jak miejscowy kamień i drewno, dopracowanych w najmniejszych szczegółach. Każdy apart... [więcej]

Apartamenty Domizil

Kaprun, Essreithweg 578, Kaprun Austria, (Apartamenty)

Hotel położony w miasteczku Kaprun, na skraju miejscowości, ok.400m od centrum z licznymi restauracjami, kawiarniami, sklepami, w cichej, spokojnej okolicy. Najbliższy supermarket oraz wypożyczalnia sprzętu sportowego ok. 5-10 minut pieszo od obiektu. W pobliżu przystanek skibusów oraz ośro... [więcej]

Malinowy Chruśniak

Łędławki, Łędławki 15 koło Bisztynka, (Agroturystyka)

OFERTA: Dokładamy wszelkich starań aby posiłki przygotowywane dla państwa były bardzo smaczne oraz obfite. Nieskromnie - ale faktem jest iż staramy się aby proponowane przez nas menu często było miłą dla podniebienia niespodzianką. Oprócz pierogów i dań regionalnych z kuchni warmińs... [więcej]

Najnowsza opinia: Witam Zupełnie się ni zgadzam z powyższą opinią:Turysta: chyba nie dokładnie zaznajomił się ze stroną malinowego chruśniaka , tam się przyjeżdża aby faktycznie pobyć z dala od miasta a w związku z tym naturalne jest że są pewne odległości - ok4km do miasta -najbliższy sąsiad ok1,5km :) są to tereny wiejskie więc trudno wymagać ścieżek rowerowych -szkoda że Turysta nie zauważył pięknych plenerów, a do lasu gdzie jest mnóstwo saren i niebieski szlak z pięknym sta... (Mariusz)

Almhaus Florian

Treffen, Kanzelhöhe 53 Austria, (Apartamenty)

Dom Almhaus Floriam położony jest w malowniczej austriackiej miejscowości Treffen. W domu znajduje się pięć mieszkań wakacyjnych, co daje łącznie 20 miejsc noclegowych. Dom położony jest w górach, na terenach zielonych. W pobliżu znajdują się pole golfowe, kolejka linowa, trasy biego... [więcej]

Czarny Kot Bieszczady

Cisna, Buk 9, (Agroturystyka)

Zapraszamy Państwa na niesamowitą przygodę, którą będzie rajd konny organizowany przez naszą stajnię, po pięknych górzystych terenach Bieszczadów ,jak i Beskidu Niskiego. Masz ochotę poczuć Bieszczady, zobaczyć ich piękno i urok z perspektywy końskiego grzbietu, ... [więcej]

Willa Mario

Ustroń, Lipowczana 8, (Kwatery prywatne)

Oferujemy pokoje gościnne w Ustroniu koło Wisły! tel:501523204, 504120467, 666537819     Pokoje dwu i trzy i cztero osobowe z łazienkami i toaletą oraz aneksem kuchennym, każdy posiada TV. Możliwość wyżywienia (obiad dwudaniowy od  10 z�... [więcej]

Najnowsza opinia: Właśnie wróciliśmy z ,,majówkowego" wypadu i jesteśmy bardzo zadowoleni :) Pokoje bardzo przytulne, czyste i pachnące. Z balkonu widok na góry i piękną panoramę Ustronia. Mega wygodne łóżka - co jest dużym plusem :). Pościel czysta i świeża. Wspólna kuchnia dobrze wyposażona, jednym słowem - niczego nam nie brakowało. Właściciele to bardzo sympatyczni i kulturalni ludzie - czuliśmy się jak u rodziny. Korzystaliśmy również z posiłków na dowóz z pobliskich rest... (Ola i Mariusz)

Agroturystyka CAMPLESZCZ

Suwałki, Leszczewek 26, (Kwatery prywatne)

Serdecznie zapraszamy do domu gościnnego Na Górce położonego we wsi Leszczewek w sercu Wigierskiego Parku Narodowego. Z naszego wzgórza i z okien domu roztacza się malowniczy widok na odległe zaledwie 50 metrów jezioro Leszczewek, które jest połączone z największym zbiornikiem wodnym na ... [więcej]

Pokoje w Wiśle

Wisła, Wisła Centrum, (Kwatery prywatne)

Wisła posiada nieodparty urok. Twierdzą tak wszyscy, którzy zagościli w tej, położonej u stóp Baraniej Góry, miejscowości. Jest miejscem magicznym, bo właśnie tu biją źródła królowej polskich rzek - Wisły, której początek dają potoki burzliwych Czarnej i Białej Wisełki oraz ła... [więcej]