U JANKA

3385... pokaż numer telefonu

Oferty specjalne

Szczegóły oferty

Dom bliźniak, znajduje się na uboczu, w cichej części Malinki, dokładnie naprzeciwko nowopowstałej skoczni. Mając lornetkę można ze stoku obserwować zawody. Z balkonów rozpościerają się piękne widoki gór a obok prowadzi droga do lasu pełnego grzybów i jagód.W pobliżu jest mnóstwo szlaków turystycznych oraz wyciągów narciarskich... Gościom oferujemy regionalne potrawy: kity z kapustą, placki ze szpyrkami, żebroczkę. Z własnych owoców robimy kompoty ze śliwek, jabłek, truskawek, czarnych porzeczek i agrestu.

Odkąd pamiętam, w połowie lat sześćdziesiątych, do naszych rodziców przyjeżdżali goście: spali na sianie albo w namiotach. Czasem, trzeba było odstąpić pokój gościom, a samemu pójść na siano. Bywało, że nocowały z nami dzieci wczasowiczów. Robiliśmy wspólne przedstawienia dla sąsiadów i zbieraliśmy datki do puszki a potem mieliśmy pieniądze na lody. Pamiętam wspólne ogniska. Większość z tych gości nadal przyjeżdża. Mieszkają teraz w Łodzi, Lublinie, Warszawie a nawet w Gdańsku.

Pomysł zajęcia się głównie agroturystyką podsunęła mi sąsiadka. Gospodarstwo przestało już być źródłem utrzymania a my zawsze lubiliśmy wiedzieć, co jemy. Postanowiliśmy, że to będzie naszą dewizą.

Mieszkamy w Wiśle-Malince od 4 pokoleń wstecz. Ja zajmuję się gospodarstwem a mąż pracuje w kolejach państwowych. Dzięki temu, w wagonie sypialnym, zwiedziliśmy dużą część Europy – Chorwację, Włochy, Grecję. Wszędzie mi się podobało, szczególnie nad morzem, ale po tygodniu zawsze chciałam wracać do domu. Podróżujemy też samochodem. Pasją męża jest ciesielstwo. Nauczył go tego mój ojciec. Pomaga czasem synowi przy budowie drewnianych domów.

W obsłudze gości pomaga mi córka Jola, która organizacji ruchu turystycznego uczyła się w wiślańskim „Patelnioku”.

POKOJE

Ilość pokoi:5
Ilość miejsc (bez dostawek):16
Ilość miejsc (z dostawkami):20
Ilość łazienek:6
Ilość ankesów kuchennych:3
Ilość sal do wspólnego spędzania czasu: 1

Dysponujemy dwoma pokojami na poddaszu - dwójką i czwórką. W dwójce są 2 jest łoże małżenskie i wersalka w skosie, a w czwórce są 4łóżka. Trzecie miejsce w dwójce oferujemy za połowę zwykłej ceny. Każdy pokój ma łazienkę i telewizor.
Udostępniamy aneks kuchenny. Pokój trzyosobowy na piętrze ma balkon z widokiem na skocznię. Dysponujemy również pokojami 2 i 3-osobowymi na parterze z niezależnym wejściem. Pokoje z łazienkami oraz wspólnym dla nich aneksem kuchennym. Wyjście prowadzi prosto do ogrodu z placem zabaw dla dzieci...

Naszą dewizą jest hasło „wiemy, co jemy”. Mamy własne mleko, masło, śmietanę. Hodujemy świnie na naturalnych paszach. Obiady przygotowuję na życzenie gości. W jadłospisie jest dużo mięsnych wyrobów na przykład, często goszczące na naszym stole, kity z kapustą. Z innych regionalnych dań serwujemy również placki ze szpyrkami i żebroczkę. Zupy podajemy bez ograniczeń a do każdego obiadu jest deser. Zamiast soków proponujemy kompoty ze śliwek, jabłek, truskawek, czarnych porzeczek i agrestu.

Grill z widokiem na Baranią Górę
Ogródek letni

Grillowanie z widokiem na Baranią Górę i Cieńków jest prawdziwą przyjemnością. Bez problemu można zorganizować u nas ogródkową imprezę na 20-25 osób. Zapewniamy stoliki, krzesła i parasol. Dzieci mogą w tym czasie bawić się na ogrodzonym placu zabaw. Miłośnikom leżakowania polecamy taras przed domem.

Naprzeciwko skoczni
Wysokie położenie

Dom jest położony na przeciwległym stoku skoczni w Malince. Zawody można oglądać przez lornetkę i wszystko dobrze słychać, szczególnie gdy wyjdzie się kawałeczek na stok. Obserwowanie lotów od zjazdu po sam dół to dla gości duże przeżycie.

Udostępniamy gościom świetlicę z dartem, zabawkami dla dzieci i dużym telewizorem+dvd. W świetlicy są drewniane stoły i ławy...

Szczegółowy cennik

Dorośli
Od 25 do 50 zł za dobę

Dzieci
Do 10 roku życia obowiązuje połowa ceny, tak samo wyżywienie.

Wyżywienie
Obiad -22zł.

Informacje dodatkowe

Lokalizacja obiektu: Góry

Oferta noclegowa odwiedzana 371 razy w ciągu ostatnich 14 dni (dane aktualizowane raz dziennie) oraz 371 razy od 01.01.2013

Serwis www.noclegi-online.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych ogłoszeń.

Komentarze i opinie

Świetne miejsce do wypoczynku. Ciche, spokojne, z widokiem na skocznię. Przemili gospodarze, czuliśmy się bardzo swobodnie. Idealne miejsce dla dzieci, z placem zabaw i basenem. Dla nas świetna trasa wypadowa w inne miejsca. Polecamy z całego z serca!