ARKA - noclegi na Słotwinach

ARKA - noclegi na Słotwinach - kontakt


Nocleg od 30 zł
Miejsca noclegowe: 30
Słotwińska 62/1
33-380 Krynica Zdrój
Województwo: Małopolskie
Region: Beskidy
4850... pokaż numer telefonu

Formularz kontaktowy


Imię, nazwisko
Przyjazd
Wyjazd

Liczba osób
Nr telefonu
Adres e-mail
Potwierdź adres e-mail
Szczegóły zapytania
Przepisz kod:

Informacje dodatkowe


Lokalizacja obiektu: Góry, blisko lasu, w centrum miasta, Park krajobrazowy

Oferta noclegowa odwiedzana 17 razy w ciągu ostatnich 14 dni (dane aktualizowane raz dziennie) oraz 1219 razy od 01.01.2013

Serwis www.noclegi-online.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych ogłoszeń.




Komentarze i opinie


Bardzo fajny obiekt.Jedzenie naprawdę dobre i dużo wręcz nie do przejedzenia. Z tego co zostało nam po śniadaniu robiliśmy sobie kolację. Obiady też zróżnicowane i smaczne. Pokoje (ja miałem czwórkę i 2 rodziny znajomych również) przestronne i z łazienkami. Standard pokoi...cóż łóżka wygodne, czysto stół jak stół,tv (jeszcze bańka), wifi, no może łazienki mogłyby być odświeżone np. nowe brodziki,kafelki. Z drugiej strony rozumiem, że to jest wydatek, który ...
Andrzej (04.02.2015)


Bylismy cala Rodzina w Willa Arka na przelomie luty - marzec 2012. Blisko do wyciagow narciarskich, do centrum miasta szlismy piechotka ok 30 minut i byl to dla nas bardzo przyjemny spacerek. Mieszkalismy w pokoju 3 osobowym przy czym Pani Gospodyni uprzedzila nas ze lazienka bedzie w przedpokoju ale tylko i wylacznie do naszej dyspozycji do tego zamykana przez nas samych na klucz. Wyzywienie bardzo dobre, ogolnie mila i sympatyczna atmosfera. Polecam.
Turysci (31.07.2012)


W ofercie obiektu czytamy m.in: komfortowe pokoje z łazienkami, parking przy budynku,obiadokolacje , do centrum 1,5km. Po pobycie w tym obiekcie na przełomie stycznia i lutego 2012r , chciałbym sprostować właśnie tą ofertę.Pokoje nie są komfortowe wręcz przeciwnie 2-osobowe małe ze starym wysłużonym wyposażeniem,Zdarzają się pokoje z WC lub łazienką na korytarzu(przy rezerwacji nie wspomnianio o tym),parking na ok.6-7 samochodów (niewystarczający jak dla tylu gości).Obiado...
turysta (05.02.2012)




Podobne w okolicy

Pokoje Monika Pokoje Monika, Krynica Zdrój
od 30 zł

Apartament BB Apartament BB, Krynica Zdrój
Rezerwuj online

Pensjonat Władysław Pensjonat Władysław, Krynica Zdroj
Rezerwuj online

Noclegi "KATE" Noclegi "KATE", Jastrzębie Zdrój
od 40 zł

Maria i Zbigniew Czubajowie Maria i Zbigniew Czubajowie, Rymanów-Zdrój
od 18 zł





Nasze kanały w sieci
My na Facebooku My na Twitterze My na Google+



© 2004-2017
W naszym serwisie zamieszczono ponad 40 000 ofert, a co za tym idzie, na pewno znajdziemy takie miejsce noclegowe, które spełni nasze wszelkie wymagania. Warto pamiętać o tym, że udostępniliśmy wyszukiwarkę noclegów, dzięki której znajdziemy takie miejsce noclegowe, które spełnia wszystkie nasze warunki - również te cenowe. Każdy obiekt, który jest dodany do naszego serwisu, jest oczywiście bardzo dobrze opisany, a także sfotografowany. Dzięki temu właśnie, będziemy mogli dowiedzieć się tego, które miejsca noclegowe powinny sprostać naszym wymaganiom. Powinniśmy również mieć na uwadze to, że przecież istnieje możliwość zapoznania się z opiniami ludzi, którzy już wcześniej wypoczywali w określonym miejscu - dzięki opiniom będziemy bardzo dobrze poinformowanymi turystami. Istnieje naturalnie możliwość zamieszczenia własnej opinii, dzięki temu nasz katalog będzie pełniejszy.
Home | Dodaj obiekt | Cennik | Schowek | Program partnerski | Ostatnio dodane | Aktualności | Regulamin | Cookies | Mapa strony | Kontakt