Pokoje gościnne u Zosi

kom.... pokaż numer telefonu

Oferty specjalne

Oferta last minute!

CENNIK NOCLEGÓW (w cenie pobytu zawarta jest już opłata uzdrowiskowa, parking, pobyt pieska):
MAJÓWKA (do 5 noclegów): osoba dorosła 40 zł, dziecko 30 zł;
Pokój:
2-osobowy= maj (od 6 noclegów): 60 zł, do 24 czerwca i wrzesień: 70 zł, wakacje: 90 zł;
3-osobowy = maj (od 5 noclegów): 90 zł, do 24 czerwca i wrzesień: 105 zł, wakacje: 135 zł;
4-osobowy = maj ( od 5 noclegów): 100 zł, do 24 czerwca i wrzesień: 120 zł, wakacje: 160 zł /nocleg

Szczegóły oferty

Akceptujemy pobyt ze zwierzętami domowymi: tylko małe pieski - proszę o info przy rezerwacji

Oddajemy do Państwa dyspozycji pokoje gościnne z łazienkami 2,3,4 osobowe z tarasem lub balkonem. Każdy pokój (z dwoma 2-osobowymi wersalkami, TV, radiem, czajnikiem elektr., sprzętem plażowym, pościelą, suszarką na bieliznę) ma dostęp do b/p internetu, żelazka, deski do prasowania, suszarki do włosów, biblioteczki i kuchni wyposażonej w lodówkę, kuchenkę elektr., mikrofalę, zmywarkę, pełen zestaw naczyń, TV, stół i krzesła. Pokój 4-osobowy: z dwoma wersalkami i dwoma pojedynczymi tapczanami ma własną lodówką i 32" TV. Do dyspozycji naszych Gości udostępniliśmy umeblowany tarasik ze stałym grillem w zacisznym ogrodzie oraz gratisowe miejsca parkingowe. Akceptujemy małe pieski (prosimy o info przy rezerwacji). Strefa dla palących: balkon, taras, ogród.

Pokoje Gościnne U ZOSI mieszczą się (spacerkiem): - 12 minut (500 m) od MORZA, - 5 minut od lasu, sklepów (POLO-Market, Delikatesy, warzywniak), pediatry, stołówki, restauracji i SPA, przystanków autobusowych oraz szlaków turystycznych pieszych i rowerowych, - 15 minut od promenady, poczty, kościoła, bankomatu, LIDLa, Biedronki, Intermarche, McDonalda, optyka, byłej granicy z Ahlbeck i kolejki UBB, która zapewni Państwu wygodne zwiedzanie niemieckich kurortów . - 20 minut od centrum. Ze względu na możliwość wycieczek do Skandynawii i Niemiec prosimy nie zapomnieć o dowodzie tożsamości również dla dzieci! Zapewniamy Państwu bezstresowy wypoczynek w rodzinnej atmosferze. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa. Serdecznie zapraszamy!

2-osobowy= 60-90 zł;
3 osobowy = 90-135 zł;
4 osobowy =100 zł-160 zł /nocleg

Rezerwację prosimy zaliczkować (za 3 noclegi), pozostała płatność gotówką w dniu przybycia. Doba rozpoczyna się o godz. 14:00 dnia pierwszego i kończy o godz. 11:00 dnia ostatniego.Istnieje możliwość przechowania bagażu do wieczora. SERDECZNIE PAŃSTWA ZAPRASZAMY!

Mieścimy się:
- 12 minut spacerkiem (550 m)- od morza
- 15 minut (650 m) - od granicy z Ahlbeck i niemieckiej kolejki UBB, świnoujskiej promenady, bankomatu,
- 10 minut (400 m) - od poczty i kościoła
- 5 minut - od sklepów, stołówki (w sezonie), restauracji, SPA, fryzjerów, przystanków autobusowych, lasu, tras turystycznych rowerowych i pieszych.

GWARANTUJEMY DOBRY I SPOKOJNY WYPOCZYNEK W RODZINNEJ ATMOSFERZE. SERDECZNIE ZAPRASZAMY !
Kontakt w celu rezerwacji pokoju: tel. kom. +48 886 998 314, e-mail: mar@uznam.net.pl

Szczegółowy cennik

MAJÓWKA (do 5 noclegów): osoba dorosła 40 zł, dziecko 30 zł;
Pokój:
2-osobowy= maj (od 6 noclegów): 60 zł, do 24 czerwca i wrzesień: 70 zł, wakacje: 90 zł/nocleg;
3-osobowy = maj (od 5 noclegów): 90 zł, do 24 czerwca i wrzesień: 105 zł, wakacje: 135 zł/nocleg;
Rezerwację prosimy zaliczkować, pozostała płatność gotówką lub przelewem w dniu przybycia.
Doba rozpoczyna się o godz. 14 dnia pierwszego i kończy o godz. 11 ostatniego. Istnieje możliwość przechowania bagażu wcześnie rano w dniu przybycia i do wieczora w dniu wyjazdu.

Lokalizacja na mapie

Przeglądaj noclegi w Świnoujściu na mapie

Informacje dodatkowe

Obsługa w językach: Niemiecki

Wyposażenie (obiekt, pokoje, w okolicy): Balkon, Czajnik, Internet WiFi, Kuchenka, Lodówka, Ogród, Parking, Prysznic, Radio, Suszarka do włosów, Taras, Telewizor, Zmywarka, Łazienka

Lokalizacja obiektu: blisko lasu, w centrum miasta, nad morzem

Słowa kluczowe: morze, urlop, tanie pokoje, świnoujście

Oferta noclegowa odwiedzana 4 razy w ciągu ostatnich 14 dni (dane aktualizowane raz dziennie) oraz 918 razy od 01.01.2013

Serwis www.noclegi-online.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych ogłoszeń.

Komentarze i opinie

bardzo fajna niedroga kwatera. nie zdzierają. Nam się dośc podobało, jakieś tam minusy by się znalazły, ale tylko ten kto nic nie robi nie popełnia błędów. Doszliśmy do porozumienia a to najważniejsze. My wróciliśmy wypoczęci, to chyba najlepsza pochwała.
darek (26.03.2012)

jesteśmy jak najbardziej na tak. Miło spędziliśmy kilka dni na tej kwaterze. Wszystko co jest opisane na stronie zgadza się z rzeczywistością. My szczerze polecamy nie zawiedliśmy się ani na cenie ani na warunkach.
T&H (09.05.2011)

Miałam okazję gościć się u Pani Zosi w zeszłym roku. Jak najbardziej polecam, nam się wszystko podobało, a najbardziej to że nikt nie robił problemu z pobytu z psem. W pokoju był internet, cały dom zadbany i czysty.
Madzia (06.04.2011)

mieszkanie Świnoujscie mieszkanie Świnoujscie, Świnoujście

My na Facebooku My na Twitterze My na Google+

© 2004-2017
W naszym serwisie zamieszczony ponad 20 000 ofert noclegowych, a co za tym idzie, na pewno znajdziemy takie miejsce noclegowe, które spełni nasze wszelkie wymagania. Warto pamiętać o tym, że udostępniliśmy wyszukiwarkę noclegów, dzięki której znajdziemy takie miejsce noclegowe, które spełnia wszystkie nasze warunki - również te cenowe. Każdy obiekt, który jest dodany do naszego serwisu, jest oczywiście bardzo dobrze opisany, a także sfotografowany. Dzięki temu właśnie, będziemy mogli dowiedzieć się tego, które miejsca noclegowe powinny sprostać naszym wymaganiom. Powinniśmy również mieć na uwadze to, że przecież istnieje możliwość zapoznania się z opiniami ludzi, którzy już wcześniej wypoczywali w określonym miejscu - dzięki opiniom będziemy bardzo dobrze poinformowanymi turystami. Istnieje naturalnie możliwość zamieszczenia własnej opinii, dzięki temu nasz katalog będzie pełniejszy.
Home | Dodaj obiekt | Cennik | Schowek | Program partnerski | Ostatnio dodane | Aktualności | Regulamin | Cookies | Mapa strony | Kontakt