Oferty noclegowe dla hasła "Altanka"

Gmyrek

Żytniów, Żytniów 53, (Agroturystyka)

Przygotowaliśmy dla naszych gości wiele atrakcji-u nas nikt się nie nudzi i w ciszy i spokoju można wypoczywać latem jak i też zimą. Prowadzimy gospodarstwo agroturystyczne ponad 20 lat i ciągle dostosowujemy je do zmieniających się potrzeb gości. Obecnie w domku dla gości są pokoje... [więcej]

Do wynajęcia na urlop

Bukownica, Bukownica 55, (Agroturystyka)

Jeżeli szukasz fajnego miejsca do spędzenia wspólnego czasu z rodziną lub przyjaciółmi to zapraszam do siebie na Roztocze! Dom położony jest w miejscowości Bukownica, oddalonej około 13 km od Biłgoraja, 15 km od Zwierzyńca i 32 km od Krasnobrodu. W pobliżu znajdę się wiele szlaków ... [więcej]

Domek Całoroczny Nad Jeziorem Kisajno

Giżycko, Wrony 2 A, (Domek całoroczny)

Główne informacje o domku: - położony obok miejscowości Wrony, 4,5 km od Giżycka - dom letni całoroczny, zbudowany w 1996 roku - 1-hektarowa ogrodzona posesja z widokiem na jezioro; około 80 m. od domu , a do plaży strzeżonej ok 400m - obok las (możliwość zbierania runa leśnego) ... [więcej]

Dom wolnostojący U KURUCA

Białka Tatrzańska, Pod Grapą 25a, (Domek całoroczny)

Dom wolnostojący "U Kuruca" to obiekt położony przy ulicy o niskim natężeniu ruchu drogowego. Idealny dla rodzin, przyjaciół chcących spędzić urlop we własnym gronie; w domu do dyspozycji jest aneks kuchenny, dwie łazienki (na parterze i pierwszym piętrze), salon z kominkiem i... [więcej]

Najnowsza opinia: Obiekt jest świetny szczególnie dla rodzin z małymi dziećmi. Znajduje się przy samym wyciągu odpowiednim dla dzieci. Właściciele zapewniają też posiłki które nam generalnie smakowały. Reasumując cena za jedzenie i mieszkanie nei ejst wygórowana. Polecamy. (Kamila + mąż + dzieci)

Minihotelik

Giżycko, Węgorzewska 8, (Agroturystyka)

Najnowsza opinia: Warto się zainteresować tym miejscem słabo rozreklamowane, ale my zaryzykowaliśmy i okazało się to dobrym strzałem. Szukaliśmy czegoś spokojnego, z dala od tłoku i oczywiście niedrogiego. Było nawet lepiej niż się spodziewaliśmy, dlatego polecamy. (Gosia)

Pokoje Gościnne EWA

Cisna, Cisna 109, (Kwatery prywatne)

Dla naszych gości przygotowaliśmy: - 5 pokoi z łazienkami - pokoje 2,3,4 osobowe - 13 miejsc noclegowych - możliwość korzystania z kuchni - możliwośc wykupienia obiadów u gospodarzy Doba noclegowa trwa od godziny 13.00 do 10.00 rano. Płatność z góry w dniu przyjazdu za cały ... [więcej]

Minihotelik Giżycko

Giżycko, Węgorzewska 8, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy do nas, na Mazury wielbicieli spokoju i ciszy. Dysponujemy pięcioma pokojami 2, 3 i 4 osobowymi. Zmieści się u nas do 18 osób. W pokojach łazienka z prysznicem i WC. Do wyłącznego użytku gości w pełni wyposażona duża kuchnia letnia, w której znajduje się również pralka. W ... [więcej]

Willa Niebo

Władysławowo, Ignacego Krasickiego 23, (Willa)

Zapraszamy serdecznie na wypoczynek do Willi NIEBO (dawna DIANA), położonej w spokojnej atrakcyjnej dzielnicy pensjonatów oddalonej jedynie 20min spacerkiem od plaży. Ok 300metrów od naszej Willi znajduję się Ocean Park, który zapewnia mnóstwo niesamowitej zabawy w jednym miejscu m.in.:... [więcej]

Dom Wypoczynkowy GOGA

Jastrzębia Góra, Jasna 17 A, (Dom wczasowy)

Dom Wypoczynkowy "GOGA" położony jest w spokojnej dzielnicy Jastrzębiej Góry ok. 200 m od plaży. Ze względu na położenie z dala od pub-ów i dyskotek jesteśmy przyjaznym miejscem dla rodzin z dziećmi Pokoje 2-3-4 osobowe: łazienka z natryskiem, lodówka, czajnik,inter... [więcej]

Najnowsza opinia: Lubię to miasto, często tu wracam latem, Goga też jest warta polecenia. Spędzilliśmy wspaniały urlop, nawet pogoda dopisała ;-) (Ania_W)

Gościnny Próg

Krościenko Nad Dunajcem, Pienińska 11a, (Willa)

Willa "Gościnny Próg" oferuje pokoje i apartamenty w samym centrum Krościenka, blisko szlaków turystycznych. Zarówno pokoje jak i apartamenty są doskonale wyposażone, wszystkie posiadają telewizory LCD z kablówką oraz odtwarzaczem DVD, własną łazienkę, balkon, czajniki elektr... [więcej]

DASTINIA

Władysławowo, Skautów 12, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy na wczasy nad morzem do miejscowości Władysławowo. Nasze kwatery położone są w atrakcyjnej i spokojnej dzielnicy Władysławowa. Każdy pokój wyposażony jest w: - TV, radio - sprzęt plażowy (koc, parawan), - czajnik bezprzewodowy, podręczne naczynia, - jeden pokój jest z... [więcej]

Dom letniskowy LAWENDA

Jarosławiec, Kempingowa 8, (Domki letniskowe)

Dom leży w zacisznym miejscu obok lasu. Do centrum jest ok. 400m, a do plaży 700m. Domek posiada ogrodzony teren z miejscem na 2-3 samochody. W budynku na parterze znajduje się pokój z kominkiem i aneksem kuchennym (z kuchenką gazową lodówką i kuchenką mikrofalową) o powierzchni 24m kw. z ... [więcej]

Apartament Z Widokiem

Szklarska Poręba, Górna 8/5, (Apartamenty)

Apartament z Widokiem znajduje się w spokojnej wysoko położonej części Szklarskiej Poręby przy ulicy Górnej 8/5 .Dojazd drogą asfaltową – okolice Zakrętu Śmierci. Jest to dwupoziomowe mieszkanko o powierzchni 50m. Mieści się w ładnym ukwieconym budynku wielorodzinnym. Składa si�... [więcej]

Pokoje Gościnne Adrian

Polańczyk, Zielone Wzgórze 7, (Kwatery prywatne)

Znane nie Tylko w Polsce ale również szeroko poza granicami kraju uzdrowisko Polańczyk, Nasza kwatera położona jest na wzgórzu jak wskazuje sama nazwa ulicy Zielone Wzgórze, stąd widok na nasze piękne jezioro Solińskie oraz góry. W pobliżu znajdują się liczne szlaki Turystyczne , ście... [więcej]

Pokoje gościnne GÓRSKI WIDOK

Czarna Góra, Sołtystwo 53, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy do miejscowości Czarna Góra.Z okien pokoi mamy piękne widoki na Tatry Polskie i Słowackie.W okolicy znajduje się wiele ciekawych miejsc np.''Tremy''w Białce Tatrzańskiej i Bukowinie Tatrzańskiej.Zimą polecamy pobliskie wyciągi narciarskie''Grapa-Litwinka'',''Koziniec''oraz wyci�... [więcej]

Domek letniskowy w Bieszczadach nad Soliną

Olchowiec, Olchowiec, (Domek całoroczny)

Zapraszamy do spędzenia niezapomnianych chwil w Bieszczadach. Całoroczny domek położony nad jez. Solińskim w miejscowości Olchowiec. Domek ( max 10 osób ) Parter: - duży salon z kominkiem oraz Sofą - aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem, lodówką, kuchenką gazową, - łazienk... [więcej]

Babcina Chata

Augustów, Ateny, (Domki letniskowe)

Domek letniskowy drew.położony na działce 1000m2 na skraju lasu sosnowego,z wydzielonym miejscem na ognisko,piaskownica i huśtawka,w odległości 100m przez drogę; własny pomost o długości 30m na jeziorze Blizno, kapielisko dla dzieci,własna plaża o pow.300m2 z miejscem na ustawienie przyc... [więcej]

Willa Krokowa

Karwia, Karwińskie Błota / Żwirowa 44, (Willa)

Willa Krokowa Witamy Cię gościu drogi!!! Zapraszamy do nowo otwartej willi z pokojami o wysokim standardzie. W tym roku mamy przyjemność zaprosić pierwszych gości , dlatego przygotowaliśmy promocyjne ceny na cały ROKi!!!! Willa „Krokowa” położona jest przy d... [więcej]

Pensjonat OLIMP

Rycerka Górna, Rycerka Górna 353C, (Ośrodek Wypoczynkowy)

W Beskidzie Żywieckim, Gminie Rajcza, na wysokości 672 m npm mamy piękny dom i oferujemy zakwaterowanie oraz wyżywienie. Dom znajduje się na dużej działce, całkowicie ogrodzonej z oświetlonym parkingiem, miejscem do organizowania imprez w plenerze. Na posesji jest boisko do siatkówki, dla... [więcej]

Wczasy u Lili

Sarbinowo, Nadmorska 85, (Domki letniskowe)

Posiadamy pokoje 2,3,4 - osobowe. Łazienka jest wspólna. Każdy pokój wyposażony jest w TV, radio, czajnik elektryczny, sztućce, talerze, szklanki. Jak również parawan, leżak i koc na plaże. Na korytarzu do Państwa dyspozycji jest lodówka, kuchenka elektryczna oraz żelazko. Do wy... [więcej]