Noclegi Wenecja

Znaleziono 2265 ofert noclegowych w miejscowości Wenecja (Włochy) oraz w jego najbliższej okolicy. Jeżeli szukasz informacji o noclegach w pobliżu miejscowości, wtedy wykorzystaj wyszukiwanie na mapie, a z pewnością znajdziesz ofertę w interesującej Cię lokalizacji. Wyszukaj apartamenty last minute w różnych kategoriach, hotele, pokoje dwuosobowe, wieloosobowe, z dostawką, hostele, apartamenty oraz pensjonaty w atrakcyjnej cenie. Wybierasz się na wczasy do Wenecja we Włoszech? W naszym portalu znajdziesz rezerwacje hotelu w wybranej miejscowości, zakwaterowanie z wyżywieniem lub bez.

Casa Rosa Rosa
1. Casa Rosa Rosa
Venice, Via Ludovico Ariosto 16 piano 2

Sprawdź ceny Mapa

Witamy w Wenecji! Ten apartament usytuowany jest w Wenecji, 9 km od pałacu Ca 'd'Oro oraz 10 km od mostu Rialto. Do dyspozycji Gości jest jadalnia, część wypoczynkowa oraz aneks kuchenny z piekarnikiem. Dla Gości przygotowano pościel i ręczniki. Obiekt Casa Rosa Rosa jest oddalony o 10 km od teatru La Fenice i wyspy Isola di San Michele. Odległość od najbliższego lotniska – portu lotniczego Wenecja-Marco Polo – wynosi 8 km. ... [więcej]

B&B Confort
2. B&B Confort
Mestre, Via Antonio Fogazzaro 14

Sprawdź ceny Mapa

Witamy w Wenecji! Obiekt B&B Confort jest położony w Wenecji. Wszystkie pokoje są klimatyzowane i wyposażone w telewizor z płaskim ekranem. Niektóre obejmują też część wypoczynkową. Dla Gości przygotowano bezpłatne zestawy kosmetyków i suszarki do włosów. Na terenie całego obiektu dostępne jest bezpłatne WiFi. Udogodnienia obejmują też przechowalnię bagażu. Obiekt B&B Confort jest oddalony o 9 km od pałacu Ca' d'Oro i mostu Rialto. Odległość od najbliższego lotniska – portu lotniczego Wenecja-Marco Polo – wynosi 8 km. ... [więcej]

Venice Ormesini Home
3. Venice Ormesini Home
Venice, Fondamenta dei Ormesini

Sprawdź ceny Mapa

Witamy w Wenecji! Venice Ormesini Home to klimatyzowany apartament położony w Wenecji, 600 metrów od pałacu Ca' d'Oro oraz 1 km od mostu Rialto. Od teatru La Fenice oraz wyspy San Michele dzieli obiekt Venice Ormesini Home 1,4 km. Odległość od lotniska Wenecja-Marco Polo wynosi 7 km. Cannaregio to świetny wybór dla osób, które interesują się krajobrazami, spacerami i fotografią. Z autentycznych opinii naszych Gości wynika, że to ich ulubiona część miasta Wenecja. ... [więcej]

Night Galleria - bed & art
4. Night Galleria - bed & art
Venezia, San Martino Destra 657 Isola di Burano, VE

Sprawdź ceny Mapa

Witamy w Wenecji! Night Galleria – bed & art to wolno stojący dom wakacyjny położony jest w Wenecji, na wyspie Burano, 7 km od wyspy Isola di San Michele i 8 km od placu Ca 'd'Oro. Z okien roztacza się widok na morze. Na miejscu można korzystać z bezpłatnego WiFi. Dom obejmuje kuchnię i część wypoczynkową. Dla Gości przygotowano pościel oraz ręczniki. Obiekt Night Galleria – bed & art oddalony jest o 9 km od mostu Rialto i od bazyliki św. Marka. Międzynarodowe lotnisko Wenecja-Marco Polo zlokalizowane jest w odległości 7 km. ... [więcej]

D'este Apartment
5. D'este Apartment
Venezia, 240 Via Martiri della Libertà

Sprawdź ceny Mapa

Witamy w Wenecji! Obiekt D'este Apartment oferuje zakwaterowanie bez wyżywienia i z bezpłatnym dostępem do WiFi. Budynek znajduje się w Wenecji, 9 km od pałacu Ca' d'Oro. Pomieszczenia są klimatyzowane. W apartamencie znajduje się kuchnia wyposażona w piekarnik i kuchenkę mikrofalową. Do dyspozycji Gości jest w nim także telewizor. Obiekt D'este Apartment oddalony jest o 9 km od wyspy San Michele oraz mostu Rialto. Odległość od portu lotniczego Wenecja-Marco Polo wynosi 5 km. ... [więcej]

Market 19 Apartment
6. Market 19 Apartment
Venezia, 19 Piazza del Mercato

Sprawdź ceny Mapa

Witamy w Wenecji! Obiekt Market 19 Apartment usytuowany jest w Wenecji, 9 km od pałacu Ca 'd'Oro oraz 10 km od mostu Rialto. Oferuje on zakwaterowanie w klimatyzowanych wnętrzach, taras oraz bezpłatny prywatny parking. We wszystkich pomieszczeniach można bezpłatnie korzystać z WiFi. Apartament mieści kuchnię z piekarnikiem i jest wyposażony w telewizor. Zarówno od teatru La Fenice, jak i od placu św. Marka obiekt Market 19 Apartment oddalony jest o 10 km. Międzynarodowe lotnisko Wenecja-Marco Polo położone jest w odległości 9 km. ... [więcej]

AnnoDomini1925: Appartamento Torcello
7. AnnoDomini1925: Appartamento Torcello
Mestre, Via circonvallazione 11

Sprawdź ceny Mapa

Witamy w Wenecji! Obiekt AnnoDomini1925: Appartamento Torcello usytuowany jest w Wenecji, 10 km od pałacu Ca' d'Oro i mostu Rialto. We wszystkich pomieszczeniach można korzystać z bezpłatnego WiFi. Do dyspozycji Gości jest jadalnia i aneks kuchenny z lodówką. Pościel i ręczniki są zapewnione. Na miejscu znajduje się bezpłatny prywatny parking. Obiekt jest oddalony o 10 km od teatru La Fenice oraz wyspy Isola di San Michele. Odległość od lotniska Wenecja-Marco Polo wynosi 8 km. ... [więcej]

Conte Rosso Apartments ARCA
8. Conte Rosso Apartments ARCA
Venezia, 2 Via Edmondo de Amicis 3rd Floor - Apt. n. 34

Sprawdź ceny Mapa

Obiekt Conte Rosso Apartaments ARCA usytuowany jest w Wenecji, w odległości 9 km od pałacu Ca' d'Oro. Do dyspozycji Gości jest taras. We wszystkich pomieszczeniach można korzystać z bezpłatnego WiFi. Apartament obejmuje kuchnię wyposażoną w kuchenkę mikrofalową oraz łazienkę z suszarką do włosów i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Ponadto w apartamencie znajduje się telewizor z płaskim ekranem. Obiekt Conte Rosso Apartments ARCA oddalony jest o 10 km od mostu Rialto i teatru La Fenice. Odległość od lotniska Wenecja-Marco Polo wynosi 8 km. ... [więcej]

Secret Venice
9. Secret Venice
Venice, 4762 Calle Castagna

Sprawdź ceny Mapa

Witamy w Wenecji! Ten obiekt jest położony 12 minut spacerem od plaży. Obiekt Secret Venice jest położony w Wenecji, 300 metrów od bazyliki św. Marka i 400 metrów od placu św. Marka. Na miejscu akceptowane są zwierzęta. Do dyspozycji Gości jest taras. We wszystkich pomieszczeniach dostępne jest bezpłatne WiFi. W apartamencie znajduje się kuchnia wyposażona w piekarnik, kuchenkę mikrofalową i ekspres do kawy oraz łazienka z wanną lub prysznicem i bidetem. Obiekt jest oddalony o 500 metrów od mostu Rialto i o 700 metrów od teatru operowego La Fenice. Odległość od najbli... [więcej]

Antony Apartment
10. Antony Apartment
Venezia, 8 Via Antonio Vivaldi

Sprawdź ceny Mapa

Witamy w Wenecji! Ten klimatyzowany apartament z bezpłatnym WiFi położony jest w Wenecji, 10 km od pałacu Ca' d'Oro i mostu Rialto. W obiekcie znajduje się kuchnia wyposażona w zmywarkę do naczyń, piekarnik i kuchenkę mikrofalową. Do dyspozycji Gości jest też telewizor. Teatr La Fenice oddalony jest o 10 km, a wyspa San Michele usytuowana jest 11 km od obiektu Antony Apartment. Odległość od lotniska Wenecja-Marco Polo wynosi 8 km. ... [więcej]

Włochy - warto wiedzieć

Kiedy w planach na przyszłość pojawiła się opcja podróży do słonecznej Italii każdy wiedział, że będzie to podróż życia. Od wielu lat planowaliśmy wraz z grupą znajomych wybrać się do Włoch, jednak zawsze brakowało tego ostatecznego potwierdzenia, tej stanowczej decyzji, że tak, że jedziemy na południe Europy. Bywaliśmy już całą paczką na południu, często odwiedzaliśmy słoneczną Chorwację. Jednak to właśnie druga strona półwyspu bałkańskiego była naszym upragnionym horyzontem podróży. Wobec tego, kiedy już zdecydowaliśmy, że wyjeżdżamy postanowiliśmy w trybie pilnym znaleźć jakieś miejsce, które mogłoby być bazą naszej wyprawy. Wcale nie chodziło nam o nie wiadomo jaki szczególny komfort. Wystarczyło nam spokojnie łóżko i łazienka. Zresztą, do szczęścia nie potrzebowaliśmy nawet telewizora, gdyż całą paczką jesteśmy zdecydowanymi przeciwnikami marnowania życia na siedzenie przed telewizorem. Zadecydowaliśmy, że zatrzymamy się w płynącej wodą Wenecji. Wcale nie było to proste, bo wiadomo, że w Wenecji forma poruszania się po starym mieście jest dość specyficzna. Postanowiliśmy, że przeszukamy hotele w Wenecji, ale tylko te znajdujące się w sporej odległości od głośnych i rozśpiewanych gondolierów. No cóż, nawet nie spodziewaliśmy się tego, że rezerwacja hotelu w Wenecji będzie tak prosta, pomimo tego, że nasze rezerwacje dotyczyły zaledwie kwartału do przodu. Widać, że turyści oblegają raczej centrum Wenecji aniżeli jej suche obrzeża. Kiedy przyszło co do czego zdecydowaliśmy się właśnie na jeden z takich hotelików położonych z daleka od centrum. Miał on swoją niespotykaną gdzie indziej zaletę. Był całkiem nie drogi jak na nasze polskie warunki finansowe. Hotelik ten cechował się dość specyficzną architekturą, zresztą, każdy, kto zwiedzał Italię wie, jak wyglądają staro romańskie budowle. Warto też dodać, że bardzo atrakcyjną formą nocowania mogą być również hostele w Wenecji. Trzeba jednak pamiętać, że to o wiele niższy standard aniżeli te hotelowe. Kto by się jednak tym przejmował, kiedy w planach ma się praktycznie zwiedzanie całych Włoch. Wspaniale wszystko się udało pozałatwiać, dlatego mogliśmy skupić się już tylko i wyłącznie na przygotowaniach do wyjazdu. Każdy miał jakieś swoje specyficzne pomysły, dlatego każdy zaczął zabierać się do realizacji związanych z tym wyjazdem założeń. Planując daleką podróż jak właśnie taka nasza, trzeba zawsze pamiętać o tym, że odpowiednio wcześniej musimy mieć zaklepaną bazę noclegową. Z reguły jest tak, ze tak popularne miejsca i atrakcje turystyczne są zawsze zarezerwowane długo wcześniej. Jeżeli chcemy uniknąć rozczarowania to zaplanujmy kilka miesięcy wcześniej odpowiednie noclegi w Wenecji, czy wszędzie tam, gdzie się wybieramy. Upierając się jednak nadal przy tym jakże mokrym fragmencie Włoch to musimy naprawdę uważać z załatwianiem noclegów. Potem może się okazać, że kiedy przyjedziemy na miejsce zamiast zwykłych pokoi hotelowych dostaniemy do spania apartamenty w Wenecji. To może się wiązać co najmniej z bankructwem, tym bardziej, że Włosi, którzy są coraz bliżsi finansowego kryzysu na siłę starają się teraz łatać dziury w swoich lokalnych budżetach. Wenecja jak i całe Włochy to miejsce szczególnie piękne, jest co zwiedzać, a wyjazd z tego kraju to praktycznie rzecz biorąc jedynie cierpienie związane z niemiłą koniecznością zakończenia odwiedzin. Przejażdżka gondolą to niezapomniane wrażenie, którego zatrzeć nie da się w żaden sposób. Zawsze będzie się pamiętać bujanie charakterystyczne dla tych małych łódeczek.