Noclegi Wenecja

Znaleziono 2244 ofert noclegowych w miejscowości Wenecja (Włochy) oraz w jego najbliższej okolicy. Jeżeli szukasz informacji o noclegach w pobliżu miejscowości, wtedy wykorzystaj wyszukiwanie na mapie, a z pewnością znajdziesz ofertę w interesującej Cię lokalizacji. Wyszukaj apartamenty last minute w różnych kategoriach, hotele, pokoje dwuosobowe, wieloosobowe, z dostawką, hostele, apartamenty oraz pensjonaty w atrakcyjnej cenie. Wybierasz się na wczasy do Wenecja we Włoszech? W naszym portalu znajdziesz rezerwacje hotelu w wybranej miejscowości, zakwaterowanie z wyżywieniem lub bez.

La laguna di Carlotta
1. La laguna di Carlotta
Venezia, 3505/a Cannaregio

Sprawdź ceny Mapa

Witamy w Wenecji! Obiekt La laguna di Carlotta oferuje zakwaterowanie w apartamencie z widokiem na ogród w Wenecji, w odległości 800 metrów od Ca' d'Oro. W apartamencie mieści się aneks kuchenny z piekarnikiem, lodówką, płytą kuchenną i ekspresem do kawy. Most Rialto jest oddalony od obiektu La laguna di Carlotta o 1,1 km, a wyspa San Michele – o 1,2 km. Najbliższe lotnisko – Marco Polo w Wenecji – dzieli od niego odległość 6 km. Cannaregio to świetny wybór dla osób, które interesują się krajobrazami, spacerami i fotografią. ... [więcej]

Cà dei Miracoli
2. Cà dei Miracoli
Venice, 5392 Cannaregio

Sprawdź ceny Mapa

Witamy w Wenecji! Obiekt Ca' Dei Dogi Canal View to klimatyzowany apartament położony w Wenecji, 400 metrów od mostu Rialto i 500 metrów od pałacu Ca' d'Oro. We wszystkich pomieszczeniach można bezpłatnie korzystać z WiFi. Apartament dysponuje aneksem kuchennym ze zmywarką do naczyń, piekarnikiem, kuchenką mikrofalową i ekspresem do kawy. Do dyspozycji Gości jest także telewizor z płaskim ekranem. Bazylika i plac św. Marka oddalone są od obiektu o 700 metrów. Odległość od lotniska Wenecja-Marco Polo wynosi 7 km. Cannaregio to świetny wybór dla osób, któ... [więcej]

Sleep 4 house
3. Sleep 4 house
Venice, Calle Arco 437

Sprawdź ceny Mapa

Witamy w Wenecji! Obiekt Sleep 4 house położony jest w Wenecji, w odległości 200 metrów od mostu Rialto i 300 metrów od pałacu Ca' d'Oro. Wszystkie pokoje są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem. Niektóre z nich obejmują część wypoczynkową. W każdym pokoju znajduje się łazienka. Dla Gości przygotowano suszarkę do włosów i bezpłatny zestaw kosmetyków. Obiekt Sleep 4 house jest oddalony o 400 metrów od bazyliki i placu św. Marka. Odległość od lotniska Wenecja-Marco Polo wynosi 7 km. San Polo to świetny wybór dla osób, które interesują się space... [więcej]

MyPlace Cannaregio Townhouse
4. MyPlace Cannaregio Townhouse
Venice, Fondamenta Moro, 2450

Sprawdź ceny Mapa

Witamy w Wenecji! Apartament jest usytuowany w Wenecji, 300 metrów od pałacu Ca' d'Oro oraz 700 metrów od mostu Rialto, i oferuje taras, z którego roztacza się widok na ogród. We wszystkich pomieszczeniach zapewniono bezpłatne WiFi. W apartamencie mieści się kuchnia, część wypoczynkowa i jadalnia. Dla Gości przygotowano pościel i ręczniki. Apartament dysponuje też łazienką z prysznicem oraz bidetem. Bazylika i plac św. Marka oddalone są od obiektu MyPlace Cannaregio Townhouse o 1,2 km. Najbliższe lotnisko, Wenecja-Marco Polo, położone jest w odległości 7 km. ... [więcej]

Colombo House
5. Colombo House
Venice, Via Bruno Slongo n. 13/7

Sprawdź ceny Mapa

Witamy w Wenecji! Colombo House to obiekt z tarasem usytuowany w Wenecji, 9 km od pałacu Ca' d'Oro i mostu Rialto. Dla Gości przygotowano ręczniki oraz pościel. Obiekt mieści się 10 km od wyspy San Michele i teatru La Fenice. Od weneckiego lotniska dzieli go natomiast 7 km. ... [więcej]

L'angolo della Luna
6. L'angolo della Luna
Venice, Sotoportego e Calle Nicolò Massa 6661E

Sprawdź ceny Mapa

Witamy w Wenecji! Ten apartament z bezpłatnym WiFi usytuowany jest w Wenecji, 700 metrów od bazyliki św. Marka oraz od mostu Rialto. Do dyspozycji Gości jest kuchnia z kuchenką mikrofalową i lodówką. Obiekt L'angolo della Luna dzieli 800 metrów od placu św. Marka oraz od pałacu Ca' d'Oro. Najbliższe lotnisko, Wenecja-Marco Polo, oddalone jest o 7 km. Castello to świetny wybór dla osób, które interesują się muzeami, Starym Miastem i kulturą. ... [więcej]

Princess Guest House
7. Princess Guest House
Venice, 963 Cannaregio

Sprawdź ceny Mapa

Witamy w Wenecji! Obiekt Princess Guest House znajduje się w dzielnicy Cannaregio w Wenecji, 1,1 km od pałacu Ca' d'Oro oraz 1,4 km od mostu Rialto. W każdym pokoju znajduje się czajnik. Pokoje zapewniają dostęp do wspólnej łazienki wyposażonej w wannę i bidet. Dla Gości przygotowano bezpłatny zestaw kosmetyków i suszarkę do włosów. W całym obiekcie można bezpłatnie korzystać z WiFi. Obiekt zapewnia wspólną kuchnię. Teatr La Fenice znajduje się w odległości 1,6 km od obiektu, a plac św. Marka – 1,8 km. Lotnisko Wenecja-Marco Polo oddalone jest o 7 km. C... [więcej]

Priuli Sandrin
8. Priuli Sandrin
Venice, Calle de la Racheta 3790

Sprawdź ceny Mapa

Witamy w Wenecji! Obiekt Priuli Sandrin to apartament usytuowany w Wenecji, 100 metrów od muzeum Ca 'd'Oro oraz 500 metrów od mostu Rialto. We wszystkich pomieszczeniach dostępne jest bezpłatne WiFi. Apartament obejmuje kuchnię z lodówką, płytą kuchenną, ekspresem do kawy oraz kuchenką mikrofalową. Do dyspozycji Gości jest także telewizor. Bazylika św. Marka oraz plac Piazza San Marco znajdują się 1 km od obiektu. Lotnisko Wenecja-Marco Polo oddalone jest o 7 km od obiektu. Cannaregio to świetny wybór dla osób, które interesują się krajobrazami, spacerami i f... [więcej]

Island Lagoon - Island Lagoon
9. Island Lagoon - Island Lagoon
Venice, Crevan, 30141 Venezia, Italia

Sprawdź ceny Mapa

Witamy w Wenecji! Island Lagoon - Island Lagoon to willa położona w Wenecji, w odległości 8 km od wyspy San Michele. Ten klimatyzowany obiekt jest oddalony o 9 km od Ca' d'Oro. Willa obejmuje kuchnię i wyposażona jest w telewizor oraz sprzęt do grillowania. Bazylia św. Marka oraz Most Rialto są oddalone od obiektu Island Lagoon - Island Lagoon o 9 km. Odległość od najbliższego lotniska – portu lotniczego Wenecja-Marco Polo – wynosi 8 km. ... [więcej]

Imperial San Marco suite
10. Imperial San Marco suite
Venice, Corte Nuova Castello, 2878

Sprawdź ceny Mapa

Witamy w Wenecji! Obiekt Imperial San Marco suite położony jest w odległości 600 metrów od bazyliki św. Marka w Wenecji i oferuje bezpłatne WiFi oraz prywatne patio i ogród, gdzie można delektować się śniadaniem. Apartament jest elegancko urządzony. Obejmuje on dużą sypialnię, w pełni wyposażoną kuchnię oraz salon z rozkładaną sofą. Do dyspozycji Gości jest mała pralnia z pralką. Obiekt Imperial San Marco suite znajduje się w centrum Wenecji, w odległości 800 metrów od mostu Rialto. Wszystkie miejskie atrakcje leżą w zasięgu krótkiego spaceru. Castello to ... [więcej]

Włochy - warto wiedzieć

Kiedy w planach na przyszłość pojawiła się opcja podróży do słonecznej Italii każdy wiedział, że będzie to podróż życia. Od wielu lat planowaliśmy wraz z grupą znajomych wybrać się do Włoch, jednak zawsze brakowało tego ostatecznego potwierdzenia, tej stanowczej decyzji, że tak, że jedziemy na południe Europy. Bywaliśmy już całą paczką na południu, często odwiedzaliśmy słoneczną Chorwację. Jednak to właśnie druga strona półwyspu bałkańskiego była naszym upragnionym horyzontem podróży. Wobec tego, kiedy już zdecydowaliśmy, że wyjeżdżamy postanowiliśmy w trybie pilnym znaleźć jakieś miejsce, które mogłoby być bazą naszej wyprawy. Wcale nie chodziło nam o nie wiadomo jaki szczególny komfort. Wystarczyło nam spokojnie łóżko i łazienka. Zresztą, do szczęścia nie potrzebowaliśmy nawet telewizora, gdyż całą paczką jesteśmy zdecydowanymi przeciwnikami marnowania życia na siedzenie przed telewizorem. Zadecydowaliśmy, że zatrzymamy się w płynącej wodą Wenecji. Wcale nie było to proste, bo wiadomo, że w Wenecji forma poruszania się po starym mieście jest dość specyficzna. Postanowiliśmy, że przeszukamy hotele w Wenecji, ale tylko te znajdujące się w sporej odległości od głośnych i rozśpiewanych gondolierów. No cóż, nawet nie spodziewaliśmy się tego, że rezerwacja hotelu w Wenecji będzie tak prosta, pomimo tego, że nasze rezerwacje dotyczyły zaledwie kwartału do przodu. Widać, że turyści oblegają raczej centrum Wenecji aniżeli jej suche obrzeża. Kiedy przyszło co do czego zdecydowaliśmy się właśnie na jeden z takich hotelików położonych z daleka od centrum. Miał on swoją niespotykaną gdzie indziej zaletę. Był całkiem nie drogi jak na nasze polskie warunki finansowe. Hotelik ten cechował się dość specyficzną architekturą, zresztą, każdy, kto zwiedzał Italię wie, jak wyglądają staro romańskie budowle. Warto też dodać, że bardzo atrakcyjną formą nocowania mogą być również hostele w Wenecji. Trzeba jednak pamiętać, że to o wiele niższy standard aniżeli te hotelowe. Kto by się jednak tym przejmował, kiedy w planach ma się praktycznie zwiedzanie całych Włoch. Wspaniale wszystko się udało pozałatwiać, dlatego mogliśmy skupić się już tylko i wyłącznie na przygotowaniach do wyjazdu. Każdy miał jakieś swoje specyficzne pomysły, dlatego każdy zaczął zabierać się do realizacji związanych z tym wyjazdem założeń. Planując daleką podróż jak właśnie taka nasza, trzeba zawsze pamiętać o tym, że odpowiednio wcześniej musimy mieć zaklepaną bazę noclegową. Z reguły jest tak, ze tak popularne miejsca i atrakcje turystyczne są zawsze zarezerwowane długo wcześniej. Jeżeli chcemy uniknąć rozczarowania to zaplanujmy kilka miesięcy wcześniej odpowiednie noclegi w Wenecji, czy wszędzie tam, gdzie się wybieramy. Upierając się jednak nadal przy tym jakże mokrym fragmencie Włoch to musimy naprawdę uważać z załatwianiem noclegów. Potem może się okazać, że kiedy przyjedziemy na miejsce zamiast zwykłych pokoi hotelowych dostaniemy do spania apartamenty w Wenecji. To może się wiązać co najmniej z bankructwem, tym bardziej, że Włosi, którzy są coraz bliżsi finansowego kryzysu na siłę starają się teraz łatać dziury w swoich lokalnych budżetach. Wenecja jak i całe Włochy to miejsce szczególnie piękne, jest co zwiedzać, a wyjazd z tego kraju to praktycznie rzecz biorąc jedynie cierpienie związane z niemiłą koniecznością zakończenia odwiedzin. Przejażdżka gondolą to niezapomniane wrażenie, którego zatrzeć nie da się w żaden sposób. Zawsze będzie się pamiętać bujanie charakterystyczne dla tych małych łódeczek.