Oferty noclegowe dla hasła "Plaza"

JASTARNIA VIP- APARTAMENT DLA WYMAGAJĄCYCH

Jastarnia, Leśna 9, (Apartamenty)

Prawdopodobnie... ...NAJŁADNIEJSZY APARTAMENT NA PÓŁWYSPIE… max. 6 osobowy, 60m2 (+16m2 taras) WYPOCZYNEK W JASTARNI W "NADMORSKIM PARKU" www.wypoczywam.com.pl Kojący szum morza, wiatr niosący żywiczny zapach sosnowego lasu, miękki piasek pod stopami i brzeg ci�... [więcej]

Najnowsza opinia: postawnowiliśmy zaszaleć i w kwietniu mieliśmy wynajęty ten apartament dkla Vipów :-). Dla 6 osób nie było tak strasznie drogo. Zdecydowanie i chórem wszyscy stwierdzili ze warto. Apartament luksusowy, bardzo dokładnie wysprzątany. W cenie dostaliśmy pościel i ręczniki. Położony tuż przy lesie skąd można iśc prosto na plażę. Na zewnątrze miejsce na grila z którego udało nma się skorzystać. Chętnie wynajęlibyśmy go na lato ale :-( cena w lecie dwa razy wyższa to ju

Greta Apart

Świnoujście, Wyspiańskiego 34 E, (Apartamenty)

Apartament Greta, to nasz najnowszy apartament. Oddaliśmy go do rezerwacji 1 kwietnia 2019 roku. Jest nowoczesny, kompleksowo wyposażony, 4 osobowy. Położony w Świnoujściu, w kompleksie pałacowo leśnym, w otulinie parkowej pełnej śpiewu ptactwa. Znajduje się w odległości 400 m od jednej... [więcej]

GRAŻYNA HERRMANN

Jastarnia, Stelmaszczyka 10, (Domek całoroczny)

WYPOŻYCZALNIA SPRZĘTU WODNEGO SURFSTREFA W JASTARNI PO PRAWEJ STRONIE MOLA - NA PIASKU ZAPRASZA, CZEKAJĄ ROWERKI WODNE, ŻAGLÓWKI, KAJAKI, WINDSURFING, KITESURFING, PRZEMIŁA OBSŁUGA I ZAWODOWI INSTRUKTORZY, TEL. 605 04 99 11 (telefon tylko w sprawach wypożyczalni, nie w sprawie wynajmu nocleg... [więcej]

Najnowsza opinia: a ja chętnie polecam to miejsce. Byliśmy wypróbowaliśy przetarliśmy szlaki jak to sie mówi i na żadną minę się nie natknęliśy. Właściciele dbają o swoich klientów i to sie czuje, w bardzo miłej atmosferze spędzliśmy tam kilka dni. (wczasowicze)

Willa Hetmana

Gdynia, Hetmańska 26/2, (Willa)

Willa Hetmana mieści się na Wzgórzu Św. Maksymiliana – przepięknej gdyńskiej dzielnicy, w której znakomitą przewagę stanowią osiedla domków jednorodzinnych. Wzgórze Św. Maksymiliana graniczy bezpośrednio z pasem nadmorskim obejmując swoim zasięgiem słynny bulwar nadmorski. Dzieln... [więcej]

Domek do wynajęcia na Mazurach

Miłomłyn, Zielona 27, (Domek całoroczny)

Zapraszamy do wypoczynku w nowym, całorocznym domku, który znajduję się w atrakcyjnej, turystycznej miejscowości Miłomłyn, w bardzo cichej i spokojnej okolicy na obrzeżach miasta. Domek do wynajęcia turystom i nie tylko przez cały rok! Wykonany jest on w drewnie co sprawia, że nasi gości... [więcej]

Domki SOLEI przy plaży

Pobierowo, Buczka 5, (Domki letniskowe)

Pobierowo to jedna z najładniejszych nadmorskich miejscowości w Polsce. Nasze domki letniskowe położone w sosnowym lesie, są szczególnie lubiane przez miłośników spokojnego wypoczynku w otoczeniu zieleni. Liczne leśne uliczki zachęcają do pieszych i rowerowych wycieczek. Niewątpliwą za... [więcej]

Rossa - Domki Letniskowe nad morzem

Międzywodzie, Szkolna 4e, (Domki letniskowe)

Cicha, spokojna i zielona nadmorska miejscowość Międzywodzie zaprasza Państwa na wypoczynek w nowo wybudowanych (2011!) Domkach Letniskowych "Rossa". Międzywodzie to urokliwa nadmorska miejscowość turystyczna otoczona lasami sosnowymi a także przepięknym zalewem Kamieńskim, pr... [więcej]

Apartamenty - plaża

Kołobrzeg, Fredry 7A, (Apartamenty)

Oferujemy Panstwu wynajem ekskluzywnych apartamentow 2 pokojowych z kuchnia , łazienką, ogrodem, garazem, ochrona 24h itp. Nasze apartamenty znajduja się w nowoczesnych kompleksach: - Aquarius SPA **** z basenami, saunami, restauracja, kawiarnia, sala zabaw dla dzieci, klubu nocnego itp. - Zie... [więcej]

Najnowsza opinia: Spędziliśmy bardzo udany weekend w jednym z tych apartamentów. Jest to po prostu ideał, noc chyba że ktoś lubi wyspy bezludne albo wieś bo tu jest miasto całą parą. Apartament jest nowoczesny, był czyściutki jak go odbieraliśmy a sam apartamentowiec zapiera dech w piersi. Chętnie zamieszkałabym w takim na stałe :-D (Karolina B.)

APARTAMENT luksusowy, 2 pokojowy z widokiem na morze w Hotelu SPA DOM ZDROJOWY****

Jastarnia, Kościuszki 2a, (Apartamenty)

Najlepsza cena przy pobycie tygodniowym! Zapraszamy! Super, lux, promocyjne ceny w każdym miesiącu - skorzystajmy z oferty! Apartament w Hotelu Dom Zdrojowy SPA - Jastarnia, ul. Kościuszki 2 Apartament NOSTALGIA 361 z widokiem na morze Przestronny, luksusowy apartament zaprojektowany wedł... [więcej]

Willa Żywiec Wita

Żywiec, Stanisława Maczka 8, (Agroturystyka)

Willa Żywiec Wita to miejsce wyjątkowe dla wszystkich szukających odpoczynku i relaksu. Obiekt położony nad brzegiem jeziora żywieckiego 5km od centrum Żywca. Wstęp Z przyjemnością zapraszamy Państwa do naszej Willi położonej nad brzegiem jeziora żywieckiego. Proponujemy odpoc... [więcej]

Warszawianka Hotel Wellness & SPA

Serock, Jachranka 77, (Hotel)

Hotel Warszawianka w Jachrance to nowoczesny HOTEL pod Warszawą oraz rozległy kompleks konferencyjny z atrakcyjnymi terenami na wypoczynek nad jeziorem, własną plażą, bezpłatnym dozorowanym parkingiem samochodowym i atrakcyjnym zapleczem rekreacyjnym. Najlepszy hotel na wypoczynek wyróżni... [więcej]

Gdańsk Starówka, Apartament Słoneczny

Gdańsk, Szeroka, (Kwatery prywatne)

Samodzielne mieszkanie, apartament w samym sercu Starego Miasta! Rezerwacja: tel. +48 661 973 930 ____________________ Opis apartament na Starówce: Słoneczny dwupokojowy apartament (max. dla 4 osób) zlokalizowany w samym sercu Gdańskiej Starówki. Dokładna lokalizacja tutaj: http://goo.g... [więcej]

Najnowsza opinia: mieskzanie jest super. Idealne wręcz. Po pierwsze wyszło niedrogo, mieszkanko było czyściutkie, jest ładne zadbane. Bardzo fajna lokalizajca niedaleko do parku i do plaży. Wypoczęliśmy przednie i bardzo miło wspominamy ten pobyt, a to oznacza ze miejsce jest godne polecenia. (wczasowicz)

Nasz Domek

Lubiatowo, Wydmowa 23, (Domki letniskowe)

Witamy, pragniemy zaprosić Państwa na wypoczynek do "Naszego Domku", który znajduje się w pięknej i spokojnej mieścinie tuż nad samym morzem - Lubiatowie. Nasza lokalizacja to w zasadzie sam koniec wsi, tuż przy sosnowym lesie, którym przyjemnym, krótkim spacerem (ok. 1,5 km) ... [więcej]

Pole Namiotowe  WAGABUNDA

Pole Namiotowe WAGABUNDA

Rowy, Kapitańska 6, (Pole namiotowe)

Witamy serdecznie na oficjalnej stronie pola namiotowego WAGABUNDA Starając się dotrzeć do jak największego grona miłośników urlopowania nad naszym pięknym polskim morzem, pragniemy przybliżyć Państwu nasza ofertę, jednocześnie prezentując jak najszerzej gamę możliwości wypoczynk... [więcej]

ELDORADO Ośrodek Wypoczynkowy

Gołdap, Wczasowa, (Ośrodek Wypoczynkowy)

POŁOŻENIE Ośrodek wypoczynkowy sezonowy (28.04. – 30.09.2006) o pow. całkowitej 2,7 ha, usytuowany w lesie na skraju Puszczy Rominckiej, bezpośrednio nad jeziorem Gołdap, w odległości 2 km od miasta Gołdap, w centrum strefy uzdrowiskowej. INFRASTRUKTURA Bazę noclegową stanowią 4... [więcej]

Domek po Morwą

Mikoszewo, Łąkowa 10, (Domek całoroczny)

Zapraszamy serdecznie do nowo wybudowanego domku wolno stojącego w Mikoszewie. Piętrowy domek posiada dwie oddzielne sypialnie, w pełni wyposażoną kuchnię z salonem, łazienkę, WC, balkon, taras, mini plac zabaw z piaskownicą i trampoliną, osobne miejsce na grilla / palenisko, dwa miejsca ... [więcej]

Willa Vacaciones

Gdynia, Mysłowicka 19, (Kwatery prywatne)

Willa Vacaciones to pokoje gościnne położone w Orłowie, dzielnicy Gdyni. Kilkanaście minut spacerem dzieli nas od orłowskiego klifu i mola. Panuje u nas kameralna atmosfera. Oferujemy kilka pokoi, które są standardowo wyposażone. Dwa z nich posiadają własną łazienkę, natomiast reszta p... [więcej]

Najnowsza opinia: bardzo dziekujemy za miłą gościnę pani właścicielce, a przy okazji chętnie wszystkim polecamy tą "wille". Jest tam czysto, przyjemnie i ładnie. Do tego naprawdę kameralnie czuliśmy się doskonale. Pozdrawiamy.. (barbara)

Apartament GDAŃSK POLECA

Gdańsk, Plac Obrońców Poczty Polskiej 8, (Apartamenty)

APARTAMENT GDAŃSK POLECA Apartament usytuowany jest w centrum Starego Miasta - Gdańska. Stąd dzieli nas tylko krok od rzeki Motławy i pięknych kamieniczek, historycznej Poczty Polskiej wraz z pomnikiem, budowanego Muzeum II Wojny Światowej, ekskluzywnym hotelem Hilton a piękną dużą pl... [więcej]

Hotel Morąg

Morąg, ul. Żeromskiego 38, (Hotel)

Hotel Morąg leży niemal w połowie drogi między Olsztynem a Elblągiem, 15 kilometrów od trasy S7 ( Warszawa Gdańsk). Można do niego dojechać też pociągiem m.in. z Olsztyna, Elbląga, Gdańska czy Ostródy. Najciekawsze w okolicy: Kanał Elbląski ze światowej klasy zabytkam... [więcej]

Domek letniskowy nad Jeziorem Powidzkim

Powidz, Ostrowo, (Domek całoroczny)

Domek letniskowy ocieplony i ogrzewany może w nim mieszkać do 9 osób Położony nad Jeziorem Powidzkim w malowniczej miejscowości Ostrowo w gminie Powidz. (30 km od Gniezna, 75 km od Poznania, 20 km od zjazdu z autostrady A-2 w Słupcy) 150 metrów od brzegu jeziora, 50 metrów od lasu. ... [więcej]