Noclegi w Murzasichlu

Prezentujemy 1-20 wyników z 67 ofert noclegowych w miejscowośœci Murzasichle oraz w najbliższej okolicy.

Maki

Witów, Zagrody 81, (Domki letniskowe)

Domki Maki to dwa domki na 4-6 os. łazienkę z prysznicem (bojler 100 l), w pełni wyposażony aneks kuchenny, dwie sypialnie (w jednej łózko małżeńskie i w drugiej dwa łózka pojedyncze z możliwością zsunięcia ), w pokoju dziennym mieści się kominek, sofa ( funkcja spania , do... [więcej]

Ośrodek Wczasowy PASTERNIK

Murzasichle, Małe Ciche 24a, (Ośrodek Wypoczynkowy)

POSIADAMY JESZCZE WOLNE MIEJSCA NOCLEGOWE W OKRESIE SYLWESTRA !!! zAPRASZAMY SERDECZNIE!!! SZCZEGÓŁY DO UZGODNIENIA TELEFONICZNIE. 662628940... [więcej]

Mariusz D: Przystępna cena, czysto i piękne widoki. Nam to wystarczyło, żeby wypocząć. Niełatwo było nam zarezerwować miejsca, co chyba świadczy o popularności miejsca i pozytywnych opiniach osób tam nocujących. Z czystym sumieniem polecamy.

Pensjonat TOPÓR z kominkiem i jacuzzi

Murzasichle, Budzowa 2, (Pensjonat)

Zapraszamy na wypoczynek w Tatary połączony z obchodami swięta Bożego Ciała w górlaksiej oprawie. Oderwanie się od codzienności i relaks w otoczeniu barwnej kultury górlaskiej zapewnia świetny wypoczynek, zwłaszcza jeśli do dyspozycji gości są komfortowe drewniane pokoej i apratmanety ... [więcej]

Lilianna: Wielokrotnie gościłam w tym pensjonacie i będę nadal tam jeździć bo jest bardzo dobra atmosfera.Złą opinię zawsze można napisać. Szczególnie kiedy piszą młodzi ludzie,którzy pomyli miłą zabawę z libacją alkoholową A co do godzin ciszy nocnej to w całym cywilizowanym świecie w pensjonatach obowiązują cisze nocne u nas o 22.00 i dobrze by było nie zapominać że nie byliście sami w tym pensjonacie i nie wszyscy lubią i chcą słuchać pijanych ordynarnych rozmów.Za gr...

Hotel Tatry **

Murzasichle, Małe Ciche 91, (Hotel)

Hotel Tatry znajduje się w Murzasichlu, na terenie Tatrzańskiego Parku Narodowego, i oferuje zakwaterowanie w pokojach oraz apartamentach z balkonem i telewizją satelitarną. W pomieszczeniach ogólnodostępnych hotelu można bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu. Poko... [więcej]

Villa Toscana

Murzasichle, Budzowa 2a, (Willa)

Villa Toscana oferuje apartamenty z bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu i widokiem na Tatry. Wystrój ich wnętrza nawiązuje do toskańskiej tradycji. Villa Toscana znajduje się w Murzasichlu, w odległości 10 minut jazdy autobusem od Zakopanego. Zaledwie 500 metrów dzieli budyn... [więcej]

Stasia pokoje

Murzasichle, Sądelska 47 b, (Kwatery prywatne)

Nasz dom położony jest z dala od zgiełku ulicznego, z pięknym widokiem na góry. Wyposażony jest komfortowo, co pozwala na wygodny wypoczynek. Niewielka odległość od lasu pozwoli na leśne wędrówki w poszukiwaniu grzybów i jagód. Posiadamy duży, zagospodarowany ogróg z grillem dla g... [więcej]

DOMEK  W BORCOKU

DOMEK W BORCOKU

Murzasichle, Budzowa 57, (Domki letniskowe)

Domek regionalny w starym, góralskim stylu położony w bardzo spokojnym i zacisznym miejscu. Duży ogród przed domem , grill. W bliskim otoczeniu las, strumyk, piękna panorama Tatr. Idelane miejsce dla szukających wypoczynku z dala od zgiełku a w bliskim sąsiedztwie przyrody. Do dyspozycj... [więcej]

Chałupki pod Giewontem

Murzasichle, ul. Sądelska 85a, (Domek całoroczny)

Chałupki pod Giewontem – z pięknym widokiem na Giewont. Nasze domki położone są w pięknej miejscowości Murzasichle na wysokości ok. 1000 m.n.p.m. u podnóża Tatr w pobliżu granicy Tatrzańskiego Parku Narodowym, w odległości 7 km od Zakopanego. Początek wielu szlaków tury... [więcej]

Apartament Domek "U Kantego"

Murzasichle, Sądelska 85a, (Domki letniskowe)

Zapraszamy do wolno stojącego domku położonego w ustronnym miejscu Murzasichla. Domek do 5 osób (ewentualnie 7 osób, po rozłożeniu sofy) W pełni wyposażona kuchnia , duża łazienka. Głowna sypialnia znajduje się na poddaszu. W salonie TV kino domowe. Taras z grillem krzesłami... [więcej]

Pokoje gościnne - Chowaniec I

Murzasichle, Budzowa 24, (Kwatery prywatne)

Oferujemy 3-dniowy pobyt ( 29.03.2013 - 01.04.2013r.) W tym roku przygotowaliśmy dla Państwa 2 opcje spędzenia u nas Świąt Wielkanocnych. 1. Opcja pierwsza (dotyczy domu Chowaniec II): Piątek: - 16.00 - 18.00 - obiadokolacja z deserem; Sobota: - 8.00 - 9.30 - śniadanie; - Podc... [więcej]

zadowoleni: Super warunki i to nie tylko mieszkalne ale również na stoku. Spędziliśmy przemiłe wieczory na jadalni do wyciągu rzut beretem. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda nam się znowu u Państwa zagościć, Gdańsk się kłania

Kwatery u Anny i Staszka Dorula

Murzasichle, Majerczykówka 12B, (Kwatery prywatne)

Nasz góralski dom położony jest w pięknej i cichej miejscowości Majerczykówka. Wieś jest położona na wysokości ok 1000 m.n.p.m i należy do gminy Poronin. Wielką zaletą Majerczykowki jest to, że w okolicy znajduje się wiele wyciągów narciarskich, jak również bliska odległość od ... [więcej]

Noclegi u Łacków

Murzasichle, Sądelska 86 C, (Kwatery prywatne)

OBiEKT ZNAJDUJE SIĘ W CENTRUM MURZASICHLA. POSIADAMY 5 POKOI MAX 16 OSÓB, . DO DYSPOZYCJI GOŚCI DUŻY OGRÓD, GRIL, PARKING, STOŁÓWKA, KUCHNIA Z WYPOSAŻENIEM. Z POKOI ROZPOŚCIERA SIĘ PIĘKNY WIDOK NA TATRY POLSKIE I SŁOWACKIE. NA ŻYCZENIE PRZYGOTOWUJEMY POSIŁKI. ADRES E-MAIL: noclegi... [więcej]

Kryśka z mężem: Noclegi u Łacków to bardzo spokojne i ciche miejsce. Czuliśmy się tam super, wysypialiśmy się porządnie, nic nam nie przeszkadzało, sąsiedzi też bardzo cisi. Okolica jest śliczna a o tej porze roku szczególnie. Cała kwatera bardzo czysta i zadbana. Ja polecam.

Dom Wczasowy U ANIOŁKA

Murzasichle, Budzowa 48d, (Dom wczasowy)

Domy Wczasowe "U Aniołka" Zaprasza ! Na naszą Ofertę składają się: - piękna okolica (do parku tatrzańskiego mają Państwo 2,5km), - dobra baza wypadkowa na wycieczki w góry, - pięć wyciągów narciarskich, w tym trzy oświetlone, - w sumie oferujemy 175 miejsc no... [więcej]

Radosław Kremel: Najwspanialsze miejsce pod Tatrami,wspaniałe warunki do wypoczynku ,obsługa na najwyższym poziomie,smaczne jedzenie.Serdeczne podziękowanie dla właścicieli .Polecamy.

Pokoje gościnne "U Wojtusia"

Murzasichle, Majerczykówka 18 Murzasichle, (Kwatery prywatne)

Pokoje noclegowe U Wojtusia w Murzasichlu Do dyspozycji gości oddajemy pokoje z łazienkami i balkonami , oraz salę kominkową gdzie można skorzystać z czajnika elektrycznego. Bezpośrednio przy budynku znajduje się przystanek bus (cena przejazdu do Zakopanego 10km - 4zł ). Posiadamy du... [więcej]

Ośrodek Wypoczynkowy Kułach

Murzasichle, Małe Ciche 62b, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Nasz budynek znajduje się obok dolnej stacji wyciągu krzesełkowego Małe Ciche, za naszym domem biegnie nartostrada oraz wyciąg. Do Państwa dyspozycji posiadamy: - pokoje 2, 3, 4 osobowe - razem 50 miejsc noclegowych ,wszystkie pokoje posiadają łazienki oraz TV - bezpieczny parking - ... [więcej]

Potulna: Można się zakochać, bez kitu... Nie wyobrażam sobie, abym nie miała tutaj już nigdy przyjechać.

Pokoje gościnne - Chowaniec II

Murzasichle, Sądelska 55b, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Zapraszamy do Pokoi Gościnnych - Chowaniec II położonych w malowniczo przepięknym zakątku Polskich Tatr - Murzasichlu. Miejsce to zapewnia spokojny wypoczynek z dala od miejskiego zgiełku i gwaru. Przyjmujemy gości indywidualnych, kolonie, grupy zorganizowane, zimowiska ,wycieczki, ziel... [więcej]

Sichlański Dworek

Murzasichle, Sądelska, (Hotel)

Hotel Sichlański Dworek położony jest w Murzasichlu, w pobliżu wyciągów narciarskich. Oferuje on zakwaterowanie w pokojach z łazienką oraz bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu. Większość pomieszczeń dysponuje także balkonem i odtwarzaczem DVD. Hotel Sichlański Dworek po... [więcej]

Renata L.: Jest to bardzo fajne miejsce, z klimatem góralskim, czuliśmy się tam tak jak to sobie wymarzyliśmy. Willa jest naprawdę ładna i dostosowana do potrzeb gości. A poza tym Murzasichle okazało się strzałem w 10. Dużo mniej ludzi niż w Zakopanem a warunki narciarskie doskonałe. Ja byłam bardzo zadowolona.

Dwa Lwy

Murzasichle, Sądelska 76, (Kwatery prywatne)

Miłośników Tatr i Podhala oraz entuzjastów innych miejsc na świecie zapraszamy do naszego domu położonego w Murzasichlu. Usytuowanie budynku sprawia, że gość nasz ma przed sobą łąki i piękny widok na góry a wokół domu dużo miejsca. MURZASICHLE - Miejscowość turystyczno - ... [więcej]

goscie 2013: Jak na taką cenę to byliśmy zadowoleni. Czysto, przyjemnie i bardzo spokojnie. Tego właśnie oczekiwaliśmy. Pozdrawiamy z Krakowa

DOMEK U HANI

Murzasichle, Sądelska 82, (Domek całoroczny)

Wolno stojący domek dla 6-8 osób położony w centralnej części Murzasichla gdzie najbliższy przystanek do Zakopanego(8km)/Poronina(5km)/Małego Cichego(3,5km) lub Bukowiny Tatrzanskiej(7km) znajduje się 200 m od obiektu. Do wyciągu narciarskiego jest zaledwie 100m. W pobliżu sklep, Włoska ... [więcej]

Pokoje Pod Tatrami u Gosi i Wojtka

Murzasichle, Budzowa 4c, (Ośrodek Wypoczynkowy)

UWAGA: POSIADAMY JESZCZE WOLNE MIEJSCA NA MAJ I CZERWIEC DLA GRUP ZORGANIZOWANYCH!!! Zapraszamy turystów indywidualnych, grupy zorganizowane, wycieczki, białe i zielone szkoły, grupy sportowe do naszej nowo otwartej Willi Pod Tatrami położonej przy ulicy Budzowej 4 C. Posiadamy 50 miejsc w p... [więcej]

G i O: Nie zawiedliśmy się. Byliśmy tam w tegoroczne wakacje. Bardzo nam się podoba Murzasichle, jest o niebo przyjemniej niż w Zakopcu. Z willi cudowne widoki, pokoje też w porządku.

Apartamenty Baltic
    Kołobrzeg
  • <span class='px10'>Luksusowy apartament z basenem w centrum Zakopanego</span>
    Luksusowy apartament z basenem w centrum Zakopanego