Nad Potokiem

Bukowina Tatrzańska

Miasto: Typ: Region: Pokaż więcej opcji>>

Noclegi w Murzasichlu

Wyœwietlono 1-20 wyników z 65 wszystkich ofert noclegowych w miejscowośœci Murzasichle oraz w jej pobliżu.

Pokoje gościnne - Chowaniec II

1. Pokoje gościnne - Chowaniec II

Sądelska 55b pokaż mapę
Kategoria: Ośrodek Wypoczynkowy, od 20zł/os., internet: WiFi, zwierzęta: Tak

Zapraszamy do Pokoi Gościnnych - Chowaniec II położonych w malowniczo przepięknym zakątku Polskich Tatr - Murzasichlu. Miejsce to zapewnia spokojny wypoczynek z dala od miejskiego zgiełku i gwaru. Przyjmujemy gości indywidualnych, kolonie, grupy zorganizowane, zimowiska ,wycieczki, zielone i b...

Ośrodek Wczasowy PASTERNIK

2. Ośrodek Wczasowy PASTERNIK

Małe Ciche 24a pokaż mapę
Kategoria: Ośrodek Wypoczynkowy, od 25zł/os., internet: WiFi

POSIADAMY JESZCZE WOLNE MIEJSCA DLA GRUP ZORGANIZOWANYCH OKRES MAJ I CZERWIEC !!! ZAPRASZAMY!!! - Gości indywidualnych - kolonie - zimowiska Organizujemy: - wyżywienie ,w tym potrawy regionalne oraz dania dietetyczne - ogniska , kuligi - wieczory regionalne ( muzyka , śpiew ) - g...

Opinie klientów:
Mariusz D: Przystępna cena, czysto i piękne widoki. Nam to wystarczyło, żeby wypocząć. Niełatwo było nam zarezerwować miejsca, co chyba świadczy o popularności miejsca i pozytywnych opiniach osób tam nocujących. Z czystym sumieniem polecamy.

Hotel Tatry **

3. Hotel Tatry **

Małe Ciche 91 pokaż mapę
Kategoria: Hotel, internet: WiFi

Hotel Tatry znajduje się w Murzasichlu, na terenie Tatrzańskiego Parku Narodowego, i oferuje zakwaterowanie w pokojach oraz apartamentach z balkonem i telewizją satelitarną. W pomieszczeniach ogólnodostępnych hotelu można bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu. Pokoje w hotel...

Rezerwacja online »

Villa Toscana

4. Villa Toscana

Budzowa 2a pokaż mapę
Kategoria: Willa, internet: WiFi

Villa Toscana oferuje apartamenty z bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu i widokiem na Tatry. Wystrój ich wnętrza nawiązuje do toskańskiej tradycji. Villa Toscana znajduje się w Murzasichlu, w odległości 10 minut jazdy autobusem od Zakopanego. Zaledwie 500 metrów dzieli budynek od najb...

Rezerwacja online »

Pokoje gościnne - Chowaniec I

5. Pokoje gościnne - Chowaniec I

Budzowa 24 pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 20zł/os., zwierzęta: Tak

Zapraszamy do stylowego góralskiego domu Chowaniec 1 położonego w malowniczo przepięknym zakątku Polskich Tatr - Murzasichlu. Miejsce to zapewnia spokojny wypoczynek z dala od miejskiego zgiełku i gwaru. Murzasichle to wieś położona na szczycie góry na wysokości około 1000m npm. Stąd rozciągają...

Opinie klientów:
zadowoleni: Super warunki i to nie tylko mieszkalne ale również na stoku. Spędziliśmy przemiłe wieczory na jadalni do wyciągu rzut beretem. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda nam się znowu u Państwa zagościć, Gdańsk się kłania

Dwa Lwy

6. Dwa Lwy

Sądelska 76 pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 30zł/os.

Miłośników Tatr i Podhala oraz entuzjastów innych miejsc na świecie zapraszamy do naszego domu położonego w Murzasichlu. Usytuowanie budynku sprawia, że gość nasz ma przed sobą łąki i piękny widok na góry a wokół domu dużo miejsca. MURZASICHLE - Miejscowość turystyczno - letniskowa leżąca 6 ...

Opinie klientów:
goscie 2013: Jak na taką cenę to byliśmy zadowoleni. Czysto, przyjemnie i bardzo spokojnie. Tego właśnie oczekiwaliśmy. Pozdrawiamy z Krakowa

Pensjonat TOPÓR z kominkiem i jacuzzi

7. Pensjonat TOPÓR z kominkiem i jacuzzi

Budzowa 2 pokaż mapę
Kategoria: Pensjonat, od 20zł/os., internet: WiFi, zwierzęta: Tak

Pensjonat "Topór" to drewniany budynek w regionalnym stylu z kominkime i Ruska banią. Cały budynek wykończony jest w drewnie, co zapewnia wspaniały klimat do odpoczynku. Obiekt otoczony pieknym ogrodem z boiskiem i miejscem na grill/ognisko. Do dyspozycji gości również samodzielny aparta...

Opinie klientów:
Lilianna: Wielokrotnie gościłam w tym pensjonacie i będę nadal tam jeździć bo jest bardzo dobra atmosfera.Złą opinię zawsze można napisać. Szczególnie kiedy piszą młodzi ludzie,którzy pomyli miłą zabawę z libacją alkoholową A co do godzin ciszy nocnej to w całym cywilizowanym świecie w pensjonatach obowiązują cisze nocne u nas o 22.00 i dobrze by było nie zapominać że nie byliście sami w tym pensjonacie i nie wszyscy lubią i chcą słuchać pijanych ordynarnych rozmów.Za granicą ( w wielu krajach) mielibyś...

Sichlański Dworek

8. Sichlański Dworek

Sądelska pokaż mapę
Kategoria: Hotel, internet: WiFi

Hotel Sichlański Dworek położony jest w Murzasichlu, w pobliżu wyciągów narciarskich. Oferuje on zakwaterowanie w pokojach z łazienką oraz bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu. Większość pomieszczeń dysponuje także balkonem i odtwarzaczem DVD. Hotel Sichlański Dworek położony jest w od...

Opinie klientów:
Renata L.: Jest to bardzo fajne miejsce, z klimatem góralskim, czuliśmy się tam tak jak to sobie wymarzyliśmy. Willa jest naprawdę ładna i dostosowana do potrzeb gości. A poza tym Murzasichle okazało się strzałem w 10. Dużo mniej ludzi niż w Zakopanem a warunki narciarskie doskonałe. Ja byłam bardzo zadowolona.

Góralski Domek

9. Góralski Domek

Sądelska 6 pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 30zł/os.

Serdecznie zapraszamy do „Góralskiego Domku” położonego u podnóża Tatr w malowniczej miejscowości Murzasichle koło Zakopanego. To stylowy, drewniany dom otoczony dużym ogrodem, z placem zabaw dla dzieci, paleniskiem na ognisko. Teren jest ogrodzony, zadrzewiony, idealny na wypoczynek z d...

Gościna na Wierchu

10. Gościna na Wierchu

Budzowa 40c pokaż mapę
Kategoria: Apartamenty, od 30zł/os., internet: WiFi

Serdecznie zapraszamy na wypoczynek do "Gościny na Wierchu" położonej w miejscowości Murzasichle. Cisza, spokój, góralska gościnna to dewiza naszego obiektu. Do dyspozycji gości posiadamy apartament 8 osobowy o łącznej powierzchni 70m2, w skład którego wchodzą: 2 sypialnie 3- osobowe ...

DOMEK U HANI

11. DOMEK U HANI

Sądelska 82 pokaż mapę
Kategoria: Domek całoroczny, od 40zł/os., zwierzęta: Tak

Wolno stojący domek dla 6-8 osób położony w centralnej części Murzasichla gdzie najbliższy przystanek do Zakopanego(8km)/Poronina(5km)/Małego Cichego(3,5km) lub Bukowiny Tatrzanskiej(7km) znajduje się 200 m od obiektu. Do wyciągu narciarskiego jest zaledwie 100m. W pobliżu sklep, Włoska pizzeria, ka...

Chata Olimpijczyka

12. Chata Olimpijczyka

Sądelska 32A pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 25zł/os., internet: WiFi, zwierzęta: Tak

"Chata Olimpijczyka" to drewniany dom, nawiązujący swoim stylem i architekturą do tradycji góralskiej. Położony jest w centrum Murzasichla, skąd możemy podziwiać piękną panoramę Tatr. Zapewniamy ciszę i relaks, z dala od hałasu i zgiełku miastowej codzienności, ale również bliskość miasta...

Opinie klientów:
Beata i Mirosław Maliccy: Miejsce godne polecenia,miła atmosfera-domowa,bardzo życzliwi gospodarze polecamy to miejsce na nocleg jak i okolicę do wędrówek pieszych .Ceny bardzo przyzwoite a i wyżywienie super POLECAMY 13.07.2010

Stasia pokoje

13. Stasia pokoje

Sądelska 47 b pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 30zł/os.

Nasz dom położony jest z dala od zgiełku ulicznego, z pięknym widokiem na góry. Wyposażony jest komfortowo, co pozwala na wygodny wypoczynek. Niewielka odległość od lasu pozwoli na leśne wędrówki w poszukiwaniu grzybów i jagód. Posiadamy duży, zagospodarowany ogróg z grillem dla gości i ich dziec...

Apartament Domek "U Kantego"

14. Apartament Domek "U Kantego"

Sądelska 85a pokaż mapę
Kategoria: Domki letniskowe, od 150zł/os.

Zapraszamy do wolno stojącego domku położonego w ustronnym miejscu Murzasichla. Domek do 5 osób (ewentualnie 7 osób, po rozłożeniu sofy) W pełni wyposażona kuchnia , duża łazienka. Głowna sypialnia znajduje się na poddaszu. W salonie TV kino domowe. Taras z grillem krzesłami i stołem . Z ...

BAJECZNY Domek *GIEWONT* z kominkiem i JACUZZI

15. BAJECZNY Domek *GIEWONT* z kominkiem i JACUZZI

ul. Budzowa 2 pokaż mapę
Kategoria: Domek całoroczny, od 150zł/os.

Stylowy drewniany domek z kominkiem i jacuzzi, dla 2-6 osób, cały wykończony w drewnie, położony u samego podnóża Tatr, nieopodal Zakopanego, zapewniający wspaniałą atmosferę do wypoczynku. Domek posiada dwie kondygnacje. Do dyspozycji gości salon, łazienka oraz lodówka, czajnik, naczynia i sztuć...

Opinie klientów:
Krzysztof Zawadzki: Byłem na feriach 15.01.2012 - 21.01.2012. Właścicielka przyjęła mnie z moją Rodziną w sposób ciepły i miły. Warunki w domku Giewont są super. Ogrzewanie z kominka jest super. Drewno zapewnia Właściciel bez ograniczeń. Ogólna ocena super dobra. Pozdrawiam i niedługo do Was wrócimy.

Dom Wczasowy HALNY

16. Dom Wczasowy HALNY

Sądelska 59 pokaż mapę
Kategoria: Pensjonat, od 50zł/os.

Serdecznie zapraszamy do nowo otwartego obiektu położonego w malowniczej górskiej miejscowości Murzasichle koło Zakopanego. Obiekt ma charakter ośrodka konferencyjno-wypoczynkowego i jest przystosowany do obsługi grup wieloosobowych. Serdecznie zapraszamy wszystkich tych z Państwa, którzy cenią sobi...

Domek Olimpijczyka

17. Domek Olimpijczyka

Sądelska 32 pokaż mapę
Kategoria: Domek całoroczny, od 250zł/os., internet: WiFi

Serdecznie witamy naszych gości w "Domku Olimpijczyka" położonego w centrum malowniczej, góralskiej miejscowości Murzasichle. Zapraszamy rodzinny jak i grupy przyjaciół na odpoczynek i relaks z dala od zgiełku codziennych spraw, spędzonego w miłym towarzystwie. Murzasichle to miejscowoś...

Opinie klientów:
Grażyna z rodziną: O początku do końca mojego kontaktu z właścicielami byłam zadowolona.Dlatego wystawiam im mocną 8. Jak dla mnie zawsze mogłoby być taniej. Domek jest bardzo atrakcyjny dla dużej grupy są dwie łazienki bardzo ładnie urządzony, jakieś wady bym znalazła ale nie ma sensu zaburzać ogólnego dobrego wizerunku.

U Iwony

18. U Iwony

Stary Bór 6 pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 20zł/os., internet: WiFi

Serdecznie zapraszamy Gości, którzy pragną odpocząć w cichym i spokojnym miejscu. Oferujemy pokoje: 2, 3, 4 osobowe z łazienkami, TV, bezprzewodowym Internetem. Na korytarzu znajduje się aneks kuchenny, z pełnym wyposażeniem. Duży ogród z huśtawką piaskownicą i ławeczkami to idealne miejs...

Opinie klientów:
Katarzyna: Piękne są te nasze Tatry , żal było wyjeżdżać. Dziękuję z tego miejsca za świetne przyjęcie i zapewnienie nam udanego wypoczynku. Z całego serca polecam, bo dobrym, uczciwym ludziom miłych słów nigdy nie szczędzę. Bóg zapłać.

Noclegi u Łacków

19. Noclegi u Łacków

Sądelska 86 C pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 25zł/os.

OBiEKT ZNAJDUJE SIĘ W CENTRUM MURZASICHLA. POSIADAMY 5 POKOI MAX 16 OSÓB, . DO DYSPOZYCJI GOŚCI DUŻY OGRÓD, GRIL, PARKING, STOŁÓWKA, KUCHNIA Z WYPOSAŻENIEM. Z POKOI ROZPOŚCIERA SIĘ PIĘKNY WIDOK NA TATRY POLSKIE I SŁOWACKIE. NA ŻYCZENIE PRZYGOTOWUJEMY POSIŁKI. ADRES E-MAIL: noclegijurek@interia....

Opinie klientów:
Kryśka z mężem: Noclegi u Łacków to bardzo spokojne i ciche miejsce. Czuliśmy się tam super, wysypialiśmy się porządnie, nic nam nie przeszkadzało, sąsiedzi też bardzo cisi. Okolica jest śliczna a o tej porze roku szczególnie. Cała kwatera bardzo czysta i zadbana. Ja polecam.

Bajkowa Chata

20. Bajkowa Chata

Sądelska 129A pokaż mapę
Kategoria: Domek całoroczny, od 35zł/os.

NOWO OTWARTA BAJKOWA CHATA ZAPRASZA.... Do wynajęcia piękna góralska drewniana chata z klimatem i duszą, zbudowanej z grubych bali, malowniczo położonej w Tarzańskim Parku Narodowym, na wysokości 1000m. n.p.m. Pokoje z uroczym widokiem na polskie i słowackie Tatry oraz otaczający las. Cisza, spo...

Przejdź do strony: 1
Noclegi Murzasichle
Ocena: 9.4 / 10 na postawie: 34 opinii.
Liczba ofert: 65, zakres cen: 15 zł do 600 zł.

Polecane oferty

Hotel SPA na Mazurach

Luksusowy apartament z basenem w centrum Zakopanego

Wypoczynek w BeskidachWolne pokoje!