Apartamenty Apartbookers.com nad Morzem

Polanica Zdrój

Miasto: Typ: Region: Pokaż więcej opcji>>

Szukasz noclegów w Murzasichlu

Wyœwietlono wyniki 1-20 z 65 wszystkich ofert noclegowych w miejscowoœci Murzasichle oraz w jej pobliżu.

Pokoje gościnne - Chowaniec II

1. Pokoje gościnne - Chowaniec II

Sądelska 55b pokaż mapę
Kategoria: Ośrodek Wypoczynkowy, od 20zł/os., internet: WiFi, zwierzęta: Tak

Zapraszamy do Pokoi Gościnnych - Chowaniec II położonych w malowniczo przepięknym zakątku Polskich Tatr - Murzasichlu. Miejsce to zapewnia spokojny wypoczynek z dala od miejskiego zgiełku i gwaru. Przyjmujemy gości indywidualnych, kolonie, grupy zorganizowane, zimowiska ,wycieczki, zielone i b...

Ośrodek Wczasowy PASTERNIK

2. Ośrodek Wczasowy PASTERNIK

Małe Ciche 24a pokaż mapę
Kategoria: Ośrodek Wypoczynkowy, od 25zł/os., internet: WiFi

POSIADAMY JESZCZE WOLNE MIEJSCA DLA GRUP ZORGANIZOWANYCH OKRES MAJ I CZERWIEC !!! ZAPRASZAMY!!! - Gości indywidualnych - kolonie - zimowiska Organizujemy: - wyżywienie ,w tym potrawy regionalne oraz dania dietetyczne - ogniska , kuligi - wieczory regionalne ( muzyka , śpiew ) - g...

Opinie klientów:
Mariusz D: Przystępna cena, czysto i piękne widoki. Nam to wystarczyło, żeby wypocząć. Niełatwo było nam zarezerwować miejsca, co chyba świadczy o popularności miejsca i pozytywnych opiniach osób tam nocujących. Z czystym sumieniem polecamy.

Hotel Tatry **

3. Hotel Tatry **

Małe Ciche 91 pokaż mapę
Kategoria: Hotel, internet: WiFi

Hotel Tatry znajduje się w Murzasichlu, na terenie Tatrzańskiego Parku Narodowego, i oferuje zakwaterowanie w pokojach oraz apartamentach z balkonem i telewizją satelitarną. W pomieszczeniach ogólnodostępnych hotelu można bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu. Pokoje w hotel...

Rezerwacja online »

Villa Toscana

4. Villa Toscana

Budzowa 2a pokaż mapę
Kategoria: Willa, internet: WiFi

Villa Toscana oferuje apartamenty z bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu i widokiem na Tatry. Wystrój ich wnętrza nawiązuje do toskańskiej tradycji. Villa Toscana znajduje się w Murzasichlu, w odległości 10 minut jazdy autobusem od Zakopanego. Zaledwie 500 metrów dzieli budynek od najb...

Rezerwacja online »

Pokoje gościnne - Chowaniec I

5. Pokoje gościnne - Chowaniec I

Budzowa 24 pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 20zł/os., zwierzęta: Tak

Zapraszamy do stylowego góralskiego domu Chowaniec 1 położonego w malowniczo przepięknym zakątku Polskich Tatr - Murzasichlu. Miejsce to zapewnia spokojny wypoczynek z dala od miejskiego zgiełku i gwaru. Murzasichle to wieś położona na szczycie góry na wysokości około 1000m npm. Stąd rozciągają...

Opinie klientów:
zadowoleni: Super warunki i to nie tylko mieszkalne ale również na stoku. Spędziliśmy przemiłe wieczory na jadalni do wyciągu rzut beretem. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda nam się znowu u Państwa zagościć, Gdańsk się kłania

Dwa Lwy

6. Dwa Lwy

Sądelska 76 pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 30zł/os.

Miłośników Tatr i Podhala oraz entuzjastów innych miejsc na świecie zapraszamy do naszego domu położonego w Murzasichlu. Usytuowanie budynku sprawia, że gość nasz ma przed sobą łąki i piękny widok na góry a wokół domu dużo miejsca. MURZASICHLE - Miejscowość turystyczno - letniskowa leżąca 6 ...

Opinie klientów:
goscie 2013: Jak na taką cenę to byliśmy zadowoleni. Czysto, przyjemnie i bardzo spokojnie. Tego właśnie oczekiwaliśmy. Pozdrawiamy z Krakowa

Pensjonat TOPÓR z kominkiem i jacuzzi

7. Pensjonat TOPÓR z kominkiem i jacuzzi

Budzowa 2 pokaż mapę
Kategoria: Pensjonat, od 20zł/os., internet: WiFi, zwierzęta: Tak

Pensjonat "Topór" to drewniany budynek w regionalnym stylu z kominkime i Ruska banią. Cały budynek wykończony jest w drewnie, co zapewnia wspaniały klimat do odpoczynku. Obiekt otoczony pieknym ogrodem z boiskiem i miejscem na grill/ognisko. Do dyspozycji gości również samodzielny aparta...

Opinie klientów:
Lilianna: Wielokrotnie gościłam w tym pensjonacie i będę nadal tam jeździć bo jest bardzo dobra atmosfera.Złą opinię zawsze można napisać. Szczególnie kiedy piszą młodzi ludzie,którzy pomyli miłą zabawę z libacją alkoholową A co do godzin ciszy nocnej to w całym cywilizowanym świecie w pensjonatach obowiązują cisze nocne u nas o 22.00 i dobrze by było nie zapominać że nie byliście sami w tym pensjonacie i nie wszyscy lubią i chcą słuchać pijanych ordynarnych rozmów.Za granicą ( w wielu krajach) mielibyś...

Sichlański Dworek

8. Sichlański Dworek

Sądelska pokaż mapę
Kategoria: Hotel, internet: WiFi

Hotel Sichlański Dworek położony jest w Murzasichlu, w pobliżu wyciągów narciarskich. Oferuje on zakwaterowanie w pokojach z łazienką oraz bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu. Większość pomieszczeń dysponuje także balkonem i odtwarzaczem DVD. Hotel Sichlański Dworek położony jest w od...

Opinie klientów:
Renata L.: Jest to bardzo fajne miejsce, z klimatem góralskim, czuliśmy się tam tak jak to sobie wymarzyliśmy. Willa jest naprawdę ładna i dostosowana do potrzeb gości. A poza tym Murzasichle okazało się strzałem w 10. Dużo mniej ludzi niż w Zakopanem a warunki narciarskie doskonałe. Ja byłam bardzo zadowolona.

Pokoje u Reni

9. Pokoje u Reni

Sądelska 28b pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 25zł/os.

Obiekt znajduje się w cichym i spokojnym miejscu, nad strumykiem, blisko lasu. W ogrodzie staw, plac zabaw dla dzieci, parking grill . Ośrodek posiada 7 pokoi z łazienkami max 26 osób. Wyposażenie pokoju: tv, szafa, lampka nocna, stolik, krzesełka, łazienka(prysznic, wc, umywalka). W obiekcie znajdu...

Opinie klientów:
zodowolony turysta: Wszystko nam się podobało, oprócz godziny wyjazdu. Byliśmy tam w lipcu, nie spieszyło nam się specjalnie ze wstawaniem i zrywaniem do jazdy, tym bardziej że późno wróciliśmy ze szlaku dzień wcześniej. Właścicielka lub nie bo w sumie się nie pytałem, zgodziła się przedłużyć naszą dobę do godz 12 i za to jesteśmy Pani bardzo wdzięczni.

Pokoje gościnne "U Wojtusia"

10. Pokoje gościnne "U Wojtusia"

Majerczykówka 18 Murzasichle pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 25zł/os.

Pokoje noclegowe U Wojtusia w Murzasichlu Do dyspozycji gości oddajemy pokoje z łazienkami i balkonami , oraz salę kominkową gdzie można skorzystać z czajnika elektrycznego. Bezpośrednio przy budynku znajduje się przystanek bus (cena przejazdu do Zakopanego 10km - 4zł ). Posiadamy duży parkin...

Ośrodek Wypoczynkowy Kułach

11. Ośrodek Wypoczynkowy Kułach

Małe Ciche 62b pokaż mapę
Kategoria: Ośrodek Wypoczynkowy, od 25zł/os., internet: WiFi

Nasz budynek znajduje się obok dolnej stacji wyciągu krzesełkowego Małe Ciche, za naszym domem biegnie nartostrada oraz wyciąg. Do Państwa dyspozycji posiadamy: - pokoje 2, 3, 4 osobowe - razem 50 miejsc noclegowych ,wszystkie pokoje posiadają łazienki oraz TV - bezpieczny parking - możliwoś...

Opinie klientów:
Potulna: Można się zakochać, bez kitu... Nie wyobrażam sobie, abym nie miała tutaj już nigdy przyjechać.

Apartament Domek "U Kantego"

12. Apartament Domek "U Kantego"

Sądelska 85a pokaż mapę
Kategoria: Domki letniskowe, od 150zł/os.

Zapraszamy do wolno stojącego domku położonego w ustronnym miejscu Murzasichla. Domek do 5 osób (ewentualnie 7 osób, po rozłożeniu sofy) W pełni wyposażona kuchnia , duża łazienka. Głowna sypialnia znajduje się na poddaszu. W salonie TV kino domowe. Taras z grillem krzesłami i stołem . Z ...

DOMEK  W BORCOKU

13. DOMEK W BORCOKU

Budzowa 57 pokaż mapę
Kategoria: Domki letniskowe, od 25zł/os., zwierzęta: Tak

Domek regionalny w starym, góralskim stylu położony w bardzo spokojnym i zacisznym miejscu. Duży ogród przed domem , grill. W bliskim otoczeniu las, strumyk, piękna panorama Tatr. Idelane miejsce dla szukających wypoczynku z dala od zgiełku a w bliskim sąsiedztwie przyrody. Do dyspozycji w domu ...

Noclegi u Łacków

14. Noclegi u Łacków

Sądelska 86 C pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 25zł/os.

OBiEKT ZNAJDUJE SIĘ W CENTRUM MURZASICHLA. POSIADAMY 5 POKOI MAX 16 OSÓB, . DO DYSPOZYCJI GOŚCI DUŻY OGRÓD, GRIL, PARKING, STOŁÓWKA, KUCHNIA Z WYPOSAŻENIEM. Z POKOI ROZPOŚCIERA SIĘ PIĘKNY WIDOK NA TATRY POLSKIE I SŁOWACKIE. NA ŻYCZENIE PRZYGOTOWUJEMY POSIŁKI. ADRES E-MAIL: noclegijurek@interia....

Opinie klientów:
Kryśka z mężem: Noclegi u Łacków to bardzo spokojne i ciche miejsce. Czuliśmy się tam super, wysypialiśmy się porządnie, nic nam nie przeszkadzało, sąsiedzi też bardzo cisi. Okolica jest śliczna a o tej porze roku szczególnie. Cała kwatera bardzo czysta i zadbana. Ja polecam.

Chałupki pod Giewontem

15. Chałupki pod Giewontem

ul. Sądelska 85a pokaż mapę
Kategoria: Domek całoroczny, od 40zł/os., internet: WiFi

Chałupki pod Giewontem – z pięknym widokiem na Giewont. Nasze domki położone są w pięknej miejscowości Murzasichle na wysokości ok. 1000 m.n.p.m. u podnóża Tatr w pobliżu granicy Tatrzańskiego Parku Narodowym, w odległości 7 km od Zakopanego. Początek wielu szlaków turystycznych rozpoc...

Willa Misiaga

16. Willa Misiaga

Wielhorskiego 2a pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, internet: WiFi

To stylowy dom znajdujący się w miejscowości Murzasichle. W naszym obiekcie do dyspozycji gości oferujemy trzy apartamenty, każdy z nich posiada salon z aneksem kuchennym, sypialnię i łazienkę z prysznicem. Do dyspozycji gości jest również parking i miejsce na narty, rowery lub wózki dziecięce. W ob...

Stasia pokoje

17. Stasia pokoje

Sądelska 47 b pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 30zł/os.

Nasz dom położony jest z dala od zgiełku ulicznego, z pięknym widokiem na góry. Wyposażony jest komfortowo, co pozwala na wygodny wypoczynek. Niewielka odległość od lasu pozwoli na leśne wędrówki w poszukiwaniu grzybów i jagód. Posiadamy duży, zagospodarowany ogróg z grillem dla gości i ich dziec...

U Iwony

18. U Iwony

Stary Bór 6 pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 20zł/os., internet: WiFi

Serdecznie zapraszamy Gości, którzy pragną odpocząć w cichym i spokojnym miejscu. Oferujemy pokoje: 2, 3, 4 osobowe z łazienkami, TV, bezprzewodowym Internetem. Na korytarzu znajduje się aneks kuchenny, z pełnym wyposażeniem. Duży ogród z huśtawką piaskownicą i ławeczkami to idealne miejs...

Opinie klientów:
Katarzyna: Piękne są te nasze Tatry , żal było wyjeżdżać. Dziękuję z tego miejsca za świetne przyjęcie i zapewnienie nam udanego wypoczynku. Z całego serca polecam, bo dobrym, uczciwym ludziom miłych słów nigdy nie szczędzę. Bóg zapłać.

Chata Olimpijczyka

19. Chata Olimpijczyka

Sądelska 32A pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 25zł/os., internet: WiFi, zwierzęta: Tak

"Chata Olimpijczyka" to drewniany dom, nawiązujący swoim stylem i architekturą do tradycji góralskiej. Położony jest w centrum Murzasichla, skąd możemy podziwiać piękną panoramę Tatr. Zapewniamy ciszę i relaks, z dala od hałasu i zgiełku miastowej codzienności, ale również bliskość miasta...

Opinie klientów:
Beata i Mirosław Maliccy: Miejsce godne polecenia,miła atmosfera-domowa,bardzo życzliwi gospodarze polecamy to miejsce na nocleg jak i okolicę do wędrówek pieszych .Ceny bardzo przyzwoite a i wyżywienie super POLECAMY 13.07.2010

Pokoje U Marzenki

20. Pokoje U Marzenki

Sądelska 28a pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 25zł/os., internet: WiFi

Obiekt położony jest przy głównej drodze z łatwym dojazdem oraz dużym parkingiem. Ośrodek posiada 15 pokoi (2,3,4,5 osobowych) z łazienkami i tv łączną liczbą miejsc noclegowych 53, pokoje posiadają piękny widok na góry. Do państwa dyspozycji jest duża świetlica w której znajduje się tv, pin pong...

Przejdź do strony: 1
Noclegi Murzasichle
Ocena: 9.3 / 10 na postawie: 32 opinii.
Liczba ofert: 65, zakres cen: 15 zł do 600 zł.

Polecane oferty

Domki 200m od plażyDąbki Uzdrowisko

Domki 200m od plaży
Dąbki Uzdrowisko

Luksusowy apartament z basenem w centrum Zakopanego

Domek Sundayna Słowacji

Domek Sunday
na Słowacji

Wypoczynek w BeskidachWolne pokoje!