Nad Potokiem

w Sopocie

Miasto: Typ: Region: Pokaż więcej opcji>>

Noclegi w Niechorzu

Wyœwietlono 1-20 wyników z 54 wszystkich ofert noclegowych w miejscowośœci Niechorze oraz w jej pobliżu.

Ośrodek Las Palmas domki 200m od plaży

1. Ośrodek Las Palmas domki 200m od plaży

Dąbki, Darłowska 9 pokaż mapę
Kategoria: Domki letniskowe, od 30zł/os., internet: WiFi

Więcej zdjęć na www.domki-wakacyjne.pl Ośrodek zlokalizowany na wprost przejścia na strzeżoną plażę 200m z podjazdem dla wózków. Na terenie : pralnia, internet WiFi, wypożyczalnie rowerów, Duży plac zabaw, recepcję 24H, jest ogrodzony, dozorowany, bezpieczny. Domki 4 osobowe z aneksem kuchennym,...

Puchacz Spa

2. Puchacz Spa

Bursztynowa 64 pokaż mapę
Kategoria: SPA (Odnowa biologiczna), internet: WiFi

Hotel Puchacz-Spa znajduje się w wiosce rybackiej Niechorze, zaledwie 150 metrów od morza i niedaleko jeziora Łuża. Oferuje on pokoje z telewizją satelitarną oraz bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu. Wszystkie pokoje w hotelu Puchacz wyposażone są w urządzenia do przygotowywania kawy ...

Rezerwacja online »

TANIE SPANIE

3. TANIE SPANIE

niechorze pokaż mapę
Kategoria: Agroturystyka, od 15zł/os., zwierzęta: Tak

Zapraszamy do cichego, zielonego i spokojnego miejsca. Zaznają Państwo tu prawdziwego odpoczynku i relaksu. Nasz Kamping leży na uboczu od wielkiego nadmorskiego tłumu, hałasu i zgiełku. Jesteśmy idealnym miejscem dla osób chcących zaznać prawdziwego odpoczynku, ciszy i spokoju wśród zieleni, śpiewu...

Opinie klientów:
Marek, Kaśka , Michaś, Karol, Antek: Naprawdę extra miejsce , spędziliśmy tak 2 tygodnie w wakacje i nie nie mamy żadnych powodów do narzekań, potwierdzam zadanie moich przedmówców - idealne miejsce miejsce dla osób szukających odskoczni od codziennego hałasu , czuliśmy się tu bardzo swojsko, zieleń , grill sporo miejsca dla dzieciaków i bardzo ale to bardzo sielska i luźna atmosfera, naprawdę można tu odpocząć. No i oczywiście idealnie trafiliśmy w pogodę , grzało non stop , więc mieliśmy naprawdę udane wakacje. dajemy 10 !!! ...

Ośrodek Wypoczynkowy KOMANDOR

4. Ośrodek Wypoczynkowy KOMANDOR

Pogorzelica, Sołdka 2 pokaż mapę
Kategoria: Ośrodek Wypoczynkowy, od 35zł/os., internet: WiFi, zwierzęta: Tak
Cudowne Wczasy nad Bałtykiem !!!!
POD DĘBEM - Ewa i Józef Buczkowscy

5. POD DĘBEM - Ewa i Józef Buczkowscy

Rogozina 40 (wieś koło Niechorza 5km) pokaż mapę
Kategoria: Domki letniskowe, od 30zł/os.

ZAPRASZAMY DO DOMKÓW LETNISKOWYCH POŁOŻONYCH NIEDALEKO MORZA Nasz Camping leży na uboczu od wielkiego nadmorskiego tłumu i jest idealnym miejscem dla osób chcących odpocząć na łonie natury.Naszym atutem jest bezpośrednie sąsiedztwo z wieloma nadmorskimi miejscowościami takimi jak: Pog...

Opinie klientów:
Aneta Baran: Byliśmy tu w lipcu tego roku i wróciliśmy bardzo zadowoleni , co prawda pogoda dopisała średnio bo przez pierwszy tydzień lało ale potem się wypogodziło. Obiekt bardzo przytulny a co nas najbardziej ujęło to iście domowa atmosfera.Bardzo duża przestrzeń gdzie dzieci mogły poszaleć. Wróciliśmy bardzo zadowoleni i polecamy to miejsce tym osobą które chcą odpocząć od nadmorskich tłumów w cichej,spokojnej i przyjaznej atmosferze.Pozdrowienia dla Państwa Buczkowskich i do zobaczenia za rok:)

Pokoje Gościnne Oliwia

6. Pokoje Gościnne Oliwia

Polna 5 pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 35zł/os., internet: WiFi, zwierzęta: Tak

Oferujemy pokoje gościnne przez cały rok 2.3,4 osobowe położone w spokojnej części Niechorza w odległości 200 m od szerokiej, piaszczystej plaży i 250 m od centrum. Budynek położony jest na ogrodzonym terenie z wyznaczonymi miejscami parkingowymi. Oferujemy naszym gościom pokoje z łazienkami, tarasa...

Gwarówka

7. Gwarówka

Trzebiatowska 1a pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 40zł/os.

Oferujemy pokoje 2 i 3 , oraz apartament dwu pokojowy w przypadku struktury rodziny 2+2. W każdym pokoju znajduje się łazienka z prysznicem, lodówka, czajnik bezprzewodowy, parawany. Parking dla naszych Gości przy domu gościnnym-bezpłatny....

Opinie klientów:
ej&db: zdecydowanie polecamy. Mieliśmy przyjemoność pogościć się w tym pewnsjonacie i naprawdę chętnie go polecę. Ładny czysty i zadbany, do tego sensowane ceny, jest parking spokojna okolica. Nie mieliśmy dokuczliwych sąsiadów wszystko tak jak być powinno udało się odpocząć :-)

Dom Wypoczynkowy DUDEK

8. Dom Wypoczynkowy DUDEK

Krótka 6 pokaż mapę
Kategoria: Ośrodek Wypoczynkowy, od 25zł/os.

Jesteśmy umiejscowieni w malowniczo położonej nadmorskie miejscowości Niechorze. Mamy jedną z najczystszych ekologicznie plaż na pomorzu z siedliskiem fok morskich. Nasz dom został wybudowany nieopodal wydm, około 100 m. w lini prostej! Położenie w lesie gwarantuje cisze i spokój. Niedaleko nas (...

Pensjonat Justynka

9. Pensjonat Justynka

Kolejowa 18 pokaż mapę
Kategoria: Pensjonat

Nasz Pensjonat znajduje się w centrum Niechorza w odległości 150 m od morza i 100 m od jeziora. Nieopodal znajduje się przystanek PKS skąd odjeżdżają autobusy do innych miejscowości nadmorskich oraz do Szczecina. Oferujemy Państwu zakwaterowanie w dwóch budynkach. Budynek nr 1 położony jest przy ...

DOMKI CAMPINGOWE *POD DĘBEM* Ewa i Józef Buczkowscy

10. DOMKI CAMPINGOWE *POD DĘBEM* Ewa i Józef Buczkowscy

Rogozina40 pokaż mapę
Kategoria: Domki letniskowe, od 20zł/os.

Obiekt połozony jest 4km od morza w pieknej i pełnej zieleni okolicy.Na terenie miesci parking,plac zabaw dla dzieci,miejsce do grilowania jak i palenia ogniska razem z rodzina.W poblizu ok.200metrow znajduje sie sklep wielo branzowy,a tagze przystanek autobusowy z ktorego mozna pojechac nad samo mo...

Wakacje nad morzem przez caly rok

11. Wakacje nad morzem przez caly rok

Kolejowa pokaż mapę
Kategoria: Apartamenty, od 30zł/os.

Oferujemy Panstwu apartament w Niechorzu do wynajmu przez caly rok. Apartament w Niechorzu sklada sie z dwoch pokoji, w pelni wyposazonej kuchni, oraz lazienki z prysznicem. W kazdym z pokoji znajduja sie 2 duze dwuosobowe lozka, szafa, stolik, regal oraz telewizor. Nasi najmniejsi goscie ...

Dom Gościnny U WOJTKA

12. Dom Gościnny U WOJTKA

Żeglarska 7 pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 30zł/os.

Zapraszamy do Domu Gościnnego "U Wojtka" w Niechorzu zbudowanego z zachowaniem stylu zachodniopomorskiego. Ściany budynku wykonane w stylu muru pruskiego. Obiekt usytuowany w spokojnej części Niechorza, otoczony zielenią. Obiekt posiada w pełni wyposażone apartamenty. W każdym z nich...

Dom Gościnny Zodiak

13. Dom Gościnny Zodiak

Trzebiatowska 10 pokaż mapę
Kategoria: Dom wczasowy, od 50zł/os.

Dom Gościnny "Zodiak" to, nowoczesny obiekt, usytuowany w uroczej nadmorskiej miejscowości Niechorze. Komfort wypoczynku oraz szeroka, piaszczysta plaża sprawią, iż pobyt u nas będzie zawsze przyjemny i relaksujący. Oferujemy Państwu wygodne pokoje 3,4-osobowe z łazienkami, domki 2-3 osobo...

Opinie klientów:
A.N.: bardzo miło spędziliśmy w tym pencjonacie tydzień i uważamy że warto go polecić. Ruchu dużego nie było kameralnie bardzo, plaże praktycznie puste, a pogoda przecież dopisała. Pensjonat jka najbardziej an ansze wymagania, ale wiadomo ze kazdy ma inne

DOMKI LETNISKOWE Agnieszka Dobek

14. DOMKI LETNISKOWE Agnieszka Dobek

Krótka 2 pokaż mapę
Kategoria: Domki letniskowe, od 25zł/os., internet: WiFi

Pensjonat nasz położony jest w spokojnej części Niechorza niemalże nad samą plażą, a jednocześnie znajduje się blisko centrum miejscowości. Dzięki temu gwarantujemy brak ulicznego gwaru i możliwość nieskrępowanego wypoczynku na naszym pełnym zieleni terenie, przy zachowaniu bliskości (ok. 100m) do n...

Opinie klientów:
fifi: teraz na weekend majowy wynajęliśmy domek w tym ośrodku. Spoko fajny ośrodek. Oczywiście po zimie to trochę taki chłodny, ale pogoda nam dopisała i nie było to takie uciążliwe. Domki są murowane nie drewniane, i nawet ładnie w środku urzadzone, do tego parking na miejscu. Super, ale najważniejsze ze plaża jest tuż tuż.

*Agat* Dom Gościnny

15. *Agat* Dom Gościnny

Żeglarska 24 pokaż mapę
Kategoria: Pensjonat, od 30zł/os.
Pensjonat Płacheccy

16. Pensjonat Płacheccy

Polna 31 pokaż mapę
Kategoria: Pensjonat, od 60zł/os.

Willa Płacheccy to nowo wybudowany obiekt o wysokim standardzie i domowej atmosferze. Posiłki o smaku domowej kuchni gotujemy na miejscu i serwujemy w urokliwej jadalni, gdzie również znajduje się bar i kawiarnia. Willa położona jest 200 metrów od morza, blisko klifu niechorzańskiego z widokiem n...

Opinie klientów:
Pola: Obiekt oceniam pozytywnie z małymi wyjątkami. Obsługa bardzo uprzejma. Miła atmosfera i dobre śniadania podawane do stołu - nie szwedzki stół, porcje w sam raz na średnio głodny żołądek. Pyszne ciasta szczególnie złota rosa. Pokoje bardzo małe, faktycznie ciężko się minąć. Taras za domem pozwala na rozkoszowanie się ciszą. Ogólnie spokojnie, z dala od centrum. Minusem jest to, że do latarni może blisko, ale z okna jej nie widać, a morze, a raczej widok na morze znajduje się 300 m od pensjonatu,...

TAWERNA POD WODNIKIEM Restauracja,  pokoje hotelowe

17. TAWERNA POD WODNIKIEM Restauracja, pokoje hotelowe

Parkowa 12 pokaż mapę
Kategoria: Hotel, od 50zł/os.

Pensjonat, restauracja, pokoje hotelowe przy samej plaży - czynne cały rok Na piętrze, nad lokalem oddaliśmy do dyspozycji elegancko urządzone 2, 3 i 4 osobowe pokoje gościnne. Każdy z nich wyposażony jest w TV, lodówkę i własną łazienkę. Z okien widać morze i zieloną, zadrzewioną okolicę...

Pokoje Przy plaży

18. Pokoje Przy plaży

Krakowska 11 pokaż mapę
Kategoria: Dom wczasowy, od 50zł/os.
BAŁTYK - PENSJONAT I HOTEL WCZASOWY

19. BAŁTYK - PENSJONAT I HOTEL WCZASOWY

ul. Nadmorska 5 pokaż mapę
Kategoria: Pensjonat, od 55zł/os., internet: WiFi

Obiekt położony jest na wydmie, z której schodami można zejść na szeroką, piaszczystą plażę, na której piasek jest czysty, jasny i drobny. Niepowtarzalna lokalizacja sprawia, że fale morskie podczas sztormu docierają wprost w okolice naszego budynku. Ważną zaletą, którą chcemy podkreślić jest dos...

Opinie klientów:
Dominika: Zdecydowanie jest to miejsce godne polecenia. Fajne warunki, w obiekcie czysto i przytulnie. Estetyczne łazienki, do tego jeszcze aneks kuchenny. Lokalizacja idealna, tuż przy samej plaży. Dochodzący szum morza, super sprawa. Cena niewygórowana, a przy tym miła obsługa. Polecam zajrzenie na stronę hotelu www.baltyk-hotel.pl

DW Zielona

20. DW Zielona

Al. Bursztynowa 10 pokaż mapę
Kategoria: Dom wczasowy, od 35zł/os.

Zapraszamy Pąństwa do Niechorza, malowniczej nadmorskiej miejscowości wypoczynkowej, położonej pomiędzy brzegiem morza a jeziorem Liwia Łuża. Niechorze rozciąga się wzdłuż al. Bursztynowej, przy której znajduje się nasz obiekt. Czekają tu na Państwa liczne atrakcje (puby, bary, dyskoteki, dancingi, ...

Przejdź do strony: 1
Noclegi Niechorze
Ocena: 9.6 / 10 na postawie: 40 opinii.
Liczba ofert: 54, zakres cen: 15 zł do 476 zł.

Polecane oferty

Luksusowy apartament z basenem w centrum Zakopanego

Domek Sundayna Słowacji

Domek Sunday
na Słowacji

Wypoczynek w BeskidachWolne pokoje!