Nad Potokiem

w Sopocie

Miasto: Typ: Region: Pokaż więcej opcji>>

Szukasz noclegów w Niechorzu

Wyœwietlono wyniki 1-20 z 53 wszystkich ofert noclegowych w miejscowoœci Niechorze oraz w jej pobliżu.

DOMKI LETNISKOWE Agnieszka Dobek

1. DOMKI LETNISKOWE Agnieszka Dobek

Krótka 2 pokaż mapę
Kategoria: Domki letniskowe, od 25zł/os., internet: WiFi

Pensjonat nasz położony jest w spokojnej części Niechorza niemalże nad samą plażą, a jednocześnie znajduje się blisko centrum miejscowości. Dzięki temu gwarantujemy brak ulicznego gwaru i możliwość nieskrępowanego wypoczynku na naszym pełnym zieleni terenie, przy zachowaniu bliskości (ok. 100m) do n...

Opinie klientów:
fifi: teraz na weekend majowy wynajęliśmy domek w tym ośrodku. Spoko fajny ośrodek. Oczywiście po zimie to trochę taki chłodny, ale pogoda nam dopisała i nie było to takie uciążliwe. Domki są murowane nie drewniane, i nawet ładnie w środku urzadzone, do tego parking na miejscu. Super, ale najważniejsze ze plaża jest tuż tuż.

Puchacz Spa

2. Puchacz Spa

Bursztynowa 64 pokaż mapę
Kategoria: SPA (Odnowa biologiczna), internet: WiFi

Hotel Puchacz-Spa znajduje się w wiosce rybackiej Niechorze, zaledwie 150 metrów od morza i niedaleko jeziora Łuża. Oferuje on pokoje z telewizją satelitarną oraz bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu. Wszystkie pokoje w hotelu Puchacz wyposażone są w urządzenia do przygotowywania kawy ...

Rezerwacja online »

TANIE SPANIE

3. TANIE SPANIE

niechorze pokaż mapę
Kategoria: Agroturystyka, od 15zł/os., zwierzęta: Tak

Zapraszamy do cichego, zielonego i spokojnego miejsca. Zaznają Państwo tu prawdziwego odpoczynku i relaksu. Nasz Kamping leży na uboczu od wielkiego nadmorskiego tłumu, hałasu i zgiełku. Jesteśmy idealnym miejscem dla osób chcących zaznać prawdziwego odpoczynku, ciszy i spokoju wśród zieleni, śpiewu...

Opinie klientów:
Wiesław: Warunki na prawdę dobre, początkowo byliśmy trochę niepewni ale zaraz po przyjeździe rozwiały się nasze wszelkie wątpliwości. Na pewno dobre warunki i atmosfera jakiej jeszcze nigdzie nie zaznaliśmy, czuliśmy się swojsko , jak u siebie. Byliśmy tam całą rodziną 3+2 i wszyscy byli bardzo zadowoleni. Polecamy to miejsce z czystym sumieniem. Wiesław, Anna, Tomek, Joasia, Zuzia.

Ośrodek Wypoczynkowy KOMANDOR

4. Ośrodek Wypoczynkowy KOMANDOR

Pogorzelica, Sołdka 2 pokaż mapę
Kategoria: Ośrodek Wypoczynkowy, od 35zł/os., internet: WiFi, zwierzęta: Tak
Cudowne Wczasy nad Bałtykiem !!!!
POD DĘBEM - Ewa i Józef Buczkowscy

5. POD DĘBEM - Ewa i Józef Buczkowscy

Rogozina 40 (wieś koło Niechorza 5km) pokaż mapę
Kategoria: Domki letniskowe, od 30zł/os.

ZAPRASZAMY DO DOMKÓW LETNISKOWYCH POŁOŻONYCH NIEDALEKO MORZA Nasz Camping leży na uboczu od wielkiego nadmorskiego tłumu i jest idealnym miejscem dla osób chcących odpocząć na łonie natury.Naszym atutem jest bezpośrednie sąsiedztwo z wieloma nadmorskimi miejscowościami takimi jak: Pog...

Opinie klientów:
Aneta Baran: Byliśmy tu w lipcu tego roku i wróciliśmy bardzo zadowoleni , co prawda pogoda dopisała średnio bo przez pierwszy tydzień lało ale potem się wypogodziło. Obiekt bardzo przytulny a co nas najbardziej ujęło to iście domowa atmosfera.Bardzo duża przestrzeń gdzie dzieci mogły poszaleć. Wróciliśmy bardzo zadowoleni i polecamy to miejsce tym osobą które chcą odpocząć od nadmorskich tłumów w cichej,spokojnej i przyjaznej atmosferze.Pozdrowienia dla Państwa Buczkowskich i do zobaczenia za rok:)

Pensjonat Płacheccy

6. Pensjonat Płacheccy

Polna 31 pokaż mapę
Kategoria: Pensjonat, od 60zł/os.

Willa Płacheccy to nowo wybudowany obiekt o wysokim standardzie i domowej atmosferze. Posiłki o smaku domowej kuchni gotujemy na miejscu i serwujemy w urokliwej jadalni, gdzie również znajduje się bar i kawiarnia. Willa położona jest 200 metrów od morza, blisko klifu niechorzańskiego z widokiem n...

Opinie klientów:
Pola: Obiekt oceniam pozytywnie z małymi wyjątkami. Obsługa bardzo uprzejma. Miła atmosfera i dobre śniadania podawane do stołu - nie szwedzki stół, porcje w sam raz na średnio głodny żołądek. Pyszne ciasta szczególnie złota rosa. Pokoje bardzo małe, faktycznie ciężko się minąć. Taras za domem pozwala na rozkoszowanie się ciszą. Ogólnie spokojnie, z dala od centrum. Minusem jest to, że do latarni może blisko, ale z okna jej nie widać, a morze, a raczej widok na morze znajduje się 300 m od pensjonatu,...

Dom Wypoczynkowy DUDEK

7. Dom Wypoczynkowy DUDEK

Krótka 6 pokaż mapę
Kategoria: Ośrodek Wypoczynkowy, od 25zł/os.

Jesteśmy umiejscowieni w malowniczo położonej nadmorskie miejscowości Niechorze. Mamy jedną z najczystszych ekologicznie plaż na pomorzu z siedliskiem fok morskich. Nasz dom został wybudowany nieopodal wydm, około 100 m. w lini prostej! Położenie w lesie gwarantuje cisze i spokój. Niedaleko nas (...

DOMKI CAMPINGOWE *POD DĘBEM* Ewa i Józef Buczkowscy

8. DOMKI CAMPINGOWE *POD DĘBEM* Ewa i Józef Buczkowscy

Rogozina40 pokaż mapę
Kategoria: Domki letniskowe, od 20zł/os.

Obiekt połozony jest 4km od morza w pieknej i pełnej zieleni okolicy.Na terenie miesci parking,plac zabaw dla dzieci,miejsce do grilowania jak i palenia ogniska razem z rodzina.W poblizu ok.200metrow znajduje sie sklep wielo branzowy,a tagze przystanek autobusowy z ktorego mozna pojechac nad samo mo...

Gwarówka

9. Gwarówka

Trzebiatowska 1a pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 40zł/os.

Oferujemy pokoje 2 i 3 , oraz apartament dwu pokojowy w przypadku struktury rodziny 2+2. W każdym pokoju znajduje się łazienka z prysznicem, lodówka, czajnik bezprzewodowy, parawany. Parking dla naszych Gości przy domu gościnnym-bezpłatny....

Opinie klientów:
ej&db: zdecydowanie polecamy. Mieliśmy przyjemoność pogościć się w tym pewnsjonacie i naprawdę chętnie go polecę. Ładny czysty i zadbany, do tego sensowane ceny, jest parking spokojna okolica. Nie mieliśmy dokuczliwych sąsiadów wszystko tak jak być powinno udało się odpocząć :-)

DW Zielona

10. DW Zielona

Al. Bursztynowa 10 pokaż mapę
Kategoria: Dom wczasowy, od 35zł/os.

Zapraszamy Pąństwa do Niechorza, malowniczej nadmorskiej miejscowości wypoczynkowej, położonej pomiędzy brzegiem morza a jeziorem Liwia Łuża. Niechorze rozciąga się wzdłuż al. Bursztynowej, przy której znajduje się nasz obiekt. Czekają tu na Państwa liczne atrakcje (puby, bary, dyskoteki, dancingi, ...

Pokoje Gościnne Oliwia

11. Pokoje Gościnne Oliwia

Polna 5 pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 35zł/os., internet: WiFi, zwierzęta: Tak

Oferujemy pokoje gościnne przez cały rok 2.3,4 osobowe położone w spokojnej części Niechorza w odległości 200 m od szerokiej, piaszczystej plaży i 250 m od centrum. Budynek położony jest na ogrodzonym terenie z wyznaczonymi miejscami parkingowymi. Oferujemy naszym gościom pokoje z łazienkami, tarasa...

Wakacje nad morzem przez caly rok

12. Wakacje nad morzem przez caly rok

Kolejowa pokaż mapę
Kategoria: Apartamenty, od 30zł/os.

Oferujemy Panstwu apartament w Niechorzu do wynajmu przez caly rok. Apartament w Niechorzu sklada sie z dwoch pokoji, w pelni wyposazonej kuchni, oraz lazienki z prysznicem. W kazdym z pokoji znajduja sie 2 duze dwuosobowe lozka, szafa, stolik, regal oraz telewizor. Nasi najmniejsi goscie ...

*Agat* Dom Gościnny

13. *Agat* Dom Gościnny

Żeglarska 24 pokaż mapę
Kategoria: Pensjonat, od 30zł/os.
Pensjonat Justynka

14. Pensjonat Justynka

Kolejowa 18 pokaż mapę
Kategoria: Pensjonat

Nasz Pensjonat znajduje się w centrum Niechorza w odległości 150 m od morza i 100 m od jeziora. Nieopodal znajduje się przystanek PKS skąd odjeżdżają autobusy do innych miejscowości nadmorskich oraz do Szczecina. Oferujemy Państwu zakwaterowanie w dwóch budynkach. Budynek nr 1 położony jest przy ...

Dom Gościnny Zodiak

15. Dom Gościnny Zodiak

Trzebiatowska 10 pokaż mapę
Kategoria: Dom wczasowy, od 50zł/os.

Dom Gościnny "Zodiak" to, nowoczesny obiekt, usytuowany w uroczej nadmorskiej miejscowości Niechorze. Komfort wypoczynku oraz szeroka, piaszczysta plaża sprawią, iż pobyt u nas będzie zawsze przyjemny i relaksujący. Oferujemy Państwu wygodne pokoje 3,4-osobowe z łazienkami, domki 2-3 osobo...

Opinie klientów:
A.N.: bardzo miło spędziliśmy w tym pencjonacie tydzień i uważamy że warto go polecić. Ruchu dużego nie było kameralnie bardzo, plaże praktycznie puste, a pogoda przecież dopisała. Pensjonat jka najbardziej an ansze wymagania, ale wiadomo ze kazdy ma inne

TAWERNA POD WODNIKIEM Restauracja,  pokoje hotelowe

16. TAWERNA POD WODNIKIEM Restauracja, pokoje hotelowe

Parkowa 12 pokaż mapę
Kategoria: Hotel, od 50zł/os.

Pensjonat, restauracja, pokoje hotelowe przy samej plaży - czynne cały rok Na piętrze, nad lokalem oddaliśmy do dyspozycji elegancko urządzone 2, 3 i 4 osobowe pokoje gościnne. Każdy z nich wyposażony jest w TV, lodówkę i własną łazienkę. Z okien widać morze i zieloną, zadrzewioną okolicę...

Pokoje Przy plaży

17. Pokoje Przy plaży

Krakowska 11 pokaż mapę
Kategoria: Dom wczasowy, od 50zł/os.
BAŁTYK - PENSJONAT I HOTEL WCZASOWY

18. BAŁTYK - PENSJONAT I HOTEL WCZASOWY

ul. Nadmorska 5 pokaż mapę
Kategoria: Pensjonat, od 55zł/os., internet: WiFi

Obiekt położony jest na wydmie, z której schodami można zejść na szeroką, piaszczystą plażę, na której piasek jest czysty, jasny i drobny. Niepowtarzalna lokalizacja sprawia, że fale morskie podczas sztormu docierają wprost w okolice naszego budynku. Ważną zaletą, którą chcemy podkreślić jest dos...

Opinie klientów:
Dominika: Zdecydowanie jest to miejsce godne polecenia. Fajne warunki, w obiekcie czysto i przytulnie. Estetyczne łazienki, do tego jeszcze aneks kuchenny. Lokalizacja idealna, tuż przy samej plaży. Dochodzący szum morza, super sprawa. Cena niewygórowana, a przy tym miła obsługa. Polecam zajrzenie na stronę hotelu www.baltyk-hotel.pl

Patio DOM LETNI, APARTAMENTY

19. Patio DOM LETNI, APARTAMENTY

Parkowa 5A pokaż mapę
Kategoria: Pensjonat

Wszystkich Państwa poszukujących wypoczynku w bezpośredniej bliskości plaży i morza, z dala od dużych, nadbałtyckich kurortów, zapraszamy do APARTAMENTÓW PATIO w Niechorzu. Obiekt położony jest przy wydmie, z własnym zejściem na szeroką plażę... ... w malowniczej, znajdującej się nad otwa...

Dom Gościnny U WOJTKA

20. Dom Gościnny U WOJTKA

Żeglarska 7 pokaż mapę
Kategoria: Kwatery prywatne, od 30zł/os.

Zapraszamy do Domu Gościnnego "U Wojtka" w Niechorzu zbudowanego z zachowaniem stylu zachodniopomorskiego. Ściany budynku wykonane w stylu muru pruskiego. Obiekt usytuowany w spokojnej części Niechorza, otoczony zielenią. Obiekt posiada w pełni wyposażone apartamenty. W każdym z nich...

Przejdź do strony: 1
Noclegi Niechorze
Ocena: 9.6 / 10 na postawie: 39 opinii.
Liczba ofert: 53, zakres cen: 15 zł do 476 zł.

Polecane oferty

Domek Sundayna Słowacji

Domek Sunday
na Słowacji

Hotel SPA na Mazurach

Wypoczynek w BeskidachWolne pokoje!

Wypoczynek w Beskidach
Wolne pokoje!

Hernals ApartmentWiedeń

Hernals Apartment
Wiedeń

Luksusowy apartament z basenem w centrum Zakopanego