Noclegi w Szczawnicy

Prezentujemy 1-20 wyników z 118 ofert noclegowych w miejscowośœci Szczawnica oraz w najbliższej okolicy.

Domek z kominkiem dla 6-15 osób

Szczyrk, Szkolna 22, (Domek całoroczny)

Na parterze: * 1 pokój dwuosobowy * wyposażona kuchnia, gdzie można sobie przygotować posiłki. * przestronny salon z kominkiem * łazienka z prysznicem * Taras widokowy Na piętrze: * pozos

AiA: Ja tez polecam. Jestem bardzo zadowolona z wyjazdu, małe dzieci się doskonale sprawdziły w tym domku. Polecamy Ania i Artur

Modrzewie Park Hotel *****

Szczawnica, Park Górny 2, (Hotel)

Modrzewie Park to pierwszy pięciogwiazdkowy hotel w górskiej miejscowości Szczawnica. Oferuje on luksusowe, doskonale wyposażone pokoje i apartamenty, jak również centrum spa i doskonałą restaurację. Pokoje i apartamenty w hotelu Park Modrzewie są przestronne i wyposażone zostały w kl... [więcej]

Solar ****

Szczawnica, Zdrojowa 4, (Hotel)

Solar to nowoczesny hotel, który oferuje przestronne pokoje i spa. Obiekt mieści się w Szczawnicy, miejscowości wypoczynkowej i uzdrowisku położonym w południowej części Polski. Hotel Solar dysponuje przestronnymi pokojami oraz apartamentami. Wszystkie pomieszczenia wyposażone są w min... [więcej]

Smile Pieniny ***

Szczawnica, Główna 234, (Hotel)

Położony w malowniczej Szczawnicy hotel Pieniny Smile oferuje zakwaterowanie w przestronnych pokojach urządzonych w górskim stylu z prywatną łazienką, telewizorem i lodówką. Niektóre pomieszczenia wychodzą na balkon. W pomieszczeniach ogólnodostępnych hotelu Smile Pieniny będą mogl... [więcej]

Hotel Batory ***

Szczawnica, Park Górny 13, (Hotel)

Batory to trzygwiazdkowy hotel położony w górskiej miejscowości Szczawnica w Pieninach. Oferuje on pokoje z prywatną łazienką, telewizją satelitarną, telefonem oraz bezpłatnym dostępem do Internetu. Hotel Batory jest doskonałą bazą wypadową do zwiedzania malowniczych Pienin. Miło... [więcej]

Apartamenty Kornaje

Jaworki, Biała Woda 59, (Apartamenty)

Apartamenty Kornaje oferują 6 wygodnych i gustownie urządzonych apartamentów, 4 apartamenty jednopoziomowe dla max 4 osób, oraz 2 apartamenty dwupoziomowe dla max 8 osób. Rozmieszczenie pomieszczeń w apartamentach jest bardzo funkcjonalne a wystrój to połączenie nowoczesności z elementami ... [więcej]

Pokoje Gościnne Pod Cuproną

Szczawnica, Szlachtowska 78a, (Kwatery prywatne)

Pokoje gościnne " Pod Cuproną" zapraszają wszystkich tych, którzy chcieliby wypocząć w spokojnym miejscu, z daleka od zgiełku na pięknej dużej działce nad górskim potokiem Grajcarek. Latem można skorzystać z orzeźwiających kąpieli w potoku. Duży stylowy szałas z grillem ... [więcej]

Apartamenty i Pokoje Willa Widokowa

Szczawnica, św. Krzyża 29 a, (Apartamenty)

Zapraszamy do Willi Widokowej na weekend majowy !!!! Atrakcyjne ceny!!! www.widokowa.pl Szczawnica położona jest w pięknej dolinie Grajcarka prawobrzeżnego dopływu Dunajca. Dolina ta rozdziela Małe Pieniny od Beskidu Sądeckiego. To górskie uzdrowisko leży na wysokości ok. 500 m npm. Wy... [więcej]

Anna: Przepiekne pokoje, cicha okolica, przystepne ceny, polecam!!!

Pokoje u Eli

Szczawnica, Główna 88, (Kwatery prywatne)

Oferujemy Państwu: - pokoje 2,3,4 osobowe (wszystkie z osobnymi łazienkami), - apartament 4 osobowy, - TV, radio , czajnik bezprzewodowy, - dostęp do kuchni z pełnym wyposażeniem, - dostęp do bezprzewodowego Internetu, - parking samochodowy. Nasz Dom mieści się w centralnej Szczawni... [więcej]

Pokoje Gościnne U DOROTY

Szczawnica, Sopotnicka 23 a, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy na wypoczynek do Szczawnicy. Budynek usytuowany jest w górnej części Szczawnicy w cichym zakątku. Z podwórka rociąga się przepiekny widok na górę Jarmuta. Przy domu grill z altanką i bezpłatny parking. Mamy do zaoferowania 8 miejsc noclegowych w 2 pokojach dwuosobowych oraz... [więcej]

Pokoje Gościnne

Szczawnica, Szalaya 86, (Willa)

Dom położony jest blisko centrum,100m od głównej drogi.Dogodny dojazd,parking za bramą na terenie posesji.Każdy pokój posiada duży balkon z ładnym widokiem na góry(nartostradę)i panoramę miasta.W pokoju łaź.TV.czaj.itp.inter.lodówka i mikrofala przed pokojem.Możliwość grilla,duża ... [więcej]

Pokoje nad Tujami

Szczawnica, Szalaya, (Kwatery prywatne)

Serdecznie zapraszamy na wypoczynek do naszego domu. W naszej ofercie znajdą Państwo przytulne pokoje 2, 3 i 4 osobowe. Każdy pokój posiada łazienkę, TV z USB, czajnik, zastawę stołową oraz dostęp do internetu bezprzewodowego Wi-Fi. Na korytarzu znajduje się ogólnodostępna lodówka i mi... [więcej]

Gościniec na Skałce

Szczawnica, Zaskalskie 1, (Pensjonat)

Posiadamy dużą jadalnię z kominkiem, TV SAT oraz sprzętem nagłaśniającym na której organizujemy zabawy, spotkania i inne imprezy. W odległości: - 400 m znajduje się szkółka nauki jazdy konnej - 600 m oświetlony wyciąg narciarski - 1000m Wąwóz Homole Gościniec na Skałce p... [więcej]

Kwatery Pani Salamon

Szczawnica, Ogrodowa 12, (Kwatery prywatne)

Budynek oddalony o 150m od dworca PKS, 350m od stacji linowej "Palenica". Cicha i spokojna okolica (sąsiedztwo parku). W pobliżu znajduje się ścieżka rowerowa prowadząca do przejścia granicznego ze Słowacją. Oferujemy ok. 15 miejsc noclegowych. Naszym Gościom oferujemy: ... [więcej]

Apartamenty "Nad Dunajcem"

Szczawnica, Widok 35, (Apartamenty)

Chcemy państwu przedstawić naszą wyjątkową ofertę, luksusowe apartamenty "Nad Dunajcem" w Szczawnicy , którą tworzymy z myślą o wygodzie naszych gości. Szczawnica gwarantuje cisze, świeże powietrze, górską przyrodę, zapewni państwu udany wypoczynek w Pieninach. Posiadam... [więcej]

AMELIA - Domek nad Grajcarkiem

Szczawnica, Nad Grajcarkiem 10A, (Domek całoroczny)

Zapraszamy do wolno stojącego domu z dużym , zielonym ogrodem położonym nad rzeką Grajcarek, wzdłuż której biegnie ścieżka pieszo-rowerowa. Działka posiada dobry dojazd, jest ogrodzona. Na posesji miejsce postojowe dla każdego pokoju. Na działce możliwość grillowania. Wyjście z ... [więcej]

turyści z Warmii: Tak patrząc na poprzednie wypowiedzi zastanawiam sie czy są aby prawdziwe, Dziwne podobieństwo budowania jednakowych zdań, z podobnymi błędami stylistycznymi. Tak czy siak moja opinia o tym obiekcie jest podobna :-D Nawet jeśli je napisał sam właściciel to moim zdaniem nie był w błędzie. Bardzo miło spędziliśmy tam czas, okolica jest niesamowita, warunki mieszkalne bardzo dobre. Nic kwaterze nie zarzucamy.

Pod Huliną

Szczawnica, Groń 4a, (Kwatery prywatne)

Pokoje gościnne pod "Huliną" dysponują miejscami noclegowymi w 2,3 i 4 osobowych pokojach. W każdym pokoju znajduje się łazienka z natryskiem, telewizor z TV-SAT, szklanki i talerzyki, czajnik bezprzewodowy. Również do każdego pokoju dostępna jest lodówka na korytarzu. Istniej... [więcej]

Gniezno: Zaryzykowaliśy w ciemno pobyt właśnie na tej kwaterze i naprawdę nie mamy czego żąłować. Okazuje się że lepiej trafić nie mogliśmy. Nie dość że jest tanio to do tego bardzo przyjemnie. Czysto, wygodnie, a Beskidy są piękne o każdej porze roku, to wszystko razem uczyniło, że nasz pobyt przedłużył się ponad plan i żałujemy, że nie mogliśmy zostać jeszcze dłużej.

Pokoje u Tomka

Szczawnica, Al. Parkowa 6, (Kwatery prywatne)

Kwatery położone blisko centrum, 100m od dworca PKS, zaraz obok parku w domu drewnianym. Oferujemy Państwu pokoje 2 i 3 osobowe z łazienkami i z wyjściem na balkon oraz jeden dwupokojowy apartament z aneksem kuchennym. Za domem możliwość korzystania z grilla w niewielkim ogródku. Wszystkie ... [więcej]

Willa Szwajcarka

Szczawnica, Park Dolny 9, (Willa)

Willa Szwajcarka, położona w Parku Dolnym, w samym centrum jednego z najsłynniejszych uzdrowisk w Polsce, Szczawnicy. Zapewniamy Państwu wszystko, co niezbędne, aby zaplanowany pobyt stał się niepowtarzalnym przeżyciem. Szczawnica znana jest z bogactwa wód źródlanych, unikalnego ... [więcej]

mała: Do Szwajcarki trafiliśmy z drogi. Szukaliśmy czegoś przytulnego i niedrogiego. Biorąc pod uwagę lokalizację i wygląd domu oraz nasz budżet przewidziany na wypoczynek szybko zostaliśmy mile zaskoczeni. Do dyspozycji mieliśmy śliczny pokój z łazienką. Wszędzie czyściutko i schludnie. Dodatkowo dom promieniował gościnnością i ciepłem, a gospodarze o każdej porze służyli nam pomocą. Jeszcze raz DZIĘKUJEMY i serdecznie polecamy.

Pokoje Gościnne

Szczawnica, Szlachtowska 77c, (Kwatery prywatne)

Miło nam zaoferować Państwu wypoczynek w komfortowych pokojach w Szczawnicy .W zacisznym miejscu uzdrowiskowej Szczawnicy. Doskonała baza wypadowa w Pieniny. Pokoje z widokiem na Jarmutę, Palenicę i Małe Pieniny Więcej informacji www.szczawnica.eri.pl Zapraszamy Państwa do Szczawnicy, do... [więcej]

Ludmiła: Polecam to miejsce, są to ładne wygodne pokoje. Spędziłam tam miło czas i nie sądzę że komuś może się tam nie podobać. Spokój, atmosfera bardzo kameralna. Ciepło było, właściciele też wyglądają na porządnych.

Słowacja - Domek Sunday
  • <span class='px10'>Luksusowy apartament z basenem w centrum Zakopanego</span>
    Luksusowy apartament z basenem w centrum Zakopanego
    Domki 200m od plaży
    Dąbki Uzdrowisko
    Apartamenty Baltic
    Kołobrzeg

Jednym z piękniejszych polskich uzdrowisk jest położona w Pieninach Szczawnica. Jako uzdrowisko Szczawnica rozwinęła się w XIX wieku za sprawą swoich właścicieli, którymi w owym czasie była węgierska rodzina Szalayów. Za ich sprawą miasto stało się uzdrowiskiem słynnym nie tylko w Galicji. Szczawnica jest miastem do, którego przybywają jednak nie tylko kuracjusze, ale także turyści. Turystów przyciąga do miasta przede wszystkim jej niezwykle atrakcyjne położenie. Szczawnica położona jest bowiem w bliskim sąsiedztwie Pienińskiego Parku Narodowego. Jedną z większych atrakcji turystycznych miasta jest spływ Dunajcem. Początek spływu znajduje się w Sromowcach-Kątach, jego koniec to Szczawnica-Niżna. W zależności od stanu wody spływ trwa od dwóch do trzech godzin. Jedną z większych atrakcji w okolicy Szczawnicy jest także Wąwóz Homole. Jego dnem poprowadzony został zielony szlak, który wiedzie do formacji skalnej nazywanej Kamiennymi Księgami. Spod Kamiennych Ksiąg możemy powrócić tą samą drogą lub wybrać się na najwyższy szczyt Pienin, Wysoką. W lipcu i w sierpniu nad Wąwozem Homole działa baza namiotowa, którą prowadzi Studenckie Koło Przewodników Beskidzkich. Baza ta może być alternatywą dla noclegów w Szczawnicy. Dla tych, którzy wolą noclegi w Szczawnicy, miasto przygotowało niezwykle bogatą ofertę. Noclegi znajdziemy bowiem w kwaterach prywatnych, pokojach gościnnych, apartamentach i w domkach góralskich. W wielu z nich do dyspozycji gości są w pełni wyposażone aneksy kuchenne.