Oferty noclegowe dla hasła "Domowa Atmosfera"

Domek na górkach

Krościenko nad Dunajcem, Karola Wojtyły 26, (Domek całoroczny)

Domek na Górkach to domek całoroczny wykonany w całości z bala świerkowego łączący w sobie góralskie tradycje z komfortem i domową atmosferą. Domek ma powierzchnię ok. 40 m2, która została urządzona z niezwykłym smakiem, a zarazem funkcjonalnością, zapewniającą doskonałe wykorz... [więcej]

Willa ANNA

Rabka-Zdrój, Nowy Świat 27, (Dom wczasowy)

ANNA jest wygodnym, kameralnym obiektem o ponad 30 letniej tradycji. Zmodernizowany, aby sprostać dzisiejszym wymaganiom Naszych Gości. Posiada doskonałą lokalizację - centrum na uboczu. Nasza kuchnia oferuje tradycyjne, smaczne, domowe posiłki - śniadania, obiady i kolacje. W recepcji do... [więcej]

Dom Zdrowia Lila

Ciechocinek, Konopnickiej 37, (Hotel)

Dom Zdrowia Lila to kameralny obiekt sanatoryjno-pensjonatowy mieszczący się w cichej i zielonej części Ciechocinka. Eleganckie wnętrza, dyskretna obsługa i domowa atmosfera sprawiają, że wszyscy się tu doskonale czują. Do dyspozycji gości przygotowaliśmy 140 miejsc noclegowych w komf... [więcej]

Całoroczne Gospodarstwo Agroturystycze Wojciechówka

Gródek, Zubry 75, (Agroturystyka)

"Wojciechówka" to wymarzone miejsce na spędzenie wakacji, urlopu lub tylko weekendu, to miejsce, w którym każdy szukający ciszy, spokoju i wytchnienia, znajdzie coś dla siebie. Charakter pomieszczeń i otoczenia, a także gościnność i serdeczność Gospodarzy sprawiają, że k... [więcej]

Najnowsza opinia: Wspaniała atmosfera, Gospodarze życzliwi i serdeczni, jedzenie "palce lizać" ilości maxi Polecamy! Polecamy!. (Ania i Zbyszek z Kociweia)

Apartamenty "Home & Travel"

Łódź, Piotrkowska 21, (Apartamenty)

Home & Travel jest firmą rodzinną, działającą na rynku usług turystycznych od 2002 roku. Naszą domeną jest tworzenie wyjątkowych i niepowtarzalnych w swej atmosferze obiektów noclegowych. Swoimi działaniami zmierzamy do zaspakajania potrzeb zarówno klientów indywidualnych jak i biznesow... [więcej]

Gazdówka Jurka

Kościelisko, Gronik 15, (Kwatery prywatne)

Serdecznie zapraszamy do naszej Gazdówki U Jurka w Kościelisku, pięknej i malowniczej wsi, położonej w otulinie Tatrzańskiego Parku Narodowego. Nasz dom położony jest w bliskiej odległości od wylotów dolin małej łąki i kościeliskiej, od centrum zakopanego dzieli nas zaledwie 5 km. ... [więcej]

Ośrodek Wypoczynkowy PROMIEŃ

Krynica Zdrój, Słoneczna 11, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Ośrodek położony jest w centrum Krynicy u podnóża Góry Parkowej. Usytuowany w bocznej uliczce w spokojnym cichym miejscu, 200 m od pijalni Wód i Deptaka. Ośrodek prowadzony jest rodzinnie, co sprawia że panuje w nim domowa atmosfera - dopełnieniem są pyszne, domowe posiłki oraz ciep�... [więcej]

Apartament 4 Zakopane

Zakopane, Kościeliska, (Apartamenty)

Zapraszamy Państwa do wypoczynku w Zakopanem w naszym apartamencie. Domowa atmosfera oraz dogodne położenie pozwolą na miłe spędzenie wolnego czasu w stolicy polskich gór o każdej porze roku. Apartament zapewnia komfortowe warunki czterem dorosłym osobom. Znajduje się w nowoczesnym budynku... [więcej]

Hostel Dziewiątka

Iława, Malczewskiego 9, (Hostel)

Jest takie miejsce, które nazywa się "Domem". Miejsce, w którym czujesz się bezpiecznie. W którym czujesz się spokojnie swobodnie i naturalnie. Gdzie niczego nie brakuje i wszystko jest pod ręką. Gdzie rozpalony kominek jest symbolem ciepła domowego ogniska. Taki właśnie jest na... [więcej]

Najnowsza opinia: Mąż przekonał mnie do wakacji właśnie w tym miasteczku. Na początku upierałam się nad morzem, ale w końcu mu uległam. Okazało się zę to bardzo dobry pomysł. Miasteczko w okresie wakacji kwitnie. Nie nudziliśmy się ani jednego dnia. Na tej kwaterze wszystko nam się podobało, poza faktem że łazienka jest na korytarzu. Ponieważ jest to dość kameralne miejsce nie było to dużym problem. W skrócie za nieduże pieniądze spędziliśmy naprawdę fajnie czas. (Kinga)

ŁOSIEDLE

Goniądz, Nowy Świat 2a, (Agroturystyka)

Łoś od lat jest symbolem miejsca do którego Państwa zapraszamy. Spotkać go tu można i dziś co najlepiej może świadczyć o walorach ekologicznych tego regionu. Nasze wŁOŚci ulokowane są blisko serca Biebrzańskiego Parku Narodowego. ŁOSiedle to nie tylko przytulny dom w którym komfor... [więcej]

Pokoje U JOLI

Władysławowo, Łąkowa 11A, (Kwatery prywatne)

WITAMY NA KASZUBACH !!! PROMOCJA !!!! Okres zimowy !!! Cena: - pobyt weekendowy 30-35 zł/os - pobyt dłuższy co najmniej 4 dni 25 z/łos - zniżki dla dzieci Posiadamy nowe ROWERY. Spod naszego domu wiedzie ścieżka rowerowa aż do Helu wzdłuż Zatoki Puckiej oraz w stronę do Kroko... [więcej]

Kalinowe Wzgórze

Mikołajki, Tałcka 11, (Pensjonat)

Kalinowe Wzgórze to budynek o mazurskiej architekturze, położony wśród złotem malowanych pól, na wzniesieniu, z którego w 1976 roku nakręcono czołówkę do serialu filmowego "Szaleństwa Majki Skowron". To doskonały punkt widokowy, z którego roztacza się niepowtarzalny, "... [więcej]

Najnowsza opinia: Witam. Słuchajcie a właściwie to czytajcie, byłam, przeżyłam, doświadczyłam. Po raz pierwszy pojechałam na mazury namówił mnie mąż, długo szukałam ciekawej oferty, trafiłam na Kalinowe Wzgórze. Oferta internetowa w 100% zgadza się z rzeczywistością a nawet lepiej na żywo;-). Cisza, spokój, pod nosem plaża, pomost, jezioro. Widoki nie do opisania trzeba to zobaczyć, ;-)pokoje czyste, zadbane, piękny dom. Do dyspozycji rowery wodne, terenowe, kajaki, huśtawki, hamaki, mo... (Mariola Jaworska)

Ośrodek Wypoczynkowy KAROLINA

Ruciane-Nida, Kowalik 1, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Ośrodek Wypoczynkowy „Karolina” położony jest w Krainie Tysiąca Jezior, w paśmie Mazurskiego Parku Krajobrazowego, na granicy Puszczy Piskiej w najbardziej malowniczej okolicy miejscowości Ruciane-Nida, nad brzegiem Jeziora Nidzkiego. Bliskość natury, przyjemna atmosfera, doskona... [więcej]

SMART APARTMENTS

Poznań, rózne lokalizajce, (Apartamenty)

Smart Apartments to komfortowe noclegi w przestronnych gustownych apartamentach oraz niepowtarzalna wręcz domowa atmosfera - nasze apartamenty w Poznaniu to najlepsza natywa dla noclegów hotelowych. Wynajmujemy eleganckie i przestronnie urządzone apartamenty na doby, tygodnie lub miesiące. O... [więcej]

Dworek Kowarski

Kowary, Staszica 6B, (Pensjonat)

Kowary to mała miejscowość u podnóża Śnieżki przyciągająca turystów swoim niewątpliwie szczególnym urokiem. W bliskiej okolicy znajdują się liczne szlaki turystyczne i rowerowe. Okolica i walory klimatyczne zachęcają do wędrówek po kowarskich lasach i okolicy. W Kowarach można ... [więcej]

Pokoje Pod Tatrami u Gosi i Wojtka

Murzasichle, Budzowa 4c, (Pensjonat)

UWAGA: POSIADAMY JESZCZE WOLNE MIEJSCA NA MAJ I CZERWIEC DLA GRUP ZORGANIZOWANYCH!!! Zapraszamy turystów indywidualnych, grupy zorganizowane, wycieczki, białe i zielone szkoły, grupy sportowe do naszej nowo otwartej Willi Pod Tatrami położonej przy ulicy Budzowej 4 C. Posiadamy 50 miejsc w p... [więcej]

Najnowsza opinia: Nie zawiedliśmy się. Byliśmy tam w tegoroczne wakacje. Bardzo nam się podoba Murzasichle, jest o niebo przyjemniej niż w Zakopcu. Z willi cudowne widoki, pokoje też w porządku. (G i O)

Agroturystyka Pod Romanką

Żabnica, Płone 32, (Agroturystyka)

Pensjonat "Pod Romanką" zaprasza na wypoczynek w okolice Beskidu Żywieckiego. Miła, rodzinna atmosfera, wyśmienita kuchnia oraz dogodne położenie naszego ośrodka zapewnią Państwu doskonały wypoczynek latem jak i zimą. Dla gości przeznaczamy 2 pokoje trzy lub cztero osobowe z... [więcej]

Zielona Róża

Wambierzyce, Wiejska 15, (Kwatery prywatne)

Zielona Róża -położona w Wambierzycach w Przepięknej Krainie Gór Stołowych usytuowana jest 250 m. od Centrum, nad potokiem Cedron, w zacisznej uliczce prowadzącej do Parku Narodowego, Skansenu , Mini Zoo. Urządzony w starym wiejsko-dworskim stylu. Poczujesz u nas, że nie jesteś anon... [więcej]

Najnowsza opinia: Bez zbędnego rozpisywania się: byłem i polecam! (Leszek0070)

eMKa hostel

Warszawa, ul. Mikołaja Kopernika 3, (Hostel)

Witaj w hostelu eMKa Z przyjemnością zapraszamy do nowo otwartego hostelu w samym centrum Warszawy tuż przy Trakcie Królewskim, blisko Starego Miasta, przy uroczej ulicy nazwanej imieniem wielkiego astronoma Mikołaja Kopernika. Dzięki doskonałej lokalizacji oraz atrakcyjnym cenom hostel... [więcej]

Najnowsza opinia: Jak by to napisać: transakcja przebiegła pomyślnie :-) Czuliśmy się komfortowo w hostelu. Pokój czyściutki, wszędzie ładnie i super atmosfera. Lokalizacja idealna i cena niewygórowana jak na takie warunki. Polecamy szczerze i chętnie wrócimy jak będzie okazja. (Monia)

Pokoje Gościnne U ADAMA

Kościelisko, Wojdyłówka 4, (Pensjonat)

Pokoje gościnne "U Adama" Szukasz dobrego i taniego spania? Przyjedź do Adama! Tradycyjny dom góralski, usytuowany przy bocznej, spokojnej uliczce. Oferujemy Państwu pokoje 1-, 2-, 3-, 4- osobowe z łazienkami, TV oraz internetem. Do dyspozycji gości kuchnia z pełnym wyposaż... [więcej]