Oferty noclegowe dla hasła "Szczawnica Pokoje"

Pokoje Józef Kasprzak

Szczawnica, Słoneczna 16, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy Państwa na wypoczynek do naszego domu położonego w spokojnym i malowniczym miejscu z widokiem na góry i Dunajec (zobacz kamera internetowa). Położenie domu w pobliżu szlaków turystycznych jest idealną bazą wypadową na Sokolice, Trzy Korony oraz Słowację – Leśnica Czerw... [więcej]

Pokoje i Apartamenty w Pieninach Jandura Piotr

Kluszkowce, Słoneczna 37, (Apartamenty)

Witam Zapraszamy w Pieniny do Kluszkowiec miejsowosc polozona miedzy Nowym Targiem a Szczawnica , Oferujemy panstwu pokoje 2,3,4 osobowe każdy z wlasna lazienka ,Tv ,w pokojach znajduja sie tapczaniki ,stolik,krzesla do pokoi jest oddzielne wejscie od ogrodu nie kolidujace z gosp... [więcej]

Pokoje gościnne *Pod Kozińcem*

Jaworki- Szczawnica, Jaworki ul. Czarna Woda 24, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy do spędzenia wolnego czasu w pięknie położonej wsi Jaworki w Małych Pieninach (6 km od Szczawnicy). Nasza posesja znajduje się pod zboczem góry Koziniec nad potokiem Czarna Woda. Dom znajduje się w cichym, spokojnym miejscu, z dala od ruchu ulicznego. Cisza, dużo zieleni, s... [więcej]

Najnowsza opinia: Jest to bardzo przyjazne turystom miejsce. Mili właściciele, ładne i czyste pokoje. Bardzo przyjemnie odpoczęliśmy tam kilka dni, miejsce najduje sie na uboczu Szczawnicy, dzięki czemu jest wyjątkowo spokojnie. Nie stwierdziliśmy żądnych ukrytych wad :) (B.)

Willa Szwajcarka

Szczawnica, Park Dolny 9, (Willa)

Willa Szwajcarka, położona w Parku Dolnym, w samym centrum jednego z najsłynniejszych uzdrowisk w Polsce, Szczawnicy. Zapewniamy Państwu wszystko, co niezbędne, aby zaplanowany pobyt stał się niepowtarzalnym przeżyciem. Szczawnica znana jest z bogactwa wód źródlanych, unikalnego ... [więcej]

Najnowsza opinia: Do Szwajcarki trafiliśmy z drogi. Szukaliśmy czegoś przytulnego i niedrogiego. Biorąc pod uwagę lokalizację i wygląd domu oraz nasz budżet przewidziany na wypoczynek szybko zostaliśmy mile zaskoczeni. Do dyspozycji mieliśmy śliczny pokój z łazienką. Wszędzie czyściutko i schludnie. Dodatkowo dom promieniował gościnnością i ciepłem, a gospodarze o każdej porze służyli nam pomocą. Jeszcze raz DZIĘKUJEMY i serdecznie polecamy. (mała)

Apartamenty i Pokoje Willa Widokowa

Szczawnica, św. Krzyża 29 a, (Apartamenty)

Zapraszamy Państwa do Willi Widokowej w Szczawnicy. Oferujemy Państwu pokoje z łazienkami 2, 3 osobowe oraz apartamenty. Pokoje są wykończone z naturalnych materiałów najlepszej jakości (drewno). Atrakcyjne położenie z widokami na całą panoramę Pienin; przepięknie ukwiecone podwórze ... [więcej]

Najnowsza opinia: Przepiekne pokoje, cicha okolica, przystepne ceny, polecam!!! (Anna)

Pokoje u Kozielców

Szczawnica, J.Pawła II 61, (Kwatery prywatne)

Serdecznie zapraszam do naszego obiektu, który znajduje się na obrzeżach Szczawnicy. Szlachtowa jest Dzielnicą Gminy Szczawnica gdzie mogą Państwo wypocząć w ciszy z dala od hałasu Miejskiego.Do zaoferowania mam pokoje wykonane w drewnie o wystroju regionalnym.Na piętrze znajdują się cz... [więcej]

Willa Wincentówka

Szczawnica, Kowalczyk 4, (Willa)

opis obiektu Willa "Wincentówka" - kameralny ośrodek, zlokalizowany w samej części uzdrowiskowej Szczawnicy (bezpośrednio nad Placem Dietla, pijalnią wód mineralnych, Parkiem Zdrojowym). Okolica spokojna, bezpieczna - bardzo małe natężenie ruchu samochodowego (ulica Kowalczyk ... [więcej]

Najnowsza opinia: Przychylam się do wypowiedzie poprzedniej opiniodawczyni. Jestem podobanego zdania. Żaadnych manakamentów nie zauważyłem. Fakty zgadzają się z teorią na ich stronie www. Miałem przyjemność pogościć sie w okresie zimowym, dlatego mogę dopowidzieć, że było ciepło, woda ciepła bez problemu dostępna. Jedzenie nie najgorsze. (Andrzej B.)

Krościenko nad Dunajcem pokoje z łazienkami

Krościenko Nad dunajcem, Sobieskiego 65A, (Agroturystyka)

Do dyspozycji gości: łazienka przy każdym pokoju (wejście z pokoju do łazienki) aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem (w korytarzu) telewizor w każdym pokoju dostęp do bezprzewodowego internetu bezpłatny parking na terenie posesji miejsce do wypoczynku (ławki, huśtawki, piaskownic... [więcej]

Pod Huliną

Szczawnica, Groń 4a, (Kwatery prywatne)

Pokoje gościnne pod "Huliną" dysponują miejscami noclegowymi w 2,3 i 4 osobowych pokojach. W każdym pokoju znajduje się łazienka z natryskiem, telewizor z TV-SAT, szklanki i talerzyki, czajnik bezprzewodowy. Również do każdego pokoju dostępna jest lodówka na korytarzu. Istniej... [więcej]

Najnowsza opinia: Zaryzykowaliśy w ciemno pobyt właśnie na tej kwaterze i naprawdę nie mamy czego żąłować. Okazuje się że lepiej trafić nie mogliśmy. Nie dość że jest tanio to do tego bardzo przyjemnie. Czysto, wygodnie, a Beskidy są piękne o każdej porze roku, to wszystko razem uczyniło, że nasz pobyt przedłużył się ponad plan i żałujemy, że nie mogliśmy zostać jeszcze dłużej. (Gniezno)

Gospodarstwo Agroturystyczne  Kwiatkówka

Gospodarstwo Agroturystyczne Kwiatkówka

Krościenko nad Dunajcem, Zdrojowa 54, (Agroturystyka)

Gospodarstwo Agroturystyczne KWIATKÓWKA zaprasza nad Dunajec do Krościenka. Gospodarze oferują pokoje 1, 2, 3, 4 osobowe. Każdy pokój posiada własną łazienkę, tv ,internet bezprzewodowy Wi- Fi, radiomagnetofon, cd , mp3 i czajnik bezprzewodowy. Część pokoi posiada osobne wyjścia... [więcej]

U JANINY

Piwniczna Zdrój, Zdrojowa 43, (Agroturystyka)

Piwniczna-Zdrój - niewielkie uzdrowisko położone jest nad rzeką Poprad przy granicy ze Słowacją na terenie Popradzkiego Parku Krajobrazowego w malowniczych górach Beskidu Sądeckiego. Miasto otaczają pasma Radziejowej i Jaworzymy Krynickiej.Piwniczna Zdrój posiada łagodny klimat czyste ... [więcej]

Pokoje u Janika

Maniowy, Kościuszki 14, (Kwatery prywatne)

Agroturystyka "U Janika" to miejsce usytuowane w pięknym rejonie, otoczonym trzema pasmami górskimi: Gorcami, Pieninami oraz Tatrami. Niepowtarzalny klimat miejsca, w którym jest nam dane mieszkać, pozwala naszym Gościom zrelaksować się, zapomnieć o codziennych troskach i skupić s... [więcej]

Najnowsza opinia: Polecam każdemu szczególnie z dziećmi. Super miejsce i super gospodarze. (Ewelina)

Willa Jałowiec

Szczawnica, Park Górny 10 A, (Willa)

Położona w pobliżu centrum Szczawnicy Willa Jałowiec jest kameralnym obiektem noclegowym. Znajduje się on niedaleko Parku Górnego, uzdrowiska i inhalatorium. Obiekt przyjmuje wczasowiczów przez cały rok i posiada 8 miejsc noclegowych. Willa Jałowiec to przytulne, wygodne 2 osobowe pokoj... [więcej]

AMELIA - Domek nad Grajcarkiem

Szczawnica, Nad Grajcarkiem 10A, (Domek całoroczny)

Zapraszamy do wolno stojącego domu z dużym , zielonym ogrodem położonym nad rzeką Grajcarek, wzdłuż której biegnie ścieżka pieszo-rowerowa. Działka posiada dobry dojazd, jest ogrodzona. Na posesji miejsce postojowe dla każdego pokoju. Na działce możliwość grillowania. Wyjście z ... [więcej]

Najnowsza opinia: Tak patrząc na poprzednie wypowiedzi zastanawiam sie czy są aby prawdziwe, Dziwne podobieństwo budowania jednakowych zdań, z podobnymi błędami stylistycznymi. Tak czy siak moja opinia o tym obiekcie jest podobna :-D Nawet jeśli je napisał sam właściciel to moim zdaniem nie był w błędzie. Bardzo miło spędziliśmy tam czas, okolica jest niesamowita, warunki mieszkalne bardzo dobre. Nic kwaterze nie zarzucamy. (turyści z Warmii)

Pokoje u Zbyszka

Szczawnica, Wygon 15a, (Pensjonat)

Zapraszamy serdecznie na wypoczynek w góry do Szczawnicy Małgorzata Węglarz ul. Wygon 15 a 34-460 Szczawnica tel.: 79396690 Przyjmujemy również gości na weekend lub jedną noc!!! Do Państwa dyspozycji mamy komfortowe pokoje 2-3-4 osobowe każdy z: -łazienką -balkonem -telew... [więcej]

Dzwonkówka Szczawnica

Szczawnica, Połoniny 14a, (Hotel)

Ośrodek leczenia i rehabilitacji Dzwonkówka Szczawnica położony jest obok parku zdrojowego w centrum Szczawnicy. Obiekt oferuje rozmaite zabiegi, saunę, wanny z hydromasażem, a także wiele innych udogodnień spa. W każdym pokoju Goście mogą korzystać z bezpłatnego bezprzewodowego dostę... [więcej]

Słoneczny Cypel

Gródek Nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 83/23, (Pensjonat)

Obiekt Słoneczny Cypel jest położony w małopolskim Gródku nad Dunajcem, 40 km od Krynicy Zdroju, i oferuje spa oraz sprzęt do grillowania. Pensjonat zapewnia plac zabaw i zaplecze do uprawiania sportów wodnych dla dzieci. Goście mogą zjeść posiłek w restauracji. Na miejscu można nieo... [więcej]

Ośrodek wypoczynkowy DOMINO

Krościenko Nad Dunajcem, Fr. Koterby 33, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Ośrodek wypoczynkowy DOMINO w Krościenku n/D zaprasza do spędzenia ferii zimowych w atrakcyjnym miejscu i przystępnej cenie. Najbliższe stacje narciarskie: Krościenko STAJKOWA - 500m Szczawnica PALENICA – 6 km Kluszkowce CZORSZTYN SKI – 14 km Niedzica POLANA SOSNY –... [więcej]

Mieszkanie 3 pokojowe

Szczawnica, os. Połoniny 3/50, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy do 3 pokojowego mieszkania w uroczej miejscowości i wspaniałym uzdrowisku w Szczawnicy. Mieszkanie znajduje się w niskim bloku z przepięknym widokiem na góry Pieniny oraz na trasy narciarskie. Do dyspozycji gości są 3 pokoje, wc, łazienka, kuchnia, mieszkanie jest w pełni umeblow... [więcej]

Domy Wypoczynkowe Szalay

Szczawnica, Jana Wiktora 12 i 16, (Dom wczasowy)

Zapraszamy Państwa do Domów Wypoczynkowych Szalay - ośrodki usytuowane w samym centrum Szczawnicy w pięknej i spokojnej części w bezpośrednim sąsiedztwie Parku Zdrojowego, pijalni wód, kolei linowej z kompleksem narciarskim, licznych szlaków turystycznych (pieszych i rowerowych). Nasza ... [więcej]