Oferty noclegowe dla hasła "Willa"

Willa Gami

Międzyzdroje, Myśliwska 22B, (Willa)

Pensjonat Willa Gami położony jest w cichej części Międzyzdrojów, 600 metrów od Morza Bałtyckiego i jego piaszczystego wybrzeża.... [więcej]

Willa Małgośka 2 Wynajem Pokoi

Władysławowo, A.Modrzewskiego 1a, (Kwatery prywatne)

Wynajem Pokoi Władysławowo tel.797872382 Tanie Noclegi willa Małgośka 2 Obiekt położony jest w Cichej Spokojnej dzielnicy Wczasowej Wynajem Pokoi Władysławowo tel.797872382 willa Małgośka 2 Wynajem Pokoi Władysławowo Wszystkie Pokoje Gościnne z łazienką balkonem Na każdej kond... [więcej]

Willa u Damiana - pokoje noclegi nad morzem

Mielno, Kochanowskiego 17, (Kwatery prywatne)

mamy wolne terminy i z przyjemnością ugościmy Państwa, w kameralnych pokojach bądź studiu 2 pokojowym, wszystkie pokoje posiadają LED TV, czajnik, mikrofalę, szkło i naczynia internet Wi-Fi,

Willa Róż

Międzygórze, Śnieżna 14, (Willa)

Pięknie położona wśród kwiatów i gór Willa Róz oferuje: - Pokoje 2,3,4-osobowe z łazienkami i TV-sat, oraz komfortowy apartament. - Bezprzewodowy Internet w każdym pokoju* - GRATIS - aneks kuchenny - saunę fińską - basen letni z tarasem do opalania - basenik dla dzieci - grill ko... [więcej]

Najnowsza opinia: Miejsce pełne uroku. Zadbane, czyste, wygodny nocleg. Komfort. Korzystna cena za nocleg a wrażenia niezapomniane. Lokalizacja idealna, wspaniałe widoki. Okolica która sprzyja aktywnemu wypoczynkowi. Polecam (Zuzia)

Willa Na Cichej

Szklarska Poręba, Cicha 2, (Willa)

Willa Na Cichej - jest nowocześnie urządzonym, komfortowym obiektem turystycznym znakomicie położonym w samym sercu Szklarskiej Poręby. Wyremontowany w 2012 roku, zabytkowy budynek oferuje Państwu nocleg w bogato wyposażonych pokojach o różnej wielkości. Oferujemy pokoje dwu-, trzy- i czte... [więcej]

Willa Szarotka

Szczawnica, Szalaya 83, (Willa)

Willa Szarotka zaprasza na wypoczynek. Oferujemy Państwu pokoje 2- i 3-osobowe w okresie całorocznym w centrum miasta. Naszą ofertę kierujemy zarówno do gości indywidualnych jak również niewielkich grup zorganizowanych w okresie całorocznym. Naszą ofertę kierujemy zarówno do gości... [więcej]

Najnowsza opinia: Zaryzykowaliśmy po raz pierwszy wyjazd na Święta w góry i muszę powiedzieć że to bardzo ale to bardzo udana decyzja. Spędziliśmy aktywnie czas, niesamowita okolica, przepiękny szlak na Słowację. Włąściciele pomogli nam zorganizować spływ Dunajcem, co było przynajmniej dla mnie nieziemską przygodą. Dostaliśmy wspaniałe wielkanocne śniadanie, jeszcze raz dziękuję za te pyszne potrawy. Widać że w tym domu gość jest najważniejszy. Polecamy zdecydowanie, minusów tutaj p... (Maria)

Pensjonat Pod Wierchem

Białka Tatrzańska, Środkowa 90a, (Pensjonat)

Chcielibyśmy zachęcić Państwa do wypoczynku w naszy, Pensjonacie. Z naszej strony zapewniamy miłą obsługę, smaczne jedzenie, spokój oraz komfort podczas pobytu. Oraz atrakcję (na terenie Pensjonatu lub w jego okolicy). Dysponujemy 17 pokojami mieszcząc 50 osób. Pokoje: 2,3,4 osobowe... [więcej]

Najnowsza opinia: Byłem. Było fajnie, bo pokoik był z przepięknym widokiem na krajobraz. Za nocleg zapłaciłem konkurencyjnie mało. (Grzegorz)

Dom Z Widokiem Na Jezioro

Kamienica Królewska, Królewska 49, (Domek całoroczny)

Dom Z Widokiem Na Jezioro położony jest w Kamienicy Królewskiej gmina Sierakowice na terenie Kaszubskiego Parku Krajobrazowego. Kamienica Królewska to bardzo atrakcyjna miejscowość turystyczna na skraju lasów Mirachowskich między Jeziorem Kamienickim i Jeziorem Junno. Miejsce wypoczynku dla ... [więcej]

Willa Kachna

Zawoja, Zawoja - Podryżowane 1381, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Gorąco zapraszamy do Ośrodka Wypoczynkowo-Szkoleniowego "Kachna", malowniczo położonego w Zawoi pod Babią Górą nad szumiącym potokiem Jaworzynka. Nasz obiekt to doskonałe miejsce dla rodzin z dziećmi, grup zorganizowanych, wycieczek i dla sportowców zarówno zawodowych jak ... [więcej]

Willa BALTICA

Jastarnia, Stelmaszczyka 12A, (Willa)

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do Rezydencji Baltica - miejsca z klasą i duszą. Willa Baltica położona jest w centrum Jastarni w miejscu oddalonym o kilkadziesiąt metrów od głośnych w sezonie letnim uliczek miasta , w odległości 300 m od morza, 150m od zatoki i portu, 30m od promena... [więcej]

Najnowsza opinia: Piękne i luksusowe Pokoje, łazienki wręcz przepiękne. Standart oceniam jako wysoki. Czysto, doskonała lokalizacja. Polecam. (Zdzisław)

Willa Basia Pokoje gościnne

Szczyrk, Willowa 18 - centrum Szczyrku, (Kwatery prywatne)

SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!! "Basia" to nasz ukochany dom od 2006 roku. Choć nie jesteśmy góralami, zamieszkaliśmy w Szczyrku z czystej miłości do gór. Nasza "Basia" (taką nazwę dom ma już kilkadziesiąt lat) to kameralny budynek z prywatnymi kwaterami o standardzie... [więcej]

Willa Wanda

Lublin, Al.Warszawska 59, (Hostel)

TEL.607-939-507 Willa Wanda oferuje wygodne i tanie noclegi w najładniejszej dzielnicy Lublina. Dysponujemy pokojami 1, 2 i 3 osobowymi z możliwością dostawek. Wszystkie pokoje wyposażone są w łazienki, oraz internet WI-FI. Nasza oferta jest skierowana do osób podróżujących w inte... [więcej]

Najnowsza opinia: Ja również Polecam. Świetne miejsce. Bardzo dobrze nam się tam mieszkało. Czystość super, wyposażenie też, parking. Generalnie niczego tam nie brakuje, jest to miejsce stworzone z myślą o turystach i ich potrzebach. (Edyta W.)

Willa Swoboda 2 i Willa Swoboda 1

Zakopane, Podhalańska 70 i Pardałówka 73, (Willa)

Willa Swoboda 2 Serdecznie zapraszamy do nowo otwartego domu wypoczynkowego Willa Swoboda 2. Obiekt położony jest w malowniczo usytuowanej dzielnicy Zakopanego – Pardałówka. Atrakcyjna lokalizacja zapewni Państwu: wygodne zwiedzanie Zakopanego i okolic, możliwość odbywania d... [więcej]

Najnowsza opinia: Willa Swoboda II jest położona w bardzo pięknym miejscu.Blisko stok narciarski.Standard pokoi bardzo dobry.Wyżywienie REWELACYJNE!!!. I Obsługa bardzo miła.Napewno tam wkrótce zawitamy ponownie (wioletta)

Willa "DANA" **** DARMOWE ŚNIADANIE I BUFET KAWOWY

Wisła, Na Groń 6a, (Willa)

Śniadanie oraz bufet kawowy GRATIS!!! Willa Dana to nowoczesny obiekt wypoczynkowy, usytuowany w malowniczej, spokojnej dzielnicy Wisły, w zalesionym zakątku. Zaledwie 100 metrów od głównej drogi, jednak z dala od ruchliwego otoczenia. Oferujemy przytulne pokoje o podwyższonym standardzi... [więcej]

Najnowsza opinia: Byłam w sierpniu z koleżanką i z dziećmi- miło wspominamy! Obiekt bardzo przytulny i czysty. Gospodarz życzliwy, lubi porozmawiać i opowiedzieć o okolicznych atrakcjach. Śniadania urozmaicone nawet wybredne dzieci zawsze znalazły coś dla siebie na co miały chęć! Gorąco polecam (Monika Gadera)

Willa Prestige

Zakopane, Chyców Potok 24, (Willa)

Wakacje w Zakopanem! Serdecznie zapraszamy do Willi Prestige, miejsca, gdzie w komfortowych warunkach z dala od miejskiego zgiełku spędzicie swój wolny czas. Nowo wybudowany dom położony jest w cichej i spokojnej dzielnicy Zakopanego. Lokalizacja obiektu sprawia, iż jest to doskonała ba... [więcej]

AVEN'A - u Reni - pokoje z łazienkami w Darłowie i Cisowie

Darłowo, ul.Maczka 9 i Cisowo 6, (Kwatery prywatne)

AKTUALNIE PROMOCJA CENOWA W OBU NASZYCH OBIEKTACH ...!!! Serdecznie zapraszamy nad morze na niezapomniany wypoczynek w willi AVEN'A - w Darłowie . Dom położony jest w cichej i spokojnej dzielnicy Darłowa. Stąd nad morze jedziemy 5 min ( ok. 2,5 km) .Można też robić spa... [więcej]

Najnowsza opinia: zdecydowanie polecam i dołaczam się do wszelkich pozytywnych opinii. zlego słowa ani o warunkach mieszkalnych ani o wlaścicielach powiedziec sie nie da. mili dbaja o gosci pokoje w porzadku czystosc rowniez, bardzo udana majowka dziekujemy i pozdrawiamy (l.j.)

Willa Mario

Ustroń, Lipowczana 8, (Kwatery prywatne)

Oferujemy pokoje gościnne w Ustroniu koło Wisły! tel:501523204, 504120467, 666537819     Pokoje dwu i trzy i cztero osobowe z łazienkami i toaletą oraz aneksem kuchennym, każdy posiada TV. Możliwość wyżywienia (obiad dwudaniowy od  10 z�... [więcej]

Najnowsza opinia: Właśnie wróciliśmy z ,,majówkowego" wypadu i jesteśmy bardzo zadowoleni :) Pokoje bardzo przytulne, czyste i pachnące. Z balkonu widok na góry i piękną panoramę Ustronia. Mega wygodne łóżka - co jest dużym plusem :). Pościel czysta i świeża. Wspólna kuchnia dobrze wyposażona, jednym słowem - niczego nam nie brakowało. Właściciele to bardzo sympatyczni i kulturalni ludzie - czuliśmy się jak u rodziny. Korzystaliśmy również z posiłków na dowóz z pobliskich rest... (Ola i Mariusz)

Noclegi willa "SZCZĘSNA"

Piwniczna Zdrój, Gąsiorowskiego 10, (Kwatery prywatne)

Zapraszam do Piwnicznej - Zdroju i okolic, noclegi oferuję w przedwojennej willi "SZCZĘSNA". Pokoje są godne polecenia, posiadają własne, nowe łazienki, zlokalizowane są na I piętrze budynku, z każdego pokoju można wyjść na balkon widokowy. Pokoje mają niekrępujące wejście ... [więcej]

Willa do Słońca

Rabka-Zdrój, Tetmajera 22, (Kwatery prywatne)

Witamy w słonecznej Rabce Położona w sercu natury ,w strefie uzdrowiskowej „A” nasza Willa do Słońca zaprasza Gości, którzy w przyjaznej atmosferze radości i lekkim powiewie elegancji chcą wypocząć w górach. Niezależnie od tego, czy nasi goście marzą o ciszy i spokoju w... [więcej]

Najnowsza opinia: Jeśli odpoczywać to tylko w tym luksusowym apartamencie. Idealne wyposażenie, niczego nam nie brakowało, a jesteśmy naprawdę wymagającą 4-osobową rodziną. Córki chętnie spędzały czas na świeżym powietrzu, a my niczego się nie obawialiśmy, bo teren obiektu jest bezpieczny, ogrodzony. Spokój, wygoda, miła obsługa, piękne widoki – przynajmniej wiemy za co zapłaciliśmy. Miejsce warte swojej ceny. Polecamy. (bardzo fajne miejsce)

Willa Szafrańcówka

Międzybrodzie Bialskie, Wiosenna 12, (Domek całoroczny)

Willa Szafrańcówka znajduje się w Międzybrodziu Bialskim w malowniczo położonej miejscowości powiatu żywieckiego. Miejscowość leży na zachodnim brzegu Jeziora Międzybrodzkiego, otoczona zalesionymi stokami Beskidu Małego, którego stoki poprzecinane są licznymi wąwozami, z szumiącymi... [więcej]