Oferty noclegowe dla hasła "Beskid Wyspowy"

Willa do Słońca

Rabka-Zdrój, Tetmajera 22, (Kwatery prywatne)

Witamy w słonecznej Rabce Położona w sercu natury ,w strefie uzdrowiskowej „A” nasza Willa do Słońca zaprasza Gości, którzy w przyjaznej atmosferze radości i lekkim powiewie elegancji chcą wypocząć w górach. Niezależnie od tego, czy nasi goście marzą o ciszy i spokoju w... [więcej]

Najnowsza opinia: Jeśli odpoczywać to tylko w tym luksusowym apartamencie. Idealne wyposażenie, niczego nam nie brakowało, a jesteśmy naprawdę wymagającą 4-osobową rodziną. Córki chętnie spędzały czas na świeżym powietrzu, a my niczego się nie obawialiśmy, bo teren obiektu jest bezpieczny, ogrodzony. Spokój, wygoda, miła obsługa, piękne widoki – przynajmniej wiemy za co zapłaciliśmy. Miejsce warte swojej ceny. Polecamy. (bardzo fajne miejsce)

KUBUŚ - Pokoje Gościnne, Domek, Apartament

Rabka-Zdrój, Tetmajera 17a, (Kwatery prywatne)

Witamy w KUBUSIU w Rabce-Zdroju! Nasz obiekt usytuowany jest blisko centrum ok. 5-10 min., w strefie uzdrowiskowej "A", przy trasie zielonego szlaku na Luboń Wielki, w zaciszu i pobliżu lasu, Bani i Grzebienia, skąd rozpościera się wspaniała panorama Rabki oraz można podziwiać n... [więcej]

DW Benia

Rabka-Zdrój, Ponice 61a, (Wesela i bankiety)

Dom wczasowy znajduje się w dzielnicy Rabki - Ponice ok. 2,5 km od centrum. Położony jest nad górskim potokiem Poniczanka, nieopodal lasu - 100 m. Obiekt posiada 69 miejsc noclegowych w pokojach 2,3,4,5-osobowych. Pokoje wyposażone są w: TV, tapczaniki, szafy, stoliki, krzesełka, czajniki, sz... [więcej]

Wiśniowy Gaj

Limanowa, Kobyłczyna 30, (Agroturystyka)

Miejsce, do którego Was zapraszamy to gospodarstwo sadowniczo – agroturystyczne. Stanowi ono dużą 10 hektarową całość. Przy urządzaniu gospodarstwa wykorzystaliśmy naturalne ukształtowanie terenu, które współgra z zabudowaniami, łąkami, lasem potokiem i sadami. Stworzyliśmy ... [więcej]

Pokoje gościnne U BOĆKA

Poręba Wielka, Poręba Wielka 248a, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy w Gorce do miejscowości Poręba Wielka w woj. małopolskim, powiat. limanowski, gmina Niedźwiedź. Poręba Wielka to urocza miejscowość o walorach uzdrowiskowych i krajobrazowych, położona u stóp masywu Turbacza. Ukształtowanie terenu sprzyja uprawianiu wielu form turystyki i rekr... [więcej]

Gospodarstwo Agroturystyczne ANTON

Lubień, Tenczyn 154, (Agroturystyka)

Nasze Gospodarstwo agroturystyczne położone jest w pięknej miejscowości Tenczyn. Leży ona w Beskidzie Średnim między dwoma górami - Luboniem i Szczeblem. Z Lubonia rozciąga się widok na Tatry i Babią Górę. Ze Szczebla widać panoramę Tenczyna i całej okolicy. Dom położony jest w cen... [więcej]

Gospodarstwo Agroturystyczne - Stadnina Złoty Dukat

Nowe Rybie, Rupniów 157, (Agroturystyka)

Rodzinne gospodarstwo agroturystyczne Państwa Kaimów - Stadnina Złoty Dukat zaprasza na przejażdżki konne po urokliwym Beskidzie Wyspowym, naukę jazdy na koniach pod okiem wykwalifikowanych specjalistów, aktywny wypoczynek w górach oraz biesiady przy ognisku, kuligi itp. Beskid Wyspowy za... [więcej]

DW STELLA

Rabka-Zdrój, Chopina 14, (Dom wczasowy)

Samiutkie centrum, wszędzie blisko. Smaczne domowe posiłki. Całoroczny Dom Wczasowy w samym centrum Uzdrowiska Rabka Zdrój blisko do Zakładu Przyrodoleczniczego na zabiegi,Park Zdrojowy, Muszla Koncertowa, Park Rozrywki "Rabkoland", Plac Zabaw dla dzieci,Stadion Piłkarski,Boisko d... [więcej]

Hotel SIWY BRZEG

Limanowa, ul. Bronisława Czecha 4, (Hotel)

Hotel „Siwy Brzeg” * to jedno gwiazdkowy obiekt zapewniający swoim gościom miłą atmosferę . Doba hotelowa zaczyna się od godz. 14.00 w dniu przyjazdu, kończy o godz. 11.00 w dniu wyjazdu Dla naszych gości przygotowaliśmy 18 pokoi o łącznej ilości 52 miejsc no... [więcej]

Dobra Chata

Dobra, Dobra 635, (Agroturystyka)

Dobra Chata zaprasza na wypoczynek u podnóża góry Łopień, nad rzeką Łososiną. Zimą zapraszamy na wycieczki narciarskie i biegówki, zwiedzanie ciekawych miejsc w bliższej i dalszej okolicy. Narty dla siebie i dziecka wypożyczysz na miejscu. Latem zajrzyj do naszego dużego ogrodu.... [więcej]

Grota Zbójnicka

Gliczarów Górny, Łosie 17, (Pensjonat)

Pod jednym dachem pokoje do wynajęcia, karczma, sklep, a poza tym wspaniałe widoki, bliskość lasu, dobry dojazd do wyciągów narciarskich. Gdzie znajduje się takie miejsce? U państwa Krystyny i Józefa Majerczyków w Gliczarowie Górnym, malowniczej góralskiej wsi położonej na grzbi... [więcej]

Noclegi Pod Mogielicą / Beskid Wyspowy / Chyszówki

Jurków, Chyszówki 20, (Apartamenty)

Oferujemy apartament oraz pokoje wypoczynkowe na każdą porę roku u podnóża najwyższego szczytu Beskidu Wyspowego Mogielicy. Miejsce idealne dla osób lubiących podróże górskie,spokój oraz świeże powietrze:) Noclegi pod Mogielicą oferuje gościom pokoje z rozbudową od 2 do 8 osób z... [więcej]

Domek nad strumykiem

Laskowa, Laskowa 255, (Domek całoroczny)

Laskowa przepiękna malownicza wieś położona 7 km od Limanowej w dolinie rzeki Łososiny pomiędzy Pasmem Łososińskim i Pasmem Kamionnej (Beskid Wyspowy). Charakteryzuje się dużym bogactwem przyrody, czystym naturalnym środowiskiem i przepiękną spokojna okolicą. Wspaniały wypoczynek n... [więcej]

Pokoje gościnne U GRAŻYNKI

Kasinka Mała, Kasinka Mała 228, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy Państwa do skorzystania z oferty wypoczynkowej naszego obiektu. Dla naszych gości przeznaczyliśmy 6 pokoi 2 osobowych oraz 1 pokój 10 osobowy. Każdy z pokoi posiada balkon z widokiem na Beskid Wyspowy. Do dyspozycji gości oddajemy również w pełni wyposażoną kuchnię, łazienki ... [więcej]

Najnowsza opinia: Bardzo miło, czysto, estetycznie, wszystko jest co potrzeba, a jak czegoś nie ma to pani gospodyni jest chętna i z uśmiechem pomoże (np. prosiłam o suszarkę do włosów i mleczko do kawy:-). Blisko rzeka i szlak na Lubogoszcz, w ogrodzie też miło, taras itd. (ewa)

Ośrodek wypoczynkowy JAN

Rabka-Zdrój, ul.Zakopiańska 32, (Dom wczasowy)

Ośrodek Wypoczynkowy JAN usytuowany jest u podnóża góry Krzywoń, skąd jakby na wyciągnięcie dłoni rozciąga się przepiękny widok na Gorce , Beskid Żywiecki z Babią Górą na czele oraz Beskid Wyspowy z górującym nad Rabką Luboniem Wielkim (1022 m) . Doskonała lokalizacja umożliwia ... [więcej]