Oferty noclegowe dla hasła "Blisko Gor"

Noclegi Kudowa

Kudowa-Zdrój, 1-go Maja, (Pensjonat)

Noclegi w Kudowie-Zdrój pokoje 2,3,4 w nowym budynku. Do dyspozycji gości aneks kuchenny (czajnik, kuchenka mikrofalówka, lodówka, zlew, stół) miejsce do zaparkowania samochodu, cicha spokojna okolica. Budynek w sąsiedztwie lasu (otulina parku gór stołowych) doskonała baza wypadowa w gó... [więcej]

Najnowsza opinia: Praktycznie wszystko to co mogło być nam potrzebne, czyli mała kuchenka, parking łazienka z ciepłą wodą jest dostępne. Bawiliśmy się przednie, jesteśmy bardzo zaskoczeni tymi górami, spodziewałam się że są niższe, a tu całkiem fajne szlaki duży pozytyw (R+ L + B)

Pod Lipą

Wisła, Jarzębata 18, (Agroturystyka)

Agroturystyka "Pod Lipą" W naszej ofercie mamy pokoje do wynajęcia: * 2 osobowe z łazienkami, * aneks kuchenny do dyspozycji, * jadalnia z tv, * mozliwosc wynajecia calego domu dla 9 osob. Lokalizacja: * 3 km od centrum Wisły, * piekny widok na pasmo ... [więcej]

Najnowsza opinia: Gorąco polecam.Właściciele bardzo mili i bardzo pomocni.W domku czysto i przyjemnie.Bardzo ładne widoki.Jeszcze raz Polecam (Robert)

Apartament u Wioli

Kudowa Zdrój, Zdrojowa 33a/9, (Apartamenty)

Apartament składa się z 2 pokoi. kuchni, łazienki i WC. W pełni wyposażony, posiada 2 balkony. Lokalizacja- w samym centrum Kudowy Zdroju, 100 m do Parku Zdrojowego i Pijalni Wód Mineralnych oraz basenu krytego Aqa Park. W pobliżu znajdują się restauracje, bary, sklepy Blisko jest równi... [więcej]

Agroturystyka STARY MŁYN

Radków, Kościuszki 36, (Agroturystyka)

Malowniczo położone gospodarstwo agroturystyczne u podnóża Gór Stołowych, blisko szlaków turystycznych i zalewu. Wśród kwiatów, krzewów i szumiącego strumyka. Doskonała baza wypadowa do pobliskich miejscowości uzdrowiskowych (Polanica Zdrój, Kudowa Zdrój), oraz Czech. Oferujemy r... [więcej]

Behind Horizon B&B Guest house

Kraków, Za Skłonem 12 A, (Pensjonat)

Zapraszamy do Behind Horizon B&B. Miejsce stworzone z myślą o Gościach szukających spokoju, wyciszenia, intymności i domowej atmosfery. Piękne i stylowe sypialnie, pachnąca pościel i znakomite jedzenie. Lokalizacja sprzyja wędrówkom pieszym, eksploracji Krakowa i jego okolic. Piękn... [więcej]

Pokoje Gościnne U BASI

Jurgów, Jurgów 183, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy Państwa na wypoczynek do naszego domu do Jurgowa. Jurgów to mała, spokojna miejscowość położona w górach. Można stąd podziwiać wspaniałe widoki gór, wybrać się na wycieczkę w polskie lub słowackie Tatry. Do granicy ze Słowacją jest zaledwie kilka kilometrów. Niedale... [więcej]

Zakątek pod Smrekami

Kościelisko, Nędzy-Kubińca 268, (Kwatery prywatne)

Zakątek pod Smrekami to drewniany, regionalny dom w Kościelisku k/Zakopanego, pięknie położony na 1ha działce pod lasem u podnóża Tatr Zachodnich blisko Doliny Kościeliskiej. Jest to doskonałe miejsce na letni i zimowy wypoczynek. Zimą blisko do wyciągów (gospodarze mają spore dośw... [więcej]

Najnowsza opinia: Spędziliśmy w tym ośrodku tydzień i wszystko nam się podobało. Przepiękna lokalizacja. Jechaliśmy z duszą na ramieniu, bo pierwszy raz się tam wybieraliśmy ale okazało się, że niepotrzebnie się obawialiśmy. Naprawdę fajne miejsce, aż zał było wyjeżdżać. (wrocław)

Kamienna Polana

Szczytna, Wolności 71A, (Kwatery prywatne)

Do dyspozycji gości: Miejsce na ognisko, Grill Udogodnienia: Deska do prasowania / żelazko ogólnodostępne Dla zmotoryzowanych: Parking (w cenie) Atrakcje dla dzieci: Plac zabaw dla dzieci (Piaskownica, Huśtawka, Zjeżdżalnia) Internet: Internet (wifi) Dla go�... [więcej]

DOM WYPOCZYNKOWY TADEUSZ

Bardo, Grunwaldzka 41, (Ośrodek Wypoczynkowy)

800m od Centrum, blisko rzeki Nysy Kłodzkiej, pośród malowniczych, zalesionych gór znajduje się D.W. TADEUSZ. Piękne miejsce zimą i latem. Równolegle do rzeki, po drugiej stronie prowadzi droga do Nowej Rudy. Okalająca cisza, trasy rowerowe i spacerowe. Ulica spokojna, prawie bez ruchu moto... [więcej]

Pokoje Galicówka

Zakopane, Galicówka 9, (Kwatery prywatne)

Witam oferuję Państwu pokoje w cichej dzielnicy Zakopanego- Olczy, skąd jest dobra komunikacja w góry i do centrum , blisko szczytów Bachledzkiego Wierchu z którego można zobaczyć wspaniałą panoramę Tatr . Pokoje 2 osobowe z tv, radio, łóżka małżeńskie,łazienka balkon, duży ogród... [więcej]

Pensjonat Zacisze Trzech Gór

Jedlina Zdrój, Pokrzywianka 10, (Pensjonat)

Nasz dom odrestaurowany został na wzór przedwojennego domu gościnnego, który swego czasu cieszył się wielką sławą. Teraz także nasz pensjonat charakteryzuje przytulna atmosfery, drewnianych wnętrz-w klimacie minionych czasów oraz domowa, staropolska kuchnia. Dysponujemy ok. 50 miej... [więcej]

Najnowsza opinia: Witam. Ja z mężem w " Zaciszu Trzech Gór" byłam niedawno i czuliśmy się tam jak nigdzie indziej... REWELACYJNIE !! Prześliczne widoki, pomieszczenia utrzymane w dawnym regionalnym stylu, Oswojone zwierzęta witające gości i miejsce pokryte śniegiem tak pięknie jak w bajce. Właściciele młodzi i sympatyczni entuzjastycznie nastawieni do gości. Posiłki bardzo smaczne i doskonale przygotowane... super domowa kuchnia. Tam to jest prawdziwa gościna. Polecam każdemu. Razem z... (Barbara i Roman)

Ośrodek Wypoczynkowy Igor

Zarzecze, Kwiatowa 24, (Domek całoroczny)

Ośrodek wypoczynkowy „IGOR” jest nowoczesnym ośrodkiem wypoczynkowym z wszelkimi udogodnieniami. Znajduje się w turystycznej miejscowości Zarzecze, położonej w Kotlinie Żywieckiej, w historycznym regionie Żywiecczyzny, nad rzeką Żylicą uchodzącą tu do Jeziora Żywieckiego (j... [więcej]