Oferty noclegowe dla hasła "Blisko Wyciagu"

Chata Walczaków

Zakopane, oś. Zwijacze 11, (Pensjonat)

Chata Walczaków to stylowa góralska chata. Obiekt polożony jest na wysokości 850 m n.p.m. na zboczu pasma Gubalówki w Zakopanem z pięknym widokiem na Tatry. Wyposażenie obiektu: basen kryty z przeciwprądem, wodospadem, łóżkiem masującym, dostęp do internetu, ognisko, grill,jadalnia,... [więcej]

Agroturystyka u Maryli

Stronie Śląskie, Strachocin 1, (Agroturystyka)

Agroturystyka położona jest w ustronnym miejscu, ok. 6 minut drogi samochodem od Czarnej Góry. W naszej ofercie znajdziecie Państwo 5 pokoi dwuosobowych, trzy lub czteroosobowych, wyposażonych w TV. Każdy pokój posiada prywatną łazienkę. Pokoje są przytulne i bardzo ciepłe. Do ... [więcej]

Willa Tulipan

Kamienica, Kamienica 282, (Willa)

Willa Tulipan znajduje się w Kamienicy przy trasie Mszana Dolna - Zabrzeż. Położona jest zaledwie 150 m od centrum Kamienicy. Obiekt jest atrakcyjny zarówno dla tych, którzy pragną spokoju, bliskości przyrody a także dla turystów, którzy chcą pozwiedzać urocze górskie tereny Polski Po�... [więcej]

Najnowsza opinia: w drodze na słowację całkiem przypadkowo dotarliśmy właśnie do tulipana. cieszę się, że akurat tam trafiliśmy, ponieważ spełnił on wszystkie nasze potrzeby. otrzymaliśmy ładny pokój z łazienką i malą kuchenką, świeżą pościel, ręczniki. pokój czysty i zadbany. w drodze powrotnej tez tam nocowalismy i po raz drugi sie nie zawiedlismy. bardzo ładne miejsce, sensowne ceny. w pobliżu smaczne jedzenie w karczmie, mieliśmy okazje wypróbować. (Basia)

Willa Safra

Szczawnica, Główna 82, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy do Willi położonej w centrum Szczawnicy blisko wyciągu na Palenicę, Parku Dolnego i dworca PKS . OFERUJEMY ZAKWATEROWANIE W POKOJACH 2,3,4,5 OSOBOWYCH, KAŻDY POKÓJ POSIADA WŁASNĄ ŁAZIENKĘ ORAZ WYPOSAŻONY JEST W CZAJNIK I TV. NIEKTÓRE POKOJE POSIADAJĄ TARAS LUB BALKON. ... [więcej]

Pensjonat Mimoza

Świeradów Zdrój, Leśna 1, (Pensjonat)

Pensjonat „Mimoza” położony jest w zacisznym miejscu, tylko kilka minut spacerem od Parku Zdrojowego i Hali Zdrojowej. Budynek pochodzi z 1925 roku i od początku swego istnienia (pod nazwą „Rheingold”) pełnił funkcję pensjonatu – domu kuracyjnego. Oferujemy... [więcej]

Najnowsza opinia: Kolejne udane wakacje w Świeradowie..Mimozie. Mimo dalekiej drogi/Dania warto jest tu przyjeżdżać,bowiem w pensjonacie czuje sie jak w domu..polecam wszyskim ten klimatyczny domek. (Magda)

Na Klińcu

Łomnica Zdrój, Łomnica Zdrój - stara szkoła, (Dom wczasowy)

"Na Klińcu" Pragniemy zaprosić Państwa do skorzystania z naszej atrakcyjnej oferty wypoczynku w jednym z najpiękniejszych regionów Polski. Serdecznie zapraszamy do wypoczynku w malowniczo położonej Łomnicy Zdrój, otoczonej przepięknym krajobrazem Beskidu Sądeckiego, liczne atra... [więcej]

Pokoje gościnne Aurelka

Zakopane, Brzozowskiego 11, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy do naszych przytulnych i niedrogich pokoi gościnnych w Zakopanem. Dom usytuowany jest w dzielnicy Bystre. Pokoje dwu i trzyosobowe, jasne, przestronne, z łazienkami lub bez. Możliwość wstawienia dostawki. W bezpośredniej okolicy przystanek bus, sklepy, solarium, fitness, bary i rest... [więcej]

Pokoje gościnne VENUS

Szklarska Poręba, Osiedle Huty 11/1, (Kwatery prywatne)

lokalizacja: Szklarska Poręba, blisko centrum miasta, przed domem teren zielony z miejscem do wypoczynku i grillowania, parking zamknięty na terenie obiektu, wokół las, możliwość obfitych grzybobrań i jagodobrań darmowy dostęp do internetu wi-fi możliwość wypoż... [więcej]

Kwatery Partecznik

Wisła, Partecznik 33a, (Kwatery prywatne)

Oferujemy pokój 2 oraz 3-os z widokowymi balkonami oraz dwupokojowy apartament. Każdy pokój posiada własną łazienkę, telewizor oraz gustownie i wygodnie urządzone wnętrze. Wszystkie pokoje mieszczą się na drugim piętrze, w każdym jest dodatkow czajnik, kubki, talerze, an korytarzu jest ... [więcej]

Najnowsza opinia: Mieszkałam w tej willi rok temu. Warunki sa w sumie godne polecenia, pokój nam sie podobał, wracaliśmy było zawsze ciepło woda ciepła też dostępna. I generalnie ładnie nawet i chyba stosunkowo niedrogo. Najbardziej podobała mi się sama Wisła, z wielką przyjemnością wrócę do tego miasta. (Kaśka)

OW Podhalanka

Niedzica, Spiska 13 (Kacwin), (Ośrodek Wypoczynkowy)

Oferujemy 51 miejsc w pokojach 2,3,4,5- osobowych z własnymi łazienkami, oraz 4 pokoje 2-osobowe ze wspólną łazienką. Posiadamy również domek całoroczny dla 12 osób. Na terenie ośrodka do dyspozycji gości jest: - stołówka - sala TV - duży ogród - miejsce na ognisko - parking ... [więcej]

Willa Nad Potokiem FERIE, NARTY ZAPRASZAMY!!

Wisła, Cieślarów 18, (Pensjonat)

ZAPRASZAMY NA FERIE, NARTY - ciekawe oferty sprawdź!! www.nadpotokiem.org Pokoje z łazienkami, mini spa: sauny, jacuzzi, aneks kuchenny, tv, sala na ok. 30 osób. Cisza i spokój, dobre warunki dla dzieci, plac zabaw,letni basen,trampolina, świetlica, własny parking, możliwość przyjaz... [więcej]

Najnowsza opinia: Ostatnio miałem przyjemność brać udział w konferencji, która odbyła się w tym nowoczesnym hotelu. Właśnie dzięki bogatej ofercie spa i pięknemu krajobrazowi podczas wieczornych spacerów mogłem choć na chwilę oderwać się od pracy i odpocząć. Idealne miejsce na spotkania biznesowe. (Świetne miejsce)

Pensjonat U DZIADKA

Karpacz, Krótka 2a, (Pensjonat)

Pensjonat znajduję się w centrum miasta, blisko do sklepów, wyciągów narciarskich, spokój, możliwość zrobienia grilla w ogrodzie, parking, na miejscu instruktor narciarski i możliwość wypożyczenia tanio sprzętu narciarskiego, dla gości kuchnia lub aneks kuchenny. Miejsce przyjazn... [więcej]

Dom Wczasowy HAWRAŃ pod Nosalem

Zakopane, Jaszczurówka Bory 5B, (Pensjonat)

Dom Wczasowy Hawrań położony w Zakopanem 250 m od stoku narciarskiego Nosal, oraz w bezpośrednim sąsiedztwie szlaków turystycznych ; Dolina Olczyska ok. 10 min, Kuźnice skąd rozpoczyna się większość szlaków turystycznych w wysokie Tatry ok.30 min, centrum-Krupówki 25 min. W odleg�... [więcej]

Pensjonat Zamek

Krynica-Zdrój, Piękna 11, (Pensjonat)

Pensjonat „Zamek” otoczony piękną górską scenerią, położony w samym sercu Krynicy Zdrój zaprasza Państwa do spędzenia niezapomnianych chwil. Krynica Zdrój to perła polskich uzdrowisk, kurort górski położony u stóp Jaworzyny Krynickiej z najnowocześniejszą kolejką go... [więcej]

Carpatia

Karpacz, Ściegny 160, (Kwatery prywatne)

Zapraszam na wypoczynek do Ścięgien, zacisznej miejscowości położonej u stóp Karkonoszy, w odległości tylko 1 km od centrum Karpacza i 500 m do "Western City". "Carpatia" otoczony jest dużym ogrodem, ciszą, a z okien rozpościera się wspaniały widok na Karkonosze, ... [więcej]

Najnowsza opinia: Bardzo fajne miejsce, wszystko zgadza sie z opisem, przesympatyczna Pani Maja, niezwykle mila i przede wszystkim pomocna. Do Karpacza na piechote troche daleko (ok.pol godz.)ale zapaleni spacerowicze po drodze moga podziwiac piekne krajobrazy Karkonoszy, nam odleglosc nie przeszkadzala. Zarowno dla par jak i rodzin, ze swojej strony moge goraca polecic (Magda)

LETNIK

Augustów, Letniskowa 5, (Kwatery prywatne)

Dom wolnostojący 700m od plaży miejskiej przy jeziorze Necko. 16 miejsc noclegowych: 1 pokój 5-osobowy, 1 pokój 4-osobowy, 1 pokój 3-osobowy, 2 pokoje 2-osobowe. Prysznic, toaleta, aneks kuchenny i taras widokowy na pobliski las - na piętrze. Kuchnia i łazienka z toaletą – na parterze. Ob... [więcej]

U LUCJANA

Karpacz, Karkonoska 39, (Kwatery prywatne)

POKÓJ GOŚCINNY dla 3-4 osobowej rodziny z osobnym wejściem. ZAPYTAJ MAILEM CO CIĘ INTERESUJE!!!Położony jest w Karpaczu , na wysokości ponad 800 m n.p.m. W pobliżu znajdują się najważniejsze szlaki turystyczne, wyciąg krzesełkowy na Kopę, oraz XII wieczny Kościółek Wang. Świetny mi... [więcej]

Dwa Lwy

Murzasichle, Sądelska 76, (Kwatery prywatne)

Miłośników Tatr i Podhala oraz entuzjastów innych miejsc na świecie zapraszamy do naszego domu położonego w Murzasichlu. Usytuowanie budynku sprawia, że gość nasz ma przed sobą łąki i piękny widok na góry a wokół domu dużo miejsca. MURZASICHLE - Miejscowość turystyczno - ... [więcej]

Najnowsza opinia: Jak na taką cenę to byliśmy zadowoleni. Czysto, przyjemnie i bardzo spokojnie. Tego właśnie oczekiwaliśmy. Pozdrawiamy z Krakowa (goscie 2013)

Pensjonat Szczecinek

Szczecinek, Kościuszki 55h, (Pensjonat)

Pensjonat Szczecinek znajduje się w miejscowości o tej samej nazwie, bardzo blisko jej centrum. Oferuje on bezpłatny parking oraz eleganckie pokoje z bezpłatnym WiFi. Wszystkie pokoje są przestronne i oferują podłogę wyłożoną wykładziną. Każdy z nich obejmuje łazienkę z prysznicem o... [więcej]

Domek w górach

Piwniczna Zdrój, Jana III Sobieskiego 10, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy do Piwnicznej-Zdroju zarówno w lecie jak i w zimie. Oferujemy wynajem domku, położonego 50 m. od rynku w Piwnicznej Zdroju, w którym jest 8-10 miejsc noclegowych w pokojach 2,3 i 3 osobowych z dwoma łazienkami w korytarzu oraz w pełni wyposażonym aneksem kuchennym. W budy... [więcej]