Oferty noclegowe dla hasła "Darmowy Parking"

Pokoje gościnne i domki letniskowe

Władysławowo, Stolarska 2, (Domki letniskowe)

***UWAGA!!! PROMOCJA !!!*** - Od 22 sierpnia cena 160 zł doba za 4 osoby - Wrzesień cena 120 zł doba za 4 osoby Tel. 692-466-719 email: [email protected] Internet Wi-Fi w domkach!!! Zapraszamy do miłego spędzenia urlopu nad morzem w naszych domkach letniskowych. Znajdują się ... [więcej]

Rybna 9

Łódź, Rybna 9, (Kwatery prywatne)

Tanie spanie dla każdego!!! Bezpłatny, niestrzeżony parking na terenie obiektu, darmowy internet WI-FI! Zapraszamy! Tanie spanie dla firm, pojedyńczych osób, grup pracowniczych, pracowników Zagranicznych, turystów jak również dla studentów! Noclegi w naszym obiekcie są doskonałą alt... [więcej]

CAMPANILE ŁÓDŻ

Łódź, Aleja Pilsudskiego 27, (Hotel)

Niedawno wyremontowany hotel Campanile Łódź szczyci się nowoczesnym wyposażeniem i doskonałą lokalizacją. Niewygórowane ceny i profesjonalna obsługa to największe zalety naszego hotelu. Ponadto gościmy Państwa w przyjaznej i spokojnej atmosferze. Hotel położony jest na południu m... [więcej]

MOON HOSTEL Warszawa

Warszawa, Foksal 16, (Hostel)

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do nowo otwartego hostelu mieszczącego się w zabytkowej kamienicy, w samym centrum Warszawy. (50m od ul. Nowy Świat - najbardziej znanej warszawskiej ulicy). Do dyspozycji naszych gości oddajemy komfortowe pokoje 1-8 osobowe z telewizorami, w najlepszej ... [więcej]

Najnowsza opinia: Tyle słyszałam od dzieci, że chcą zobaczyć warszawę, że w końcu pojechaliśmy. Miejsce poleciła mi pewna nauczycielka, która była u nich z wycieczką szkolną i generalnie chwaliła. Za taką cenę warto szczególnie, że nie trzeba dodatkowo płacić za transporty, wszędzie blisko i standard przestępny. (Karolina)

CHATA BIESZCZADY

Ustrzyki Dolne, Strwiążyk 37, (Kwatery prywatne)

Domek-BRDA-Całoroczny z kominkiem Zapraszamy Państwa do całorocznego domku w Bieszczadach. Domek drewniany położony w Parku Krajobrazowym Gór Słonnych, cichej, spokojnej okolicy w niewielkiej miejscowości Ustrzyki Dolne w samym sercu Bieszczad. Domek całoroczny o powierzchni ponad 60 m2 p... [więcej]

Willa Maria pokoje gościnne

Kościelisko, Królewska 30, (Ośrodek Wypoczynkowy)

INFORMACJE O WILLI: do dyspozycji gości jadalnia z możliwością wyżywienia całodziennego lub samego śniadania zamykany, oświetlony parking altanka z kominkiem i grillem mile widziani goście ze zwierzętami domowymi możliwość korzystania z kojca dla psa ... [więcej]

Najnowsza opinia: Jeśli zależy komuś na odpoczynku od hałasu miasta to jest to idealne miejsce. Miejsce ciche i spokoje, okolica piękna aż żal wyjeżdżać, jedzenie smaczne, do atrakcji turystycznych blisko zarówno swoim samochodem jak i na pieszo a do busów rozwożących także blisko. Czy wrócimy?? OJJJJ TAK ;) (Agnieszka i Tomek z dziećmi)

2-pok. Apartament 505 CECHINI

Krynica Zdrój, Pułaskiego 29/505, (Apartamenty)

Zapraszam Państwa do wyjątkowego apartamentu z widokiem na Górę Parkową, w centrum Krynicy. Bliska odległość od deptaka i niezbędnych punktów usługowych. W budynku winda, recepcja czynna 24h, stale monitorowany parking, sklep spożywczy „Żabka”, restauracja, najlepsze... [więcej]

Pensjonat NOVA

Polanica Zdrój, Lipowa 6/8, (Pensjonat)

Wymarzone miejsce Państwa wypoczynku! * Malownicze położenie przy deptaku * Pokoje z TV, łazienką, telefonem, a część z balkonem * Śniadania - szwedzki stół * Kawiarnia, ogródek piwny, naleśnikarnia * Ogród z miejscem na grillowanie i leżakowanie * Plac zabaw dla dzieci * Dar... [więcej]

Najnowsza opinia: Mieszkałem tam przez ostatni wekend - jestem zadowolony. Jeden z ładniejszych pensjonatów. Byłem zadowolony, że miałem możliwość korzystania z bezprzewodowego internetu. Niestety nie w pokoju, tylko w holu - ale tam też było bardzo wygodnie. Nikt mi się nie kręcił nad głową. Miła właścicielka - podrzuciła mi kilka pomysłów na wycieczki w okolicy. (Kamil Brzozowski)

Pokoje Gościnne Bożena Kunc

Zakopane, Wojdyły 23, (Kwatery prywatne)

Serdecznie zapraszamy na wypoczynek do Zakopanego. Pięknie położony dom w spokojnej dzielnicy Zakopanego. Z okien roztacza się rozległa, niczym nie zasłonięta panorama Tatr. Obok domu biegnie szlak im. J. Kasprowicza, którym spacerkiem podziwiając widoki Tatr można dojść do centrum, ... [więcej]

U Renaty

Solina, Solina 22, (Domki letniskowe)

(GRATIS) DO KAŻDEJ REZERWACJI NOCLEGU W NASZYM OBIEKCIE POWYŻEJ 7 DNI ,ROWERY NA DZIEŃ POBYTU GRATIS. Nasz obiekt zlokalizowany jest około 800 m. od Zalewu Solińskiego i kąpieliska znajdującego się w Solinie oraz około 100 m od Jeziora Myczkowieckiego na którym istnieje możliwość w�... [więcej]

Villa VISITOR

Władysławowo, Maszoperii 7, (Willa)

Serdecznie zapraszamy do Chłapowa, gmina Władysławowo, miejscowości położonej nad otwartym morzem, jednej z najbardziej wysuniętych na północ Polski. Zapraszamy osoby indywidualne, rodziny z dziećmi, grupy zorganizowane, małe wycieczki. Termin oraz długość pobytu do uzgodnienia (doba, ... [więcej]

Pokoje gościnne WICHROWE WZGÓRZE nad Soliną

Polańczyk, Bieszczadzka, (Kwatery prywatne)

WICHROWE WZGÓRZE Witamy Państwa i zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą pokoi gościnnych Wichrowe Wzgórze. Wichrowe Wzgórze to doskonałe miejsce do wypoczynku dla osób ceniących ciszę, spokój, bezpośrednie obcowanie z przyrodą (bliskość lasu - 10 M.) i kameralną atmosferą. ... [więcej]

Najnowsza opinia: Świetna lokalizacja, ładne wnętrza, super huśtawka, czyściutko, przestronny, wygodnie umeblowany salon, grill, miejsce na ognisko, a dokoła cisza, spokój, przyroda. Do tego przemili właściciele. Gorąco polecam! (Agnieszka)

Domki w górnym końcu!

Terka, Terka 64, (Domek całoroczny)

SERDECZNIE ZAPRASZAMY W PIĘKNY ZAKĄTEK BIESZCZAD, JAKIM JEST TERKA. NASZE DOMKI WYPOCZYNKOWE ORAZ AGROTURYSTYKA ZNAJDUJĄ SIĘ NA KOŃCU WSI Z WIDOKIEM NA OKOLICĘ I ZAGWARANTUJĄ PAŃSTWU SPOKOJNY I UDANY WYPOCZYNEK. SĄSIEDZTWO GÓR, PIĘNE KRAJOBRAZY I DZIKIE ZWIERZĘTA MOŻNA ZAUWAŻYĆ TU NIE... [więcej]

Ośrodek Wypoczynkowy  TĘCZA

Ośrodek Wypoczynkowy TĘCZA

Szklarska Poręba, Górna 33, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Ośrodek Wypoczynkowy "Tęcza" położony jest w Szklarskiej Porębie Średniej. Ośrodek dysponuje pokojami z pełnym węzłem sanitarnym . Do dyspozycji gości jest jadalnia, sala TV, plac zabaw dla dzieci przy budynku, boisko do siatkówki, miejsce na ognisko. Darmowy dostęp do interne... [więcej]

Najnowsza opinia: Korzystaliśmy z tego ośrodka w sierpniu 2012. Nasze wrażenie są bardzo pozytywne. Począwszy od pokoju, posiłków, które okazały się naprawdę smaczne i wystarczające a skończywszy na ludziach z którymi się tam poznaliśmy. Wyszedł z tego bardzo udany wyjazd, okazało się ze nie tylko dzieci nawiązały nowe przyjaźnie. (Pawlik B.)

Very Berry Hostel

Poznań, Al. Marcinkowskiego 11, (Hostel)

Hostel Very Berry znajduje się w ścisłym centrum Poznania! Okna wychodzą na STREFĘ KIBICA! Zapraszamy do nowootwartego hostelu Very Berry w Poznaniu, łączącego w swej ofercie komfort, rozsądną cenę oraz klimatyczną, przytulną atmosferę. Hostel usytuowany jest w samym centrum Sta... [więcej]

Apart & Hostel NAZAR

Kraków, Bytomska 1, (Hostel)

NAZAR APART & HOSTEL znajduje się na ul. Bytomskiej, 15 minut pieszo od Rynku Głównego! Dogodne położenie, przytulne pokoje z łazienkami i miła obsługa - to czeka na gości odwiedzających nasz hostel. Bądź jednym z nich i już dziś zaplanuj swój urlop w Krakowie! W cenie: - internet... [więcej]

Najnowsza opinia: Fajny, przyjemny hostel, niedaleko centrum. Dużym plusem są łazienki w pokojach, salon tv i kuchnie. Mogliśmy sobie przygotować śniadania sami. Mają swój bar więc mecze i tanie piwko plus zniżki dla gości hostelowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu. Na koniec zawieźli nas gratisowo na dworzec. Planujemy tam wrócić przy najbliższym wypadzie do Krakowa. Dziękujemy, karola i jarek (karolina)

Hotel Dębina ***

Żywiec, Kopernika 2, (Hotel)

Żywiec to miasteczko, które położone jest w Kotlinie Żywieckiej. Przyciąga turystów przede wszystkim otaczającymi go z każdej strony szczytami Beskidów. Turyści przybywają tutaj zarówno latem, jak i zimą. Niezależnie od pory trzeba pomyśleć o noclegach. Noclegi w Ustroniu to niezwyk... [więcej]

Nocleg u Kołodzieja

Białowieża, Pałacowa 57, (Agroturystyka)

Do państwa dyspozycji przygotowaliśmy cztery pokoje: Pokój nr 1 i nr 3 – dwuosobowe (pojedyncze łóżka) Pokój nr 2 i nr 4 - trzyosobowe (łóżko małżeńskie + pojedyncze) Pokój nr 1, 2 oraz nr 3 znajdują się na piętrze, posiadają osobne wejście przez taras. Do dyspozycji pr... [więcej]

Pensjonat Srebrny Potok

Poronin, Jana Kasprowicza 100, (Pensjonat)

Przy ulicy Jana Kasprowicza 100 w Poroninie usytuowany jest pensjonat Srebrny Potok. Oferuje on noclegi w Poroninie, czyli niewielkiej miejscowości położonej u podnóża Tatr. Pensjonat oferuje pokoje dwu-, trzy- oraz czteroosobowe. Każdy z pokoi wyposażony jest w łazienkę, w której znajduje... [więcej]

Najnowsza opinia: Nigdy nie chce mi sie usiąść i napisac jakiejś opinii o ośrodku w którym nocowałam. Za to jak jadę gdzieś to szukam i czytam z zainteresowaniem. Dlatego postanowiłam napisać że polecam ich stronę. Byłam widziała nocowałam przez kilka dni i praktycznie wszystko pokrywa sie ze stroną, a nawet było lepiej. (Magda)

Pokoje Gościnne ZA BOREM

Zubrzyca Górna, Zubrzyca Górna 358a, (Kwatery prywatne)

Dom położony na skraju lasu u podnóża Babiej Góry w Beskidzie Wysokim. Pokoje 2,3,4 osobowe z łazienkami (wc,umywalka,prysznic). Blisko do szlaków turystycznych.Wyciąg narciarski – 7km, górka do zjeżdżania na sankach – 300m. Na Słowacje 15km(Chyżne, Jezioro Orawskie, źródła te... [więcej]