Oferty noclegowe dla hasła "Dla Grup Zorganizowanych"

Bacówki

Karpacz, Obrońców 6, (Domki letniskowe)

Położony w spokojnej, leśnej części miasta, niedaleko centrum, pomiędzy dwoma wyciągami narciarskimi (stok sztucznie naśnieżany, oświetlony) ośrodek oferuje 102 miejsca noclegowe w 10 całorocznych domkach typu ,,BRDA” oraz pokojach gościnnych. 6- lub 7-osobowe domki posiadają prze... [więcej]

Noclegi Pod Różą

Ustka, Różana 11, (Kwatery prywatne)

NOCLEGI CAŁOROCZNIE, POBYTY SŁUŻBOWE, WYPOCZYNEK WAKACYJNY, NOCLEGI PRACOWNICZE Oferujemy wypoczynek w całorocznym obiekcie położonym w zachodniej części Ustki nieopodal wonnego sosnowego lasu położonego na wydmach, za którymi rozpościera się piaszczysta plaża zachodnia i dochodzi... [więcej]

Najnowsza opinia: Wszystko w porządku nie powinniście być zawiedzenie. Mieszkałam tam i byłam zadowolona, jednak nie wrócę, bo lubimy zmieniać nasze turystyczne szlaki. Dlatego wiem że różne przygody mogą sie przytrafić na takich kwaterach. Pod Różą było ok. (kamila)

Pokoje gościnne Chowaniec I

Murzasichle, Budzowa 24, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy do stylowego góralskiego domu Chowaniec 1 położonego w malowniczo przepięknym zakątku Polskich Tatr - Murzasichlu. Miejsce to zapewnia spokojny wypoczynek z dala od miejskiego zgiełku i gwaru. Murzasichle to wieś położona na szczycie góry na wysokości około 1000m npm. St�... [więcej]

Najnowsza opinia: Super warunki i to nie tylko mieszkalne ale również na stoku. Spędziliśmy przemiłe wieczory na jadalni do wyciągu rzut beretem. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda nam się znowu u Państwa zagościć, Gdańsk się kłania (zadowoleni)

HOTEL CASTLE***

Bystrzyca Kłodzka, Okrzei 32, (Hotel)

Hotel Castle to uroczy, neogotycki pałacyk zlokalizowany przy wjeździe do malowniczej Bystrzycy Kłodzkiej, w południowej części Ziemi Kłodzkiej, nieopodal międzynarodowego szlaku komunikacyjnego Warszawa - Praga – Wiedeń, w odległości 19 km od przejścia granicznego w Boboszowie i 15 km... [więcej]

Ośrodek Kolonijno-Wczasowy SKAUT

Ustka, Darłowska 2, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Proponujemy Państwu skorzystanie z usług naszej bazy noclegowej położonej w Ustce przy ul. Darłowskiej 2, w odległości ok. 500 m od plaży zachodniej i 100 m od kanału portowego. Bliskie położenie naszego obiektu w stosunku do plaży, lasów i kanału portowego umożliwi Państwu korzys... [więcej]

Agroturystyczna Osada Edukacji Historycznej

Gąsawa, Wenecja, (Agroturystyka)

55 miejsc noclegowych w namiotach historycznych z okresu średniowiecza. Uczestnicy śpią w namiotach wieloosobowych. Noclegi wyłącznie dla grup zorganizowanych. Obozowisko rycerskie jest czynne w 2014 roku w okresie od 5 maja do 25 czerwca oraz we wrześniu w czasie trwania Festynu Archeologiczn... [więcej]

Willa Ostoja

Świeradów Zdrój, Leśna 3, (Willa)

Willa Ostoja to niegdyś nasz dom rodzinny. Spędzaliśmy tu wiele pięknych i niezapomnianych chwil. Doświadczaliśmy natury w najczystszej formie – wokół pachnące drzewa, rzeka posiadająca, wg dawnych legend, magiczne właściwości, góry kryjące w sobie wiele tajemnic przeszłości&... [więcej]

Domki do wynajęcia 23 miejsca noclegowe

Kruklanki, 22 Lipca 38a, (Domek całoroczny)

Nasza oferta jest skierowana zarówno do osób lubiących aktywny wypoczynek jak i ciszę i spokój. We wsi znajdują się sklepy spożywcze i przemysłowe, restauracje, ośrodek zdrowia i kościoły trzech różnych wyznań. Dla gości proponujemy: 23 miejsca noclegowe w trzech domach ... [więcej]

Najnowsza opinia: Szczególnie polecam bardzo smaczne jedzenie w restauracji. Oprócz tego domki są w porządku, a atrakcji wokół nie brakuje. mam nadzieje ze uda nam się jeszcze kiedyś przyjechać pozdrawiamy z Beskidów (B i D)

Ośrodek Wypoczynkowy USTRONIE

Karpacz, Karpacz Górny ul. Kąpielowa 1, (Dom wczasowy)

Położony w Karpaczu Górnym w malowniczym kurorcie leżącym u stóp najwyższego szczytu Karkonoszy - Śnieżki. Posiada pokoje 1, 2, 3, osobowe z łazienką i TV-SAT. Przystosowany jest do pobytu osób niepełnosprawnych. Domowa kuchnia i rodzinna atmosfera to atuty, które z pewnością ... [więcej]

NOCLEGI dla FIRM, POKOJE GOŚCINNE, TANIE NOCLEGI na ŚLĄSKU

Będzin, Siemońska 4, (Kwatery prywatne)

!!! WIOSENNA PROMOCJA CENOWA !!! Przy pobycie ponad tydzień - cena 19 PLN osobodoba !!! Kontakt Tel.: 505 069 738 NOCLEGI NOCLEGI dla FIRM POKOJE GOŚCINNE TANIE NOCLEGI w Będzinie ul. Siemońska 4 Do dyspozycji Gości: Liczba miejsc noclegowych: 74 Rodzaj pokoju (Ilość pok... [więcej]

Najnowsza opinia: Powiem tak luksusów proszę się nie spodziewać, jest to bardziej jak akademik czy bursa. Pokoje wieloosobowe, ale można też się umówić żeby na noc stała się dwójką czy jedynką. Przemiła Pani dopasuje się do nas w miarę możliwości. My nocowaliśmy tylko przejazdem, ale było dość przyjemnie. W łazience ciepła woda, wykąpaliśmy się wyspaliśmy porządnie, było cicho i spokojnie. Cena jest nie do przebicia, a warunki normalne, jeśli szukacie czegoś naprawde taniego i be... (Firmowo)

ORW PANORAMA

Krynica Zdrój, Wysoka 15, (Ośrodek Wypoczynkowy)

ORW "Panorama" położona jest w centrum "perły polskich uzdrowisk" na południowym stoku góry "Jasiennik" Otoczona zielenią stwarza komfortowe warunki wypoczynku. Specjalizujemy się zarówno w obsłudze klientów indywidualnych, jak i grup zorganizowanych. Na ry... [więcej]

Foluszowy Potok

Zakopane, Zamoyskiego 42, (Pensjonat)

Nasz pensjonat ma doskonałą lokalizację. Możemy śmiało stwierdzić: ”Od nas jest wszędzie blisko!”. Usytuowanie w towarzystwie pomnika Sabały gwarantuje doskonały kontakt ze ścisłym centrum Zakopanego (potrzebujemy jedynie 7 minut aby dotrzeć do Krupówek) a jednocześnie zap... [więcej]

Zajazd ZACHĘTA

Kamienna Góra, Jeleniogórska 41, (Zajazd)

Zapraszamy Państwa do skorzystania z usług Zajazdu „Zachęta”, który zlokalizowany jest w Kamiennej Górze przy ulicy Jeleniogórskiej – na trasie krajowej nr 5. Zachęcamy Państwa do codziennego korzystania z naszej karczmy, gdzie za nie duże pieniądze podejmujemy naszych Gości jad�... [więcej]

Niezapominajka

Szczyrk, Uzdrowiskowa 65, (Pensjonat)

Pokoje Gościnne" Niezapominajka" to idealne miejsce dla osób pragnących zaznać wypoczynku i spokoju, ale także dla tych których rozpiera energia i chcieliby poznać tajemnice beskidzkich szlaków albo poszusować na nartach czy snowboardzie. Komfortowe warunki lokalowe, wyśmienite ... [więcej]

Najnowsza opinia: Ośrodek jest zlokalizowany z boku, nie jest w centrum, co nam bardzo odpowiadało. Bardzo dobrze się tam czuliśmy, byliśmy z z dwójką naszych małych rozrabiaków. Jest dostosowany do pobytu dzieci, reasumując duuuży plus (Dagmara)

Youth Hostel

Luksemburg, Luxembourg City 2, rue du Fort Olisy,, (Hostel)

Nowoczesny hostel Youth położony jest w Luksemburgu, zaledwie 10 minut spacerem od placu Place d'Armes. Udogodnienia obejmują bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Na miejscu znajduje się sala gier i kawiarnia z tarasem. Każdy z wieloosobowych po... [więcej]

Agroturystyka Ewa

Zabkowice Śląskie, Kamieniecka 56, (Agroturystyka)

O OBIEKCIE Wydzielone miejsce go grillowania zorganizowania ogniska W naszym gospodarstwie oprócz ludzi mieszkają również kurki, pawie, kucyk i oczywiście piesek z kotkiem Piesek oprócz tego że jest przyjacielem dzieci pełni również zaszczytną rolę całodobowej ochrony obiektu nikt nie ... [więcej]

Dom Wczasowy Twardowski

Łeba, Brzozowa 8/10, (Dom wczasowy)

Witamy w Domu Wczasowym Twardowski Łeba Atrakcyjna lokalizacja naszego ośrodka czyni go niezwykle popularnym miejscem wypoczynku wakacyjnego. Idealne położenie Domy Wypoczynkowego Twardowski pozwala na znakomite zorganizowanie czasu dla całej rodziny. Zaledwie 300 metrów dzieli nas od M... [więcej]

Waterside Resort

Darłówko, Zwycięstwa 22, (Apartamenty)

Nowe pokoje klasy hotelowej w bliskim sąsiedztwie plaży - eleganckie i funkcjonalnie wyposażone wnętrza.Odprężenie i odrobina luksusu to propozycja na udany pobyt nad morzem połączona z dobrą regionalną kuchnią. Domowa kuchnia, wieczory przy ogniku, grill, plac zabaw, bilard, piłkarzyki... [więcej]

Gospodarstwo agroturystyczne Joanna i Mirosław Stępień

Żarki Letnisko, Sąsiedzka 34, (Apartamenty)

Oferujemy: 5 apartamentów (4-5-cio osobowych) z niezależnymi wejściami, mieszczących się na parterze, 3 pokoje 3 osobowe, 4 pokoje 2 osobowe z dostawkami na piętrze. W każdym pokoju dostępna jest łazienka. Na piętrze dostępna jest również kuchnia. W każdym apart... [więcej]

Obiekt Julinek

Julinek, Julinek 1, (Hostel)

Witamy w Julinku, Wsi położonej w województwie mazowieckim, w bliskim sąsiedztwie Narodowego Parku Kampinoskiego. W naszej miejscowości wykształciło się wiele gwiazd areny cyrkowej za sprawą, nie działającej już, szkoły cyrkowej, której bursę przekształcono na obiekt noclegowy. Ś... [więcej]