Oferty noclegowe dla hasła "Dla Narciarzy"

Almhaus Florian

Treffen, Kanzelhöhe 53 Austria, (Apartamenty)

Dom Almhaus Floriam położony jest w malowniczej austriackiej miejscowości Treffen. W domu znajduje się pięć mieszkań wakacyjnych, co daje łącznie 20 miejsc noclegowych. Dom położony jest w górach, na terenach zielonych. W pobliżu znajdują się pole golfowe, kolejka linowa, trasy biego... [więcej]

ONDRASZEK - Pokoje Gościnne

Szczyrk, Myśliwska 64, (Kwatery prywatne)

Proponujemy Państwu wypoczynek w pokojach gościnnych „ONDRASZEK”, które położone są w samym centrum miasta Szczyrk, stanowiącego zimą prawdziwy raj dla narciarzy i snowboardzistów, a latem zadowalającego wymagania każdego pasjonata górskich wycieczek. W naszych przytulnych... [więcej]

Najnowsza opinia: Widzę ze tak jak poprzednik stawiam na 9, dla tych kwater. Naprawde ponadprzeciętnie przyjemnie. Szkoda tylko ze nie ma łazienki w pokoju, a tylko umywalki, za to odejmuje jeden punkcik. Cała reszta pozostaje do szczerej pochwały, jest kuchnia, wszędzie czysto, do tego bardzo atrakcyjne ceny. (Monika)

Annaberg Sporthotel***

Annaberg, Annarotte 21 Austria, (Hotel)

Sporthotel Annaberg położony jest w niewielkiej miejscowości Annaberg w dolnej Austrii. Otoczony masywem Ötscher jest świetnym miejscem do wypoczynku zarówno dla miłośników białego szaleństwa jak i dla amatorów pieszych wędrówek po górach. W najbliższej okolicy znajduje się mnóstwo... [więcej]

Schronisko PTTK Skrzyczne

Szczyrk, Skrzyczne, (Schronisko)

Witamy i Zapraszamy do odwiedzenia najwyżej położonego schroniska w Beskidzie Śląskim!!!! Dzięki dotacji środków Unii europejskiej, jesienią 2012 roku przeprowadziliśmy gruntowny remont części hotelowej Schroniska wyposażając je w pełny węzeł sanitarny. Schronisko posiada 29 mie... [więcej]

Willa do Słońca

Rabka-Zdrój, Tetmajera 22, (Kwatery prywatne)

Witamy w słonecznej Rabce Położona w sercu natury ,w strefie uzdrowiskowej „A” nasza Willa do Słońca zaprasza Gości, którzy w przyjaznej atmosferze radości i lekkim powiewie elegancji chcą wypocząć w górach. Niezależnie od tego, czy nasi goście marzą o ciszy i spokoju w... [więcej]

Najnowsza opinia: Jeśli odpoczywać to tylko w tym luksusowym apartamencie. Idealne wyposażenie, niczego nam nie brakowało, a jesteśmy naprawdę wymagającą 4-osobową rodziną. Córki chętnie spędzały czas na świeżym powietrzu, a my niczego się nie obawialiśmy, bo teren obiektu jest bezpieczny, ogrodzony. Spokój, wygoda, miła obsługa, piękne widoki – przynajmniej wiemy za co zapłaciliśmy. Miejsce warte swojej ceny. Polecamy. (bardzo fajne miejsce)

Zielone Domki

Nowy Zyzdrój, Nowy Zyzdrój 20a, (Domki letniskowe)

Mamy do zaoferowania wspaniały wypoczynek o każdej porze roku daleko od cywilizacji w naszych domkach, które położone są na Mazurach w miejscowości Nowy Zyzdrój, nad jeziorem w lesie. To tylko 214 km od Warszawy oraz 30 km od Szczytna i 21 km od Ruciane-Nida. Posiadamy 4 domki 6-cio osob... [więcej]

Willa Szafrańcówka

Międzybrodzie Bialskie, Wiosenna 12, (Domek całoroczny)

Willa Szafrańcówka znajduje się w Międzybrodziu Bialskim w malowniczo położonej miejscowości powiatu żywieckiego. Miejscowość leży na zachodnim brzegu Jeziora Międzybrodzkiego, otoczona zalesionymi stokami Beskidu Małego, którego stoki poprzecinane są licznymi wąwozami, z szumiącymi... [więcej]

APARTAMENT DE LUX- NAJWYŻSZY STANDARD

Zakopane, Zakopane - Kościelisko; ul. Nędzy Kubińca 51, (Apartamenty)

Prezentujemy prawdopodobnie... ..NAJŁADNIEJSZY (max. 6 osobowy) 60m2 APARTAMENT Z KOMINKIEM W TATRACH… najwyższy standard na rynku WŁAŚNIE UDOSTĘPNILISMY m. in.: SAUNĘ, BEZPRZEWODOWY SZYBKI INTERNET, CYFRĘ+ W WERSJI PRESTIŻOWEJ HD+, CYFROWY POLSAT, LUNETĘ ZE STATYW... [więcej]

Willa Monia

Zakopane, Droga do Olczy 36A, (Willa)

Obiekt posiadający 40 - 50 miejsc noclegowych w pokojach 2 , 3 osobowych i apartamentach 2 pokojowych z aneksem kuchennym , salą kominkową i sauną. Usytuowany jest w bliskiej odległości od wyciągów narciarskich "Nosal", skoczni narciarskiej "Wielka Krokwia" oraz słynnych... [więcej]

Silesia

Międzybrodzie Bialskie, Brodek 4, (Ośrodek Wypoczynkowy)

SYLWESTER 2011 Zapraszamy do spędzenia Sylwestra i Nowego Roku w OWR Silesia w Międzybrodziu Bialskim, w pięknej klimatyzowanej sali balowej. Zapewniamy szampańską zabawę do białego rana. Dla narciarzy polecamy wyciąg narciarski na Górze Żar . Zjazd długości oko�... [więcej]

Najnowsza opinia: Spedzałem ŚWITA BOŻEGO NARODZENIA w 2009 i jestem bardzo zadowolony z wszystkiego co tam w osrodku nas spotkało i co przeżyliśmy.Bardzo miła obsluga i bardzo dobre wyżywienie no i atmosfera wspaniała. Pochodzimy z KUJAWSKO - Pomorskiego i nie żałujemy że tak daleko jechaliśmy na świeta.Pozdrawiamy tą bardzo mila panię która mieszkała w Porąbce. (Jerzy Stankiewicz)

Apartament ASIA

Rabka Zdrój, Marszałka Piłsudskiego 6/49, (Apartamenty)

SAMODZIELNY ODDANY DO UŻYTKU W STYCZNIU 2018 ROKU APARTAMENT DLA RODZINY (DWA POKOJE, ŁAZIENKA, KUCHNIA W PEŁNI WYPOSAŻONA) - SPOKÓJ I INTYMNOŚĆ. RABKA ZDRÓJ TO CIEKAWE UZDROWISKO Z RÓŻNYMI ATRAKCJAMI, DOBRA BAZA WYPADOWA DLA OSÓB POSIADAJĄCYCH SAMOCHÓD, TEŻ ŁATWY DOJAZD POCIĄGIEM... [więcej]

Cisakówka

Piwniczna Zdrój, Kosarzyska 115, (Pensjonat)

Nowy, kameralny pensjonat zbudowany z bala, położony nad potokiem Czercz, -oryginalne wnętrze, -20 miejsc noclegowych, -pokoje 2-3 osobowe o wysokim standardzie z łazienkami, wygodne łóżka, -TV satelitarna, internet, -sauna, gabinet masażu, -salon z kominkiem, jadalnia, czytelnia, -... [więcej]

Willa GRAND Karpatia - kominek, JACUZZI, sauna 1000 m n.p.m.

Murzasichle, Budzowa 2, (Pensjonat)

Willa "KARPATIA" to drewniany budynek w regionalnym stylu z kominkiem i Ruska Banią. Cały budynek wykończony jest w drewnie, co zapewnia wspaniały klimat do odpoczynku. Obiekt otoczony pięknym ogrodem z boiskiem do gry w siatkę i piłkę nożną oraz miejscem na grill/ognisko. Do d... [więcej]

Najnowsza opinia: Wielokrotnie gościłam w tym pensjonacie i będę nadal tam jeździć bo jest bardzo dobra atmosfera.Złą opinię zawsze można napisać. Szczególnie kiedy piszą młodzi ludzie,którzy pomyli miłą zabawę z libacją alkoholową A co do godzin ciszy nocnej to w całym cywilizowanym świecie w pensjonatach obowiązują cisze nocne u nas o 22.00 i dobrze by było nie zapominać że nie byliście sami w tym pensjonacie i nie wszyscy lubią i chcą słuchać pijanych ordynarnych rozmów.Za gr... (Lilianna)

PENSJONAT LUSIA

Wisła, Jawornik 76, (Pensjonat)

Zapraszamy do naszego kompleksu wypoczynkowego Lusia. Proponujemy ciszę, spokój, niepowtarzalne widoki, zdrowy klimat oraz możliwość spędzenia wymarzonego urlopu w pięknej Wiśle. Lusia to wspaniałe miejsce do wypoczynku zarówno latem jak i zimą. Latem oferujemy górskie wycieczki, ... [więcej]

Ośrodek Rekreacyjny Ryterski

Rytro, Rytro 302, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Ośrodek RYTERSKI położony jest w malowniczej miejscowości Rytro na skraju prastarej karpackiej puszczy, u stóp panującej nad Beskidem Sądeckim Radziejowej. Umiejscowienie w sercu Popradzkiego Parku Krajobrazowego pośród zieleni i w bezpośrednim sąsiedztwie gór sprawia, że jest to ideal... [więcej]

Dom Pod Skocznią

Zakopane, Zwierzyniecka 35, (Kwatery prywatne)

Studio i pokoje gościnne w Zakopanem w pobliżu Skoczni Narciarskiej - Wielkiej Krokwi dla: 10 osób, POKÓJ 2 OSOBOWY: podwójne,szerokie łóżko z dwoma lampkami nocnymi ,szafa,stolik,dwa krzesła oraz wygodna półka, dzbanek elektryczny i naczynia. Ma balkon z widokiem na Giewont i o... [więcej]

Domek z kominkiem dla 6-15 osób

Szczyrk, Szkolna 22, (Domek całoroczny)

Kalendarz dostępności, dokladny opis, zdjecia, cennik: www.domek-beskidy.blogspot.com Jeśli szukają Państwo cichego, spokojnego i w dodatku położonego w samym sercu Beskidu miejsca na prawdziwy wypoczynek to trafili Państwo w dziesiątkę. Dom dzięki swemu położeniu stanowi doskonałą... [więcej]

Najnowsza opinia: Ja tez polecam. Jestem bardzo zadowolona z wyjazdu, małe dzieci się doskonale sprawdziły w tym domku. Polecamy Ania i Artur (AiA)

Gaestehaus Scheil

Bad Reichenhall, Untersbergstr. 29, Bad Reichenhall / Marzoll Niemcy, (Apartamenty)

Marzoll w którym znajduje się opisywany obiekt położony jest pomiędzy Bad Reichenhall (5Km) i Salzburgiem wśród łąk i gór. Zaraz za drzwiami domu znajdują się setki kilometrów oznaczonych tras pieszych wędrówek górskich, wypraw rowerowych. Dostarczamy naszym gościom książki o wypr... [więcej]

Sport Hotel Barisetti ***

Cortina Dampezzo, Via dello Stadio 28, Cortina d Ampezzo Włochy, (Hotel)

Witamy serdecznie w Cortina d’Ampezzo, która jest znana jako „Królowa Włoskich Dolomitów”, ponieważ położona jest w samym sercu tych gór. Ma coś do zaproponowania wszystkim, przede wszystkim amatorom narciarstwa. Nasz hotel położony jest w spokojnej okolicy, 2 kroki od ... [więcej]

Pensjonat FROHSINN

Bad Gastein, König-Carol-Weg 4 Austria, (Pensjonat)

Pensjonat Frohsinn wybudowany został na początku XX wieku, natomiast w 2007 został odnowiony. Położony jest u stóp górskich szczytów, co zapewnia wiele możliwości wypoczynku z rodziną lub w gronie znajomych. Aby zapewnić Państwu niezapomniany pobyt gwarantujemy: 10 przytulnych poko... [więcej]