Oferty noclegowe dla hasła "Dla Rodzin"

Villa Na Brzegu

Korbielów, Brzegi 5, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy do naszej Villi na Brzegu, to idealne miejsce do aktywnego wypoczynku dla całych rodzin oraz turystów zarówno latem jak i zimą. Posiadamy do 40 miejsc noclegowych w pokojach 1-4 osobowych. Każdy pokój wyposażony jest we własną łazienkę oraz TV. Istnieje możliwość wynajęc... [więcej]

Najnowsza opinia: Moja opinia o tym miejscu może byc tylko bardzo dobra. Czuliśmy się tam świetnie, żadnych przykrych sytuacji czy problemów nie mieliśmy,. Okolica jest bardzo ładna, mili właściciele po prostu jedno wielkie OK (Ola )

Dom nad jeziorem

Głęboczek, Głęboczek 17, (Kwatery prywatne)

Apartament 3-pokojowy 50 m2 przeznaczony dla 4 do 6 osób, na parterze, praktyczne i wygodne umeblowanie: pokój dzienny – jadalnia z 1 dwuosobową kanapą i TV-sat. 0k. 600 programów w różnych językach, 1 sypialnia z podwójnym łóżkiem – osobne wyjście , 1 sypialnia – 2 łóżka jedno... [więcej]

Domki nad morzem

Darłowo, Polna 41, (Domki letniskowe)

DOMKI NAD MORZEM W SUPER CENIE !!!! PROSZE NIE KLIKAC ,,KUP TERAZ,, JEZELI JESTES ZAINTERESOWANY PROSZE O KONTAKT TELEFONICZNY . OFERUJEMY PAŃSTWU DOMKI W DARŁOWIE , DARŁÓWKU 3 LUB 4 OSOBOWE. KAŻDY DOMEK WYPOSAŻONY JEST W ANEKS KUCHENNY, ŁAZIENKĘ, TELEWIZOR, INTERNET. NA TERENIE OŚRODKA ... [więcej]

Centrum Integracyjno - Wypoczynkowe OSTOJA PASIBRZUCH

Białowieża, Nowa 32, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Centrum Integracyjno - Wypoczynkowe "OSTOJA Pasibrzuch" to kompleks wypoczynkowy o wysokim standardzie złożony z budynku głównego oraz 4 samodzielnych jednopiętrowych domków. Lokalizacja w ustronnej części Białowieży z dala od zwartej zabudowy, w bliskim sąsiedztwie doliny Narew... [więcej]

Najnowsza opinia: Bardzo dobre jedzenie,duże porcje i o połowę taniej niż na Rynku w centrum Durze i przewiewne pomieszczenie ocena 10 na 10 ok (krzysztof)

DWÓR ZAWISZY

Dylaki, Jeziorna 16, (Agroturystyka)

RÓZNORODNOŚĆ I JAKOŚĆ OFERTY To co odróżnia nasz ośrodek od wielu innych gospodarstw agroturystycznych jak i od innych ośrodków wypoczynkowych w Polsce to różnorodność i bogactwo oraz jakość naszej oferty. Nasza oferta skierowana jest przede wszystkim (ale nie tylko) do osób prefe... [więcej]

GREEN GARDEN - Noclegi

Wadowice, Chocznia Drapówka 24, (Apartamenty)

OPIS OBIEKTU Mamy przyjemność zaprosić Państwa do naszego nowoczesnego i komfortowego obiektu który został oddany do użytku w 2010 roku.Z okien można oglądać piękne,zapierające dech w piersiach widoki na otaczające pasma gór beskidu małego. Do dyspozycji gości oddajemy dwa oddzie... [więcej]

Najnowsza opinia: Mieszkaliśmy w apartamencie w sumie w 7 osób dwie rodziny. Było nam mimo wszystko wygodnie, przede wszystkim dlatego że dopisała pogoda i bardzo dużo czasu spędzaliśmy na zewnątrz. Jest tam ślicznie, jest grill parking wszystko co trzeba, my polecamy to miejsce to pewniak (Ewa)

ELIZA - Domki Euro Camping

Chłopy, Bosmańska Sarbinowo, (Domki letniskowe)

Nowe domki letniskowe "Eliza" w Chłopach to kompleks pięciu 4 -7 osobowych domków letniskowych mieszczący się w malowniczo położonej, niewielkiej nadmorskiej miejscowości Chłopy koło Mielna. Największym atutem obiektu jest jego położenie. Usytułowany zaledwie 10 min drogi spa... [więcej]

REWAL DOMKI TEO

Rewal, Kwiatowa 8, (Domki letniskowe)

WAKACJE W DOMKACH LETNISKOWYCH "TEO" W REWALU NAD MORZEM SERDECZNIE ZAPRASZAMY! Nowo powstałe domki letniskowe "TEO" zapraszają na niezapomniane wakacje do przepięknej nadmorskiej miejscowości Rewal. Będzie nam niezmiernie miło gościć Państwa w naszych komfortowyc... [więcej]

Apartament ASIA

Rabka Zdrój, Marszałka Piłsudskiego 6/49, (Apartamenty)

SAMODZIELNY ODDANY DO UŻYTKU W STYCZNIU 2018 ROKU APARTAMENT DLA RODZINY (DWA POKOJE, ŁAZIENKA, KUCHNIA W PEŁNI WYPOSAŻONA) - SPOKÓJ I INTYMNOŚĆ. RABKA ZDRÓJ TO CIEKAWE UZDROWISKO Z RÓŻNYMI ATRAKCJAMI, DOBRA BAZA WYPADOWA DLA OSÓB POSIADAJĄCYCH SAMOCHÓD, TEŻ ŁATWY DOJAZD POCIĄGIEM... [więcej]

Domki letniskowe nad jeziorem Gołdopiwo

Kruklanki, 22-Lipca, (Domki letniskowe)

Położenie naszego obiektu zapewnia wypoczynek bezpośrednio nad jeziorem Gołdopiwo, tuż przy lesie, z dala od zabudowań i zgiełku miasta. Prywatny dostęp do lini brzegowej i bezpłatne używanie sprzętu pływającego nas wyróżnia. Jednocześnie jest to doskonała baza wypadowa dla osób pr... [więcej]

APARTAMENTY 200 M OD MORZA- SUPER PROMOCJA!!!

Świnoujście, Zdrojowa 24, (Apartamenty)

APARTAMENTY 1-2-3-4-5-6 OSOBOWE OD 150 ZŁ. GARAŻ GRATIS! WOLNE TERMINY W WRZEŚNIU I PAŹDZIERNIKU MIEJSCE W GARAŻU PODZIEMNYM GRATIS!!! KOŃCOWE SPRZĄTANIE WLICZONE W CENĘ WYNAJMU !!! MOŻLIWOŚĆ NEGOCJACJI CENY!!! PROSZĘ ZOSTAWIĆ WIADOMOŚĆ NA POCZCIE GŁOSOWEJ – ODDZWONIM... [więcej]

Najnowsza opinia: Oceniam na 9/10 - 10 to tylko dla zameczku na samej plaży:). Byłem, wróciłem, mi się bardzo podobało. W pokoju wysoki standard, kablówka z milionem kanałów na dni słabszej pogody. Dobre umiejscowienie - blisko plaża i dobre dojście do miasta. Na posesji miejsca na samochody i do zabawa dla dzieci z czego z przyjemnością korzystały. Podaliśmy nasze wymagania a oni znaleźli nam coś odpowiedniego super firma. (Ania i rodzina)

Ośrodek WALTER

Pisz, Jabłoń 2, (Domki letniskowe)

Ośrodek "Walter" jest wymarzonym miejscem na Mazurach dla całych rodzin, a także rodziców z małymi dziećmi, dla których przygotowaliśmy mały plac zabaw z huśtawką i piaskownicą. Możliwość przyjazdu z namiotami i przyczepami kempingowymi. Na polu namiotowym jest oddzielne WC ... [więcej]

MUSZELKA przy plaży

Dżwirzyno, Wyzwolenia 40 Ł, (Kwatery prywatne)

ZAPRASZAMY CAŁY ROK, na weekend, ferie, urlop..., równiez pobyty jedno, dwu lub trzydniowe. Polecamy atrakcyjną ofertę dla tych, którzy planują pobyt z dziećmi nad morzem, w otoczeniu zieleni, w miejscowości o licznych atrakcjach turystycznych. Położenie MUSZELKI 200m od plaży pozwal... [więcej]

Domek letniskowy Majka, 140m do jeziora

Giżycko, Wojska Polskiego, (Domki letniskowe)

Ze względu na rozkład miejsc do spania (2 parter - rozkładana sofa 2-osobowa,4 góra - 2 wersalki 2 osobowe) , domek szczególnie polecany dla rodzin z dziećmi lub par. Domek jest przeznaczony dla max.6 osób (wliczając w to dzieci). Domek posiada: 1.W pełni wyposażony aneks kuchenny... [więcej]

NA BRZYZKU

Białka Tatrzańska, Środkowa 106 C, (Dom wczasowy)

W naszym obiekcie zapewniamy domową kuchnię - oferujemy zawsze świeże, obfite, smaczne i zdrowe posiłki, serwowane do stolika lub podawane w formie bufetu "szwedzkiego stołu". Do użytku Gości udostępniono kuchenkę mikrofalową, zlewozmywak. Ponadto zachęcamy do korzystania ... [więcej]

Jarzębata

Wisła, 11 Listopada 36 a, (Pensjonat)

Do dyspozycji gości: # Pokoje 2,3 i 4-osobowe z pełnym węzłem sanitarnym, TV-SAT, widokiem na las i rzekę Wisłę, internetem Wi-Fi # jadalnia # kawiarnia z możliwością organizowania dyskotek, zabaw i konkursów karaoke # sala szkoleniowa (na 30 miejsc) # przechowalnia sprzętu sporto... [więcej]

Najnowsza opinia: Jestem początkującym użytkownikiem deski snowboardowej. Podczas ferii zimowych w 2013r miałem okazję wraz z narzeczoną przebywać kilka dni w Domu Wczasowym „Jarzębata” w Wiśle. Będąc pod wrażeniem okolicy i samego ośrodka postanowiłem dodać krótką opinię. Ośrodek położony w malowniczym miejscu z pięknymi widokami na pokryte śniegiem góry i wzgórza. Bardzo łatwy dojazd, niedaleko znajduje się stacja kolejowa, centrum miasta, wyciąg narciarski wraz z... (Paweł)

Zajazd i restauracja WICHROWE WZGÓRZE

Nowy Żmigród, Rynek 33, (Pensjonat)

Pensjonat i restauracja WICHROWE WZGÓRZE to urzekające niepowtarzalną atmosferą miejsce w niezwykle urokliwej miejscowości Nowy Żmigród, położonej w centrum podkarpackiego trójkąta Jasło – Krosno – Gorlice. Nowy Żmigród jest jednym z tych galicyjskich miasteczek, które ... [więcej]

Villa Solaris

Władysławowo, Jodłowa 1, (Pensjonat)

solaris - (łac. słoneczna) Serdecznie witamy w Villi Solaris. Mamy nadzieję, że najwyższa jakość usług oraz serdeczna i domowa atmosfera zapewnią Państwu miłe wakacyjne wspomnienia. Jednocześnie gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby spełnić wszystkie Państwa oczeki... [więcej]

Najnowsza opinia: odpoczynek mialam znakomity, doskonale trafiliśmy zarówno w pogodę jak i kwaterę. blisko do wszystkich atrakcji, spokoj w nocy, przyjemna atmosfera. Nic tylko polecić (Beata)

Barbara i Ryszard Dziedzic - Gospodarstwo Agroturystyczne

Węgierska Górka, kpt. Semika 20, (Agroturystyka)

Oferujemy Państwu do 16 miejsc noclegowych w pięciu komfortowo wyposażonych pokojach dwu, trzy i czteroosobowych. Nasz dom usytuowany jest w niezwykle pięknej i malowniczej okolicy, z której rozciąga się panorama na pobliskie lasy i pasma górskie, a tuż obok szumi czysta górska rzeka. ... [więcej]

Gaestehaus Scheil

Bad Reichenhall, Untersbergstr. 29, Bad Reichenhall / Marzoll Niemcy, (Apartamenty)

Marzoll w którym znajduje się opisywany obiekt położony jest pomiędzy Bad Reichenhall (5Km) i Salzburgiem wśród łąk i gór. Zaraz za drzwiami domu znajdują się setki kilometrów oznaczonych tras pieszych wędrówek górskich, wypraw rowerowych. Dostarczamy naszym gościom książki o wypr... [więcej]