Oferty noclegowe dla hasła "Gory Ustron Nocleg"

Przystanek Zaciszne Wzgórze

Ustroń, Chabrów 17, (Kwatery prywatne)

Wypoczynkowy Przystanek Zaciszne Wzgórze” oferuje luksusowe miejsca noclegowe dla maksimum 4 osób w Ustroniu Polanie położonym na stoku południowym Góry Palenica z widokiem na pobliskie zalesione góry, otoczony zewsząd zielenią. Położony jest w pobliżu doliny rzeki Wisły i praw... [więcej]

Najnowsza opinia: Cudne miejsce z klimatem, przytulne- miejsce godne polecenia :) (Agnieszka)

Willa Mario

Ustroń, Lipowczana 8, (Kwatery prywatne)

Oferujemy pokoje gościnne w Ustroniu koło Wisły! tel:501523204, 504120467, 666537819     Pokoje dwu i trzy i cztero osobowe z łazienkami i toaletą oraz aneksem kuchennym, każdy posiada TV. Możliwość wyżywienia (obiad dwudaniowy od  10 z�... [więcej]

Najnowsza opinia: Właśnie wróciliśmy z ,,majówkowego" wypadu i jesteśmy bardzo zadowoleni :) Pokoje bardzo przytulne, czyste i pachnące. Z balkonu widok na góry i piękną panoramę Ustronia. Mega wygodne łóżka - co jest dużym plusem :). Pościel czysta i świeża. Wspólna kuchnia dobrze wyposażona, jednym słowem - niczego nam nie brakowało. Właściciele to bardzo sympatyczni i kulturalni ludzie - czuliśmy się jak u rodziny. Korzystaliśmy również z posiłków na dowóz z pobliskich rest... (Ola i Mariusz)

Pokoje WIOLA

Ustroń, Myśliwska 42 , 44A, (Kwatery prywatne)

POKOJE WIOLA - wszystkie pokoje z łazienkami. GRILL,PLAC ZABAW,PARKING,ANEKSY KUCHENNE,STUDIA RODZINNE - wszystko co jest potrzebne w czasie wypoczynku. Doskonała lokalizacja pozwala na korzystanie z różnych atrakcji uzdrowiska bez dalekich dojazdów. Dojazd bezproblemowy całoroczny. Lat... [więcej]

Najnowsza opinia: Przyjechaliśmy tu na 3 dni. Zostajemy tu na dalsze 6 dni. To chyba dobrze świadczy o gospodarzach i o prowadzeniu noclegów.Bedxiemy gorąco polecać. (Małżeństwo z Gdyni)

Apartament Centrum

Ustroń, 3 Maja 22, (Apartamenty)

Szanowni Państwo ! Dla osób zmęczonych codziennością, pracą, hałasem wielkiego lub ciut mniejszego miasta, mamy coś co jest dzisiaj najlepszym ale coraz trudniej dostępnym lekarstwem- odpoczynek , piękne górskie widoki i świeże powietrze. Jeżeli szukacie Państwo miejsca aby wypocz�... [więcej]

Apartamenty SUN&SNOW w Wiśle

Wisła, Bukowa 17, (Apartamenty)

Apartamenty SUN & SNOW w Wiśle to luksusowy apartamentowiec znajdujący się na południowym stoku góry Bukowa, na wysokości 500 m n.p.m. Odwiedzającym nas gościom oferujemy pobyty w pełni wyposażonych apartamentach jedno-, dwu- oraz trzypokojowych, z których rozlega się piękny widok na do... [więcej]

Klaudia willa w centrum Ustronia

Ustroń, Hutnicza 29, (Pensjonat)

Willa Klaudia to obiekt o charakterze pensjonatu oferujący pokoje w hotelowym standardzie. Każdy z doskonale wyposażonych pokoi dysponuje łazienką i TV Lcd. Na terenie całego obiektu bezpłatny bezprzewodowy internet oraz 2 w pełni wyposażone aneksy kuchenne. Posiadamy ogrodzony par... [więcej]

Najnowsza opinia: Byliśmy pierwszy tydzień sierpinia 2018 i z utęsknieniem wspominamy pobyt w tym miejscu. Wszystko zgodne z opisem, gospodarze przemili , sympatyczni,wszędzie czysto i komfortowo.Wrócimy tam w 2019 na dłużej. Pozdrawiamy . (Regina Jerzy Gliwice)

Pokusa

Ustroń, Traugutta 12, (Kwatery prywatne)

Obiekt znajduje się w centrum Ustronia, malowniczej miejscowości w Beskidzie Śląskim. Oferujemy komfortowe pokoje 2,3,4 osobowe, każdy z łazienką. Nasi goście mają do dyspozycji ogólnodostępną bogato wyposażoną kuchnię połączoną z jadalnią, gdzie po mroźnych eskapadach można... [więcej]

Najnowsza opinia: chętnie polecam, mieszkaliśmy tam większą grupą osób i było super, żadnych problemów z właścicielami, otwarci i tolerancyjni ludzie, a willa super wyposażona, jest wszystko czego trzeba (Izabella wrocław)

Willa pod Smrekami

Wisła, Ustrońska 23, (Willa)

Urokliwa i komfortowa willa, umiejscowiona niedaleko centrum Wisły, zaprasza zarówno turystów aktywnych, biznesowych jak i takich, którzy pragną wypocząć w "Perle Beskidów" - w Wiśle. Wyposażenie naszych pokoi, duży ogród oraz położenie Willi Pod Smrekami między pobliskimi ... [więcej]

Laureola Pokoje Gościnne

Ustroń, Grabowa 47, (Kwatery prywatne)

Pokoje Gościnne Laureola, mieszczą się przy ulicy Grabowej 47 w Ustroniu. Zapraszamy do przytulnych, czystych pokoi 2, 3 i 4 osobowych z TV i pełnym węzłem sanitarnym. Do dyspozycji gości oddajemy w pełni wyposażoną w niezbędne naczynia i lodówkę kuchnię. Istnieje możliwość skorz... [więcej]