Oferty noclegowe dla hasła "Imprezy"

Pensjonat EL-TAN

Złoty Stok, Laski 15, (Pensjonat)

Pensjonat nasz jest położony w malowniczej wiosce Laski w północnej części Kotliny Kłodzkiej. W 2007 roku kupiliśmy stary dom, w którym przed dziesiątkami lat był młyn. Do tej pory pod domem płynie potok, który wtedy napędzał młyńskie koło. Dom znajduje się na terenie o powierzch... [więcej]

Najnowsza opinia: Calkowicie przypadkowo trafiliśy do tego pensjonatu, ale juz nie przypadkowo zostaliśmy dłuzej. Naprawdę postanowiliśy zacumować w Eltanie i zwiedzic okolicę. Jak ktos już tu przyjedize to nie moze wyjechać. Bardzo smaczne jedzenie, od rana unosi sie zapach świeżo pieczonego chleba. Domowe zciasta i niesamowite obiadki. Do tego wszechpanujące konie. Panie właścicielki sa prawdziwymi aniołami. Niczego nie możńa tu skrytykować, wszędzie czuć włozoną pracę i serce. Pozdrawiam... (Turyści z Torunia)

Apartamenty Domizil

Kaprun, Essreithweg 578, Kaprun Austria, (Apartamenty)

Hotel położony w miasteczku Kaprun, na skraju miejscowości, ok.400m od centrum z licznymi restauracjami, kawiarniami, sklepami, w cichej, spokojnej okolicy. Najbliższy supermarket oraz wypożyczalnia sprzętu sportowego ok. 5-10 minut pieszo od obiektu. W pobliżu przystanek skibusów oraz ośro... [więcej]

Ośrodek Rehabilitacyjno-Wypoczynkowy EWA

Gnojnik, Gnojnik 537, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Jeżeli chcą Państwo skorzystać z wypoczynku, turnusu rehabilitacyjnego w nowoczesnym ośrodku z bogatą ofertą zabiegów rehabilitacyjnych, gdzie najważniejsza jest poprawa Państwa stanu zdrowia, to zapraszamy do naszego Ośrodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego "EWA". Wykwalifikow... [więcej]

Najnowsza opinia: Byliśmy w „EWIE” na turnusie rehabilitacyjnym od 04.05 do 17.05.2015 r. w pok. 203 Cóż można napisać, by nikomu krzywdy nie zrobić i nikogo pod niebiosa nie wychwalać? Tak więc: - trzeba zacząć od pierwszego wrażenia, czyli pierwszego spotkania z obsługą - NIENAGANNE - pokoje czyste, - łazienka z kabiną natryskową – czysta, - łoża bardzo wygodne, nie skrzypiące, - pościele czyściutkie, pachnące, - ręczniki białe z monogramem, BIAŁE, - telewizor duży z pro... (Ewa i Franek)

2 Apartamenty Tarsis Club & Spa****

Słoneczny Brzeg, Slanchev Bryag 2B, (Hostel)

Wakacje w najpękniejszym i najpopularniejszym kurorcie bułgarskim- Słonecznym Brzegu, wypoczynek i opalanie się na zadbanej, piaszczystej, szerokiej plaży, pluskanie sie w wodach Morza Czarnego, siegające temp. 27 st w lipcu i sierpniu, szaleństwo w aquaparkach, podziwianie zabytków architek... [więcej]

EkoPens

Radziszów, Podlesie 145, (Agroturystyka)

EkoPens położony w Radziszowie w odległości 20 km od Krakowa, 8 km od Skawiny z bardzo dobrym połączeniem autobusowym (MPK) ze Skawiną i Krakowem. Zapewniamy: Komfortowe zakwaterowanie oraz na życzenie smaczne domowe posiłki w dowolnych porach. Pełny relaks w ciszy i spokoju, ... [więcej]

Agroturystyka AgroGold

Rabka Zdrój, Skawa, (Agroturystyka)

Jeżeli szukają Państwo idealnego miejsca na wypoczynek, cichej spokojnej okolicy i świeżego górskiego powietrza to serdecznie zapraszamy do Agroturystyki AgroGold . Wspaniały projekt budynku, wnętrza oraz zdobnictwo w iście góralskim stylu pozwolą Państwu odczuć prawdziwy klimat regionu... [więcej]

Majówka - Domki oraz pokoje nad jeziorem Boksze na Suwalszczyźnie

Boksze Osada, Boksze Osada 10A, (Domki letniskowe)

Jeśli potrzebujesz ciszy, spokoju i wytchnienia od miejskiego zgiełku, chcesz wypocząć z dala od cywilizacji, na łonie natury, z wędką w miejscu przyjaznym gościom, w miłej atmosferze oraz komfortowych warunkach to mamy nadzieję, że GOSPODARSTWO RYBACKIE "FALKO" spełni Twoje oc... [więcej]

Najnowsza opinia: Miejsce u Pana Falkowskiego idealne zarówno na wypoczynek jak również jak i na wędkowanie. Z rybami różnie bywa raz są raz nie ma przyjeżdżam od paru lat w tym roku niestety rekordów nie złapałem ale zawsze brania są. Widziałem jak jeden chłopaczek z ojcem wyciągnął przypadkowo suma 14,7 kg więc jako takie okazy muszą być. Ja wyciągnąłem w 2010 roku szczupaka 107cm. Najwięcej jest takich po 40 cm więc jeszcze im rok brakuje do wymiaru ale zabawa fajna. Na szczupaka najl... (Michał Prostek)

Domek letniskowy BOGUMIŁOWO

Szczyrk, Jastrzębia 795 (Rybarzowice), (Domek całoroczny)

Witamy serdecznie Oferujemy Państwu 2 domki drewniane całoroczne ( ocieplone ): BYSTRA i BRDA , w malowniczej miejscowości RYBARZOWICE, w bliskim sąsiedztwie miasta SZCZYRK. Atrakcyjne położenie u podnóża gór, blisko górskiej rzeki Żylicy i ciągnącej się wzdłuż ni... [więcej]

Podhalanin

Wadowice, Wojska Polskiego 17, (Dom wczasowy)

Wadowice położone są w malowniczej okolicy zachodniej części Pogórza Karpackiego w dolinie rzeki Skawy. Atrakcyjna lokalizacja pozwala na odwiedzenie takich miast jak Kraków, Oświęcim, Wieliczka, Zator, Andrychów, Żywiec czy też Kalwaria Zebrzydowska. Wiele lokalnych i okolicznych atrakc... [więcej]

Sucholand

Miedziana Góra, Ślefarnia 12, (Agroturystyka)

Sucholand położony jest w Górach Świętokrzyskich, na malowniczym terenie, 12 km od centrum Kielc (Stolicy Województwa Świętokrzyskiego, ok. 200-tysięcznego miasta położonego nad rzeką Silnicą.) Sucholand mieści się w dogodnej odległości (ok. 1,5-2h jazdy) od największych miast ... [więcej]

Agroturystyka CAMPLESZCZ

Suwałki, Leszczewek 26, (Kwatery prywatne)

Serdecznie zapraszamy do domu gościnnego Na Górce położonego we wsi Leszczewek w sercu Wigierskiego Parku Narodowego. Z naszego wzgórza i z okien domu roztacza się malowniczy widok na odległe zaledwie 50 metrów jezioro Leszczewek, które jest połączone z największym zbiornikiem wodnym na ... [więcej]

Hollywood Media Hotel

Berlin, Kurfürstendamm 202 Niemcy, (Hotel)

Nasz Hotel w Berlinie stanowi niezwykły hołd dla historii filmu, międzynarodowych gwiazd oraz niezapomnianych filmowym legendom. Każdy z naszych 182 pokoi naszego 4 gwiazdkowego hotelu poświęcony jest gwieździe filmowej lub reżyserowi ostatniego stulecia. Nasz Hotel posiada łącznie 1... [więcej]

Agroturystyka i winnica POD ORZECHEM

Miradowo, Miradowo 18, (Agroturystyka)

Gospodarstwo polecane przez magazyn rodzinny „Mamo to ja”. Zapraszamy na wypoczynek w rodzinnym gronie Do agroturystyki Pod Orzechem na skraju Borów Tucholskich w miejscowości Miradowo, 10 km od Starogardu Gd. Serdecznie powitamy rodziny z małymi i większymi dziećmi. Czeka na n... [więcej]

RELAX

Mielno, RYBACKA 8 (MIELNO-UNIEŚCIE), (Pensjonat)

Zapraszamy Państwa serdecznie do naszego pensjonaciku -Relax-, położonego w znanej miejscowości turystycznej Mielno-Unieście, przy ulicy Rybackiej 8. Znakomite usytuowanie tego kameralnego pensjonaciku - tuż przy samej wydmie, zaledwie 30 m od brzegu morza, niedaleko jeziora Jamno, kilka ki... [więcej]

Najnowsza opinia: mmieszkaliśy prze tydzień w tym pencjonacie z dwójką starszych dzieci. Jest tam sporo atrakcji dla dzieciaków, bar parking plac zabaw. My jesteśmy bardzo zadowoleni, pokój tez nie był najgorszy, mili ludize generalnie nie ma sensu szukać dziury w całym (super)

Hotel Europa Górnicza Strzecha

Szklarska Poręba, Wysoka 7, (Hotel)

GÓRNICZA STRZECHA to doskonałe miejsce do zorganizowania czynnego wypoczynku, kameralnych spotkań rodzinnych, a także wspólnego spędzenia wolnego czasu. Góry oferują wypoczynek przez cały rok. Wiosna, lato i jesień to czas na wędrówki, pokonywanie górskich szlaków, gdzie można podziw... [więcej]

Agroturystyka MAYA

Międzyrzecz, Gorzyca 35, (Agroturystyka)

Witajcie! Gospodarstwo Agroturystyczne „Maya” leży we wsi Gorzyca , około 7 km od Ratusza w Międzyrzeczu w kierunku na Sulęcin (droga krajowa nr 137)- województwo lubuskie. Link google - http://goo.gl/maps/TzRsC Obiekt znajduje się na terenie XIX- wiecznego zespołu pałacowo- parkowe... [więcej]

Najnowsza opinia: Agroturystyka Maya w Gorzycy jest miejscem w którym można odpocząć, dobrze zjeść i porządnie się wyspać ale jeżeli ktoś chce spędzić czas aktywnie, to czekają konie, kajaki, rowery, pływanie, zarybione stawy, spacery nad jeziorami. Przepiękne miejsce, czaruje śpiewem ptaków, pięknymi starymi drzewami. Byliśmy tam grupą 10 osób również zimą - spędzaliśmy wieczór sylwestrowy i zostaliśmy kilka dni dłużej. Gospodarze przemili, troszczą się o gości, o dobrej jakośc... (Mieczysława Szczepkowska-Turyk)

Ośrodek Rehabilitacyjno-Wypoczynkowy "KRYSTYNA"

Solec Zdrój, Krakowska 7, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Ośrodek Rehabilitacyjno-Wypoczynkowy "KRYSTYNA" działa w Solcu Zdroju na rzecz osób niepełnosprawnych od 1999r. Wcześniej byliśmy tylko pensjonatem świadczącym usługi noclegowe i prowadzącym całodzienne wyżywienie dla swoich gości i gości z zewnątrz. Ośrodek pracuje cały ... [więcej]

Domek w ogrodzie

Mrągowo, Prusa 4, (Domki letniskowe)

Współrzędne GPS: E 21.2988 N 53.8802 Zapraszamy Państwa do wynajęcia domku letniskowego usytuowanego w ogrodzie, przeznaczonego do wypoczynku dla 6 osób. Ukształtowanie terenu oraz położenie wśród jezior sprawia, że nasza okolica doskonale nadaje się do uprawiania sportów (np. trasy... [więcej]

Najnowsza opinia: nie każdy jedzie na wczasy hulać nocami.2 lata temu byliśmy,tu i wszystko było sympatycznie.na przyszłe wakacje,zaklepaliśmy już termn.domek przytulny i pies ma gdzie polatac (letnik)

Villa Na Brzegu

Korbielów, Brzegi 5, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy do naszej Villi na Brzegu, to idealne miejsce do aktywnego wypoczynku dla całych rodzin oraz turystów zarówno latem jak i zimą. Posiadamy do 40 miejsc noclegowych w pokojach 1-4 osobowych. Każdy pokój wyposażony jest we własną łazienkę oraz TV. Istnieje możliwość wynajęc... [więcej]

Najnowsza opinia: Moja opinia o tym miejscu może byc tylko bardzo dobra. Czuliśmy się tam świetnie, żadnych przykrych sytuacji czy problemów nie mieliśmy,. Okolica jest bardzo ładna, mili właściciele po prostu jedno wielkie OK (Ola )

Domki wypoczynkowe UROCZYSKO

Lutowiska, Dwernik 32, (Domki letniskowe)

apraszamy gości na prawdziwy wypoczynek w cudownej bieszczadzkiej scenerii, z dala od zgiełku Wetliny Cisnej i Ustrzyk Górnych (od kilku już lat bieszczadzkie Krupówki ). Nasze gospodarstwo położone jest na uboczu bieszczadzkiej komercji ,a jednak w centrum Bieszczad (5 min. samochodem wejśc... [więcej]