Oferty noclegowe dla hasła "Kacik Wypoczynkowi Z Tv"

JASTARNIA VIP- APARTAMENT DLA WYMAGAJĄCYCH

Jastarnia, Leśna 9, (Apartamenty)

Prawdopodobnie... ...NAJŁADNIEJSZY APARTAMENT NA PÓŁWYSPIE… max. 6 osobowy, 60m2 (+16m2 taras) WYPOCZYNEK W JASTARNI W "NADMORSKIM PARKU" www.wypoczywam.com.pl Kojący szum morza, wiatr niosący żywiczny zapach sosnowego lasu, miękki piasek pod stopami i brzeg ci�... [więcej]

Najnowsza opinia: postawnowiliśmy zaszaleć i w kwietniu mieliśmy wynajęty ten apartament dkla Vipów :-). Dla 6 osób nie było tak strasznie drogo. Zdecydowanie i chórem wszyscy stwierdzili ze warto. Apartament luksusowy, bardzo dokładnie wysprzątany. W cenie dostaliśmy pościel i ręczniki. Położony tuż przy lesie skąd można iśc prosto na plażę. Na zewnątrze miejsce na grila z którego udało nma się skorzystać. Chętnie wynajęlibyśmy go na lato ale :-( cena w lecie dwa razy wyższa to ju

MŁYN WIELISŁAW AGROTURYSTYKA I RESTAURACJA SĘDZISZOWA GÓRY I POGÓRZE KACZAWSKIE

Sędziszowa, Młyńska 9, (Agroturystyka)

RESTAURACJA I AGROTURYSTYKA "MŁYN WIELISŁAW" Zapraszamy Państwa do pięknego miejsca wypoczynku w Krainie Wygasłych Wulkanów na Dolnym Śląsku w Górach Kaczawskich położonych w południowo - zachodniej Polsce, w północno - zachodniej części Sudetów, w Sudetach Zachodnich. ... [więcej]

Alpin-Hotel Schrofenblick Familie Raimund Eberl

Mayrhofen, Burgstall 373 Austria, (Hotel)

Piękny hotel urządzony w tradycyjnym, alpejskim stylu. Na terenie obiektu restauracja, serwis cateringowy (m.in. obsługa przyjęć), strefa wellness (sauna, saunarium, łaźnia parowa, bicze wodne, masaże, strefa relaksacyjna itp.), fitness, tenis stołowy, piłkarzyki, bilard, sala konferencyjn... [więcej]

Willa Maciejka

Trybsz, Polanki 60, (Willa)

Willa Maciejka oferuje Państwu 5 komfortowych pokoi (2 pokoje 2-osobowe z balkonem, 2 pokoje dwupoziomowe typu studio; idealne dla rodziny z dwojgiem dzieci, 1 pokój 1-osobowy) z łazienkami. Do dyspozcji gości oddajemy aneks kuchenny do samodzielnego przygotowywania posiłków. Dla naszych najm�... [więcej]

Villa Daira

Ustronie Morskie, Bolesława Chrobrego 26 a, (Kwatery prywatne)

Oddajemy do Państwa dyspozycji nowo wybudowaną (2012 r.) Villę „Daira”, w której każdy gość o każdej porze roku spędzi czas w komfortowych warunkach. Zaletą naszego niewielkiego obiektu wypoczynkowego jest usytuowanie budynku w odległości 50 metrów od słonecznej plaży, a j... [więcej]

Agroturystyka NAD BIAŁKĄ

Trybsz, Bereki 36, (Agroturystyka)

Tani urlop w okolicach Białki Tatrzańskiej Wszystkim, którzy cenią spokój, czyste powietrze, przestrzeń i kontakt z naturą, oferujemy wypoczynek w urokliwym zakątku miejscowości Trybsz. Mamy 9 miejsc noclegowych w 2 nowych, komfortowych pokojach: • 4 os. (1 łóżko podwójne +... [więcej]

Najnowsza opinia: Spędziliśmy w tym roku na wakacje cały tydzień na tej kwaterze i ogromnie jesteśmy zadowoleni z dokonanego wyboru. Kwatera sprawdziła się idealnie na nasze potrzeby. Szukaliśmy ciszy i spokoju i tak tam właśnie jest. Z gospodarzami ządnych problemów nie mieliśmy, pokoje zadbane czyściutkie a okolica bardzo zachęcająca. Wypoczęliśmy naprawdę. (Edita)

Agroturystyka Nad Białką

Trybsz, Bereki 36, (Agroturystyka)

Wszystkim, którzy cenią spokój, czyste powietrze, przestrzeń i kontakt z naturą, oferujemy wypoczynek w urokliwym zakątku miejscowości Trybsz. Mamy 9 miejsc noclegowych w 2 nowych, komfortowych pokojach: • 4 os. (1 łóżko podwójne + 1 łóżko piętrowe); • 5 os. (1 łóżko podw�... [więcej]