Oferty noclegowe dla hasła "Moze"

Franciszkański Dom Rekolekcyjny

Koszarawa, Koszarawa Bystra 677 (Klasztor Franciszkanów), (Pensjonat)

Jeśli szukasz świętego spokoju w szczególnie urokliwym miejscu, Jeśli poszukujesz duchowego odpoczynku i wewnętrznego milczenia, Jeśli chcesz zamieszkać "na końcu świata"... tam gdzie nie ma zasięgu sieci telefonów komórkowych oraz telewizora... ...to zapraszamy! Nasz ... [więcej]

Pensjonat Wiatrak i Urokliwe Domki

Niechorze, Lędzin 1, (Pensjonat)

Pensjonat Wiatrak i Urokliwe Domki Nasz pensjonat to holenderski Wiatrak z XVIII w. położony w malowniczej i spokojnej okolicy a jednocześnie blisko morza - tylko 3km od Niechorza, w którym znajdują się romantyczne pokoje gościnne z pięknym widokiem z za okien z okiennicami na rozległe pol... [więcej]

APARTAMENTY 200 M OD MORZA- SUPER PROMOCJA!!!

Świnoujście, Zdrojowa 24, (Apartamenty)

APARTAMENTY 1-2-3-4-5-6 OSOBOWE OD 150 ZŁ. GARAŻ GRATIS! WOLNE TERMINY W WRZEŚNIU I PAŹDZIERNIKU MIEJSCE W GARAŻU PODZIEMNYM GRATIS!!! KOŃCOWE SPRZĄTANIE WLICZONE W CENĘ WYNAJMU !!! MOŻLIWOŚĆ NEGOCJACJI CENY!!! PROSZĘ ZOSTAWIĆ WIADOMOŚĆ NA POCZCIE GŁOSOWEJ – ODDZWONIM... [więcej]

Najnowsza opinia: Oceniam na 9/10 - 10 to tylko dla zameczku na samej plaży:). Byłem, wróciłem, mi się bardzo podobało. W pokoju wysoki standard, kablówka z milionem kanałów na dni słabszej pogody. Dobre umiejscowienie - blisko plaża i dobre dojście do miasta. Na posesji miejsca na samochody i do zabawa dla dzieci z czego z przyjemnością korzystały. Podaliśmy nasze wymagania a oni znaleźli nam coś odpowiedniego super firma. (Ania i rodzina)

Ośrodek WALTER

Pisz, Jabłoń 2, (Domki letniskowe)

Ośrodek "Walter" jest wymarzonym miejscem na Mazurach dla całych rodzin, a także rodziców z małymi dziećmi, dla których przygotowaliśmy mały plac zabaw z huśtawką i piaskownicą. Możliwość przyjazdu z namiotami i przyczepami kempingowymi. Na polu namiotowym jest oddzielne WC ... [więcej]

Zagroda Kurpiowska Anielski Zakątek

Czarnia, Czarnia 29, (Domek całoroczny)

Promocja na sezon wakacyjny -240 zł /doba -za cały obiekt na wyłączność (max. 8 osób przy pobycie minimum 7 noclegów) Zagroda Kurpiowska Anielski Zakątek---tel.696447743 -Czarnia 29 gm.Kadzidło 07-420 - w Rezerwacie Czarny Kąt -SUPER MIEJSCE Zapytania rezerwacyjne można wysyłać n... [więcej]

Ecorosarium Domki Letniskowe

Kamień Pomorski, ul. Henryka Wieniawskiego 28, (Domki letniskowe)

Wszystkich zapraszam do odwiedzenia Ecorosarium. Chętnie ugościmy ludzi dobrych i pogodnych. Również takich, którzy jeszcze pamiętają, że byli kiedyś pogodni! Może po odpoczynku u nas wróci im radość życia i pogoda ducha. Czekamy na pasjonatów oraz ludzi otwartych na otaczający nas �... [więcej]

Najnowsza opinia: Niestety brak mi słów żeby opisać to miejsce. Dla każdej osoby która ceni sobie piękno ekologiczne podejście do życia będzie to wymarzone miejsce na wypoczynek. Ja prawdopodobnie wrócę tam i to prędko. Od czasu naszej wizyty w Ecorosarium nie ma dla mnie bardziej przyjaznego miejsca w Polsce. (Ewa)

Willa Adrian

Zakopane, olcza Kościuszki 56b, (Willa)

Nowo oddana do użytku -Willa Adrian- zaprasza !!! Willa Adrian zaprasza w swoje progi. Nasza Willa chociaż nowa już zyskała sobie opinie idealnego miejsca na wypoczynek. Przestronne wygodne pokoje za niewielkie pieniążki to może być tylko u nas. Oddajemy do Państwa dyspozycji obie... [więcej]

Dom na Mykowej Górze

Ostrzyce, Na Koszowatkę 17, (Agroturystyka)

Zapraszam Państwa do swojego domu na Mykowej Górze przepięknie położonego w otulinie Kaszubskiego Parku Krajobrazowego z pięknym widokiem na całą okolicę na dużej ,atrakcyjnej ,ogrodzonej działce o pow.1.5 ha. Jest to wyjątkowe miejsce dla wyjątkowych osób. Oferta nietypowa dla osób... [więcej]

Najnowsza opinia: serdecznie pzdrawiamy i dziekujemy za goscinę mam nadzieję ze w przysżłym roku uda nam sie przyjechac na kilka dni wszystkim chętnym zwiedzenia kaszubkich urokliwych okolic polecam to miejsce mile spokojne, najlepiej sprawdza sie tu określenie "jak w domu" bo tak sie czuliśmy (Wczasowicz)

Atlantic

Chłopy, Bosmańska 14, (Pensjonat)

Jeżeli jesteś amatorem spokoju, jeżeli męczą cię zawalone ludźmi morskie kurorty – przyjedź do „Chłopów”. Chłopy to nadmorska miejscowość, która nie jest jeszcze zdominowana przez rzesze turystów. To, że w miejscowości tej króluje spokój, nie oznacza, że nie... [więcej]

Najnowsza opinia: Super miejsce czysto cicho. Fajne miejsce dla rodzin z dziećmi 2 baseny brodzik dla młodszych. OGOLNIE cisza i spokój polecam to miejsce. (Karolina )

PIANO NOBILE B&B

Pszczyna, Rynek 16, (Hotel)

RECEPCJA CZYNNA OD 6.00-21.00. W POZOSTAŁYCH GODZINACH MELDUNEK WYMAGA INDYWIDUALNYCH USTALEŃ. TERAZ WSZYSTKIE NOCLEGI W REWELACYJNIE NISKICH CENACH. Od 15 stycznia wprowadziliśmy promocję na noclegi we wszystkich pokojach bez względu na długość pobytu oraz liczbę gości dokonujących je... [więcej]

Domek rekreacyjny na Mazurach w ośrodku Arizona

Ostróda, Ruś Mała 1A, (Domki letniskowe)

Serdecznie zapraszamy do domku letniskowego położonego w mazurskim lesie, tuż nad Jeziorem Pauzeńskim. Domek znajduje się na terenie ośrodka Domków Letniskowych Arizona w miejscowości Mała Ruś, 5 km od centrum Ostródy. Teren, na którym znajduje się domek jest chroniony (profesjonalna oc... [więcej]

Sadyba

Karpacz, Karkonoska 18, (Pensjonat)

SADYBA Sadyba Położony jest w części Karpacza, w której znajduje się szlak górski na Śnieżkę i wejście do świątyni WANG. W pobliżu pensjonatu znajdują się 3 wyciągi narciarskie, które oddalone są kolejno o 50, 150 i 250 metrów od nas. Umiejscowienie pensjonatu pośród zieleni... [więcej]

NA BRZYZKU

Białka Tatrzańska, Środkowa 106 C, (Dom wczasowy)

W naszym obiekcie zapewniamy domową kuchnię - oferujemy zawsze świeże, obfite, smaczne i zdrowe posiłki, serwowane do stolika lub podawane w formie bufetu "szwedzkiego stołu". Do użytku Gości udostępniono kuchenkę mikrofalową, zlewozmywak. Ponadto zachęcamy do korzystania ... [więcej]

Villa Solaris

Władysławowo, Jodłowa 1, (Pensjonat)

solaris - (łac. słoneczna) Serdecznie witamy w Villi Solaris. Mamy nadzieję, że najwyższa jakość usług oraz serdeczna i domowa atmosfera zapewnią Państwu miłe wakacyjne wspomnienia. Jednocześnie gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby spełnić wszystkie Państwa oczeki... [więcej]

Najnowsza opinia: odpoczynek mialam znakomity, doskonale trafiliśmy zarówno w pogodę jak i kwaterę. blisko do wszystkich atrakcji, spokoj w nocy, przyjemna atmosfera. Nic tylko polecić (Beata)

Haus Seeblick

Sorkwity, Stary Gieląd 40, (Agroturystyka)

Witamy i zapraszamy na Mazury do Haus Seeblick położonego w wyjątkowym miejscu nad jeziorem Gielądzkim, z którego biorą swój początek spływy kajakowe szlakiem rzeki Krutynia, który jest zaliczany do jednych z najpiękniejszych szlaków wodnych w Polsce znakomicie nadający się na spływy ... [więcej]

Pokoje Mosty Rewa Kosakowo Gdynia Opener Festiwal

Mosty, Bukowa 14, (Kwatery prywatne)

Oferujemy dwa pokoje gościnne - Myszka Miki 4x łóżka, (możliwa dostawka) - Pluto 3x łóżka (możliwa dostawka) w Mostach koło Gdyni na pierwszym piętrze. 15 minut na piechotę Opener Festiwal. Zapraszamy wszystkich gości przez cały rok! W najbliższej okolicy znajdziemy piękny las... [więcej]

Karkonoska Chatka

Kostrzyca, Jeleniogórska 21, (Agroturystyka)

Nasz dom w całości wykonany z drewna o powierzchni 70mk składa się z: Piętro: - 2 sypialnie - łazienka wyposażona w wannę z hydromasażem Parter - wygodny, przestronny salon z aneksem kuchennym - łazienką - TV Aneks kuchenny wyposażony w nowoczesny sprzęt i wszystko, co niez... [więcej]

Najnowsza opinia: Mieliśmy przyjemność przebywania w tym obiekcie w dniach 11 - 14 września 2019 r. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu , pokoje i domki bardzo wygodne , przestronne , kuchnia z pełnym wyposażeniem, przepyszne i obfite posiłki a do tego świeżutkie domowe ciasta, bardzo mili i życzliwi właściciele. Okolica przepiękna z widokiem na góry , blisko do wszystkich uroczych miejsc .Bardzo dziękujemy za gościnność. Gorąco polecamy . Grupa wycieczkowiczów z Karnieszewic o okolic... (Irena)

Bułgaria Rawda Apartamenty Aparthotel Rutland Bay

Ravda, Vardar 60, Bułgaria, (Apartamenty)

APARTAMENTY w Aparthotel RUTLAND BAY BULGARIA, 82-38, RAVDA, Ulica VARDAR 60 Dobra Cena: Niski Sezon - 33 Euro / dzień, Wysoki Sezon - 43 Euro / dzień. Dwupokojowe APARTAMENTY z aneksem kuchennym (4 osoby/dwa pokoje/dwa balkony). Jedno- i dwupoziomowe. Pierwsza linia brzegowa. Widok na morze.... [więcej]

Grand Lubicz ***** Uzdrowisko Ustka

Ustka, Wczasowa 4, (Hotel)

Kompleks wypoczynkowo-uzdrowiskowy Grand Lubicz w Ustce to nowe przedsięwzięcie inwestycyjne w Pomorskiem. Kompleks, oprócz usług uzdrowiskowych, oferuje profesjonalne wyposażenie i urządzenia. Obiekt położony na powierzchni 2,5 ha posiadać będzie 27 458 m2 łącznej powierzchni użytkowej... [więcej]

Najnowsza opinia: Ogólnie Hotel jest chyba jednym z najlepszych w jakich kiedykolwiek byłem! Spa na prawdę znakomite,szerokie pakiety, baseny czyste nie śmierdzą chlorem, jak to jest na innych, na których bywam. Pokoje zadbane, zawsze czyste a obsługa pomocna i na prawdę sympatyczna, nie są jacyś oburczani, nie wiadomo o co :D (Roman )

Górski Relaks

Stryszawa, Stryszawa 175c, (Pensjonat)

Zapraszamy do naszego pieknie usytuawanego, kompleksowo wyposazonego obiektu na gorski wypoczynek u podnoza Beskidow. Cisza, spokoj, sasiedztwo naturalnej przyrody, mozliwosc startu do pieszej, rowerowej lub narciarskiej wyprawy to unikalne walory, dla ktorych nasz dom jest tak czesto wybierany pr... [więcej]