Oferty noclegowe dla hasła "Noclegi Istebna"

Tanie noclegi w górach Zapraszamy w Beskidy

Zwardoń, Zwardoń 118a, (Kwatery prywatne)

WYPOCZYNEK W ZWARDONIU IDELANE MIEJSCE DLA WSZYSTKICH KTÓRZY KOCHAJĄ GÓRY KONIECZNIE ZOBACZ NASZĄ STRONĘ www.noclegi-relax.beskidy.pl Zwardoń, to miejscowość turystyczno-wypoczynkowa w górach Beskidu Żywieckiego. "NOCLEGI RELAX" to pokoje gościnne działające od 1998ro... [więcej]

Najnowsza opinia: Cieszę się że trafiliśmy na to miejsce na majówkę. Bardzo ładna pogoda dopisywała świetnym humorom i pozytywnemu nastawieniu. W tym miejscu nie da się nudzić, jest bardzo dużo atrakcji w okolicy które warto zaliczyć. Sama kwatera jest też niczego sobie, nic specjalnie złego nie mogę napisać. Wszystko w porządku. (polecam)

Willa Jasień

Zwardoń, Zwardoń 166a, (Domek całoroczny)

Zapraszamy do nas w terminach 13.09-20.12.2019 - minimum 2 noclegi Wolne terminy tygodniowe w czasie ferii zimowych: 11.01-18.01.2020, 18.01-25.01.2020, 25.01-01.02.2020 Wakacje 2019, Boże Narodzenie 2019, Sylwester 2019/2010 - niedostępne Nasz dom w górach usytuowany jest przy lokalnej dr... [więcej]

Chata W Górach

Istebna, Szymcze 1194, (Domek całoroczny)

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą wynajmu Chaty w górach. W malowniczej dolinie rzeki Olzy w Istebnej, nieopodal lasu obfitego w grzyby i jagody, zlokalizowana jest zawsze otwarta dla gości chata. To doskonałe miejsce zarówno na letni, jak i zimowy wypoczynek. Z dala od miejskiego gwaru... [więcej]

Willa EWA - Pokoje Gościnne

Ustroń, Szpitalna 70, (Willa)

Willa "EWA" Pokoje Gościnne położone są w leczniczo-wypoczynkowej dzielnicy Ustronia "ZAWODZIE". "EWA" to dwa budynki położone obok siebie przy malowniczej skarpie. W pierwszym oferujemy komfortowe 2- osobowe pokoje. Każdy z przedpokojem, łazienką, balko... [więcej]

Ośrodek Wypoczynkowy BURSZTYNEK

Ustka, Przewłoka 19, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Ośrodek Wypoczynkowy BURSZTYNEK położony jest w Przewłoce, w spokojnej i atrakcyjnej turystycznie części Ustki, oferuje komfortowe zakwaterowanie dla 30 osób. Ośrodek znajduje się 1800m od morza, czystych,piaszczystych plaz, rozciagających się po obu stronach kanału portowego na przestr... [więcej]

NA UWIETRZU Janina i Daniel Juroszek

Jaworzynka, Jaworzynka 818, (Pensjonat)

Dlaczego warto nas odwiedzić? - oferujemy zdrową góralską kuchnię na bazie własnych produktów, - ogród wypoczynkowy z placem zabaw, ogniskiem i grillem, - miejsce parkingowe, - latem lasy pełne jagód i grzybów, - zimą białe szaleństwo na pobliskich stokach - zapewniamy ciszę, ... [więcej]

Najnowsza opinia: Dziś minął 10 dzień pobytu w Na Uwietrzu i z żalem musieliśmy pozostawić to wyjątkowe miejsce. Super warunki i atmosfera. Z uwagi na to, że urlop spędzaliśmy intensywnie i wracaliśmy ze szlaków o różnej porze nie korzystaliśmy z obiadów. Ale śniadania - pychota. Pięknie podane i pełne inwencji a ilości takie, że nie mieliśmy szans zjeść wszystkiego. Najpyszniejsze w niedzielę: świeżo upieczone chrupiące bułeczki i pełne smaku istebiańskie kiełbaski. Poezja. Polec... (Anna i Krzysztof)