Oferty noclegowe dla hasła "Osrodek"

Centrum Integracyjno - Wypoczynkowe OSTOJA PASIBRZUCH

Białowieża, Nowa 32, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Centrum Integracyjno - Wypoczynkowe "OSTOJA Pasibrzuch" to kompleks wypoczynkowy o wysokim standardzie złożony z budynku głównego oraz 4 samodzielnych jednopiętrowych domków. Lokalizacja w ustronnej części Białowieży z dala od zwartej zabudowy, w bliskim sąsiedztwie doliny Narew... [więcej]

Najnowsza opinia: Bardzo dobre jedzenie,duże porcje i o połowę taniej niż na Rynku w centrum Durze i przewiewne pomieszczenie ocena 10 na 10 ok (krzysztof)

CITY Aparthotel Wola

Warszawa, Skierniewicka 14, (Apartamenty)

CITY Aparthotel Wola Obiekt CITY Aparthotel Wola to nowoczesny obiekt dedykowany klientom i turystom szukającym wygodnego noclegu w Warszawie. To doskonała alternatywa dla hotelu, ale w komfortowych warunkach domowych i konkurencyjnej cenie. *Na życzenie naszych Gości istnieje możliwoś�... [więcej]

DWÓR ZAWISZY

Dylaki, Jeziorna 16, (Agroturystyka)

RÓZNORODNOŚĆ I JAKOŚĆ OFERTY To co odróżnia nasz ośrodek od wielu innych gospodarstw agroturystycznych jak i od innych ośrodków wypoczynkowych w Polsce to różnorodność i bogactwo oraz jakość naszej oferty. Nasza oferta skierowana jest przede wszystkim (ale nie tylko) do osób prefe... [więcej]

Noclegi U Alicji

Długosiodło, Poniatowskiego 34, (Agroturystyka)

Noclegi u Alicji w Długosiodle to wspaniała forma wypoczynku w bliskości z naturą. Na terenie naszej Agroturystyki posiadamy m.in. bajeczny ogród, wiatę biesiadną z kominkiem oraz miejsce na ognisko i grill. Oferujemy łącznie 26 miejsc noclegowych w 8 pokojach z łazienkami lub ze wsp... [więcej]

Centrum Sportowo- Konferencyjne AZS Wilkasy

Giżycko, Niegocińska 5, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Ośrodek AZS COSA Wilkasy to komfortowy kompleks wypoczynkowo - rekreacyjny. Gościom oferujemy ponad 500 miejsc noclegowych o zróżnicowanym standardzie: 183 miejsca w całorocznym Hotelu (209 miejsc z dostawkami) 59 miejsc w Mini Hotelu* 71 miejsc w Pawilonach Turystycznych* ... [więcej]

GREEN GARDEN - Noclegi

Wadowice, Chocznia Drapówka 24, (Apartamenty)

OPIS OBIEKTU Mamy przyjemność zaprosić Państwa do naszego nowoczesnego i komfortowego obiektu który został oddany do użytku w 2010 roku.Z okien można oglądać piękne,zapierające dech w piersiach widoki na otaczające pasma gór beskidu małego. Do dyspozycji gości oddajemy dwa oddzie... [więcej]

Najnowsza opinia: Mieszkaliśmy w apartamencie w sumie w 7 osób dwie rodziny. Było nam mimo wszystko wygodnie, przede wszystkim dlatego że dopisała pogoda i bardzo dużo czasu spędzaliśmy na zewnątrz. Jest tam ślicznie, jest grill parking wszystko co trzeba, my polecamy to miejsce to pewniak (Ewa)

ELIZA - Domki Euro Camping

Chłopy, Bosmańska Sarbinowo, (Domki letniskowe)

Nowe domki letniskowe "Eliza" w Chłopach to kompleks pięciu 4 -7 osobowych domków letniskowych mieszczący się w malowniczo położonej, niewielkiej nadmorskiej miejscowości Chłopy koło Mielna. Największym atutem obiektu jest jego położenie. Usytułowany zaledwie 10 min drogi spa... [więcej]

Ośrodek wypoczynkowy SKOWRONKI

Stare Jabłonki, Turystyczna 3, (Ośrodek Wypoczynkowy)

STARE JABŁONKI to mała miejscowość turystyczna, położona 8km od Ostródy, 25km od Olsztyna, posiadająca doskonały dojazd zarówno samochodem jak i pociągiem ( stacja PKP ) otoczona 100-u letnimi lasami i malowniczymi jeziorami, które łącząc się ze sobą tworzą szlak wodny idealny np. ... [więcej]

Silesia

Międzybrodzie Bialskie, Brodek 4, (Ośrodek Wypoczynkowy)

SYLWESTER 2011 Zapraszamy do spędzenia Sylwestra i Nowego Roku w OWR Silesia w Międzybrodziu Bialskim, w pięknej klimatyzowanej sali balowej. Zapewniamy szampańską zabawę do białego rana. Dla narciarzy polecamy wyciąg narciarski na Górze Żar . Zjazd długości oko�... [więcej]

Najnowsza opinia: Spedzałem ŚWITA BOŻEGO NARODZENIA w 2009 i jestem bardzo zadowolony z wszystkiego co tam w osrodku nas spotkało i co przeżyliśmy.Bardzo miła obsluga i bardzo dobre wyżywienie no i atmosfera wspaniała. Pochodzimy z KUJAWSKO - Pomorskiego i nie żałujemy że tak daleko jechaliśmy na świeta.Pozdrawiamy tą bardzo mila panię która mieszkała w Porąbce. (Jerzy Stankiewicz)

Cisakówka

Piwniczna Zdrój, Kosarzyska 115, (Pensjonat)

Nowy, kameralny pensjonat zbudowany z bala, położony nad potokiem Czercz, -oryginalne wnętrze, -20 miejsc noclegowych, -pokoje 2-3 osobowe o wysokim standardzie z łazienkami, wygodne łóżka, -TV satelitarna, internet, -sauna, gabinet masażu, -salon z kominkiem, jadalnia, czytelnia, -... [więcej]

Hotel JANTAR ***

Ustka, Wczasowa 14, (Ośrodek Wypoczynkowy)

U nas spotkają się Państwo z niezwykle życzliwym przyjęciem – od dokonania rezerwacji, aż po moment wyjazdu. Z pewnością warto się przekonać, jak liczne atrakcje oferuje Ustka. Noclegi blisko morza, świeże powietrze, bogata gama różnorodnych atrakcji i wysoki komfort, który z... [więcej]

Najnowsza opinia: Ośrodek może być, jak dla mnie w miarę. Bez wielkich rewelacji, ale generalnie to nie mam na co konkretnie narzekać. Jedzenie jako takie, wiadomo ze w domu lepsze, ale zaplecze rekreacyjne jest ok. Nie nudziliśmy się to najważniejsze, wysypialiśmy się też codziennie, cicho i spokojnie. (gość)

Pensjonat Jedyna

Mielno, Chrobrego 14, (Pensjonat)

Ośrodek Jedyna położony jest w samym centrum Mielna przy ruchliwym i pełnym uroczych kawiarni i restauracji deptaku, na ogrodzonym terenie. Odległość od morza i strzeżonej plaży to ok. 400 m. można ją pokonać pieszą wśród niezliczonych straganów i barów zachęcających wczasowicz�... [więcej]

Najnowsza opinia: My wróciliśmy z pobytu w tym pensjonacie wypoczęci i zadowoleni, dlatego uznaję ten pensjonat za wystarczająco dobry. Mieszkaliśmy z synem 8 lat, jemu też się podobało, a potrafi być koszmarnie szczery, bardzo nam smakowało jedzenie (Maria z rodziną)

Willa GRAND Karpatia - kominek, JACUZZI, sauna 1000 m n.p.m.

Murzasichle, Budzowa 2, (Pensjonat)

Willa "KARPATIA" to drewniany budynek w regionalnym stylu z kominkiem i Ruska Banią. Cały budynek wykończony jest w drewnie, co zapewnia wspaniały klimat do odpoczynku. Obiekt otoczony pięknym ogrodem z boiskiem do gry w siatkę i piłkę nożną oraz miejscem na grill/ognisko. Do d... [więcej]

Najnowsza opinia: Wielokrotnie gościłam w tym pensjonacie i będę nadal tam jeździć bo jest bardzo dobra atmosfera.Złą opinię zawsze można napisać. Szczególnie kiedy piszą młodzi ludzie,którzy pomyli miłą zabawę z libacją alkoholową A co do godzin ciszy nocnej to w całym cywilizowanym świecie w pensjonatach obowiązują cisze nocne u nas o 22.00 i dobrze by było nie zapominać że nie byliście sami w tym pensjonacie i nie wszyscy lubią i chcą słuchać pijanych ordynarnych rozmów.Za gr... (Lilianna)

Złoty Potok Resort

Złoty Potok, Złoty Potok 42, (Domek całoroczny)

Zapraszamy na wypoczynek do ośrodka Złoty Potok Resort nad Jeziorem Złotnickim Ośrodek usytuowany jest w jednym z najatrakcyjniejszych regionów pod względem ekologicznym, krajobrazowym, przyrodniczym oraz turystycznym. Pagórkowaty, pofałdowany teren, bajeczne jeziora, wijące się długim... [więcej]

Najnowsza opinia: Spędziłam wraz z mężem kilka dni właśnie w złotym potoku w tym hotelu. Szczerze polecam, odpocząliśmy wspaniale, jest tam rpzede wszystkim cicho błogo spokojnie. Mozna naprawdę poczuć kontakt z przyrodą dookoła jest co zwiedzać, a do hotelu wracaliśmy z wielką przyjemnością. Jak dla nas to mały raj. (dwoje)

Ośrodek Rekreacyjny Ryterski

Rytro, Rytro 302, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Ośrodek RYTERSKI położony jest w malowniczej miejscowości Rytro na skraju prastarej karpackiej puszczy, u stóp panującej nad Beskidem Sądeckim Radziejowej. Umiejscowienie w sercu Popradzkiego Parku Krajobrazowego pośród zieleni i w bezpośrednim sąsiedztwie gór sprawia, że jest to ideal... [więcej]

Ośrodek WALTER

Pisz, Jabłoń 2, (Domki letniskowe)

Ośrodek "Walter" jest wymarzonym miejscem na Mazurach dla całych rodzin, a także rodziców z małymi dziećmi, dla których przygotowaliśmy mały plac zabaw z huśtawką i piaskownicą. Możliwość przyjazdu z namiotami i przyczepami kempingowymi. Na polu namiotowym jest oddzielne WC ... [więcej]

Dom Pod Skocznią

Zakopane, Zwierzyniecka 35, (Kwatery prywatne)

Studio i pokoje gościnne w Zakopanem w pobliżu Skoczni Narciarskiej - Wielkiej Krokwi dla: 10 osób, POKÓJ 2 OSOBOWY: podwójne,szerokie łóżko z dwoma lampkami nocnymi ,szafa,stolik,dwa krzesła oraz wygodna półka, dzbanek elektryczny i naczynia. Ma balkon z widokiem na Giewont i o... [więcej]

Ośrodek Wczasowy Groń Placówka

Białka Tatrzańska, Kobylarzówka 76 Groń, (Ośrodek Wypoczynkowy)

OŚRODEK WCZASOWY GROŃ - PLACÓWKA położony jest w miejscowości Groń, przy wjeździe do Białki Tatrzańskiej od strony Nowego Targu. Z jednej strony przepiękne Tatry, które można podziwiać z okien naszych domków, z drugiej Gorce, mniej popularne łagodne góry, w których znajduje się... [więcej]

Najnowsza opinia: Zgadzam się z przedmówcą. Latem tez jest co tutaj robić. Pokoje zadbane i widać, że systematycznie odnawiane. Jedzenie chyba najlepsze jakie dotychczas jadłam będąc na wyjazdach. Ośrodek i dla rodzin z dziećmi i dla par. Jest dużo przestrzeni, plac zabaw, basen, boisko do piłki nożnej, plażowej, można pograć w tenisa- jest też kort. Panie na recepcji i w kuchni bardzo miłe i przychylnie spełniają prośby klientów. Polecam każdemu. Na pewno jeszcze się tutaj pojawimy (Marta)

Hotel Arkadia***

Alto Adige, Corvara-Str. Burje, 11-Alto Adige Włochy, (Hotel)

Serdecznie witamy w hotelu Arkadia, gdzie gościnność i ciepło są na porządku dziennym. Nasz hotel oferuje swoim gościom komfort i dobre jedzenie, położony jest w cichej i słonecznej okolicy, na skraju miejscowości Corvara w Alta Badia. Stylowo urządzone pokoje w hotelu Arkadia w Corva... [więcej]

Ośrodek Domków - BLISKO MORZA  (tanie domki)

Ośrodek Domków - BLISKO MORZA (tanie domki)

Międzywodzie, Brzozowa 2, (Domki letniskowe)

REZERWACJE domków w 2022 roku. - TEL. - 503-775-869 *********************************************************** NOWE TANIE DOMKI 2-pokojowe -2-3-4-osobowe - 100m. od MORZA - - przy kościele w Międzywodziu ul. Brzozowa 2 - CAŁA OFERTA - z CENAMIi w 2022 roku - - klikn... [więcej]

Najnowsza opinia: Fajne wczasy, cicho, spokjnie, blisko morza. Dla dzieci plac zabaw, na plażę 3 minuty. Polecamy. (Władek)