Oferty noclegowe dla hasła "Ostoja"

Gospodarstwo Agroturystyczne ZIELONY DOMEK

Kruklanki, Wczasowa 14, (Domki letniskowe)

Zapraszamy na wypoczynek do Kruklanek, miejscowości turystycznej k.Giżycka nad jeziorem Gołdopiwo,we wschodnie części Krainy Wielkich Jezior Mazurskich. Ta malowniczo położona miejscowość na skraju Puszczy Boreckiej zapewni Państwu niezapomniane wrażenia. Proponujemy wynajem domku w k... [więcej]

Noclegi nad jeziorem w Rynie

Ryn, Szkolna 7, (Pensjonat)

WOLNE POKOJE !!! Zapraszamy do Rynu na Mazury... (17km od Mikołajek) Proponujemy Państwu noclegi w obiekcie położonym nad samym jeziorem w sąsiedztwie ekomariny i zamku krzyżackiego. kontakt telefoniczny:) 601847459 Niedaleko naszego obiektu znajduje się jezioro Ołów z I kl. czysto�... [więcej]

Bacówka Górska Ostoja

Brenna, skałka 1, (Agroturystyka)

Witam serdecznie! „Górska Ostoja” Wyjątkowe miejsce leżące w sercu Beskidu Śląskiego w malowniczej dolinie Brennicy blisko szlaku turystycznego, z myślą o ludziach ceniących kontakt z naturą. Miejsce to jest rajem dla ludzi zmęczonych miejskim gwarem i najlepszym sposobem na uci... [więcej]

Bacówka Górska Ostoja

Brenna, Skałka 1, (Domki letniskowe)

„Górska Ostoja” Wyjątkowe miejsce leżące w sercu Beskidu Śląskiego w malowniczej dolinie Brennicy blisko szlaku turystycznego, z myślą o ludziach ceniących kontakt z naturą. Miejsce to jest rajem dla ludzi zmęczonych miejskim gwarem i najlepszym sposobem na ucieczkę od wielkomie... [więcej]

Mikołajki tanie noclegi z wi-fi

Mikołąjki, Mikołajki, ul. Słoneczna 12, (Pensjonat)

Zapraszamy na Mazury... do Rynu (17km od Mikołajek) Pomiędzy dwoma jeziorami u stóp Krzyżackiego Zamku proponujemy Państwu wypoczynek w naszym Gościńcu. tel.601847459 W odległości 200 m od naszego obiektu znajduje się jezioro Ołów z I kl. czystości wody, ze strefą ciszy, z basenam... [więcej]

Mazury - noclegi blisko plaży i Zamku Krzyżackiego

Mikołajki, Pl.Wolności 6A, (Pensjonat)

Zapraszamy na Mazury... do Rynu. Pomiędzy dwoma jeziorami u stóp Krzyżackiego Zamku proponujemy Państwu wypoczynek w naszym Gościńcu. tel.601847459 W odległości 200 m od naszego obiektu znajduje się jezioro Ołów z I kl. czystości wody, ze strefą ciszy, z basenami kąpielowymi, z ra... [więcej]

MAZURY!!! noclegi blisko plaży i Zamku Krzyżackiego.

Ryn, PL. Wolności 6A, (Pensjonat)

Najnowsza opinia: Spędziliśmy tam tylko trzy dni i tego tylko żałuję że tak krótko. Przypogodzie jest tam świetnie. Jezioro praktycznie za rogiem, a tam plaża kajaki rowery wodne, a przy niepogodzie zwiedzliśmy zamek. największym atutem noclegu jest cena :-D, ale tak podsumowując to nie ma na co narzekać, czysto i wygodnie było. (gosia i tomek)

Pensjonat GŁAN

Łeba, Kościuszki 51a, (Pensjonat)

POKOJE 2 osobowe 10 3 osobowe 10 4 osobowe 5 Wyposażenie: TV SAT, sprzęt plażowy, łazienka (WC, umywalka, natrysk lub wanna narożna, kącik kuchenny do przygotowywania potraw (lodówka, ekspres do kawy, czajnik bezprzewodowy, zestaw naczyń). POKOJE O PODWYŻSZONYM STANDARD... [więcej]

Najnowsza opinia: Po pobycie w Głan pozostaje tylko polecać ten obiekt nie tylko dla samego noclegu, teren przy ośrodku jest tak przepiękny, że aż się nie chce go opuszczać. Spory pokój, który pomieścił nasze bagaże i syna zabawki, mini aneks kuchenny jako dodatkowy atut, duża łazienka. Pokoje z tarasem i ławeczką, która umila wieczory. Do dyspozycji na bocznym tarasie sofa i fotele, suszarki na pranie i grille z pełnym wyposażeniem. Parking przed budynkiem, plac zabaw, Głanówka cudne drewni... (Monika )

Gospodarstwo Agroturystyczne OSTOJA

Jaśliska, Lipowiec 2, (Agroturystyka)

Nasze gospodarstwo agroturystyczne zostało założone w 1998 roku przez Józefa Kuśnierza. Powstało dzięki jego pasji do koni i miłości do Bieszczad i Beskidu Niskiego. Wtedy także pojawiły się u nas konie i zaczęliśmy przyjmować pierwszych gości. Dziś gospodarstwo prowadzone jest prze... [więcej]

Pod Żurawiem

Biały Bór, Mickiewicza 5, (Willa)

Willa „Pod Żurawiem” oferuje miejsca noclegowe i SPA. To miejsce gdzie wypoczynek indywidualny bądź rodzinny przebiega w ciszy, wśród przyrody i w komfortowych warunkach. Budynek znajduje się nad jeziorem w sąsiedztwie lasu ale zarazem na granicy miasteczka posiadającego wiele atrakcji t... [więcej]

Dom wakacyjny "Raciborek"

Świętajno, Kolonia 58A, (Domek całoroczny)

Proponuję pobyt w komfortowym, przepięknie położonym domu nad malowniczym jeziorem, z własną plażą i pomostem, który pozwala cieszyć się urokami mazurskich wakacji ( kąpieli, plażowania, wędkowania ), bez konieczności kontaktu z innymi turystami. Działka 2600m2, ogrodzona i zalesiona... [więcej]

Na Zaciszu

Kruklanki, 22 Lipca 29C, (Agroturystyka)

Pragniemy Państwu zaoferować pobyt wypoczynkowy w naszym Gospodarstwie Gościnnym Na Zaciszu położonym w Kruklankach nieopodal Giżycka. Do dyspozycji Gości pokoje 2 - 3 osobowe z łazienkami, dwupokojowe studio z łazienką, salonik z kominkiem, świetlica z tenisem stołowym, piłkarzyki, jad... [więcej]

Willa Carpe Diem

Kościelisko, Nędzy Kubińca 262, (Pensjonat)

W miejscu gdzie sen przeistacza się w zwykłą rzeczywistość. Brzmi zaskakująco? A jednak właśnie takie miejsce mamy możliwość państwu zaoferować. Nasze Pokoje Carpe Diem na czas pobytu w górach sprawią, że poczujesz się jak we własnym Domu - miejscu, w którym niczego Ci nie ... [więcej]

Najnowsza opinia: Otoczenie przepiękne, dobra energia z widokiem na góry. Wyjątkowo smaczne regionalnie śniadania, czysto i cicho.Znakomita lokalizacja, blisko do sklepów, przystanku i restauracji.Gospodarze Barbara i Roman przyjaźni i życzliwi. Polecam serdecznie (Ela )

Domek pod Mrągowem

Mrągowo, Wola Muntowska 6, (Domek całoroczny)

APARTAMENTY w MRĄGOWIE na MAZURACH tel. 603 337 888 www.apartamentypodmragowem.pl Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do uroczych mazurskich apartamentów położonych 2 km od stolicy mazur – Mrągowa. Odnajdą tu Państwo oazę ciszy i spokoju. To miejsce, gdzie słychać jedynie �... [więcej]

Willa u Danusi

Zwierzyń, Zwierzyń 31, (Agroturystyka)

Zapraszamy do kwater prywatnych w miłej i spokojnej miejscowości Zwierzyń, położonej blisko Jeziora Myczkowieckiego i Solińskiego. "Willa u Danusi” usytuowana jest malowniczym zakątku, na zakolu rzeki San, z tyłu natomiast rozpościera się piękny widok na górę Czulnię (576m.) i T... [więcej]

Apartament do wynajęcia

Kruklanki, Boreca 2, (Apartamenty)

Do zaoferowania Państwu mam mieszkanie/ apartament ( piętro w domku jednorodzinnym z niezależnym wejściem), znajdujące się w Kruklankach ( 12 km do Giżycka). Dla naszych Gości przygotowaliśmy 2 sypialnie 2-osobowe, salon z TV ( możliwość noclegu dla 2 os) połączony z kuchnią w peł... [więcej]

Willa Ostoja

Świeradów Zdrój, Leśna 3, (Willa)

Willa Ostoja to niegdyś nasz dom rodzinny. Spędzaliśmy tu wiele pięknych i niezapomnianych chwil. Doświadczaliśmy natury w najczystszej formie – wokół pachnące drzewa, rzeka posiadająca, wg dawnych legend, magiczne właściwości, góry kryjące w sobie wiele tajemnic przeszłości&... [więcej]

Domek letniskowy nad jeziorem

Kal, Kal 16 k. Węgorzewa, (Domki letniskowe)

Proponujemy Państwu wypoczynek w domu letniskowym w miejsocowści Kal k. Węgorzewa nad jeziorem Święcajty (wchodzącym w skład szlaku Wielkich Jezior Mazurskich), przeznaczonym do wypoczynku dla 4 - maks. 6osób. Domek położony jest na półwyspie Kal pomiędzy jeziorami święcajty i Mamry (... [więcej]

Najnowsza opinia: Sam domek bardzo malownicko położony, dobry standard jak za tą cenę. Świetne miejsce na wycieczki rowerowe po oklicy, wszędzie piękne lasy, niby nic ale fajnie można wypocząć. Byłyśmy z córkami w zeszłe lato i same plusy - mogę polecić (Ania Wawa)

Agroturystyka w Guciowie

Zwierzyniec, Guciów 12, (Agroturystyka)

Zapraszamy Państwa do naszego gospodarstwa agroturystycznego w Guciowie, położonego na Roztoczu blisko Parku Roztoczańskiego. Dom znajduje się w urokliwej dolinie rzeki Wieprz, miejsca które zapewni Państwu ciszę i odpoczynek pośród dziewiczej przyrody. Wyjątkowe jest położenie nad rzek... [więcej]

Villa Aleksandrówka

Giżycko, Brożówka, (Apartamenty)

Villa Aleksandrówka położona jest w odległości : - 1500 m od centrum uroczej wsi letniskowej Kruklanki, - 3000 m od skraju Puszczy Boreckiej, - 12 km od centrum Giżycka - 10 m do jeziora Brożówka - 200 m do jeziora Gołdapiwo. Do dyspozycji są 3 apartamenty (70m2 każdy), z który... [więcej]

Najnowsza opinia: Potwierdzam, z żalem opuszczaliśmy to miejsce. Aleksandrówka - warto powracać. (Monika)