Oferty noclegowe dla hasła "Spanie"

Spanie i Śniadanie

Ożarów Mazowiecki, Piastowska 5, (Hotel)

Kompleks Spanie i Śniadanie usytuowany jest nieopodal Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego w Broniszach, w odległości około 10 km od centrum Warszawy. Obiekt ten oferuje prywaty parking oraz bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu. Pokoje w kompleksie Spanie i Śniadanie są j... [więcej]

Willa Góralskie Spanie

Zakopane, Balzera 20, (Willa)

Willa Góralskie Spanie znajduje się w Zakopanem i oferuje bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. Pokoje wyposażone są w telewizor i obejmują aneks kuchenny z lodówką i przyborami kuchennymi oraz łazienkę z prysznicem. Do dyspozycji Gości jest również bezpłatny zestaw kosme... [więcej]

Agroturystyczne Gospodarstwo www.Ciche.pl

Zbiczno, Ciche 67, (Agroturystyka)

Wokół domu znajduje się duży ogród, gdzie będą mogli Państwo rozłożyć kocyk, rozstawić namiot, stolik, leżaki   Dla dzieci w ogrodzie przygotowaliśmy piaskownicę, zjeżdżalnie, huśtawki, hamak oraz mini zoo, są czarne świnki wietnamskie Balbinki, lamy Różyczka, Zuzia i Śni... [więcej]

Wczasy nad jeziorem Radęcino

Dobiegniew, Radęcin 55/B, (Domki letniskowe)

Domki letniskowe Sosna i Modrzew Dwa domki letniskowe położone są na przylegających do siebie działkach, każda o powierzchni 900 m2. Działki ogrodzone są płotem drewnianym ze wspólnym wejściem i miejscami do parkowania samochodów. Do brzegu jeziora jest około 100 metrów, do dużego ... [więcej]

Folks Village Plowce House Gdansk

Gdańsk, Płowce 62, (Hostel)

Dla FIRM i osób pracujących oferujemy stały wynajem kwater pracowniczych na preferencyjnych warunkach uzgadnianych indywidualnie w zależności od trybu ich użytkowania. Osoby podróżujące w celach turystycznych zapraszamy do pobytu krótkoterminowego w naszym obiekcie (+8%VAT). Dysponujemy r... [więcej]

Najnowsza opinia: Kwatera OK. Nie narzekam na pobyt. Czysto, właściciele w porządku. (Radek)

Pokoje Gościnne Urszula Ustka

Ustka, Krokusowa 40, (Kwatery prywatne)

Nasza oferta skierowana jest do osób ceniących sobie komfort, spokój, bliskość natury, piękne plaże, przytulne, dobrze wyposażone pokoje i atrakcyjne ceny. Proponujemy Państwu wypoczynek w ładnych, 2 - 3 osobowych pokojach z łazienkami oraz apartament. Do dyspozycji gości w pokojach ... [więcej]

Willa "DANA" **** DARMOWE ŚNIADANIE I BUFET KAWOWY

Wisła, Na Groń 6a, (Willa)

Śniadanie oraz bufet kawowy GRATIS!!! Willa Dana to nowoczesny obiekt wypoczynkowy, usytuowany w malowniczej, spokojnej dzielnicy Wisły, w zalesionym zakątku. Zaledwie 100 metrów od głównej drogi, jednak z dala od ruchliwego otoczenia. Oferujemy przytulne pokoje o podwyższonym standardzi... [więcej]

Najnowsza opinia: Byłam w sierpniu z koleżanką i z dziećmi- miło wspominamy! Obiekt bardzo przytulny i czysty. Gospodarz życzliwy, lubi porozmawiać i opowiedzieć o okolicznych atrakcjach. Śniadania urozmaicone nawet wybredne dzieci zawsze znalazły coś dla siebie na co miały chęć! Gorąco polecam (Monika Gadera)

Apartament Studio Pokoje Noclegi Kazimierz Dolny Rusałka

Kazimierz Dolny, Czerniawy 4a, (Apartamenty)

NOWE, PRZYTULNE, CIEPŁE, PODWYŻSZONY STANDARD / Wybrane z KLIMATYZACJĄ / BLISKO RYNKU,10 MIN SPACERKIEM. REZERWACJE: 668-260-411.... Z ŁAZIENKAMI, Wi-fi i TV SAT, W POKOJACH LODÓWKI... Nasz dom stanowi doskonałą ofertę dla turystów szukających noclegów w miejscu czystym, przytulnym ora... [więcej]

ONDRASZEK - Pokoje Gościnne

Szczyrk, Myśliwska 64, (Kwatery prywatne)

Proponujemy Państwu wypoczynek w pokojach gościnnych „ONDRASZEK”, które położone są w samym centrum miasta Szczyrk, stanowiącego zimą prawdziwy raj dla narciarzy i snowboardzistów, a latem zadowalającego wymagania każdego pasjonata górskich wycieczek. W naszych przytulnych... [więcej]

Najnowsza opinia: Widzę ze tak jak poprzednik stawiam na 9, dla tych kwater. Naprawde ponadprzeciętnie przyjemnie. Szkoda tylko ze nie ma łazienki w pokoju, a tylko umywalki, za to odejmuje jeden punkcik. Cała reszta pozostaje do szczerej pochwały, jest kuchnia, wszędzie czysto, do tego bardzo atrakcyjne ceny. (Monika)

Willa Mario

Ustroń, Lipowczana 8, (Kwatery prywatne)

Oferujemy pokoje gościnne w Ustroniu koło Wisły! tel:501523204, 504120467, 666537819     Pokoje dwu i trzy i cztero osobowe z łazienkami i toaletą oraz aneksem kuchennym, każdy posiada TV. Możliwość wyżywienia (obiad dwudaniowy od  10 z�... [więcej]

Najnowsza opinia: Właśnie wróciliśmy z ,,majówkowego" wypadu i jesteśmy bardzo zadowoleni :) Pokoje bardzo przytulne, czyste i pachnące. Z balkonu widok na góry i piękną panoramę Ustronia. Mega wygodne łóżka - co jest dużym plusem :). Pościel czysta i świeża. Wspólna kuchnia dobrze wyposażona, jednym słowem - niczego nam nie brakowało. Właściciele to bardzo sympatyczni i kulturalni ludzie - czuliśmy się jak u rodziny. Korzystaliśmy również z posiłków na dowóz z pobliskich rest... (Ola i Mariusz)

VILLA PASJA

Świnoujscie, Kapitańska 13, (Apartamenty)

Zapraszamy naszych Gości do nowowybudowanej Villi Pasja nad morzem. Zapewniamy pełny relaks i wypoczynek w enklawie ciszy i spokoju naszych apartamentów z łazienkami oraz aneksami kuchennymi wyposażonymi w lodówki, czajniki elekt., garnki jak i zastawę stołową. W pokojach znajduja się mebl... [więcej]

Najnowsza opinia: Jak na polskie warunki i obyczaje, to rzeczywiście jest bardzo dobre miejsce. Ludzie mili, pokoje ładne i czyste, do morza rzut beretem, tylko cena nie dla każdego. W sumie za spokojne wakacje warto czasami dopłacić, ja mogę polecić. (S.)

Noclegi Relax

Ruciane-Nida, Słowiańska 17A, (Kwatery prywatne)

NOCLEGI RELAX - CAŁY ROK (1 Listopad, Andrzejki, Święta, Sylwester, Ferie, Wakacje, Weekendy) -proszę dzwonić, wszystkie szczegóły ustalamy indywidualnie z każdym zainteresowanym jak i grupami. SĄ JESZCZE WOLNE TERMINY!!! ZapraszamY - www.ruciane.net CHCESZ WYPOCZĄĆ NA MAZURACH?! TO T... [więcej]

Pensjonacik Ogrody

Częstochowa, Pierzchno 56 D, (Pensjonat)

Pensjonacik Ogrody Znajduje się 6, 5 km od Częstochowy w cichej, małej wiosce niedaleko lasu. Do dyspozycji gości jest salon wypoczynkowy z kominkiem i TV (cyfra+) oraz duża jadalnia. Dysponujemy pokojami 2, 3 i 4-osobowymi. Dostęp do wireless Internetu (hot spot) jest bezpłatny. Możesz ko... [więcej]

Najnowsza opinia: Przemiłe miejsce, szkoda tylkko ze odwiedziliśmy je w zimie. Myślę w inne pory roku jest tu cudownie. Dom jest bardzo ładnie wykończony, śliczny salon z kominkiem. W domu panuje niesamowity spokój. Naprawdę ząłuję że nie mieliśmy wiecej czasu aby zostać dłużej. Wszędzie porządek, wszystko jest dopracowane na ostatni guzik. Jeśli tylko będziemy wybierać się jeszcze na Jasną Górę to na 100 % tu wrócimy. Przesyłamy pozdrowienia! Obok domu las, który nawet w mroźne dni ... (Rodzina z Gdańska)

Agroturystyka MAYA

Międzyrzecz, Gorzyca 35, (Agroturystyka)

Witajcie! Gospodarstwo Agroturystyczne „Maya” leży we wsi Gorzyca , około 7 km od Ratusza w Międzyrzeczu w kierunku na Sulęcin (droga krajowa nr 137)- województwo lubuskie. Link google - http://goo.gl/maps/TzRsC Obiekt znajduje się na terenie XIX- wiecznego zespołu pałacowo- parkowe... [więcej]

Najnowsza opinia: Agroturystyka Maya w Gorzycy jest miejscem w którym można odpocząć, dobrze zjeść i porządnie się wyspać ale jeżeli ktoś chce spędzić czas aktywnie, to czekają konie, kajaki, rowery, pływanie, zarybione stawy, spacery nad jeziorami. Przepiękne miejsce, czaruje śpiewem ptaków, pięknymi starymi drzewami. Byliśmy tam grupą 10 osób również zimą - spędzaliśmy wieczór sylwestrowy i zostaliśmy kilka dni dłużej. Gospodarze przemili, troszczą się o gości, o dobrej jakośc... (Mieczysława Szczepkowska-Turyk)

Willa Monia

Zakopane, Droga do Olczy 36A, (Willa)

Obiekt posiadający 40 - 50 miejsc noclegowych w pokojach 2 , 3 osobowych i apartamentach 2 pokojowych z aneksem kuchennym , salą kominkową i sauną. Usytuowany jest w bliskiej odległości od wyciągów narciarskich "Nosal", skoczni narciarskiej "Wielka Krokwia" oraz słynnych... [więcej]

Silesia

Międzybrodzie Bialskie, Brodek 4, (Ośrodek Wypoczynkowy)

SYLWESTER 2011 Zapraszamy do spędzenia Sylwestra i Nowego Roku w OWR Silesia w Międzybrodziu Bialskim, w pięknej klimatyzowanej sali balowej. Zapewniamy szampańską zabawę do białego rana. Dla narciarzy polecamy wyciąg narciarski na Górze Żar . Zjazd długości oko�... [więcej]

Najnowsza opinia: Spedzałem ŚWITA BOŻEGO NARODZENIA w 2009 i jestem bardzo zadowolony z wszystkiego co tam w osrodku nas spotkało i co przeżyliśmy.Bardzo miła obsluga i bardzo dobre wyżywienie no i atmosfera wspaniała. Pochodzimy z KUJAWSKO - Pomorskiego i nie żałujemy że tak daleko jechaliśmy na świeta.Pozdrawiamy tą bardzo mila panię która mieszkała w Porąbce. (Jerzy Stankiewicz)

PIANO NOBILE B&B

Pszczyna, Rynek 16, (Hotel)

RECEPCJA CZYNNA OD 6.00-21.00. W POZOSTAŁYCH GODZINACH MELDUNEK WYMAGA INDYWIDUALNYCH USTALEŃ. TERAZ WSZYSTKIE NOCLEGI W REWELACYJNIE NISKICH CENACH. Od 15 stycznia wprowadziliśmy promocję na noclegi we wszystkich pokojach bez względu na długość pobytu oraz liczbę gości dokonujących je... [więcej]

AGRO-PENSJONAT MARIA!!  NISKIE CENY! DOMOWA KUCHNIA

AGRO-PENSJONAT MARIA!! NISKIE CENY! DOMOWA KUCHNIA

Tylicz, Osada 6, (Agroturystyka)

SZANOWNI GOŚCIE ...! Dziękujemy za wejście na naszą stronę. Agroturystyka u Marii... Zapraszamy do skorzystania z naszej Taniej Oferty, jeśli chodzi o noclegi w Tyliczu. Z przyjemnością zapraszamy Państwa w nasze progi i w skrócie przedstawiamy nasze atrakcje, które dla Państwa przygo... [więcej]

Najnowsza opinia: Byłem w agro-pensjont maria tydzien z rodziną.Pobyt uważamy za bardzo udany z uwagi na serdeczną i rodzinną atmosferę stworzoną przez gospodarzy.Oferta odpowiada tej podanej w ogłoszeniu.Pokoje funkcjonalne i b.czyste.Polecamy szczególnie sniadania i obiady przyrządzane przez panią irene,które są bardzo smaczne i obfite.Gorąco Polecam Michalik (michalik)

JM APARTAMENTY

Szczecin, Szymanowskiego 5, Sławomira 4, Bolesława Krzywoustego 21, (Apartamenty)

Oferujemy Państwu apartament KOMFORT, apartament LUXUS oraz Apartament STYL dostosowane do indywidualnych oczekiwań naszych Gości. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby czuli się Państwo u nas jak w domu. Serdecznie zapraszamy APARTAMENT KOMFORT - ul. Szymanowskiego 5 Apartament KOMFO... [więcej]

Baza Sportowo Agroturystyczna CZAR PÓŁNOCY

Olecko, Olszewo 38, (Agroturystyka)

Mazury Garbate Dom położony na wzgórzu w odosobnieniu od innych gospodarstw. Gospodarze Zosia i Jurek oferują: Piętro domu mieszkalnego z oddzielnym wejściem, gdzie znajduje się jeden 2-4 osobowy pokój, aneks kuchenno- wypoczynkowy z lodówką, łazienka z wanną, kabiną pryszni... [więcej]