Oferty noclegowe dla hasła "Stok Narciarski"

Noclegi u Agatki

Ustrzyki Dolne, 55 Brzegi Dolne, (Kwatery prywatne)

Dom wakacyjny Noclegi u Agatki jest usytuowany w gminie Ustrzyki Dolne, 3,2 km od wyciągu narciarskiego Laworta. Goście mogą wypoczywać w ogrodzie i na tarasie, jak również korzystać z bezpłatnego WiFi. Ten dom wakacyjny mieści 4 sypialnie, kuchnię z jadalnią oraz 2 łazienki. Jego wyposa... [więcej]

Bajkowa Chata

Zakopane, Sądelska 129A, (Domek całoroczny)

www.bajkowachata.pl / Tel.515 616 260 / e-mail: [email protected] W OFERCIE 2 DOMKI : mniejszy 4-9 osób i większy 6-15 osób http://zakopanegoralskidomek.pl/cennik/ Domki Bajkowej Chaty są prawdziwymi , góralskimi chatami zbudowanymi według tradycyjnej podhalańskiej sztu... [więcej]

Chata Zwierzówka

Zwardoń, Zwardoń 180, (Domek całoroczny)

Zapraszamy na wypoczynek w górskich Chatach- ZWIERZÓWKA i JANKOWA malowniczo położonych na górze Mały Rachowiec w Zwardoniu, w bezpośrednim sąsiedztwie gór, ścieżek turystycznych oraz wyciągu narciarskiego. SYLWESTER i BOŻE NARODZENIE 2018 zajęte w obu chatach. Uwaga wolny weeken... [więcej]

Najnowsza opinia: Mieliśmy przyjemność mieszkać w Chacie Zwierzówka podczas ferii zimowych. 6 osób dorosłych i 6 dzieci(1-9 lat) Chata jest piękna, ładnie urządzona i bardzo klimatyczna. Kuchnia jest świetnie wyposażona, otwarta na salon, dzięki czemu przy gotowaniu nic nie traci się z rozmowy;) Salon z wielkim kominkiem nadaje dodatkowego klimatu. Pokoje są ładnie urządzone a łóżka bardzo wygodne. Na zewnątrz spory teren do zabawy i fajna stodoła z miejscem na ognisko. Do samej Chaty doj... (Stanislaw)

Hotel Alpina

St. Johann, Alpendorf 8, St. Johann/ Pg. Austria, (Hotel)

Hotel Alpina ma świetną lokalizację – górskie szczyty zaraz za drzwiami oraz zaledwie pół godziny jazdy samochodem od miasta Mozarta- Salzburga. Ekskluzywnie wyposażone pokoje, hotelowy bar z kominkiem oferują najwyższy komfort. Poza tym hotel posiada własny kryty basen, sytrefe well... [więcej]

Ferienhotel Sonnenhof

Zell im Zillertal, Rohrerstraße 47, Zell im Zillertal Austria, (Hotel)

Nasz czterogwiazdkowy hotel położony jest w dolinie Zittertal, bezpośrednio przy regionie narciarskim Zittertal Arena. Oferujemy Państwu różnorodne możliwości spędzania czasu, w zależności od potrzeb: rodzinny urlop, wypad z przyjaciółmi, weekend wellness, urlop dla aktywnych. Cieszcie ... [więcej]

Willa Róż

Międzygórze, Śnieżna 14, (Willa)

Pięknie położona wśród kwiatów i gór Willa Róz oferuje: - Pokoje 2,3,4-osobowe z łazienkami i TV-sat, oraz komfortowy apartament. - Bezprzewodowy Internet w każdym pokoju* - GRATIS - aneks kuchenny - saunę fińską - basen letni z tarasem do opalania - basenik dla dzieci - grill ko... [więcej]

Najnowsza opinia: Miejsce pełne uroku. Zadbane, czyste, wygodny nocleg. Komfort. Korzystna cena za nocleg a wrażenia niezapomniane. Lokalizacja idealna, wspaniałe widoki. Okolica która sprzyja aktywnemu wypoczynkowi. Polecam (Zuzia)

Tanie noclegi w górach Zapraszamy w Beskidy

Zwardoń, Zwardoń 118a, (Kwatery prywatne)

WYPOCZYNEK W ZWARDONIU IDELANE MIEJSCE DLA WSZYSTKICH KTÓRZY KOCHAJĄ GÓRY KONIECZNIE ZOBACZ NASZĄ STRONĘ www.noclegi-relax.beskidy.pl Zwardoń, to miejscowość turystyczno-wypoczynkowa w górach Beskidu Żywieckiego. "NOCLEGI RELAX" to pokoje gościnne działające od 1998ro... [więcej]

Najnowsza opinia: Cieszę się że trafiliśmy na to miejsce na majówkę. Bardzo ładna pogoda dopisywała świetnym humorom i pozytywnemu nastawieniu. W tym miejscu nie da się nudzić, jest bardzo dużo atrakcji w okolicy które warto zaliczyć. Sama kwatera jest też niczego sobie, nic specjalnie złego nie mogę napisać. Wszystko w porządku. (polecam)

Willa Szarotka

Szczawnica, Szalaya 83, (Willa)

Willa Szarotka zaprasza na wypoczynek. Oferujemy Państwu pokoje 2- i 3-osobowe w okresie całorocznym w centrum miasta. Naszą ofertę kierujemy zarówno do gości indywidualnych jak również niewielkich grup zorganizowanych w okresie całorocznym. Naszą ofertę kierujemy zarówno do gości... [więcej]

Najnowsza opinia: Zaryzykowaliśmy po raz pierwszy wyjazd na Święta w góry i muszę powiedzieć że to bardzo ale to bardzo udana decyzja. Spędziliśmy aktywnie czas, niesamowita okolica, przepiękny szlak na Słowację. Włąściciele pomogli nam zorganizować spływ Dunajcem, co było przynajmniej dla mnie nieziemską przygodą. Dostaliśmy wspaniałe wielkanocne śniadanie, jeszcze raz dziękuję za te pyszne potrawy. Widać że w tym domu gość jest najważniejszy. Polecamy zdecydowanie, minusów tutaj p... (Maria)

Pensjonat Pod Wierchem

Białka Tatrzańska, Środkowa 90a, (Pensjonat)

Chcielibyśmy zachęcić Państwa do wypoczynku w naszy, Pensjonacie. Z naszej strony zapewniamy miłą obsługę, smaczne jedzenie, spokój oraz komfort podczas pobytu. Oraz atrakcję (na terenie Pensjonatu lub w jego okolicy). Dysponujemy 17 pokojami mieszcząc 50 osób. Pokoje: 2,3,4 osobowe... [więcej]

Najnowsza opinia: Byłem. Było fajnie, bo pokoik był z przepięknym widokiem na krajobraz. Za nocleg zapłaciłem konkurencyjnie mało. (Grzegorz)

Naturhotel Wieserhof***

Renon Bolzano, Via Monte di Mezzo 87 Włochy, (Hotel)

Witamy w trzygwiazdkowym hotelu Naturhotel Wieserhof, położonym w Renon, otoczonym przez Dolomity. Nasz hotel przesycony jest atmosferą elegancji, posiadamy 40 bardzo zadbanych pokoi, a z okna każdego z nich rozciąga się zapierający dech w piersiach krajobraz. Hotel otoczony jest przez park ... [więcej]

Apartament GRAJAN

Pierszczewo, Pierszczewo 75a, (Apartamenty)

Apartament wypoczynkowy GRAJAN mieści się w na granicy wsi Gołubia (k/Stężycy) i Pierszczewa. Gołubie to kaszubska wieś położona w otulinie lasów i jezior w samym sercu Szwajcarii kaszubskiej. Miejscowość znajduje się niecałą godzinę jazdy do Trójmiasta i stanowi świetną bazę wy... [więcej]

Apartamenty Trzy Kolory - Życie jest piękne

Krynica Zdrój, ul. Piłsudskiego 41, (Apartamenty)

Szanowni Państwo, Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą wynajmu apartamentów w Krynicy-Zdroju. Nasze apartamenty nazwane "Życie jest piękne" oraz "Trzy kolory" zaaranżowaliśmy i wykończyliśmy na podstawie naszych wieloletnich doświadczeń oraz przemy�... [więcej]

Najnowsza opinia: przychylam się do opinii poprzedników, naprawdę nie ma na co narzekać. swietne miejsce, ładne czyste, warto pogadać o cenie my dostaliśmy zniżkę, wyposażenie jest dobre, łazienka spoko, nie brakuje ciepłej wody i miejsce sporo lda każdej rodziny. Oczywiscie najpięklniejsze jest to co za drzwiami. (goscie)

Sosenka domek letniskowy całoroczny Roztocze

Krasnobród, Hutki 81H, (Apartamenty)

Zapraszamy do wypoczynku w nowo wybudowanym (w 2021 oddany do użytku) całorocznego domku SOSENKA HUTKI położonego w samym sercu Roztocza na terenie Krasnobrodzkiego Parku Krajobrazowego. Rezerwacji należy dokonywać telefonicznie pod nr telefonu: 799 901 007 Nasz domek w lesie do wynajęc... [więcej]

Apartamenty pod Jarmutą

Szczawnica, Szlachtowska 79, (Apartamenty)

Pokoje gościnne i apartamenty w Szczawnicy. Lokale znajdują się na świeżo wykończonym piętrze nad piekarnią, dzięki czemu przez cały tydzień dostępne jest świeże pieczywo wliczone w cenę apartamentu. Istnieje również możliwość zamówienia pizzy z pieca chlebowego,oraz udział ... [więcej]

Hotel Alpenklang

Grossarl, Schied 21 Grossarl, Austria, (Hotel)

To prawdziwe oblicze Alp: niepowtarzalna atmosfera i naturalna cisza. Hotel Alpenklang został kompletnie wyremontowany na dwóch piętrach w latach 2006-2011. Położony na wysokości 1050 m n.p.m., posiada standard czterech gwiazdek. Gościnność oraz rodzinny charakter hotelu połączony z perfe... [więcej]

Willa Monia

Zakopane, Droga do Olczy 36A, (Willa)

Obiekt posiadający 40 - 50 miejsc noclegowych w pokojach 2 , 3 osobowych i apartamentach 2 pokojowych z aneksem kuchennym , salą kominkową i sauną. Usytuowany jest w bliskiej odległości od wyciągów narciarskich "Nosal", skoczni narciarskiej "Wielka Krokwia" oraz słynnych... [więcej]

Silesia

Międzybrodzie Bialskie, Brodek 4, (Ośrodek Wypoczynkowy)

SYLWESTER 2011 Zapraszamy do spędzenia Sylwestra i Nowego Roku w OWR Silesia w Międzybrodziu Bialskim, w pięknej klimatyzowanej sali balowej. Zapewniamy szampańską zabawę do białego rana. Dla narciarzy polecamy wyciąg narciarski na Górze Żar . Zjazd długości oko�... [więcej]

Najnowsza opinia: Spedzałem ŚWITA BOŻEGO NARODZENIA w 2009 i jestem bardzo zadowolony z wszystkiego co tam w osrodku nas spotkało i co przeżyliśmy.Bardzo miła obsluga i bardzo dobre wyżywienie no i atmosfera wspaniała. Pochodzimy z KUJAWSKO - Pomorskiego i nie żałujemy że tak daleko jechaliśmy na świeta.Pozdrawiamy tą bardzo mila panię która mieszkała w Porąbce. (Jerzy Stankiewicz)

Mazury, Agroturystyka u Jasi i Darka Rybno, Domki nad jeziorem Hartowiec

Rybno, Górna 4, (Agroturystyka)

Poszukujący ciszy i bliskiego kontaktu z przyrodą odnajdą tutaj niepowtarzalny klimat. Rybno to wspaniałe miejsce na urlop we dwoje i pobyt z całą rodziną. Romantyczne spacery brzegiem jezior, łowienie ryb w jeziorach i łowiskach, spływ rzeką Wel, zbieranie grzybów, to niewątpliwe atuty... [więcej]

Pokoje gościnne - Janowice koło Krakowa

Janowice, Janowice k. Krakowa, (Apartamenty)

DOM W JANOWICACH Dom, w stylu góralskim, położony jest we wsi Janowice (7 km do Wieliczki, 10 km. do granic Krakowa, 20 km. do Rynku Głównego w Krakowie), w malowniczym terenie z widokiem na Kraków. Nieskazitelne, naturalne środowisko sprawia, że jest to idealne miejsce do wypoczynku dla... [więcej]

Pokoje Haratek przy Gondoli

Szczyrk, Zwalisko 27, (Kwatery prywatne)

Jest to najlepsza w Szczyrku lokalizacja dla początkujących i zaawansowanych miłośników białego szaleństwa. Mieszkając u nas z wyciągu SON CZYRNA zjedziecie Państwo na nartach pod sam dom, a dzieci na wyciągu KRASNAL zobaczycie z okna pokoju. oferujemy Państwu: Wygodne, estetycznie ... [więcej]

Najnowsza opinia: Kwatera całkowicie spełniła nasze potrzeby. Rewelacyjne położenie 100 metrów od wyciągu, nawet z dziećmi nie jest daleko. Warunki są naprawdę warte poruszenia tematu. Wygodnie, ciepło, czysto. (Farlej)