Oferty noclegowe dla hasła "Szczyrk Nocleg"

ONDRASZEK - Pokoje Gościnne

Szczyrk, Myśliwska 64, (Kwatery prywatne)

Proponujemy Państwu wypoczynek w pokojach gościnnych „ONDRASZEK”, które położone są w samym centrum miasta Szczyrk, stanowiącego zimą prawdziwy raj dla narciarzy i snowboardzistów, a latem zadowalającego wymagania każdego pasjonata górskich wycieczek. W naszych przytulnych... [więcej]

Najnowsza opinia: Widzę ze tak jak poprzednik stawiam na 9, dla tych kwater. Naprawde ponadprzeciętnie przyjemnie. Szkoda tylko ze nie ma łazienki w pokoju, a tylko umywalki, za to odejmuje jeden punkcik. Cała reszta pozostaje do szczerej pochwały, jest kuchnia, wszędzie czysto, do tego bardzo atrakcyjne ceny. (Monika)

Schronisko PTTK Skrzyczne

Szczyrk, Skrzyczne, (Schronisko)

Witamy i Zapraszamy do odwiedzenia najwyżej położonego schroniska w Beskidzie Śląskim!!!! Dzięki dotacji środków Unii europejskiej, jesienią 2012 roku przeprowadziliśmy gruntowny remont części hotelowej Schroniska wyposażając je w pełny węzeł sanitarny. Schronisko posiada 29 mie... [więcej]

Willa EWA - Pokoje Gościnne

Ustroń, Szpitalna 70, (Willa)

Willa "EWA" Pokoje Gościnne położone są w leczniczo-wypoczynkowej dzielnicy Ustronia "ZAWODZIE". "EWA" to dwa budynki położone obok siebie przy malowniczej skarpie. W pierwszym oferujemy komfortowe 2- osobowe pokoje. Każdy z przedpokojem, łazienką, balko... [więcej]

Beskid u Tomery

Bielsko-Biała, Olszówka 24, (Kwatery prywatne)

Organizujemy przyjęcia weselne (nocleg dla pary młodej gratis!) W Każdy weekend zapraszamy na miłą i spokojną zabawę: Sobota od 19 do 24 Niedziela od 17 do 22 Do dyspozycji naszych gości posiadamy pokoje 2-osobowe i 3-osobowe z TV, łazienką i internetem. Przy obiekcie znajduje si... [więcej]

Pokoje Gościnne KACPER

Szczyrk, Olimpijska 18, (Kwatery prywatne)

Szczyrk jest malowniczą miejscowością położoną w paśmie Beskidu Śląskiego, posiadającą warunki do całorocznego wypoczynku i rekreacji. Zarówno zimą jak i latem jest doskonałym miejscem do spędzenia wolnego czasu. Szczyrk, jest jedną z najchętniej odwiedzanych miejscowości wypoc... [więcej]

Najnowsza opinia: Z wielką chęcią polecam te pokoje. One są bardziej apartamentami ponieważ są bardzo dobrze wyposażone. Mieliśmy lodówkę, full zestaw naczyń, czajnik, TV Łazienkę, rewelacja po prostu. Idealna alternatywa dla pensjonatu czy hotelu, a przede wszystkim tańsza. (Robert i Iza)

Chata pod Krzesłem

Szczyrk, Os. Hondraski 2, (Kwatery prywatne)

ZAPRASZAMY SERDECZNIE Nie daj się wyprzedzić !!! !!! Łap okazję i rezerwuj ferie póki są wolne miejsca !!! Miejsce do którego będziesz powracać, ponieważ poczujesz się jak u siebie!!! !!! NARTOSTRADA ZA PROGIEM!!! ... [więcej]

Najnowsza opinia: Naprawdę wspaniała lokalizacja, domek jest cudownie położony, przy sammy stoku. Były do jedne z najlepiej spedzony ferii ostatnimi czasy. Cała moja rodzina była zadowolona dlatego nie mogę, nie wystawić Państwu bardzo dobrej opinii. Staramy sie co roku jezdzic w inne miejsce, jednak tutaj chyba wrocimy pozdrawiam serdecznie z Katowic Jola (Kalinowscy )

Pokoje Gościnne Kaprys

Szczyrk, Myśliwska 57, (Kwatery prywatne)

Nasz obiekt znajduje się 100 metrów od wyciągu krzesełkowego na Skrzyczne.W pobliżu domu mieści się przystanek autobusowy w strone Bielska i Wisły co pozwala na łatwe przemieszczanie się po całym mieście .W odległości 50 metrów usytuowany jest sklep spożywczy. Oferta Letnia -3... [więcej]

Hotel Zimnik Luksus Natury ****

Szczyrk, Lipowa 990, (Hotel)

Żywiec to jedno z bardziej urokliwych polskich miasteczek. Co roku przyciąga turystów zarówno w lecie, jak i zimą. Przyjeżdżają tutaj ci, którzy spragnieni są ciszy i spokoju. W zimie większość osób przyjeżdża tutaj dla doskonale przygotowanych tras narciarskich. Niezależnie od tego... [więcej]

Pokoje gościnne ZBÓJNIK - Teresa i Szymon Kasoń

Szczyrk, Myśliwska 53, (Kwatery prywatne)

W CZASIE SYLWESTRA PROWADZIMY TURNUSY NA MINIMUM SIEDEM NOCY!!!!!!!! Nasz obiekt znajduje się 40 metrów od wyciągu krzesełkowego na Skrzyczne - 1257 m.n.p.m NIE PRZEGAP ZIMY ZAMÓW NOCLEG JUŻ DZIŚ Stwarzamy dobre warunki w sezonie letnim jak i zimowym dla; narciarzy, rowerzystów, par... [więcej]

Najnowsza opinia: Szczyrk całkowicie podbił nasze serca. Z ogromną przyjemnością powrócimy w Beskidy w niedługim czasie i zakwaterujemy się z pewnością w tym pensjonacie. Wszystko nam tam odpowiadało. Czuliśmy się mile widziani, kwatera jest jedną z najlepszych w jakiej kiedykolwiek nocowaliśmy. A podróżujemy dużo. (gość)

KACPEREK w centrum Szczyrku

Szczyrk, Willowa 4A, (Kwatery prywatne)

Serdecznie witamy Obiekt „Kacperek” powstały w 2007 roku położony jest w zacisznej części centrum Szczyrku ok. 25 metrów od głównej drogi, na płaskim terenie. Atrakcyjna lokalizacja obiektu zapewni Państwu bliski dostęp do licznych restauracji, dyskotek i sklepów oraz spędzenie ... [więcej]

Najnowsza opinia: Bardzo zadowoleni powróciliśy z pobytu na tej kwaterze. Pierszy raz byliśmy w Szczyrku i na szczęście trafiliśmy na fajną kwaterę z bardzo miłymi włascicielami. Mozemy to miejsce polecić, bez żadnych obaw, że komuś stanie się tam krzywda lub jakaś nieprzyjemność. Atmosfera jest miła, kameralnie bardzo. Jest parking i internet z którego korzystaliśmy. (Szczęśliwi)

Pokoje Gościnne i gastronomia KAPRYS

Szczyrk, Myśliwska 57, (Kwatery prywatne)

W naszym Gościńcu znajdą Państwo bardzo tanie pokoje oraz pełne wyżywienie. Tylko 100 metrów dzieli nas od wyciągu narciarskiego na najwyższy szczyt w Beskidzie śląskim Skrzyczne, 50 metrów od sklepu spożywczego, a w pobliżu znajdują się autobusy dzięki którym mogą Państwo porusz... [więcej]

Najnowsza opinia: polecamy! spędziliśmy w Kaprysie tydzień (od 02.09.14 do 09.09.2014 r.) bardzo dobre warunki, gospodarze gościnni, jedzenie pyszne, porcje gigantyczne zarówno śniadania jak i obiadokolacje. Moim zdaniem nikt nie wyjdzie głodny. Bardzo blisko wyciągu na Skrzyczne. W pobliżu kilka sklepów i bankomat WBk.(dogodna lokalizacja). (edyta)

OLSZÓWKA

Szczyrk, Bratków 3, (Kwatery prywatne)

Oferujemy przyjemny i tani wypoczynek w Pokojach Gościnnych ,,Olszówka” w nowo wybudowanym i oddanym do użytkowania w 2011r. dwukondygnacyjnym budynku. Obiekt ten do wyłącznej dyspozycji gości posiada 20 miejsc noclegowych w pokojach 1,2,3,4 osobowych. Każdy pokój posiada aneks kuchen... [więcej]

Najnowsza opinia: Jestem na prawdę pod wrażeniem! Wnętrze przepiękne, obsługa bardzo miła (śniadanie do pokoju - no super sprawa). Cena niska jak na tak dobre, wręcz super warunki. Zadowolona w 100% - polecam każdemu !! (Natalka)