Oferty noclegowe dla hasła "Tani Urlop"

Willa Małgośka 2 Wynajem Pokoi

Władysławowo, A.Modrzewskiego 1a, (Kwatery prywatne)

Wynajem Pokoi Władysławowo tel.797872382 Tanie Noclegi willa Małgośka 2 Obiekt położony jest w Cichej Spokojnej dzielnicy Wczasowej Wynajem Pokoi Władysławowo tel.797872382 willa Małgośka 2 Wynajem Pokoi Władysławowo Wszystkie Pokoje Gościnne z łazienką balkonem Na każdej kond... [więcej]

2 APARTAMENTY Tarsis & Spa, BUŁGARIA - Sunny Beach od 20zł

Słoneczny Brzeg, Tarsis Hotel & Spa, (Apartamenty)

WYNAJMĘ 2 nowe, prywatne apartamenty typu studio at. B4 i at. B5 na niskim parterze w luksusowym kompleksie TARSIS HOTEL & SPA **** w spokojnej i cichej, południowej części Słonecznego Brzegu z łatwym dostępem do plaży, promenady,barów, restauracji i innych atrakcji oraz dużych marketów M... [więcej]

Agroturystyka NAD BIAŁKĄ

Trybsz, Bereki 36, (Agroturystyka)

Tani urlop w okolicach Białki Tatrzańskiej Wszystkim, którzy cenią spokój, czyste powietrze, przestrzeń i kontakt z naturą, oferujemy wypoczynek w urokliwym zakątku miejscowości Trybsz. Mamy 9 miejsc noclegowych w 2 nowych, komfortowych pokojach: • 4 os. (1 łóżko podwójne +... [więcej]

Najnowsza opinia: Spędziliśmy w tym roku na wakacje cały tydzień na tej kwaterze i ogromnie jesteśmy zadowoleni z dokonanego wyboru. Kwatera sprawdziła się idealnie na nasze potrzeby. Szukaliśmy ciszy i spokoju i tak tam właśnie jest. Z gospodarzami ządnych problemów nie mieliśmy, pokoje zadbane czyściutkie a okolica bardzo zachęcająca. Wypoczęliśmy naprawdę. (Edita)

Folwark Zamkowy

Polanów, Krąg 16, (Agroturystyka)

Folwark Zamkowy - położony nad samym jeziorem, wśród lasów zaraz przy dumnym największym polskim XV-wiecznym Zamku Rycerskim w Krągu. Tuż przy Folwarku znajduje się stadnina koni, miejsce na grillowanie/ognisko, plac zabaw dla dzieci, plaża wraz z pomostem nad jeziorem i wypożyczalnia spr... [więcej]

Najnowsza opinia: Wybraliśmy ten Hotel głównie ze względu na lokalizacje. Z 3 dzieci szukaliśmy czegoś możliwie blisko wody. Ogólnie byłam bardzo zadowolona - hotel wyglądał jak na zdjęciach, żadnego photoshopa :). Pokoje czyste, łóżka wygodne. Wygodny parking to duży plus, bo byliśmy świeżo kupionym autem. Stadnina po prostu rewelacja. (Gosia z rodziną)

Pokoje gościnne ZBÓJNIK - Teresa i Szymon Kasoń

Szczyrk, Myśliwska 53, (Kwatery prywatne)

W CZASIE SYLWESTRA PROWADZIMY TURNUSY NA MINIMUM SIEDEM NOCY!!!!!!!! Nasz obiekt znajduje się 40 metrów od wyciągu krzesełkowego na Skrzyczne - 1257 m.n.p.m NIE PRZEGAP ZIMY ZAMÓW NOCLEG JUŻ DZIŚ Stwarzamy dobre warunki w sezonie letnim jak i zimowym dla; narciarzy, rowerzystów, par... [więcej]

Najnowsza opinia: Szczyrk całkowicie podbił nasze serca. Z ogromną przyjemnością powrócimy w Beskidy w niedługim czasie i zakwaterujemy się z pewnością w tym pensjonacie. Wszystko nam tam odpowiadało. Czuliśmy się mile widziani, kwatera jest jedną z najlepszych w jakiej kiedykolwiek nocowaliśmy. A podróżujemy dużo. (gość)

Apartament Agat

Piechowice, Cicha 9, (Apartamenty)

Zapraszamy na ferie zimowe, wakacje i komfortowy wypoczynek w przyjaznych cenach w Karkonoszach !!! Zapraszamy na urlop oraz na niezapomniane wakacje do urokliwego Górzyńca. U nas nie ma komarów! :) Znakomita baza wypadowa na wyprawy w Góry Izerskie i Karkonosze. Idealne miejsce na wypoczynek d... [więcej]

Ośrodek Wypoczynkowy PRZY WYDMACH

Gdańsk, Wydmy 6, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Ośrodek Wypoczynkowy Przy Wydmach Gdańsk-Stogi , położony jest w letniskowej dzielnicy Gdańska oddalony o 6 km od centrum miasta i 300 m od głównego wejścia na deptak przy plaży skąd zaczyna się ścieżka rowerowa, która rozciąga się przez cale trójmiasto. Niezwykłość położeni... [więcej]

Najnowsza opinia: Spędziłem tam fantastyczne wakacje, blisko do morza, świetne warunki, do tego tanio, niewątpliwą atrakcją ośrodka była też ładna i bardzo sympatyczna młoda recepcjonistka :) (wakacje 2012)

Wakacje w maju i czerwcu to 100% lata .....

Jelencz, Miroslaw 14, (Domki letniskowe)

zachęcamy do spedzenia wakacji w naszym obiekcie przed glownym sezonem. Okazuje się, że coraz więcej turystow spędza wakacje w tym okresie, preferując spokojniejszy wypoczynek i ostatnio czesto wyższe niż w szczycie sezonu temperatury. Wakacje poza sezonem częściej wybierają też osoby na... [więcej]

Najnowsza opinia: Właśnie wróciliśmy z pobytu na tym ośrodku i szczerze wszystkim chętnym i mającym wątpliwości polecamy. Są to dobrze wyposażone i zadbane domki, Może nie jest wystrój hotelowy, ale jest czysto sucho żadnej wilgoci. Dookoła jest dużo terenu i pełno atrakcji, nam się tak bardzo podobało że zamierzmy w tym roku wybrać się ponownie. (Iza)

Agroturystyka Pod Gronikami

Zakopane, Piekielnik, Podszkle 191, (Agroturystyka)

Serdecznie zapraszamy na noclegi do gospodarstwa agroturystycznego Pod Gronikami na niezapomniany wypoczynek w górach. Pensjonat znajduję się w przysiółku Studzionki we wsi Podszkle. Zabudowania położone są na wzniesieniu, z dobrym dojazdem także w zimie. Miejsce jest rzadko zabudowane, sze... [więcej]