Oferty noclegowe dla hasła "W Karkonoszach"

Hotel Krasnoludki

Sosnówka, Liczyrzepy 58, (Hotel)

Nasz Hotel "Krasnoludki"** położony jest w Karkonoszach z dala od wielkomiejskiej rzeczywistości(Sosnówka Górna), ale wystarczająco blisko(4km), aby w kilkanaście minut odwiedzić Karpacz, lub w dwie godziny przenieść się do złotej Pragi i królewskiego Drezna. Hotel otulaj... [więcej]

Schronisko Samotnia

Karpacz, Śniezki 16, (Schronisko)

Kto był w Karkonoszach, z pewnością zgodzi się z tym, że do najpiękniejszych ich zakątków należy Kocioł Małego Stawu. Właśnie tu, nad Małym Stawem, gdzie las ustępuje już miejsca kosodrzewinie, stoi perła dolnośląskich schronisk - SAMOTNIA. Warto zboczyć z głównego szlaku pr... [więcej]

Najnowsza opinia: To miejsce jest po prostu magiczne! Rewelacyjny klimat górskiego schroniska, polecam w okresie "nie-wakacyjnym", wtedy jest tam pusto i można naprawdę się wyciszyć. (pi)

Pod Gwiazdami

Jagniątków, Turystyczna 6, (Kwatery prywatne)

Tanie noclegi w pięknej dolinie pomiędzy Karpaczem a Szklarską Porębą, powyżej najstarszego w Polsce uzdrowiska SPA - Cieplice-Zdrój. Niepowtarzalne, ciche miejsce do wypoczynku lub pracy w dobrym standardzie w Karkonoszach. Wokół lasy pełne grzybów, jagód i górskie szlaki: piesze i row... [więcej]

Willa Róża Karkonoszy

Jelenia Góra, Zamkowa 5 (Sobieszów), (Willa)

Willa Róża Karkonoszy Twoje nowe miejsce w Jeleniej Górze, w połowie drogi między Szklarską Porębą, a Karpaczem! Doskonała baza noclegowa zarówno dla turystów, jak i przedstawicieli handlowych. Marynistyczny wystrój wnętrz Noclegi w przytulnych pokojach Stylowy Bar Podziemn... [więcej]

Najnowsza opinia: Bardzo przyjemna willa. Stosunek ceny do jakosci również przyjemny. Naszym zdaniem warto jak najbardziej się tam zatrzymać, tym bardziej zę typowe miejscowości górskie jak Szklarska Poręba i Karpacz są tak zawalone ze az ciezko sie spaceruje. Cieszyłam sie że zdecydowaliśmy się nocować dalej. W okolicy wiele atrakcji konie, dino park aquaparki nie nudizliśmy się. (para gości)

Pensjonat ARNIKA

Karpacz, ul. Kamienna 5a, (Pensjonat)

Zapraszamy Państwa na tanie noclegi w Karpaczu, do najpiękniej położonego ośrodka, zlokalizowanego w Karpaczu Górnym- 900 m n.p.m., w pobliżu wyciągów narciarskich i szlaków turystycznych. Oferujemy Państwu udane wczasy w Karkonoszach oraz wygodne noclegi w Karpaczu, w pokojach z mal... [więcej]

Najnowsza opinia: Spędziłam weekend w tym pensjonacie z dwójką małych dzieci i jestem bardzo zadowolona ze świadczonych tam usług. Podczas całego pobyty czuliśmy się tam komfortowo i miło. Myślę, że każdemu będzie się tam podobało, ceny są dostępne a warunki nieżle. Szczególnie miasteczko i okolica są warte odwiedzenia. (gość z dziećmi)

U Górali

Jagniątków, Kręta 13, (Pensjonat)

Nazywamy się Pola, Jola i Jarek Góral i, jak na nazwisko przystało, mieszkamy w górach właśnie, w przepięknych Karkonoszach, w miejscowości Jagniątków. Razem z nami mieszka Aira, berneńczyk, którego traktujemy jak członka rodziny. Mieszkamy w pięknym, starym domu, położonym w urok... [więcej]

Najnowsza opinia: Goszcząc, wiele, wiele lat temu u Jarka Górala nie czuliśmy się bynajmniej ani turystami, ani nawet gośćmi. Tylko, na ten tydzień, członkami rodziny, domownikami. Zero dystansu, "panowania" sobie - wspólne posiłki, rozmowy, dyskusje, sprzeczki... Wyjątkowy klimacik. A wszystko to w przepięknych "okolicznościach przyrody". Oj, chyba warto by było to powtórzyć. (Dominika Dąbrowska)

Willa SUDETY

Karpacz, Karkonoska 12c, (Pensjonat)

Willa "Sudety" położona jest w Karpaczu Górnym, w pobliżu Muzeum Zabawek, 15 minut drogi do wyciągu krzesełkowego na Kopę (w zimie do kompleksu narciarskiego "Śnieżka"), węzła szlaków turystycznych prowadzących w najpiękniejsze zakątki Karkonoszy, do świątyni Wan... [więcej]

Najnowsza opinia: jak za taką cenę to warunki są naprawdę godne pochwały. Super miejsce na ferie, my jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu i skorzystamy z pewnością ponownie. Cieszę się że odkryliśmy to miejsce, bo często gościmy w Karpaczu a niestety nie wszędzie było tak miło :-D (gość)

Mikołajówka

Świeradów Zdrój, Brzozowa 26, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy do naszego domu położonego w zacisznej ulicy, na południowym stoku miasta ( Sępia Góra ). Piękny widok na panoramę Świeradowa Zdroju ( Dom Zdrojowy , Stóg Izerski oraz Kolejkę Gondolową) . Zamykany parking, miejsce do wypoczynku przy skalnym ogródku oraz grill . Do dyspozyc... [więcej]

Willa PERŁA

Karpacz, Moniuszki 12, (Willa)

Willa " PERŁA " znajduje się w pięknie położonym zakątku Polski w Karkonoszach u podnóża Śnieżki. Mikroklimat będący osnową tego regionu jest bardzo sprzyjający zdrowiu a góry i lasy zachęcają nas do pieszych wędrówek i uprawianiu wszelkiego rodzaju sportów. Atutem nas... [więcej]

Najnowsza opinia: Własnie w tym tygodniu wróciliśy z ferii które spędziliśy w tym ośrodku. Zdecydowanie warto się zainteroswać tym miejscem. Obsługa stanęła na wysokości zadania, Dosłownie nic nam nie przeszkadzało, a tylko ciągle wysłuchiwałam od dzieci OCh i Ach jak tu fajnie, taka z ust dzieci to chyba najlepsza rekomendacja.... (Grażyna z dziećmi)

Sezamek

Karpacz, Kościuszki 24, (Kwatery prywatne)

Pomiędzy surową, ale piękną przyrodą stoi, pod czujnym okiem Ducha Gór, przytulny i odpowiednio funkcjonalny dom "Sezamek"... Nie znajdziecie tutaj luksusów, telewizorów, łazienek we włoskiej ceramice. Warunki skromne, ale ceny przystępne, a gospodyni miła - prawdę o mieśc... [więcej]

Najnowsza opinia: Polecam - czysto, ładnie, zadbane. Super właścicielka i fajny klimat mejsca :) (Kasia)

POKOJE GOŚCINNE BAJECZKA

Szklarska Poręba, Kasprowicza 13a, (Kwatery prywatne)

Oferujemy pokoje 2, 3 lub 4 -osobowe z łazienkami: Pokoje są nowe, czyste, przestronne i dobrze wyposażone. W każdym pokoju są łazienka z prysznicem, umywalką i wc, ŁÓŻKA jednoosobowe lub małżeńskie telewizor stolik i fotele dostęp do internetu bezprze... [więcej]

Apartament Agat

Piechowice, Cicha 9, (Apartamenty)

Zapraszamy na ferie zimowe, wakacje i komfortowy wypoczynek w przyjaznych cenach w Karkonoszach !!! Zapraszamy na urlop oraz na niezapomniane wakacje do urokliwego Górzyńca. U nas nie ma komarów! :) Znakomita baza wypadowa na wyprawy w Góry Izerskie i Karkonosze. Idealne miejsce na wypoczynek d... [więcej]

Dom Wczasów Dziecięcych i Promocji Zdrowia

Szklarska Poręba, Chopina 6, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Dom Wczasów Dziecięcych i Promocji Zdrowia położony jest w Szklarskiej Porębie Górnej; niedaleko stąd do centrum, blisko także do dolnej stacji wyciągu na Szrenicę. Jest wspaniałym punktem wypadowym dla pieszych wycieczek do najbardziej znanych miejsc w Karkonoszach. Stąd łatwo... [więcej]

Ośrodek wczasowy KAROLINKA

Podgórzyn, Żołnierska 69, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Przy malowniczej serpentynie górskiej szosy, na granicy Przesieki i Podgórzyna Górnego w Karkonoszach, jest miejsce pełne kolorytu. Karolinkę odwiedzają plastycy, spragnione górskich wycieczek kolonie, tęskniący za Karkonoszami wędrowcy. W sierpniu w Karolince odbywają się poplene... [więcej]

Najnowsza opinia: 46 Rocznicówkę w 2019 roku spędziliśmy w Ośrodku Wypoczynkowym „Karolinka” w Podgórzynie w pobliżu Karpacza. Bardzo mili i gościnni Gospodarze, piękna okolica i bliskość Karkonoszy. Wspaniałe jedzenie, regionalne potrawy. Zrezygnowaliśmy ze szwedzkiego stołu, z którym dotąd było więcej kłopotu niż pożytku. Na śniadanie dostawaliśmy tyle wspaniałych wędlin, serów, sałatek i innych dodatków, że oprócz obfitego posiłku mieliśmy jeszcze dużo dobrych rzeczy do... (Warszawski Klub Górski im.prof.Walerego Goetla)

Rancho

Podgórzyn, Pułaskiego 7a, (Agroturystyka)

W Podgórzynie zakochaliśmy się 20 lat temu i ta miłość trwa nadal... (mam nadzieję, że ze wzajemnością). Postanowiliśmy uciec od zgiełku miasta więc osiedliliśmy się w tej pięknej podgórskiej miejscowości. Wybudowaliśmy dom u podnóża wzgórza Studnik. Nasz dom zawsze był ot... [więcej]

Pod Gwiazdami

Jagniątków, Turystyczna 5, (Domek całoroczny)

W domu, na dwóch piętrach, jest miejsce dla 22 osób w pokojach 2-4 osobowych i trzech apartamentach z łazienkami, kuchniami i balkonami. Na parterze znajduje się kuchnia i duża jadalnia z kominkiem. Posiadamy salę 100 m kw. Przy domu jest duży wygodny parking, miejsce na ognisko i grilla ora... [więcej]

Pod Reglami

Szklarska Poręba, Kasprowicza 41, (Pensjonat)

Serdecznie Zapraszamy Państwa na wypoczynek w Karkonosze. Nasz dom położony jest w przepięknej części Szklarskiej Poręby Górnej na wysokości 645 m n.p.m. Nazwa "Pod Reglami" pochodzi od malowniczej drogi, która prowadzi ze Szklarskiej Poręby do Jagniątkowa, Podgórzyna i P... [więcej]

Domek pod lasem

Jelenia Góra, Podleśna 54, (Pensjonat)

Zapraszamy do DOMKU pod LASEM w Jeleniej Górze ! Nasze pokoje gościnne to doskonała baza wypadowa do wszystkich miejscowości górskich w Karkonoszach! Miejsce idealne dla rodzin z dziećmi, ale nie tylko… wszyscy którzy potrafią docenić sympatyczną rodzinną atmosferę, szukający id... [więcej]

ANNA

Karpacz, Brzezie Karkonoskie 11, (Kwatery prywatne)

Apartament nad Łomnicą Witamy w Karkonoszach, królestwie Ducha Gór, w naszej sympatycznej Villi. Wypoczynek w Karpaczu - Wiosna, lato, jesień, zima, to wspaniałych Sudetów idylla... Szanowni Państwo, Zapraszamy Państwa do miejsca, które wprowadzi Was w magiczny świat Sudetów, d... [więcej]

Pokoje gościnne BAKAR

Karpacz, Reymonta 2, (Kwatery prywatne)

Biuro nasze współpracuje z wieloma ośrodkami wczasowymi, pensjonatami i kwaterami prywatnymi zlokalizowanymi w Karpaczu oraz na terenie całych Karkonoszy, co daje naszej klienteli możliwość wyboru najbardziej dogodnych warunków spędzenia pobytu w naszej okolicy. Nie sposób wymienić tutaj ... [więcej]