Oferty noclegowe dla hasła "Wakacje Zakopane"

U Marysi i Jacka

Murzasichle, Sądelska 56a, (Pensjonat)

Aby wypocząć, czasem warto zmienić perspektywę. Przekonaj się, jak inspirująca może być panorama Tatr w malowniczym Murzasichlu, gdzie znajdziesz wszystko, co potrzebne do szczęścia. Regionalna kuchnia, stylowe wnętrza i możliwość ucieczki od codziennego zgiełku przy jednoczesnym utrz... [więcej]

Apartament TETMAJERóWKA Zakopane

Zakopane, Tetmajera 35, (Apartamenty)

VISITzakopane.pl serdecznie zaprasza do pięknie urządzonego apartamentu "TETMAJERÓWKA". Apartament usytuowany jest w samym centrum Zakopanego, w zacisznym miejscu, tuż nad srebrzystym Białym Potokiem, co sprawi, że pobyt w górach będzie bardzo komfortowy. Przytulne, jasne, praktycz... [więcej]

Willa TATRYDOM Noclegi Zakopane

Zakopane, Wojciecha Brzegi 7, (Willa)

Posiadamy pokoje 2,3,4os. w większości z łazienkami i balkonami lub tarasem, w drewnie, są pok. 2-poziomowe z antresolami 2osobowymi do spania, w każdym pok. TV-Sat. W ogrodzie znajduje się altana z gilem, plac zabaw z piaskownicą, huśtawką i zjeżdżalnią dla młodszych dzieci. Na te... [więcej]

Najnowsza opinia: Narzekać nie mogę na ten obiekt. Czułam się tam jak w domu. Spokojnie cichutko w nocy, czyściutko, same pozytywy mi się kojarzą. Do tego tanio , naprawdę sympatycznie ja polecam (gdynia)

Willa Tulipan

Kamienica, Kamienica 282, (Willa)

Willa Tulipan znajduje się w Kamienicy przy trasie Mszana Dolna - Zabrzeż. Położona jest zaledwie 150 m od centrum Kamienicy. Obiekt jest atrakcyjny zarówno dla tych, którzy pragną spokoju, bliskości przyrody a także dla turystów, którzy chcą pozwiedzać urocze górskie tereny Polski Po�... [więcej]

Najnowsza opinia: w drodze na słowację całkiem przypadkowo dotarliśmy właśnie do tulipana. cieszę się, że akurat tam trafiliśmy, ponieważ spełnił on wszystkie nasze potrzeby. otrzymaliśmy ładny pokój z łazienką i malą kuchenką, świeżą pościel, ręczniki. pokój czysty i zadbany. w drodze powrotnej tez tam nocowalismy i po raz drugi sie nie zawiedlismy. bardzo ładne miejsce, sensowne ceny. w pobliżu smaczne jedzenie w karczmie, mieliśmy okazje wypróbować. (Basia)

Willa Pasja

Zakopane, Smrekowa 14A, (Willa)

Willa Pasja znajduje się w Zakopanem przy ul. Smrekowej 14A. Obiekt znajduje się w cichej okolicy, niedaleko centrum miasta, Krupówek, dworców PKP i PKS oraz aquaparku Zakopane. 100m od Willi znajduje się wyciąg narciarski. Dla naszych gości przygotowaliśmy rozmaite formy zakwaterowania: ta�... [więcej]

Apartament SŁONECZNA - ścisłe centrum Zakopanego

Zakopane, Słoneczna 8/20, (Apartamenty)

Dysponujemy przytulnymi, niezależnymi apartamentemi do wynajęcia. Nasze obiekty położone są w ścisłym centrum Zakopanego - ulicy Słonecznej. Rewelacyjna lokalizacja obiektów sprawia, iż jest świetnym miejscem wypadowym na górskie wycieczki oraz nocne imprezy. Apartamenty Słoneczna znaj... [więcej]

Najnowsza opinia: Ze spokojem duszy polecam tą firmę i ten apartament. Korzystałem podczas długiego majowego weekendu i jestem ogromnie zafdowolony z pobytu. Apartament sprawdził się w 100 %, żona zadowolona bo czysto i widoki niesamowite. Świetne miejsce i wcale nie tak drogie jakby się wydawało. Warto troszkę dopłacić żeby mieszkać w takich warunkach. (K i rodzina)

Dom wczasowy Zbójnik

Murzasichle, Sądelska 27a, (Dom wczasowy)

Zapraszamy grupy zorganizowane: zielone i białe szkoły, kolonie, zimowiska, wycieczki szkolne i zakładowe, grupy sportowe oraz gości indywidualnych. Oferujemy: * 150 miejsc noclegowych * pokoje 2, 3, 4 i wieloosobowe z przestronnymi łazienkami, TV i internet bezprzewodowy WI-FI (większość... [więcej]

Pokoje Galicówka

Zakopane, Galicówka 9, (Kwatery prywatne)

Witam oferuję Państwu pokoje w cichej dzielnicy Zakopanego- Olczy, skąd jest dobra komunikacja w góry i do centrum , blisko szczytów Bachledzkiego Wierchu z którego można zobaczyć wspaniałą panoramę Tatr . Pokoje 2 osobowe z tv, radio, łóżka małżeńskie,łazienka balkon, duży ogród... [więcej]