Oferty noclegowe dla hasła "Wyzywienie"

Ośrodek Rehabilitacyjno-Wypoczynkowy EWA

Gnojnik, Gnojnik 537, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Jeżeli chcą Państwo skorzystać z wypoczynku, turnusu rehabilitacyjnego w nowoczesnym ośrodku z bogatą ofertą zabiegów rehabilitacyjnych, gdzie najważniejsza jest poprawa Państwa stanu zdrowia, to zapraszamy do naszego Ośrodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego "EWA". Wykwalifikow... [więcej]

Najnowsza opinia: Byliśmy w „EWIE” na turnusie rehabilitacyjnym od 04.05 do 17.05.2015 r. w pok. 203 Cóż można napisać, by nikomu krzywdy nie zrobić i nikogo pod niebiosa nie wychwalać? Tak więc: - trzeba zacząć od pierwszego wrażenia, czyli pierwszego spotkania z obsługą - NIENAGANNE - pokoje czyste, - łazienka z kabiną natryskową – czysta, - łoża bardzo wygodne, nie skrzypiące, - pościele czyściutkie, pachnące, - ręczniki białe z monogramem, BIAŁE, - telewizor duży z pro... (Ewa i Franek)

EkoPens

Radziszów, Podlesie 145, (Agroturystyka)

EkoPens położony w Radziszowie w odległości 20 km od Krakowa, 8 km od Skawiny z bardzo dobrym połączeniem autobusowym (MPK) ze Skawiną i Krakowem. Zapewniamy: Komfortowe zakwaterowanie oraz na życzenie smaczne domowe posiłki w dowolnych porach. Pełny relaks w ciszy i spokoju, ... [więcej]

Górski Ogród

Łagów, Wola Łagowska 39, (Pensjonat)

Wypoczynek na łonie przyrody z dala od zgiełku i hałasu regeneruje ciało i duszę człowieka. Obcowanie z naturą to najzdrowszy sposób spędzania wolnego czasu. Górski Ogród to pensjonat w górach świętokrzyskich zawierający elementy wiejskiego gospodarstwa oraz nowoczesnego kompleksu re... [więcej]

Willa Mario

Ustroń, Lipowczana 8, (Kwatery prywatne)

Oferujemy pokoje gościnne w Ustroniu koło Wisły! tel:501523204, 504120467, 666537819     Pokoje dwu i trzy i cztero osobowe z łazienkami i toaletą oraz aneksem kuchennym, każdy posiada TV. Możliwość wyżywienia (obiad dwudaniowy od  10 z�... [więcej]

Najnowsza opinia: Właśnie wróciliśmy z ,,majówkowego" wypadu i jesteśmy bardzo zadowoleni :) Pokoje bardzo przytulne, czyste i pachnące. Z balkonu widok na góry i piękną panoramę Ustronia. Mega wygodne łóżka - co jest dużym plusem :). Pościel czysta i świeża. Wspólna kuchnia dobrze wyposażona, jednym słowem - niczego nam nie brakowało. Właściciele to bardzo sympatyczni i kulturalni ludzie - czuliśmy się jak u rodziny. Korzystaliśmy również z posiłków na dowóz z pobliskich rest... (Ola i Mariusz)

Dom Wypoczynkowy BLANKA

Rowy, Nadmorska 44, (Dom wczasowy)

Pensjonat BLANKA położony jest w nadmorskiej, rybackiej miejscowości Rowy, oddalonej zaledwie 15 km od Ustki i znajdującej się w bezpośrednim sąsiedztwie Słowińskiego Parku Narodowego. Rowy są bardzo atrakcyjną miejscowością turystyczną, która mając doskonałe walory klimatyczne... [więcej]

Rodzinne domki w Ślesinie (OŚRODEK KRASNAL-601766923)

Ślesin, Leśna, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Witam na naszej stronie poświęconej Rodzinnemu Ośrodkowi KRASNAL w Ślesinie (tel. 0 601 766923) UWAGA!!! Goście ponoszą koszty zużytej energii (2zł/kWh) płatne przy wykwaterowaniu. REALIZUJEMY BONY! Zdjęcia domków na www.domkiwypoczynkowe.net REALIZUJEMY BONY! ŚLESIN ... [więcej]

Noclegi willa "SZCZĘSNA"

Piwniczna Zdrój, Gąsiorowskiego 10, (Kwatery prywatne)

Zapraszam do Piwnicznej - Zdroju i okolic, noclegi oferuję w przedwojennej willi "SZCZĘSNA". Pokoje są godne polecenia, posiadają własne, nowe łazienki, zlokalizowane są na I piętrze budynku, z każdego pokoju można wyjść na balkon widokowy. Pokoje mają niekrępujące wejście ... [więcej]

Podhalanin

Wadowice, Wojska Polskiego 17, (Dom wczasowy)

Wadowice położone są w malowniczej okolicy zachodniej części Pogórza Karpackiego w dolinie rzeki Skawy. Atrakcyjna lokalizacja pozwala na odwiedzenie takich miast jak Kraków, Oświęcim, Wieliczka, Zator, Andrychów, Żywiec czy też Kalwaria Zebrzydowska. Wiele lokalnych i okolicznych atrakc... [więcej]

Domek Bobelina w Bieszczadach Wysokich

Wetlina, Strzebowiska 35, (Domek całoroczny)

Przygotowaliśmy do Państwa pełnej dyspozycji CAŁOROCZNY, komfortowy, wolno stojący dom gościnny, znajdujący się w malowniczej miejscowości Strzebowiska gm. Cisna, opodal Wetliny, położony na wysokości 750 m npm. Miejscowość znajduje się na skraju Bieszczadzkiego Parku Narodowego i nal... [więcej]

Agroturystyka i winnica POD ORZECHEM

Miradowo, Miradowo 18, (Agroturystyka)

Gospodarstwo polecane przez magazyn rodzinny „Mamo to ja”. Zapraszamy na wypoczynek w rodzinnym gronie Do agroturystyki Pod Orzechem na skraju Borów Tucholskich w miejscowości Miradowo, 10 km od Starogardu Gd. Serdecznie powitamy rodziny z małymi i większymi dziećmi. Czeka na n... [więcej]

Dom Wczasowy JAŚ

Szklarska Poręba, Piastowska 27, (Dom wczasowy)

Obiekt składa się z dwóch budynków położonych na przeciw siebie- ( łącznie ok. 80 miejsc noclegowych) , w których do Państwa dyspozycji pozostaje: Jadalnia Sala kominkowa ze sprzętem grającym Stół do ping-ponga Recepcja z bezpłatnym dostępem do Internetu... [więcej]

Mileżówka

Ustroń, Sanatoryjna 52, (Pensjonat)

Aktualnie oferujemy cennik posezonowy. Zapraszamy do naszej strefy wellness. Mileżówka powstała na przełomie 2006/2007 roku w miejscowości Ustroń na południowym stoku góry Równicy, by zaoferować noclegi w szczególnym miejscu. We wnętrzu znajdziecie Państwo noclegi w wygodnych i pr... [więcej]

Najnowsza opinia: Wybraliśmy to urokliwe miejsce, aby świętować 5 rocznicę ślubu-było warto:) Polecamy wszystkim, którzy cenią sobie ciszę, piękne widoki i potrzebują odrobiny romantyzmu...spa na wyłączność rewelacja! Z pewnością tam wrócimy, pozdrawiamy Jola i Mariusz (Jola)

Agroturystyka MAYA

Międzyrzecz, Gorzyca 35, (Agroturystyka)

Witajcie! Gospodarstwo Agroturystyczne „Maya” leży we wsi Gorzyca , około 7 km od Ratusza w Międzyrzeczu w kierunku na Sulęcin (droga krajowa nr 137)- województwo lubuskie. Link google - http://goo.gl/maps/TzRsC Obiekt znajduje się na terenie XIX- wiecznego zespołu pałacowo- parkowe... [więcej]

Najnowsza opinia: Agroturystyka Maya w Gorzycy jest miejscem w którym można odpocząć, dobrze zjeść i porządnie się wyspać ale jeżeli ktoś chce spędzić czas aktywnie, to czekają konie, kajaki, rowery, pływanie, zarybione stawy, spacery nad jeziorami. Przepiękne miejsce, czaruje śpiewem ptaków, pięknymi starymi drzewami. Byliśmy tam grupą 10 osób również zimą - spędzaliśmy wieczór sylwestrowy i zostaliśmy kilka dni dłużej. Gospodarze przemili, troszczą się o gości, o dobrej jakośc... (Mieczysława Szczepkowska-Turyk)

Ośrodek Rehabilitacyjno-Wypoczynkowy "KRYSTYNA"

Solec Zdrój, Krakowska 7, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Ośrodek Rehabilitacyjno-Wypoczynkowy "KRYSTYNA" działa w Solcu Zdroju na rzecz osób niepełnosprawnych od 1999r. Wcześniej byliśmy tylko pensjonatem świadczącym usługi noclegowe i prowadzącym całodzienne wyżywienie dla swoich gości i gości z zewnątrz. Ośrodek pracuje cały ... [więcej]

Villa Na Brzegu

Korbielów, Brzegi 5, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy do naszej Villi na Brzegu, to idealne miejsce do aktywnego wypoczynku dla całych rodzin oraz turystów zarówno latem jak i zimą. Posiadamy do 40 miejsc noclegowych w pokojach 1-4 osobowych. Każdy pokój wyposażony jest we własną łazienkę oraz TV. Istnieje możliwość wynajęc... [więcej]

Najnowsza opinia: Moja opinia o tym miejscu może byc tylko bardzo dobra. Czuliśmy się tam świetnie, żadnych przykrych sytuacji czy problemów nie mieliśmy,. Okolica jest bardzo ładna, mili właściciele po prostu jedno wielkie OK (Ola )

Domek wczasowy Malina

Ruzomberok, Hrabowska dolina nr. 5381 Ružomberok - Hrabowo Słowacja, (Domek całoroczny)

Domek wczasowy Malina jest położony w Hrabowie pri Ružomberku - w znanym ośrodku sportowo-rekreacyjnym Ružomberok Malinô-Brdo ski & bike, zaledwie 200 m od tras narciarskich i kolejki turystycznej. Domek oferuje zakwaterowanie w oddzielnych, nadstandardowo wyposażonych apartamentach w spokojn... [więcej]

Noclegi U Alicji

Długosiodło, Poniatowskiego 34, (Agroturystyka)

Noclegi u Alicji w Długosiodle to wspaniała forma wypoczynku w bliskości z naturą. Na terenie naszej Agroturystyki posiadamy m.in. bajeczny ogród, wiatę biesiadną z kominkiem oraz miejsce na ognisko i grill. Oferujemy łącznie 26 miejsc noclegowych w 8 pokojach z łazienkami lub ze wsp... [więcej]

DOM GRACJA

Ustka, Jagiellońska 8, (Kwatery prywatne)

Dom Gracja USTKA położony jest w jednej z najpopularniejszych nadmorskich miejscowości wypoczynkowo-uzdrowiskowych. Dom Gracja położony jest w cichej, oddalonej od hałaśliwej części miasta, willowej dzielnicy Ustki, co stwarza komfortowe warunki wypoczynku. Na terenie posesji znajduje s... [więcej]

GREEN GARDEN - Noclegi

Wadowice, Chocznia Drapówka 24, (Apartamenty)

OPIS OBIEKTU Mamy przyjemność zaprosić Państwa do naszego nowoczesnego i komfortowego obiektu który został oddany do użytku w 2010 roku.Z okien można oglądać piękne,zapierające dech w piersiach widoki na otaczające pasma gór beskidu małego. Do dyspozycji gości oddajemy dwa oddzie... [więcej]

Najnowsza opinia: Mieszkaliśmy w apartamencie w sumie w 7 osób dwie rodziny. Było nam mimo wszystko wygodnie, przede wszystkim dlatego że dopisała pogoda i bardzo dużo czasu spędzaliśmy na zewnątrz. Jest tam ślicznie, jest grill parking wszystko co trzeba, my polecamy to miejsce to pewniak (Ewa)

Ośrodek wypoczynkowy SKOWRONKI

Stare Jabłonki, Turystyczna 3, (Ośrodek Wypoczynkowy)

STARE JABŁONKI to mała miejscowość turystyczna, położona 8km od Ostródy, 25km od Olsztyna, posiadająca doskonały dojazd zarówno samochodem jak i pociągiem ( stacja PKP ) otoczona 100-u letnimi lasami i malowniczymi jeziorami, które łącząc się ze sobą tworzą szlak wodny idealny np. ... [więcej]