Oferty noclegowe dla hasła "Z Internetem"

Apartament PRZYSTAŃ

Ustka, Mickiewicza 2, (Apartamenty)

Lokalizacja: I i II piętro niewielkiego, sześcio-mieszkaniowego apartamentowca w Ustce, po wschodniej stronie portu 200 m od promenady i plaży, 100 m od „Uzdrowiska Ustka” (możliwość korzystania z wielu zabiegów leczniczych) Położony w starej części Ustki, bardzo blisko c... [więcej]

Hotel Polonia Palast **

Łódź, Narutowicza 38, (Hotel)

Hotel Polonia Palast znajduje się w ścisłym centrum Łodzi, w odległości 400 metrów od słynnej ulicy Piotrkowskiej. Hotel oddaje do dyspozycji Gości przestronne pokoje z bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu i łazienką. Wszystkie pokoje w hotelu Palast dysponują łazienką ... [więcej]

Villa Selavi

Kołobrzeg, Bukowa 6, (Willa)

Villa Selavi         www.villaselavi.pl 78-100 Kołobrzeg ul. Bukowa 6 tel. 669 422 885, 668 720 968,     email: [email protected]        Nasz dom przy ulicy Bukowej 6 pod nazwą Villa Selavi położony jest  w willowej Dzielnicy Zachodniej Kołobrzegu u zbiegu ulic Jedności... [więcej]

Dom weselny Jarzębinowy Ogród

Braniewo, Stępień 3C, (Dom weselny)

Nasza baza noclegowa to 40 miejsc w pokojach hotelowych Jarzębinowego Ogrodu i dodatkowo 120 miejsc u naszych partnerów biznesowych, zatem łącznie możemy zakwaterować 160 osób szukających nocnego relaksu. Wszystkie pokoje hotelowe są godne polecenia i z przyjemnością je Państwu udostępn... [więcej]

Ośrodek Wczasowy Groń- Placówka

Białka Tatrzańska, Kobylarzówka 76, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Ośrodek Wczasowy Groń- Placówka położony jest w miejscowości Groń, w pobliżu przełomu rzeki Białki przy głównej drodze (49) z Nowego Targu do Białki Tatrzańskiej. Ośrodek Wczasowy Groń-Placówka - wczasy Białka Tatrzańska, wyjazdy integracyjne, szkolenia Białka Tatrzańska. O�... [więcej]

Arkona Dom Studencki ZUT

Szczecin, Chopina 61, (Akademik)

W Domu Studenckim ARKONA znajdują się 242 miejsca noclegowe w 1 i 2- osobowych pokojach z węzłem sanitarnym i Internetem. To doskonałe i sprawdzone miejsce do organizowania noclegów dla gości weselnych, uczestników zawodów sportowych i innych imprez, a także pobytów indywidualnych. UW... [więcej]

Tanie noclegi dla Firm Śląsk, Gliwice

Gliwice, Tarnogórska, (Apartamenty)

Tanie noclegi dla firm Śląsk, Gliwice, oferta dla gości weselnych podgląd oferty Tanie noclegi dla firm przy zjezdzie z A1 w Czekanowie, Śląsk. Specjalna weekendowa oferta dla gości weselnych Hotel pracowniczy w Czekanowie zaprasza! Oferujemy wynajem kwater pracowniczych w atrakcyjnyc... [więcej]

Pokoje u Tosi i Czesia

Biały Dunajec, Gliczarów Górny 153, (Kwatery prywatne)

Serdecznie zapraszamy na wypoczynek do Gliczarowa Górnego. Miło nam będzie powitać Państwa w ciepłej, rodzinnej atmosferze naszego domu położonego w „Fiśkowej Dolinie”, z którego rozciągają się przepiękne widoki – od południa na panoramę Tatr, od północy – n... [więcej]

Najnowsza opinia: Pojechałam na wakacje z dziećmi do Białego Dunajca, zatrzymałam się w tym pensjonacie i jestem bardzo zadowolona, zadbane pokoje, cisza i spokój, wyżywienie było bardzo smaczne, dużo spacerowaliśmy po pięknej okolicy, wszyscy wypoczęliśmy i zrelaksowaliśmy się. Polecam to miejsce. (Paulina)

MELITTON

Zakopane, Grunwaldzka 23c, (Pensjonat)

W naszej ofercie posiadamy drewniany góralski dom, który zlokalizowany jest w cichej dzielnicy Zakopanego. Do dyspozycji naszych Gości oddajemy przestronne pokoje o dużym metrażu, a także apartament z łazienkami, telewizją satelitarną, internetem bezprzewodowym Wi-Fi 12mb oraz dostępną dl... [więcej]

Najnowsza opinia: Polecam wszystkim, pensjonacik przystosowany dla rodzin jak i dla większych grup przyjaciół. Blisko centrum. cicho, właścicielka bardzo dyskretna, czyściutko. Byliśmy grupą 10 osobową wszyscy zadowoleni. W lutym wrócimy w to samo miejsce. (ania)

Willa Słoneczna

Rabka-Zdrój, Słoneczna 4, (Willa)

Zapraszamy do naszego ośrodka położonego w samym CENTRUM Rabki, w spokojnej okolicy. Nasz ośrodek jest czynny cały rok. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowym opisem ośrodka na stronie głównej www.willa-sloneczna.pl . Jesteśmy ośrodkiem położonym najbliżej pijalni wód i sanat... [więcej]

Agrogospodartwo Moorauge - Torfowe Oczko

Morawica, Parkowa 32, (Agroturystyka)

Gospodarstwo agroturystyczne „Moorauge” usytuowane jest w malowniczej okolicy z widokiem na Zalew na rzece Morawka - z dala od ruchliwej drogi w zacisznej części Morawicy. Oddalone od Kielc o zaledwie 8 km. Położenie „Moorauge” zapewnia spokojny wypoczynek oraz daje... [więcej]

Villa Pati

Rewa, Klebby 16, (Willa)

Nowoczesna Villa oddana do użytku w 2009 roku, prowadzona przez młode małżeństwo w jednej z najbardziej atrakcyjnych miejscowości turystyczno-wypoczynkowych Mierzei Rewskiej - Rewie. Do dyspozycji Gości oddano 5 komfortowo wyposażonych pokoi, z własnym węzłem sanitarnym, telewizją LCD... [więcej]

Najnowsza opinia: Pozdrawiam i polecam! Byliśmy tam w maju i wyjazd się naprawdę udał. Wyposażenie i jakość pokoi na bardzo wysokim poziomie, były też dodatkowe atrakcje typu altanka na grila w sumie rzadko się to spotyka. Plaża może nie najbliżej, ale spokojnie dało się w kilka minut dojechać więc tragedii nie było. (Grzegorz)

Villa Julia

Biały Dunajec, Sierockie, (Kwatery prywatne)

Willa "JULIA" Bogumiła i Krzysztof Zapotoczni Sierockie 86a (Droga Papieska) 34-425 Biały Dunajec tel.0697 656 158, 0793228303 Willa zlokalizowana jest w jednej z najwyżej położonych miejscowości na Podhalu. Znajduje się na Pogórzu Gubałowskim na wysokości 1013 m n.p.m. Umiejs... [więcej]

Dwa Potoki Natural Resort

Karpacz, Polna 5, (Usługi hotelowe)

Dwa Potoki Natural Resort Karpacz to piękny obiekt zlokalizowany w jednej z najpopularniejszych miejscowości turystycznych w Polsce. Do Państwa dyspozycji oddajemy 80 komfortowo wyposażonych pokoi, a ponadto: SPA, centrum Wellness (basen, sauny, wanny z hydromasażem), Salę Fitness, Salę Kl... [więcej]

GÓROLIK - dom drewniany

Bukowina Tatrzańska, Kościuszki 24, (Agroturystyka)

Skorzystaj z atrakcyjnej propozycji wypoczynku w naszym obiekcie latem i zimą! Zapraszamy do drewnianego, komfortowo wyposażonego obiektu z długoletnim doświadczeniem, jakim jest GÓROLIK w Bukowinie Tatrzańskiej. "Hej z bukowiańskik wiyrchów tatrzańskie widoki, hej drugik takik n... [więcej]

Najnowsza opinia: Szczerze? Osobiście jestem bardzo mile zaskoczon i z całą odpowiedzialnością GORĄCO POLECAM - WSZYSTKIM !!! Do tego wspaniałe jedzonko, przytulne pokoje i przemili gospodarze sprawią że każdy będzie zadowolony. Obiady są codziennie inne i świeże. W 100% popieram poprzednią opinie, kuchnia po prostu super. Osobiście nie mogę się doczekać kolejnego urlopu w "Góroliku". (Andrzej z Gdańska)

Skalny

Szczyrk, Klimczoka 3, (Usługi hotelowe)

Hotelik Skalny położony jest w urokliwym miejscu, wśród lasów, bezpośrednio w sąsiedztwie Wisły i Salmopolu, 25km od Międzybrodzia Żywieckiego, 20 km od miasta Bielsko Biała i 14km od miasta Żywiec. Skalny dysponuje 46 miejscami całorocznymi w eleganckich i przytulnych pokojach oraz... [więcej]

Najnowsza opinia: Bardzo przyjemny hotelik. Niczego nam nie brakowało, byłam raczej zaskoczona pozytywnie tym co zastaliśmy a to chyba najlepsza reklama ja polecam (Grażyna C.)

Hotele Pokrzywna

Jarnołtówek, Pokrzywna 75, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Kompleks znajduje się w Górach Opawskich na terenie Parku Krajobrazowego, u podnóża góry Biskupiej Kopy (889 m.n.p.m.) na skrzyżowaniu czterech szlaków turystycznych, ścieżek edukacyjno przyrodniczych. W pobliżu znajdują się przejścia graniczne do Czech w Konradowie i Głuchołazach. ... [więcej]

Pokoje i Domek U GABRYSI

Brenna, Lachy Górne 25, (Domek całoroczny)

,,Pokoje u Gabrysi" Serdecznie zapraszamy do Brennej !!! Nasze pokoje są położone w cichej, malowniczej dolinie Brennej, otoczonej pięknym krajobrazem gór. Pokoje u Gabrysi znajdują się blisko kompleksów narciarskich, wielu szlaków turystycznych gdzie można oddychać czystym, g�... [więcej]

Pod Mnichem

Wambierzyce, Wiejska 46, (Agroturystyka)

Pensjonat "Pod Mnichem" to gwarancja udanego wypoczynku z dala od miejskiego zgiełku. Dom noclegowy jest położony w malowniczym miejscu, w okolicy lasów, u podnóża Góry Mnich, około 2 km od centrum Wambierzyc. To idealna oferta dla miłośników przyrody, pięknych widoków i g�... [więcej]

Restauracja & Hotel Gościniec Franz Josef

Katowice, Mikołowska 44, (Hotel)

Gościniec Franz Josef to restauracja oraz hotel w Katowicach, w którym Najjaśniejszy Gość znajdzie schronienie, wypoczynek oraz pyszny posiłek. W Szynku, przy kieliszku wina odpocznie od zgiełku i hałasu miasta, a gdy zapragnie biesiady, wesela lub innej uroczystości, zorganizujemy dla nieg... [więcej]