Oferty noclegowe dla hasła "Zdrowe Powietrze"

Agroturystyka na fermie strusi

Adamów, Szewnia Górna 35, (Agroturystyka)

Jeśli chodzi o warunki zakwaterowania, to oferujemy państwu w osobnym budynku 11 miejsc noclegowych w nowych, bardzo ładnych i jasnych pokojach 2 i 3 osobowych. W każdym z pokoi znajduje się łazienka, a do dyspozycji jest także w pełni wyposażony aneks kuchenny z kuchenką gazową, lodówk�... [więcej]

Najnowsza opinia: Świetne miejsce na wypoczynek w ciszy i spokoju. Doskonale utrzymany budynek i otoczenie. Pyszna kuchnia. Mili gospodarze. Z całego serca polecamy (Jadwiga i Andrzej)

Nadbużański Raj

Okopy, Okopy 156, (Agroturystyka)

Gospodarstwo znajduje się w Gminie Dorohusk w odległości około 20 km od Chełma. Piękne, malownicze położenie w niedalekim sąsiedztwie rzeki Bug, oraz terenów o cudownym krajobrazie wypełnionym łąkami, lasami, polami uprawnymi i jeziorami daje nam możliwość do aktywnego wypoczynku. ... [więcej]

DOM WCZASOWY CZESZKA

Świeradów Zdrój, GRANICZNA 5, (Dom wczasowy)

Serdecznie witamy w Górskim Kompleksie Turystycznym "Czeszka" i "Słowaczka" położonym w urokliwym miejscu Świeradowa-Zdroju, jednego z najstarszych kurortów Dolnego Śląska. Malownicza sceneria, ubogacona przepiękną szatą roślinną, szumem górskich potoków, śpie... [więcej]

Motel Arkadia

Krynica Zdrój, Nowa Wieś 155 przy stacji Orlen, (Motel)

POKOJE GOŚCINNE - z różnorodnymi pokojami o wysokim standardzie. RESTAURACJA "ARKADIA"- zdrowe, smaczne posiłki o charakterze regionalnym. SKLEP. STACJA PALIW - pod patronatem PKN Orlen. Myjnia samochodowa. Monitorowany obiekt i parking samochodowy. Pokoje gościnne "Arka... [więcej]

Apartament U ANDZI

Stegna, Powstańców Warszawy 56/43, (Apartamenty)

Obiekt usytuowany w nowo wybudowanym obiekcie w centrum miejscowości nieopodal lasu.Teren obiektu jest ogrodzony, do apartamentu przydzielone jest miejsce parkingowe. Jest bezpieczny, zamykany plac zabaw dla dzieci. Całoroczny apartament posiada: -aneks kuchenny z płytą grzewczą, lodówką,... [więcej]

Apartamenty "Nad Parsetą"

Kołobrzeg, Szpitalna 7, (Apartamenty)

Apartamentowiec "Nad Parsętą" położony jest w centrum miasta nad brzegiem rzeki Parsęty. Z balkonów goście mogą podziwiać panoramę miasta z kołobrzeską starówką i aleję kwitnących wiosną na różowo kasztanów. Naszym gościom oferujemy 60 miejsc z 30 apartamentach wyposa�... [więcej]

Ostrowianka

Ostrowo, Nowa 5, (Kwatery prywatne)

Oferujemy piękne pokoje z wysokostandardowym wyposażeniem i z łazienkami. Pokoje są: 2-3-4 osobowe z łazienkami i balkonem (lub nie). W każdym pokoiku znajduje się: czajnik, parawan, kocyk, TV, radio, kilka naczyń, półki/szafki . Do dyspozycji turystów oferujemy również: KUCHNIE Z ... [więcej]

Pokoje Gościnne ALBATROS

Karwia, Sosnowa 26, (Kwatery prywatne)

Obiekt położony w cichym i spokojnym miejscu. Oferujemy pokoje 2, 3, 4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym. Pokoje wyposażone są w TV-SAT, sprzęt plażowy. Do dyspozycji Gości aneks kuchenny w pełni wyposażony. Teren obiektu ogrodzony i bezpieczny. Na terenie znajduje się plac zab... [więcej]

Najnowsza opinia: Miejscowość może mnie znana, ale za to miejsce noclegowe widać , że popularne i poszukiwane przez turystów, bo widzieliśmy że dużo osób przyjechało w ciemno i chcieli zamieszkać w tym miejscu, ale nie było już miejsc i terminy też dalekie. Osobiście nam się bardzo podobało. POLECAMY! (Michał)

Ośrodek BANDEROZA

Głuchołazy, Powstańców Śląskich 23, (Obiekt kolonijny)

KOMPLEKS TURYSTYCZNY "SUDETY" OŚRODEK BANDEROZA oferuje: mini ZOO, mini KINO, tenis stołowy, sprzęt sportowy, boiska do piłki nożnej, do siatkówki, do koszykówki, boiska treningowe, kosze wolno stojące, tereny rekreacyjne, ścieżki zdrowia, amfiteatr, profesjonalne miejsca ognisko... [więcej]

Domki w Strefie Ciszy

Kąty Rybackie, Akacjowa 3, (Domki letniskowe)

Nadmorskie lasy obfite w zdrowe powietrze, piękne leśne ścieżki rowerowe i piesze. Wiosną i jesienią na nadmorskiej plaży jest największe natężenie jodu - zapraszamy na"świeży oddech" nad Bałtyk. Ilość miejsc noclegowych w zależności od standardu domku 6 lub 8 os, każda ... [więcej]

Komfortowy domek z kominkiem

Ryn, Makowa 205, (Domki letniskowe)

Zapraszamy na Mazury. Do dyspozycji duży domek drewniany z ogrodzoną posesją. Na miejscu jezioro, w pobliżu las. Wokół wiele atrakcji turystycznych - mazurskie miasta, zabytki, piękne krajobrazy. Czysta woda w jeziorze, zdrowe mazurskie powietrze. Ryn położony jest w samym centrum Mazur ... [więcej]

Hotel Uzdrowiskowy St.George

Kudowa Zdrój, Kościuszki 180, (Hotel)

Hotel Uzdrowiskowy St.George wraz z Centrum Kongresowym i Kliniką Zdrowia i Urody położony w Kudowie Zdroju w otoczeniu Parku Narodowego Gór Stołowych na wysokości 590 m. n.p.m. blisko 5000 m. od centrum miasta, stwarza doskonałe warunki do wypoczynku i regeneracji sił w ciszy Parku. Malowni... [więcej]

Nadmorski Ośrodek Wypoczynkowy BRZASK

Jastrzębia Góra, 1,5 km na zachód od Jastrzębiej Góry, (Domki letniskowe)

Ośrodek "BRZASK" położony jest między Jastrzębią Górą a Ostrowem w ustronnym, częściowo zalesionym miejscu, 150 metrów od morza. Idąc drogą na plażę mijamy rzeczkę "Czarna Woda" i Nadmorski Park Krajobrazowy, w którym stare drzewa iglaste tworzą niezapomniany wi... [więcej]

Dom góralski

Konina, Konina 395, (Domek całoroczny)

Zapraszamy Państwa do wynajęcia góralskiego domku w miejscowości Konina na skraju Gorczańskiego Parku Narodowego. Domek samodzielny, do wyłącznej dyspozycji gości, w pełni wyposażony. Oferujemy Państwu pokój 4-osobowy i dwa pokoje 2-osobowe. Razem jest 8 miejsc noclegowych . W domku znaj... [więcej]

Morze, Jezioro,Rzeka, Las

Koszalin, Niedalino 9, (Domek całoroczny)

Zapraszamy na wypoczynek w uroczej wiosce Niedalino położonej na Pomorzu Środkowym w woj. zachodniopomorskim, 14 km od Koszalina i 28 km od morza Bałtyckiego (Mielno). Całoroczny domek wypoczynkowy, murowany 4-7 osobowy 90 m2 na ogrodzonej działce 850m2. Domek znajduje się na skraju wsi, 100 ... [więcej]

NA UWIETRZU Janina i Daniel Juroszek

Jaworzynka, Jaworzynka 818, (Pensjonat)

Dlaczego warto nas odwiedzić? - oferujemy zdrową góralską kuchnię na bazie własnych produktów, - ogród wypoczynkowy z placem zabaw, ogniskiem i grillem, - miejsce parkingowe, - latem lasy pełne jagód i grzybów, - zimą białe szaleństwo na pobliskich stokach - zapewniamy ciszę, ... [więcej]

Najnowsza opinia: Dziś minął 10 dzień pobytu w Na Uwietrzu i z żalem musieliśmy pozostawić to wyjątkowe miejsce. Super warunki i atmosfera. Z uwagi na to, że urlop spędzaliśmy intensywnie i wracaliśmy ze szlaków o różnej porze nie korzystaliśmy z obiadów. Ale śniadania - pychota. Pięknie podane i pełne inwencji a ilości takie, że nie mieliśmy szans zjeść wszystkiego. Najpyszniejsze w niedzielę: świeżo upieczone chrupiące bułeczki i pełne smaku istebiańskie kiełbaski. Poezja. Polec... (Anna i Krzysztof)

Domek nad Jeziorem Urszulewskim

Urszulewo, Urszulewo 49, (Domki letniskowe)

Do wynajęcia domek letniskowy na działce z dostępen do Jeziora Urszulewskiego! Domek jest położony na działce o powierzchni 18 arów, ogrodzonej. Działka ma własną linię brzegowa, pomost wędkarski. Do dyspozycji wynajmującego łódka wędkarska. Domek - salon (2 łóżka dwuosobowe), ma�... [więcej]

Gospodarstwo Agroturystyczne Danuta i Jacek Pomian

Krasnopol, Krasne 5c, (Domek całoroczny)

Zapraszamy Państwa bardzo serdecznie do naszego nowo otwartego (06.2007) Gospodarstwa Agroturystycznego o pow. 1,09ha nad jeziorem Długie. Dobrze się u nas czują wędkarze oraz osoby ceniące ciszę jak również szukający kontaktu z przyrodą. Do dyspozycji Gości: na parterze duży pok�... [więcej]

Ośrodek Wczasowy Pod Dębami

Ustrzyki Dolne, Nadgórna 95, (Dom wczasowy)

Ośrodek Wczasowy Pod Dębami oferuje Państwu 36 miejsc noclegowych w 15 pokojach 2, 3, 4 osobowych. Pokoje posiadają łazienki oraz udostępniamy aneks kuchenny. Na terenie obiektu znajduje się sala konferencyjna, plac zabaw dla dzieci, parking, umożliwiamy rozpalenie grilla. Położony na p... [więcej]

Tęczowa dolina

Siekierno, Siekierno - Przedgrab 9, (Agroturystyka)

Gospodarstwo znajduje się w miejscowości Siekierno-Przedgrab w otulinie Świętokrzyskiego Parku Narodowego.Wokół znajduje się duży kompleks leśny co zapewnia świeże i zdrowe powietrze, ciszę, spokój oraz piękne urozmaicone krajobrazy.... [więcej]

Najnowsza opinia: serdecznie polecam. wypoczynek w ciszy, świeże powietrze, blisko las. smaczne domow obiadki (Zosia)