Oferty noclegowe dla hasła "Znizki"

Pokoje gościnne Chowaniec I

Murzasichle, Budzowa 24, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy do stylowego góralskiego domu Chowaniec 1 położonego w malowniczo przepięknym zakątku Polskich Tatr - Murzasichlu. Miejsce to zapewnia spokojny wypoczynek z dala od miejskiego zgiełku i gwaru. Murzasichle to wieś położona na szczycie góry na wysokości około 1000m npm. St�... [więcej]

Najnowsza opinia: Super warunki i to nie tylko mieszkalne ale również na stoku. Spędziliśmy przemiłe wieczory na jadalni do wyciągu rzut beretem. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda nam się znowu u Państwa zagościć, Gdańsk się kłania (zadowoleni)

Gospodarstwo Agroturystyczne POD MODRZEWIEM

Nowa Słupia, Baszowice 77a, (Agroturystyka)

Oferujemy Państwu: Dom wolno stojący, a w nim 1 pokój 2-osobowy i 2 pokoje 4-osobowe, 2 łazienki, aneks kuchenny w pełni wyposażony (lodówka, kuchenka sztućce, naczynia), radio. Wnętrze domu jest świeżo wyremontowane z nowymi meblami. Plac zabaw dla dzieci (piaskownica z zabawkami, d... [więcej]

Dom Gościnny LUNA

Stegna, Ogrodowa 1a, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Gorąco zapraszamy do Domu Gościnnego LUNA, położonym na dużym, ogrodzonym terenie. Obiekt znajduje się w zacisznym i spokojnym miejscu, jednocześnie zaledwie 200 m od ścisłego centrum Stegny. Stegna położona jest mniej więcej w połowie odległości pomiędzy Gdańskiem a Krynicą Morsk�... [więcej]

Najnowsza opinia: W ubiegłym tygodniu byliśmy w Lunie całą rodziną, wykupiliśmy pokoje 2osobowe z obiadami. Pokoje duże, czyste, pachnące. Pościel też. Jedzenie jak u mamy, wszystkim smakowało. Porcje ogromne. Dużym plusem było prywatne podwórko gdzie dzieci mogły grać w piłkę, korzystać ze zjeżdżalni, trampoliny i innych. Gorąco polecam przede wszystkim obsługę, która była w razie konieczności. Pozdrawiam (Ada)

Dom wczasowy MARIA

Przesieka, Dolina Czerwienia 5, (Kolonie i zielone szkoły)

Witaj w "Marii" - domu, który od lat łączy gościnność z polityką najniższych cen, dzięki czemu stanowi świetne miejsce dla wszystkich miłośników gór - pary, rodziny, paczki znajomych oraz grupy zorganizowanej. Przyjazd do nas to coś więcej niż skorzystanie z bazy nocle... [więcej]

Agroturystyka Pod Gruszą

Chyrowa, Chyrowa 5, (Agroturystyka)

Oferta Naszym gościom oferujemy wynajem osobnych pokoi ewentualnie całego domku do wyłącznej dyspozycji przez cały rok, z dobrze wyposażoną kuchnią, jadalnią, przestronną łazienką oraz dużym i pięknym ogrodem wokół domu. Posiadamy łącznie 10 miejsc w pokojach 2 i 4 osobowych. Serd... [więcej]

ISMA

Karpacz, Skośna 1a, (Pensjonat)

Nasz obiekt noclegowy położony jest w spokojnej i cichej okolicy w centrum Karpacza. Oferujemy dobry standard noclegów w pokojach 2, 3 i 4 osobowych. Duży parking bezpośrednio przy budynku. Zapewniamy dostęp do Wi-Fi. - W skład naszej bazy noclegowej „ISMA” wchodzą dwa budynki, zn... [więcej]

Hotel Vierjahreszeiten

Kaprun, Schlossstraße 38 Austria, (Hotel)

Komfortowy, 4-gwiazdkowy hotel, wybudowany w tradycyjnym, alpejskim stylu. Na terenie obiektu: restauracja, 3 tradycyjnie urządzone „Stuby”, bar, sala z kominkiem i pianinem, biblioteka, dostęp do Internetu, basen kryty, strefa wellness (biosauna, sauna fińska, łaźnia parowa, kabina... [więcej]

Dom Gościnny HELENA BATOR

Darłówko, Marynarska 31, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy na wakacyjny wypoczynek w Domu Gościnnym "Helena" w Darłówku. 5 minut spacerem do plaży i Bałtyku. Tel. kontaktowy: 510 282 505. http://marynarska31.blogspot.com Oferujemy komfortowo wyposażone 2-, 3-, 4--osobowe pokoje z łazienkami i częściowo z balkonami. ***... [więcej]

Najnowsza opinia: Wspaniałe miejsce do wypoczynku – tak dom gościnny, jak i samo Darłówko! Mieliśmy przyjemność nocować w przestronnym, wygodnie urządzonym pokoju z łazienką. W domu gościnnym do dyspozycji gości przeznaczono także ogródek z miejscem do grillowania. Często jadaliśmy tam śniadania, piliśmy kawę i odpoczywaliśmy po dniu na plaży, a maluchy bawiły się na przydomowym placu zabaw. Nie było problemu z wczesnym przyjazdem, co uważam za wielką zaletę po 10-godzinnej podró... (Marcin)

HOTEL VICTORIA

Bolszewo, Zamostna 1, (Hotel)

PAKIET WAKACYJNY 2019 obowiązuje w terminie 21.06.-30.09.2019. W PAKIECIE: Noclegi w komfortowych pokojach Śniadania w formie bufetu Miejsce postojowe na parkingu strzeżonym Nielimitowane korzystanie z Aquaparku: basen z hydromasażem, zjeżdżalnia, sauny fińska, łaźnia turecka, ja... [więcej]

ORW PANORAMA

Krynica Zdrój, Wysoka 15, (Ośrodek Wypoczynkowy)

ORW "Panorama" położona jest w centrum "perły polskich uzdrowisk" na południowym stoku góry "Jasiennik" Otoczona zielenią stwarza komfortowe warunki wypoczynku. Specjalizujemy się zarówno w obsłudze klientów indywidualnych, jak i grup zorganizowanych. Na ry... [więcej]

Małgorzata i Janusz Gorczyccy *Przy Granicy*

Tłumaczów, Tłumaczów, (Agroturystyka)

Gospodarstwo Agroturystyczne znajduje się w miejscowości Tłumaczów graniczącej z Czechami. Nasze Gospodarstwo jest bardzo dobrą bazą wypadową do ciekawych miejsc uzdrowiskowych i zabytkowych Kotliny Kłodzkiej, Sudetów i Gór Stołowych. Po Czeskiej stronie można zwiedzić Skalne Miasto, S... [więcej]

Apartamenty w Świeradowie

Świeradów-Zdrój, Górska 1, (Kwatery prywatne)

Mam do zaoferowania dwa mieszkania dwupokojowe z aneksami kuchennymi. Pierwsze znajduje się przy ulicy Górskiej 1. Jest to mieszkanie 4-6 osobowe, oddalone 800 m od centrum miasta. W pierwszym pokoju znajduje się wersalka 2 osobowa. Pokój połączony jest z aneksem kuchennym wyposażonym w po... [więcej]

Gościniec JURAL

Szklarska Poręba, Turystyczna 28, (Pensjonat)

Jural znajduje się w Szklarskiej Porębie, w samym Sercu Ski Areny Szrenica – jednego z najpopularniejszych ośrodków Opis ośrodkanarciarskich w Polsce. Nasi goście mają jedyne 30 metrów do 6 osobowej kanapy na Szrenicę, a do Harrachova 15 minut drogi autem. Od lat oferujemy świetny pu... [więcej]

Najnowsza opinia: Sympatyczna obsługa i miejsce, w które z pewnością można wybrać się z cala rodziną. Nasz brzdące miały specjalny kącik zabaw, a my robiliśmy wypady na narty (blisko jest nartostrady). (Izka)

Chatka Włóczykija

Jamna, Jamna 46, (Domek całoroczny)

Pogórze Rożnowskie jest ciągle odkrywane przez turystów przyjeżdżających do Małopolski. Poza spokojem i urozmaiconą przyrodą oddaloną od cywilizacji, znajdziemy tu wiele zabytków, walorów natury nieożywionej, a przede wszystkim ciszę i spokój. Proponujemy Państwu nocleg w gospod... [więcej]

Najnowsza opinia: Bardzo dobre miejsce do wypoczynku,cisza,spokój ,zielone otoczenie. Bardzo dobre jedzenie i miła obsługa(p.Ewelina) Byliśmy tydzień i było super (jurek)

Pokoje U Jędrusia

Biały Dunajec, Jana Pawła II 290b, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy Państwa do ośrodka wczasowego umiejscowionego w centrum Podhala – Białym Dunajcu. Prowadzimy „U Jędrusia” od ponad 15 lat, dlatego bardzo dobrze wiemy, co jest dla Państwa najważniejsze podczas pobytu pod Tatrami. Udostępniamy ciepłe pokoje przygotowane typowo... [więcej]

Pokoje Gościnne Bryła - Danylak Barbara

Dźwirzyno, Rybacka 8, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy do całorocznych pokoi gościnnych i apartamentów znajdujących się w piętrowym budynku, w pięknej, nadmorskiej miejscowości Dźwirzyno. Nowo wybudowany budynek mieszczący się 150 m od morza. Na parterze znajduje się 6-ć pokoi z łazienkami (2,3,4 osobowe), każdy z osobnym w... [więcej]

Dworek Sylwia

Wisła, al. Ks. Bpa J. Bursche 55, (Pensjonat)

Z Dworku Sylwia roztacza się przepiękny krajobraz gór, lasów i pól uprawnych z dala od hałasu, a zarazem blisko centrum 15 - 20 minut pieszo. Dworek Sylwia oferuje atrakcyjne pokoje, kuchnię, świetlicę, parking i internet, ale nie tylko, bo położenie pensjonatu sprawia, że czujesz si�... [więcej]

Gościniec LECH

Mrągowo, Kosewo 8, (Pensjonat)

Gościniec jest czynny od 1.05 do 31.09. Gościniec „LECH” położony jest nad malowniczym jeziorem Probark we wsi Kosewo, oddalony 8 km od Mrągowa i 15 km od Mikołajek. Naszą miejscowość otaczają jeszcze dwa jeziora: Juksty i Kuc. Wszystkie one mają bardzo czystą wodę – I klasa ... [więcej]

Pokoje na Słonecznej

Mikołajki, SŁONECZNA 3, (Kwatery prywatne)

Pokoje na Słonecznej 3 czekają na gości .Lokalizacja w dzielnicy willowej zapewnia ciszę i spokój podczas wypoczynku, a ponieważ Mikołajki to bardzo kameralne miasto, pieszy wypad do jego centrum nie zabierze naszym gościom więcej niż 5 minut. ... [więcej]

ITAN Monika Chabowska

Kościerzyna, Grottgera 4, (Kwatery prywatne)

ZAPRASZAMY NA KASZUBY TU NIGDY SIĘ NIE NUDZISZ Latem Naszych gości przyciągają lasy obfite w grzyby, jagody, maliny, oraz liczne jeziora, ścieżki piesze i rowerowe ciągnące się przez cały Kaszubski Park Krajobrazowy. Zimą organizacja kuligów i biesiady przy ogniskach, lodowisko miejs... [więcej]